Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Autopesula valiku lihtsustamiseks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] [quote][i]Algselt postitas: Cobra[/i] mina soovitaks auto kuivatamiseks seemisnahkset lappi ning kui võimalik siis peenemad kohad õhu abil kuivatada.... [/quote] No a too ...nahk ju ei ima vett. Sellega peaks mingi tuhat korda üle ühe koha laskma, et sealt vett ja vee jälgi maha saada. Ma ostsin ka miskise jumalteabmismaterjalist lapi (kaunikesti naha moodi oli), mis auto kuivatamiseks ette nähtud - kurat - ikkagi tavaline nõudepesulapp [i]wettex[/i] tegi paremat tööd - selle spetsiaalvärgindusega kandsin vett ühest kohast teise ainult. Liivaterasid ei saa korraliku pesemise ja loputamise järgselt autokerel enam olla. St ei TOHIKS. Ja vahet pole, kas auto on pestud sees või väljas. Õues muidugist võivad igast lendlevad vigurid vahepeal märja auto pinnale sattuda, liivaterad jms peaks ikkagi kenasti läint olema. Pesulas näiteks oli poleemikat ja arutelu vahel sellel teemal, et kas korraliku spetsiaalharjaga pestes saab värvkate rohkem kriimustatud kui vammiga pestes. Mina olen jätkuvalt arvamusel, et harjaga on väiksem oht liivase/tolmuse pinna pesemisel värvkatte matistamiseks kui vammiga, kuna viimatimainitul koguneb mustus kenasti autokere ja vammi välispinna vahele ning lahkub sealt alles korraliku pesukäsna loputuse korral. Harjaga pesemisel peened liivaterad ei tohiks nii tugevalt vastu kerepinda surutud saada, kuna neil on ruumi liikuda harjaste vahele. Mina igatahes pooldan autolt just seesuguse kummikaabitsaga vee mahalükkamist ja võimalikult vähest lapiga kaasaaitamist. Kui ausalt öelda, siis kõige enam kriime nägin auto kerepinnal pärast seda, kui olin värskelt pestud auto esimest korda pärast ostmist ära vahatanud - lapijäljed olid näha. Enne seda oli saanud mitu tiiru pesta ja polnud kriime sugugi nii palju silmaga näha, kui alles pärast vahatamist. Sellest järeldades tuleks vahatamised kõik ära jätta :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Autopesula valiku lihtsustamiseks
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.3%
- SQL:
71.7%
]