Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 4x4 (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3009)
miku969
huviline



Registreerunud 03.04.15
Postitusi: 1

Asukoht: jüri
Kasutaja on eemal

Auto: octavia 4x4 2.0 TDI

postitati 02.09.17 20:37 Tsiteeri
4x4



Küsimus selline?kas keegi oskab nõu anda.eile hakkasin töölt koju tulema ja kui sõitma hakkasin oli ainult esivedu.auto 2010 octavia 2.0 tdi 4x4 milles võiks olla viga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MeelisK
huviline



Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 98

Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023

postitati 02.09.17 20:57 Tsiteeri


Esimene põhjus võiks olla haldexi pump. Ise pole lahti võtnud, kuid umbe pidi jääma pumba sees filter. Teadjam mees arvas, et filter puhtaks ja uus õli sisse. Praktika puudub . . . targemad kommentaarige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 04.09.17 07:10 Tsiteeri


Tõenäoliselt on asi jah pumbas - juhtus endal sarnane asi Opel Insigniaga (samuti haldex) ning vahetusse läks kogu pump. Minul oli garantiikeiss, kuid kuuldavasti pidi vahetuskulu koos tööga olema kuni 2k €. Õlivahetus ise on ka päris kulukas, kasutatakse spetsiaalõli ja filtrit. Haldex tahab uut õli ja filtrit iga 60000km tagant (võib autotootjati tiba erineda).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.09.17 16:05 Tsiteeri


Pump, sidur ise ja filter on erinevad asjad. Pump on eraldi vahetatav, esinduses kodulehe andmetel laokaup ca 300€. Vahetus 2 polti lahti ja natuke nikerdamist juhtme kätte saamiseks ja õlivahetus. Õli on spetsiaalne küll, aga siiski seda kulub 1L, mitte mingi megakogus ja ei ole midagi tapvat.
Pumba viga võib olla ka lihtsalt kulunud harjades, aga see ei muuda rohkemat, kui et filtriga pole siis (kohe) vaja jännata. Kui aega ja tahtmist, võib proovida harju vahetada, aga tulemus ei pruugi väga kaua kesta, kui kollektor ka kulunud.
Filtri vahetust tehas ette ei näe ja seda originaalvaruosana tellida ei saa, kuigi ta on samuti väljaspoolt 2 poldiga kättesaadav. B-osa pakutakse nt Forsis ja internetis umbes 50€ eest, samuti peaks sobima Volvo filtri element.
2kEUR hakkab asi maksma siis, kui on vaja aju või tervet sidurit vahetada.
Loe veakoode, kui pump ära, siis sellest jääb märk maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]