Teema ülevaade |
tnx
|
postitati 04.09.17 16:05 |
Pump, sidur ise ja filter on erinevad asjad. Pump on eraldi vahetatav, esinduses kodulehe andmetel laokaup ca 300. Vahetus 2 polti lahti ja natuke
nikerdamist juhtme kätte saamiseks ja õlivahetus. Õli on spetsiaalne küll, aga siiski seda kulub 1L, mitte mingi megakogus ja ei ole midagi tapvat.
Pumba viga võib olla ka lihtsalt kulunud harjades, aga see ei muuda rohkemat, kui et filtriga pole siis (kohe) vaja jännata. Kui aega ja tahtmist,
võib proovida harju vahetada, aga tulemus ei pruugi väga kaua kesta, kui kollektor ka kulunud.
Filtri vahetust tehas ette ei näe ja seda originaalvaruosana tellida ei saa, kuigi ta on samuti väljaspoolt 2 poldiga kättesaadav. B-osa pakutakse nt
Forsis ja internetis umbes 50 eest, samuti peaks sobima Volvo filtri element.
2kEUR hakkab asi maksma siis, kui on vaja aju või tervet sidurit vahetada.
Loe veakoode, kui pump ära, siis sellest jääb märk maha.
|
Puuriit
|
postitati 04.09.17 07:10 |
Tõenäoliselt on asi jah pumbas - juhtus endal sarnane asi Opel Insigniaga (samuti haldex) ning vahetusse läks kogu pump. Minul oli garantiikeiss,
kuid kuuldavasti pidi vahetuskulu koos tööga olema kuni 2k . Õlivahetus ise on ka päris kulukas, kasutatakse spetsiaalõli ja filtrit. Haldex tahab
uut õli ja filtrit iga 60000km tagant (võib autotootjati tiba erineda).
|
MeelisK
|
postitati 02.09.17 20:57 |
Esimene põhjus võiks olla haldexi pump. Ise pole lahti võtnud, kuid umbe pidi jääma pumba sees filter. Teadjam mees arvas, et filter puhtaks ja uus
õli sisse. Praktika puudub . . . targemad kommentaarige.
|
miku969
|
postitati 02.09.17 20:37 |
Küsimus selline?kas keegi oskab nõu anda.eile hakkasin töölt koju tulema ja kui sõitma hakkasin oli ainult esivedu.auto 2010 octavia 2.0 tdi 4x4
milles võiks olla viga
|
|