Lehekülgi: 1 2 3 |
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.23 17:46
|
|
|
2017+ Superb, kuidas hindate?
Huvitaks 2017+ Skoda Superbi kohta teadmised ja hinnangud.
Mis on selle auto head ja vead?
Rääkige nii kasutuskogemust, kui eriti tehnilisest poolest, mida on head ja mida halba.
Kuidas 1,5 110kW ja 1,8 132kW mootorid kestavad, mis on mureks ja kuidas on lood õlikuluga?
Manuaal ja automaat käigukastid, kas on probleeme?
Ja muud asjaolud, sealhulgas elektriline käsipidur.
Palju on selliste Superbide reaalne kütusekulu puhtalt maanteel sõites? Nii manuaal, kui automaat.
Teen natuke eeltööd, kuna on üks autodest, mille võin ehk tulevikus osta.
Kuidas on lood roostega, eriti põhjaalune varjatud rooste?
Kas automaatset pidurdussüsteemi on võimalik välja lülitada?
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.23 12:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: klemmikas
Huvitaks 2017+ Skoda Superbi kohta teadmised ja hinnangud.
Mis on selle auto head ja vead?
Rääkige nii kasutuskogemust, kui eriti tehnilisest poolest, mida on head ja mida halba.
Kuidas 1,5 110kW ja 1,8 132kW mootorid kestavad, mis on mureks ja kuidas on lood õlikuluga?
Manuaal ja automaat käigukastid, kas on probleeme?
Ja muud asjaolud, sealhulgas elektriline käsipidur.
Palju on selliste Superbide reaalne kütusekulu puhtalt maanteel sõites? Nii manuaal, kui automaat.
Teen natuke eeltööd, kuna on üks autodest, mille võin ehk tulevikus osta.
Kuidas on lood roostega, eriti põhjaalune varjatud rooste?
Kas automaatset pidurdussüsteemi on võimalik välja lülitada? |
5+ a vanadel Skodadel võib esineda roostet taga rattakoopas amordipesa lähedal, mujal pole veel täheldanud( tegelen VAG mürasummutuse ja
roostetõrjega) . 1,8 TSI 132 mootor sööb õli rohkem kui teised, 100 000 läbisõidu korral ca 800 ml / 15 000 km kohta. JA teada tuntud mure, et nõrgem
mootor vajab sama kaalu edasivedamiseks rohkem kütust, kui tugevam-seda siis nt Superbi puhul 1,4 või 1,5 vs 2 l TSI( võrdlus Skodade kasutuse koha
pealt- nt 1 l Rapid võttis linnas 18 l/ 100 km, vs 2 liitrine linnas ca 11. Endal 2,0 TSIO 140 kW keskmine pikaajaline kulu 5000 km kohta 6,3 l/ 100
km, keskmine kiirus sellel teel 60 kmh ehk siis ca pooleks linna ja maanteed) . Mida mõtled automaatse pidurdussüsteemi väljalülituse osas-ACC püsika
distantsjälgimise hädapidurit?
Kui elektroonilise koha pealt küsimusi, siis levwfreaks.eu lehel ka palju asju kirjas, mida saab teha.
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.23 14:40
|
|
|
800 ml õlikulu 15 000km peale on mitte midagi, ma vahetan õli nagunii pigem 10 000 - 12 000km peale.
Kui see ajapikku oluliselt suuremaks ei muutu, siis probleem puudub.
Mu praegune väga heas seisukorras auto võtab 10 000km peale 0,8L õli, tehaseviga, õlirõngastega mingi jama.
On seda teinud juba väehmalt 100 000km läbisõidust saati, tõenäoliselt ka enne, auto on muud marki, kui Skoda.
Tänan muidugi info eest.
Paluks kütusekulu teemas muinasjutte mitte rääkida.
Väiksem mootor ei ole nõrgem mootor, kui tal on peal turbo, mis ta võimsamaks teeb.
Üleüldse võtavad lahjemad mootorid normaaloludes pigem vähem kütust, kui rohkem.
Kütusekulu teemal ootan ainult ausaid numbreid, mitte ebaloogilisi väiteid, mille vastuseid ma isegi tean, et ei vasta tõele.
Kui sul Skoda Rapid linnas 18 sajale võttis, siis pidid sa ikka väga tõsiselt rallitama sellega.
See vastus on selgelt muinasjutt või tõsise kihutamise tagajärg.
Muu vastuse eest tänan ja ootan siia veel informatiivseid ja tõeseid vastuseid, kuid paluks kütusekulu teemal rohkem mitte luuletada.
Kes saab selle peale vihaseks, siis järelikult tema puhul ma ootangi, et ta mulle kütusekulust ei räägiks.
Keskmine kiirus ei ütle kütusekuku koha pealt midagi, mind huvitab ainult reaalne maanteekulu kiirusel 90 km/h, see on ainuke korratav test ja ainuke
sarnastes oludes sõitmine.
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 21.09.23 15:03
|
|
|
Oman 1.4 110kw mootoriga isendit. Maanteel 90km/h kütusekulu jääb keskmiselt 5-5.5 vahele (sõltub, kui sujuv liiklus on ja palju möödasõite teha).
Paaril harval korral olen ka alla 5 numbrit näinud
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.23 15:16
|
|
|
Kompuutrinäit, aga täispaagiga trip nulli mitmesja km peale puhas maanteesõit tanklas mõõtes tankuri järgi?
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 21.09.23 15:24
|
|
|
Sellist statistikat mul pole. Saan vaid anda auto omamise keskmise kütusekulu, milleks on 7,26 l/100km (läbisõit 110657 km ja osetud 8036,69 l
kütust).
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.23 15:29
|
|
|
Kuidas sõiduomadustelt ja juhitavuselt hindad Superbi?
Kuidas turboviivitusega on ?
Müratase maanteel, eriti rehvimüra?`
Juhitavus libedaga?
Õ•likulu?
|
|
|
Reios
huviline
Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 60
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III L&K 140kw
|
postitati 22.09.23 03:59
|
|
|
Sa ise ei arva, et sa natuke üle ei pinguta oma kütusekulu otsinguga? Eestis paarisaja kilomeetrine sõit tankurist tankurini ainult maantee sõit. Kui
sa nii spetsiifilseks lähed pead küsima ära ka, milline ilm oli ja kust tuul puhus, mitu perset autos istus ja raske oli naise käekott. Sulle öeldi
kompuutri näidud, mis on realistlikud, tule maa peale.
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 22.09.23 05:22
|
|
|
Kuidas sõiduomadustelt ja juhitavuselt hindad Superbi? - Suur ja mugav auto, sõita on mõnus. Sujuv kulgeja, sportlikkust 1.4 pole mõtet oodata.
Kuidas turboviivitusega on ? - 1.4 on pisike turbo, reageerib kiiresti ja mootor õnneks suudab vedama hakata juba kohapealt minnes. Sujuval sõitmisel
turbo lagi ei ole, küll aga on see tunda, kui agressiivselt sõita.
Müratase maanteel, eriti rehvimüra? - Müra on selle auto kõige nõrgem külg
Auto on väga tundlik rehvivalikule, kõva segu garanteerib müra salongi. Enda autol olen teinud täiendava mürasummutuse ja mänginud eirnevate rehvidega
- ideaalseks pole saanud. Talvel lamellidega on auto kõige vaiksem. Lisaks rehvimürale hakkavad 100 km/h ja edasi kiirustel peeglid tuulemüra
tekitama. Sama mure on ka Passatil. Täna valiks Superbi asemel müra vaates Kodiaqi - milles ma olen sõitnud on rehvimüra vaiksem kui Superbil.
Juhitavus libedaga? - Sõltub rehvivalikust, mina tunnene et on tiba alajuhitav, aga 4x4 versioon võiks selles osas aidata.
Õ•likulu? - minu 1.4 õli ei söö, sõidan 15k välpasid ja vahepeal õli juurde valama ei pea.
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.23 10:51
|
|
|
Mootori võimekuselt eelkõige huvitaski just see turboviivitus.
Olen märganud, et need 1,5-2,0 turbomootorid ilmselt ka 1,4 on hea jõukõveraga.
Olenevalt täpsest mootorist algab maksimum pöördemoment juba 1500-1700 pööret ja paneb üle 3000 ühtlaselt välja.
Näiteks 1,5 110kW 250Nm @ 1500-3500 rpm.
Ma pole proovida saanud, aga sõitmise koha pealt tundub see huvitav.
Kiirendusaeg on ka hea 9,2 dsg kasti puhul, päris uuel siis.
Selles osas mulle 1,5 mootorist täitsa piisaks, aga 1,8 valiks ka, kui tal mingit muud hullu probleemi pole, et veidi õli võtab.
Võimaluse korral kavatsen manuaali osta, aga eks näha ole, kas seda võtta on.
Praegu teen nagunii muidugi alles eeltööd, üritan Superbist mingit pilti saada.
Praeguse autoks on Honda Accord viimane, mida siinmail müüdi ja üritan sellele vähegi võrdväärset asendust leida millalgi.
Kahjuks valikut turul palju pole, peamiselt ongi Passat või Superb.
Kui praegu kohe peaks ostma, siis on näiteks see silma jäänud.
https://www.auto24.ee/soidukid/3916321?fbclid=IwAR3NCZ6_uStV-YixslAZpDxRqMIpiJoUQZGH1kWacOqMG4HBIaLDyYi4SOY
|
|
|
mortiir
klubiliige
Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 25.09.23 09:39
|
|
|
1.4/1.5 TSI on automaatkäigukastiga sõites ok ja turboviivitust ei märka. Kiirema sõiduga kaasneb õmblusmasina hääl ja tundub pigem loomapiinamine.
Manuaalkastiga 1.4/1.5 TSI (kogemus Octavia pealt) nõuab rohkem keskendumist, et sõit sujuvalt läheks, turboviivitus on märgatav ja madalal pöördel
ikka üpris jõuetu kuni turbo käima tõmbab. Eriti häiris manuaalkastiga 1.4 parklas manööverdamine - madalalt pöördelt jõuetu ja kipub välja surema või
siis läheb liiga pöördesse. Tahab harjumist, et sujuvalt kulgeks. Lisaks on 1.4/1.5 TSI probleem klappide/sisselaske tahmamine - ainult
otsesissesprite tõttu. Bensiin ei pese klappe puhtaks, suurema läbisõiduga isendid teevad kohati diisli häält. 1.8/2.0 TSI-l on dubleeritud nii otse-
kui ka klassikaline kaudne sissepritse.
1.4/1.5/1.8 TSI tulevad koos DQ200 7 käigulise kuiva siduriga DSG käigukastiga, millel võib aga ei pruugi vigu esineda. Erand on 1.8 4x4 TSI 280nm,
millel parem DQ250/DQ381 märja siduriga DSG. Näiteks osad tööautod on meil 1.6 TDI Octaviad sellesama DQ200 DSG-ga ja läbisõit 220-300k km. Pole
probleeme seni olnud, enamasti pikematel otstel kasutuses. DQ200 surm on linnas ummikus uimerdamine. Foorumid on hala täis, et DQ200 hakkab rapsima,
käigud libisevad või ei lähe sisse jms. Osadel alla <100k läbisõidul DQ200 käigukast või mehhatroonika plokk vahetatud. Samapalju ja ilmselt
rohkemgi veel on teisi, kellel ei ole mingeid probleeme, oleneb kuidas kasutatakse. DQ250 ja DQ381 märja siduriga DSG-d ei ole päris pommikindlad,
kuid kindlasti murevabamad. Märg sidur siis tähendab, et sidurikettad on käigukasti õli sees.
Kui mina valiks täna bensuka, siis vaataks sellist mootorit: 2.0 TSI 140kw (EA888 gen 3B). Kütusekulu samas suurusjärgus 1.8 TSI-ga, kuid
pöördemomenti rohkem ja parem käigukast DQ381. Selle mootoriga isendid küllaltki haruldased meil. Madalal koormusel tõstab surveastet ja võimalik ka
ökolt sõita, nn budak cycle, samas ka piisavalt võimsust, et Suberbi liigutada.
https://e-hike.net/tr/content/behind-audis-new-rightsized-efficient-ea888-gen3b-family
Endal on 2017a Superb 2.0 TDI. Tüüpvead rooste koha pealt on A piilarid ja pagasiluuk (ja selle ümbrus). Keregarantii korras üle värvitud. Järgmisel
aastal tuleb ilmselt koopad üle vaadata, veidi värvi mullitamist näha väljaspool. Kapotil ka paar roostealget aga need kivitäketest. Läbisõit 200k,
külmalt teeb diisel veidi traktori häält, soojalt vaikne ja vibratsioonivaba.
Sõita Superbiga on hea ja küllaltki mugav, eriti pikki otsi. Mürasummutus mootorile on ok, kuid rehvimüra kostab sisse, eriti krobelisel asfaltil ja
maanteel. Ostsin just kevadel uued suverehvid 17" Goodyear EfficientGrip Performance 2, mis rehvitestide järgselt peaks vaiksemad olema, kuid müra on
ikkagi märgatav. Premiumist on rehvimüra suhtes asi kaugel, sama mis Octavias. Mind müra väga ei häiri ja mürasummutust ei plaani teha.
Kütusekulu osas vaata https://www.spritmonitor.de/en/search.html,
keskmine kütusekulu Superb 3 >2016a:
1.4/1.5 TSI 110kw 6,95 l/100
1.8 TSI 132kw 7,96 l/100
2.0 TSI 140kw 8,15 l/100
2.0 TDI 110kw 5,98 l/100
Enda 2.0 TDI suvine keskmine kulu on 5,5 l/100, igapäevaselt tööle ja koju Tallinnas, nädalavahetusel mõni pikem ots. Maanteel kulu vahemikus 4-5.
Talvine keskmine 6-7 vahel, maanteel 4,5-5,5. Pakasega läheb kaua soojaks ja siis ka keskmine pigem ikka 7-8 vahel, pikal otsal jah tuleb alla. Siin
siis paagist-paagini äpi numbrid, mis läheb spritmonitori andmetega ühte auku.
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.23 13:24
|
|
|
Tänan vastuse eest.
Samas vähemalt uutel vaadates maksimummomenti 1500-3500 rpm 1,5 mootoril.
Kuidas selle avaldumist kommenteerid?
Ütled, et madalal pöördel jõudu pole, kas manööverdamisel alla 1500 pöörde?
Minu puhul oleks eelistatud just manuaal käigukast ja oluliselt alla 2000 pöörde ma nagunii sõita ei soovi, mis peaks ühtlasi ka maksimum
pöördemomendi hoidma kättesaadavama.
Klappide tahmamine? Kas see ei saa olla tugevalt alla 2000 rpm sõitmise viga või vähemalt soodustav tegur?
Praeguse Accordiga on mul sama teema, et hea sõita, hea juhitavus,üldine müratase suhteliselt hea, aga rehvimüra kostab sisse.
Vähemalt jutu järgi sarnaneb selle koha pealt Superbiga. Kasutan ka samu goodyeari rehve, aga esimest mudelit, mille müratase oli kas 68 või 69 db
minu mõõdu puhul.
Tehnilisi andmeid vaadates, mulle väga meeldib nende turbomootorite jõukõver, ehk siis ühtlane ja suur pöördemoment 1,5, 1,8 ja 2,0 mootoritel.
Turbode kestvuse probleeme ei tea?
Kuidas selle dsg kastiga üldse on, kas seda ise kuidagi näppida ei saa, et ta hoiaks pöördeid veidi kõrgemal automaatreziimil.
|
|
|
mortiir
klubiliige
Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 25.09.23 15:53
|
|
|
1.4 TSI olen sõitnud manuaaliga ainult Octavia peal ja puhtalt subjektiivne tunnetus, et kogu tegevus käib nagu kummipeala otsas. Gaas-viivitus-minek.
Ilmselt Superbi peal tuleb see veel rohkem esile. Vastupidiselt on DSG-ga nagu ok, rahulik liiklemine linnas on nauditav, käigud vahetuvad kiirelt ja
sujuvalt, minek ühtlane. Ilmselt DSG-ga ei lase turborõhku alla käiguvahetusel. Manuaaliga peale igat käiguvahetust gaas-viivitus-minek ja nii iga
kord kui vahetad käiku. Jõud ei ole nagu vahetult saadaval, kõik käib viivitusega. Tippvõimsuses ei olegi asi, 1.4 läheb jah rahuldavalt edasi kui
juba turbo rõhk üleval ja mida kõrgemad pöörded, seda kiiremini tõmbab turbo käima. Lihtsalt see tunnetus, et enne kui turbo ei puhu siis nagu jõuetu
olek.
Lisaks peab 1.4 manuaaliga väga täpselt gaasi doseerima, et hoida nt parkimisel ~1200 p/min, muidu jääb kas hingetuks või vastupidi kipub pöördesse
minema. Nt vanakooli 1.9 TDI või vabalthingavad 2.0 bensukad olid ühed lihtsamad ja nauditavamad manuaalkastiga mootorid millega sõita. Kogu jõud
praktiliselt kohe kättesaadav.
Ühesõnaga mulle käis see manuaaliga 1.4-ga sõitmine veidi pinda, sellest veel hullem on 1.6 TDI manuaal - pikad käigud ja täiesti jõuetu mootor enne
kui turbo puhuma saab. 2.0 TDI manuaal on üsna ok, 1.8/2.0 TSI manuaali ei ole proovinud. Need kõik mootorid korras DSG-ga igapäevaseks liiklemiseks
mõnusad sõita. Eks pead ise proovima.
Tahmamine - EGR klapp suunab ühtlasel kiirusel sõitmisel osa heitgaase tagasi sisselaskesse. Heitgaasides olevad tahmaosakesed kleepuvad sisselaske
klappidele. Samuti tuleb osa tahmast karteri ventilatsioonist õliaurudena sisselaskesse. Kiirendades on EGR klapp kinni.
Kui suur probleem see nüüd on, pole õrna aimugi, ei ole 1.4/1.5 TSI-id endal pikalt olnud.
Googleda 1.4 TSI carbon buildup. https://www.youtube.com/watch?v=LTV-uHv5Cwk&ab_channel=DeutscheAutoParts
Turbode kestvus - kui õli vahetada 15k järel siis ikka kestab. Paljud sõidavad 30k longlife välbaga. No ma ei tea, olen ise ka õli vahetanud ja
kuidagi ei taha uskuda, et õli ja õlifilter 30k juures oma tööd veel hästi teevad. Õ•litusomadused võivad alles olla, kuid õli ei suuda enam siduda
tahmajääke ja mootorit puhtana hoida, nagu kolestorool veres hakkab tahm igalepoole settima, õlituskanalid lähevad kitsamaks, õlitus kehvemaks - ka
turbo jaoks. Kuni 150k on longlife ilmselt ok, sealt edasi uue omaniku mure.
Igal DSG kastil sportreziim, hoiab pöörded kõrgemal, tüütu igapäevaselt. Saad lasta ümber progeda käiguvahetusi, kui tavaseades ei meeldi.
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.23 16:26
|
|
|
Kui mul on juba ütleme 2000 rpm, isegi sel hetkel on tuntav turboviivitus?
Õ•li koha pealt on asi mulle väga selge, õlivahetusi teen ka praegu nii 10 000 pealt, alguses tegin 12 000.
longlife õlisid ei kasuta.
Kavatsen ka Superbi puhul sama teha, kui see auto osutub lõpuks valituks nüüd järgnevate aastate jooksul.
Kahtlustan, et see manööverdamisel kergesti pöördesse minek on seotud turbo rakendumisega.
Samas, kuidas dsg turbo rõhku rohkem üleval hoiab?
Või on asi ehk selles, et ta vahetab käigu kiiresti alla ja saab pööretega turbo paremini tööle?
Mõjub äkki ka see, et dsg puhul on käiguvahetusel väiksem paus?
Eks ma pean mingil hetkel ära proovima jah, aga ürita enne mingit pilti saada.
Kuidas sellel kuivsiduriga dsg kastil käiguvahetus toimub, kas see on ka kuidagi kuivalt või siiski mingi õliga? Kuna see ju päris käigukastist endast
eraldi.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.09.23 14:11
|
|
|
Kütusekulu kõige suurem mõjutaja on ikka parem jalg. See et keegi saab nii või naa, ei tähenda päriselus s.ttagi, kui ei tea millise sõidustiiliga see
saavutati. K.a. taganttuul ja muud tegurid, mida ka juba mainiti, lisaks ka rehvidest oleneb palju. 215 vs 235 laius mõjutab juba.
Ma olen saanud 1.0 TSI Golfiga oma tavapärasel ringil suurema keskmise kulu, kui oli seda igapäeva autoks olnud 2.0 TSI Passat Alltrack. Mootorimahtu
-50% vähem, 1 silinder ka veel puudu ja kuhu see bensiin kadus, jäi mulle mõistatuseks. Aga kuna see oli 1 päevane sõit Molleri asendusautoga, siis ei
viitsinud süveneda kah.
Isiklikult tunduvad need 1.4 TSI ja 1.5 TSI lahendused Passat/Superb klassi jaoks alamotoriseerituna. Jah, saab edukalt sõidetud ja linnas üsna
vilgas. Maanteel aga nii ja naa, natuke rohkem koormatuna, 3-4 inimest + pagas, no ja ei ole tore kui tahad möödasõitu teha. Palju kisa, vähe villa.
Aga loomulikult, rahulikult kulgejad on minuga vastupidisel arvamusel.
1.8 TSI oleks min mida ise vaataks või siis uuem 2.0 TSI. Eks oleneb palju on linnasõitu ja palju maanteed. Linnas muidugi 1.5 TSI märgatavalt
ökonoomsem, maanteel pole vahe suur. Endal erinevaid b8 Passateid olnud kõigis TSI modifikatsioonides, v.a. 200 kW versioon ja maantee kütusekulusid
olen saanud selliseid, suvised sõidud ehk siis ka 110 km/h alad sees. Püsikal stabiilselt +10:
1.5 TSI - Tln-Riia-Pavilosta 4,9 L
2.0 TSI - Tln-Riia-Palanga 6,0 L / tagasi Riia-Paikuse-Järvakandi-Tln 5,7 L
2.0 TSI Alltrack - Tln-Riia 6,7 L
Alltrackiga küll väike sohk, see oli kevadel ehk 110 km/h alasid polnud ja rehv oli lamell.
Need siis kõik kompu näidud ja see on vähemalt Passatil täpne olnud. Korduvalt seda tankimisel võrrelnud ja erinevust pole. Noh ega kompu ju lõputult
komakohti näita kah.
Ahjaa, 2.0 TSI motod siis mõlemad 162 kW isendid, üks esivedune ja Alltrack 4motion.
Just my 2 cents.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.09.23 17:20
|
|
|
See kas sina usud või mitte, eks see on su enda arvamus ja otsus. Tekib küsimus, et miks küsid, kui midagi ei usu. Kui õigesti aru sain, siis sa pole
isegi sõitnud Skoda ega VW-ga ja siis ütled, et pole mõtet vaidlema hakata. Ma olen b8 Passatiga sõitnud al. 2015 aastast, kui need tehaseliinilt maha
veeresid ja sõidan ka täna, kokku 5-s Passat. Ehk siis mille alusel sa üldse siin vaidled, kui sul on 0 kogemust ja mul 8 aastat? Mõtle korra enne kui
jälle mingit jama toodad.
1.5 TSI Passatiga täispaagiga tehtud tripp TLN-Riia-Pavilosta-TLN (1 inimene + tagasitulles ka pagass alkot täis) ja edasi kuni Jõhvi Statikas (3
inimest + staff), see mis on Narva poolses otsas, seal tankisin. Kokku oli 1350 km, eks arvuta kulu ise.
Rehvid ei mõjuta, päriselt? Alltrackil oli talvel 215/55 R17 lamell, suvel 235/45 R19 ja küttekulu vahe oli ca 1L trassil. Ma sõitsin 5 aastat min 1x
kuus Tln-Riia otsa, peaks vast piisav võrdlusbaas olema. Aga kui ei taha taas uskuda, your choice.
Accord blabla, enne Passatit sõitsin 3 aastat 2.0L 115 kW isendiga, tean ka selle plusse-miinuseid ja võin siin ka vaielda, kui vaielda tahad. Ausalt
öeldes meeldis mulle Accordi iste isegi natuke rohkem, just seljatoe osa, istmepadi võiks lihtsalt pikendusega olla. Sedaani pakiruum on muidugi
totaka kujuga ja mootor armastab pööret, siis liigub mõnusalt. Muidu on massi ja võimsuse vahe natuke paigast ära.
Et kokkuvõtteks, kui ise pole mõne autoga sõitnudki, siis võid enda arvamuse kas miski on tõene või mitte, pigem endale hoida. Ma ise küll ei lähe 911
vennale rääkima, et see auto võtab sul min 25 L/100 km kohta, kui ma pole elus sellega ise sõitnudki. Aga noh, see olen mina, eks targad teavad ilma
kogemuseta ka mis ja kui palju.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.09.23 17:57
|
|
|
Btw, kuna sul kokkupuude ja teadmine VAG grupi 1.5 TSI mootorist puudub, siis lisan siia info mis su silmaringi avardab. ACT märge tähendab seda, et
ühtlasel koormusel lülitatakse 2 silindrit välja. Et kui see küttekulu ikka uskumatu tundub.
Ja kui ikka ei usu, siis lihtne soovitus - leia lähim Skoda või VW diiler ja võta sealt proovikas ning mine testi ise. Neil vast 1.5 TSI proovikat
Superbi või Passati näol ikka on.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.09.23 18:31
|
|
|
Kas ehk sa tead, et su andmed ei ole korralikult mõõdetud? - et nagu mis? Jep ma ei ole kasutanud Maanteeameti või krt teab kelle taadeldud seadet.
Aga selle distantsi sõitsin tankimisest tankimiseni. Peaks ma nüüd kahtlema milles, Statika tankuri näidus, VW läbisõidu näidus ja Waze distantsi
hinnangus või milles veel? Et need kõik valetasid sellisel määral, et tegelik kulu oli +20% suurem kuna sina nii arvad? Kui lugemise või loetust
arusaamisega raskusi, siis veelkord - see tulemus ei ole mingi hetkenäit. See on täispaagist järgmise tankimiseni, tangitud liitrite arv vs läbisõit.
Saadud tulemus klappis ka VW kompuutri näiduga ja no kui 1350 km sõit näitab sinu arvates hetkekulu, siis Veelkord, mine proovi kõigepealt, siis tule ütle palju sa said.
Rehvidest tulenev pole ka tõene muidugi, 5 aastat ja 100+ tuh km sama autoga on ka hetkeline ja luulu. Keep going!
Accordi osas olen nõus, selle autoga oli pigem 7-8 vahel. Alla 7 sain ikka väga rahulikult kulgedes ja siis ka taganttuul vist toetas.
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.23 18:34
|
|
|
Minu manuaal käigukastiga Accord on 90ga sõites 6,5 sajale, loomulikult kõigub vastavalt täpsetele oludele üles ja alla, kuidas kunagi.
Vaevalt Superb sellest väga oluliselt vähem võtab, võibolla midagi alla 6.
Kompuutrinäit sama, mis tankuris? Juba see vähendab su jutu usaldusväärsust.
Kuid ma ei soovi seda vaidlust siin tõesti jätkata.
Võtsin enda viimased postitused maha mõned, kuna teema hakkab liiga läbuks minema, mis muidugi ei tähenda, et ma Markusega nõustun, lihtsalt siia pole
neid postitusi vaja.
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 27.09.23 20:30
|
|
|
Päris 90 km/h GPS järgi, jääb ikkagi 5-5,5 vahele - vähemalt minu 200km otsadega. (Sättisin ka auto spidomeetri OBD11 GPS-ga sama kiirust näitama, ei
ole enam nii et spido 90 ja GPS 85). Pigem on ökonoomne.
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.23 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: klemmikas
800 ml õlikulu 15 000km peale on mitte midagi, ma vahetan õli nagunii pigem 10 000 - 12 000km peale.
Kui see ajapikku oluliselt suuremaks ei muutu, siis probleem puudub.
Mu praegune väga heas seisukorras auto võtab 10 000km peale 0,8L õli, tehaseviga, õlirõngastega mingi jama.
On seda teinud juba väehmalt 100 000km läbisõidust saati, tõenäoliselt ka enne, auto on muud marki, kui Skoda.
Tänan muidugi info eest.
Paluks kütusekulu teemas muinasjutte mitte rääkida.
Väiksem mootor ei ole nõrgem mootor, kui tal on peal turbo, mis ta võimsamaks teeb.
Üleüldse võtavad lahjemad mootorid normaaloludes pigem vähem kütust, kui rohkem.
Kütusekulu teemal ootan ainult ausaid numbreid, mitte ebaloogilisi väiteid, mille vastuseid ma isegi tean, et ei vasta tõele.
Kui sul Skoda Rapid linnas 18 sajale võttis, siis pidid sa ikka väga tõsiselt rallitama sellega.
See vastus on selgelt muinasjutt või tõsise kihutamise tagajärg.
Muu vastuse eest tänan ja ootan siia veel informatiivseid ja tõeseid vastuseid, kuid paluks kütusekulu teemal rohkem mitte luuletada.
Kes saab selle peale vihaseks, siis järelikult tema puhul ma ootangi, et ta mulle kütusekulust ei räägiks.
Keskmine kiirus ei ütle kütusekuku koha pealt midagi, mind huvitab ainult reaalne maanteekulu kiirusel 90 km/h, see on ainuke korratav test ja ainuke
sarnastes oludes sõitmine. |
Kellele muinasjutt, kellele mitte- Koldest vanalinna ja tagasi ( start külma mootoriga ) 1,0 Rapid võtab alguses lausa 21 liitrit 100km kohta ja
rallitamisest pole juttugi- see raip ei liigukski nii kiiresti, seda enam,et iste on 195 cm suht väike ja rooli taga olek suht ebamugav Active
varustuses ja ruumi arvestades. 2,0 TSI 140 kW Superb võtab maanteel mul ca 4,8 kuni 5,1 ; kui sõita nt 102 km/h( sõidan kiiruse ja mootori pööretega
ideaalilähedases kütusekokkuhoius, väikseim kulu on 4,7 l / 100 km kohta olnud eco versioonis.Luuletada võid ise- mul ameti ja isiklikud sõidukid
olnud juba 2012 aastast Skodad, alates rapidist, Octaviast, Superbist kuni Kodiaq ini. Ja lahjemad mootorid- pane 4 inimest autosse, lisaks pagas ja
räägi siis auto kasutusotstarbest + kütusekulust.
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.23 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat: | Algselt postitas: klemmikas
800 ml õlikulu 15 000km peale on mitte midagi, ma vahetan õli nagunii pigem 10 000 - 12 000km peale.
Kui see ajapikku oluliselt suuremaks ei muutu, siis probleem puudub.
Mu praegune väga heas seisukorras auto võtab 10 000km peale 0,8L õli, tehaseviga, õlirõngastega mingi jama.
On seda teinud juba väehmalt 100 000km läbisõidust saati, tõenäoliselt ka enne, auto on muud marki, kui Skoda.
Tänan muidugi info eest.
Paluks kütusekulu teemas muinasjutte mitte rääkida.
Väiksem mootor ei ole nõrgem mootor, kui tal on peal turbo, mis ta võimsamaks teeb.
Üleüldse võtavad lahjemad mootorid normaaloludes pigem vähem kütust, kui rohkem.
Kütusekulu teemal ootan ainult ausaid numbreid, mitte ebaloogilisi väiteid, mille vastuseid ma isegi tean, et ei vasta tõele.
Kui sul Skoda Rapid linnas 18 sajale võttis, siis pidid sa ikka väga tõsiselt rallitama sellega.
See vastus on selgelt muinasjutt või tõsise kihutamise tagajärg.
Muu vastuse eest tänan ja ootan siia veel informatiivseid ja tõeseid vastuseid, kuid paluks kütusekulu teemal rohkem mitte luuletada.
Kes saab selle peale vihaseks, siis järelikult tema puhul ma ootangi, et ta mulle kütusekulust ei räägiks.
Keskmine kiirus ei ütle kütusekuku koha pealt midagi, mind huvitab ainult reaalne maanteekulu kiirusel 90 km/h, see on ainuke korratav test ja ainuke
sarnastes oludes sõitmine. |
Kellele muinasjutt, kellele mitte- Koldest vanalinna ja tagasi ( start külma mootoriga ) 1,0 Rapid võtab alguses lausa 21 liitrit 100km kohta ja
rallitamisest pole juttugi- see raip ei liigukski nii kiiresti, seda enam,et iste on 195 cm suht väike ja rooli taga olek suht ebamugav Active
varustuses ja ruumi arvestades. 2,0 TSI 140 kW Superb võtab maanteel mul ca 4,8 kuni 5,1 ; kui sõita nt 102 km/h( sõidan kiiruse ja mootori pööretega
ideaalilähedases kütusekokkuhoius, väikseim kulu on 4,7 l / 100 km kohta olnud eco versioonis.Luuletada võid ise- mul ameti ja isiklikud sõidukid
olnud juba 2012 aastast Skodad, alates rapidist, Octaviast, Superbist kuni Kodiaq ini. Ja lahjemad mootorid- pane 4 inimest autosse, lisaks pagas ja
räägi siis auto kasutusotstarbest + kütusekulust. |
viimane mäletamine 2,0 TSI st- Brüsselist-leedu piirini- keskmine kiirus 160 km/h, 2 inimest autos+ca 250 kg pagasit- max kiirus siis 200, kütusekulu
8,5 l /100 km. ca 80 % teest oli kiirtee
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.23 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat: | Algselt postitas: klemmikas
800 ml õlikulu 15 000km peale on mitte midagi, ma vahetan õli nagunii pigem 10 000 - 12 000km peale.
Kui see ajapikku oluliselt suuremaks ei muutu, siis probleem puudub.
Mu praegune väga heas seisukorras auto võtab 10 000km peale 0,8L õli, tehaseviga, õlirõngastega mingi jama.
On seda teinud juba väehmalt 100 000km läbisõidust saati, tõenäoliselt ka enne, auto on muud marki, kui Skoda.
Tänan muidugi info eest.
Paluks kütusekulu teemas muinasjutte mitte rääkida.
Väiksem mootor ei ole nõrgem mootor, kui tal on peal turbo, mis ta võimsamaks teeb.
Üleüldse võtavad lahjemad mootorid normaaloludes pigem vähem kütust, kui rohkem.
Kütusekulu teemal ootan ainult ausaid numbreid, mitte ebaloogilisi väiteid, mille vastuseid ma isegi tean, et ei vasta tõele.
Kui sul Skoda Rapid linnas 18 sajale võttis, siis pidid sa ikka väga tõsiselt rallitama sellega.
See vastus on selgelt muinasjutt või tõsise kihutamise tagajärg.
Muu vastuse eest tänan ja ootan siia veel informatiivseid ja tõeseid vastuseid, kuid paluks kütusekulu teemal rohkem mitte luuletada.
Kes saab selle peale vihaseks, siis järelikult tema puhul ma ootangi, et ta mulle kütusekulust ei räägiks.
Keskmine kiirus ei ütle kütusekuku koha pealt midagi, mind huvitab ainult reaalne maanteekulu kiirusel 90 km/h, see on ainuke korratav test ja ainuke
sarnastes oludes sõitmine. |
Kellele muinasjutt, kellele mitte- Koldest vanalinna ja tagasi ( start külma mootoriga ) 1,0 Rapid võtab alguses lausa 21 liitrit 100km kohta ja
rallitamisest pole juttugi- see raip ei liigukski nii kiiresti, seda enam,et iste on 195 cm suht väike ja rooli taga olek suht ebamugav Active
varustuses ja ruumi arvestades. 2,0 TSI 140 kW Superb võtab maanteel mul ca 4,8 kuni 5,1 ; kui sõita nt 102 km/h( sõidan kiiruse ja mootori pööretega
ideaalilähedases kütusekokkuhoius, väikseim kulu on 4,7 l / 100 km kohta olnud eco versioonis.Luuletada võid ise- mul ameti ja isiklikud sõidukid
olnud juba 2012 aastast Skodad, alates rapidist, Octaviast, Superbist kuni Kodiaq ini. Ja lahjemad mootorid- pane 4 inimest autosse, lisaks pagas ja
räägi siis auto kasutusotstarbest + kütusekulust. |
viimane mäletamine 2,0 TSI st- Brüsselist-leedu piirini- keskmine kiirus 160 km/h, 2 inimest autos+ca 250 kg pagasit- max kiirus siis 200, kütusekulu
8,5 l /100 km. ca 80 % teest oli kiirtee |
unustasin mainida- Autoks 2020 Superb sedaan esivedu,DSG 7 käiku 2,0 TSI 140 kW
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.23 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: klemmikas
Mootori võimekuselt eelkõige huvitaski just see turboviivitus.
Olen märganud, et need 1,5-2,0 turbomootorid ilmselt ka 1,4 on hea jõukõveraga.
Olenevalt täpsest mootorist algab maksimum pöördemoment juba 1500-1700 pööret ja paneb üle 3000 ühtlaselt välja.
Näiteks 1,5 110kW 250Nm @ 1500-3500 rpm.
Ma pole proovida saanud, aga sõitmise koha pealt tundub see huvitav.
Kiirendusaeg on ka hea 9,2 dsg kasti puhul, päris uuel siis.
Selles osas mulle 1,5 mootorist täitsa piisaks, aga 1,8 valiks ka, kui tal mingit muud hullu probleemi pole, et veidi õli võtab.
Võimaluse korral kavatsen manuaali osta, aga eks näha ole, kas seda võtta on.
Praegu teen nagunii muidugi alles eeltööd, üritan Superbist mingit pilti saada.
Praeguse autoks on Honda Accord viimane, mida siinmail müüdi ja üritan sellele vähegi võrdväärset asendust leida millalgi.
Kahjuks valikut turul palju pole, peamiselt ongi Passat või Superb.
Kui praegu kohe peaks ostma, siis on näiteks see silma jäänud.
https://www.auto24.ee/soidukid/3916321?fbclid=IwAR3NCZ6_uStV-YixslAZpDxRqMIpiJoUQZGH1kWacOqMG4HBIaLDyYi4SOY
|
2,0 TSI esiveolistel- enda 70 000 km sõidukogemus, esindusest saadud tagasiside ja foorumist saadud tagasiside- DSG esimesed 3 käiku pidid liig
lühikesed olema. st rehvi kulumise osas- tagarehvide jooksu ajal esirehve pead 2 jooksu kulutama. Mul 30 000 läbisõidul Continentalid ees 2 mm jääki,
taga 6 mm jääki. VW esinduse müügimees mainis oma Passatil sama teemat- 2 liitrine pidi sellise kere jaoks liiga võimas olema.
|
|
|
Reios
huviline
Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 60
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III L&K 140kw
|
postitati 28.09.23 16:07
|
|
|
Huvi pärast küsin, et mis moodi mootori maht rehve kiiremini sööb? Ma ei ole küll suutnud 30tkm läbimisel esimesi rehve 2mm peale sõita. Mis puutub
teema algatajasse siis tõesti, kui sa siit kedagi ei usu - mine võta proovikas ja mõõda endale meeltmööda vahenditega oma küsimustele vastused..
@kuuba - ehk oskad viidata kuidas sa OBD11-ga kiiruse õigeks näitama panid?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|