Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Felicia käivitus (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 4898)
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 08.11.07 04:13 Tsiteeri
Felicia käivitus



Ilgelt jama on kalli škodilakiga.
käima ei taha minna. enne käivitust pumpan paar korda gaasi. võtit pean all hoidma 4-5sek siis läheb käima. kui käivitamisel hoian sidurit all siis läheb kehvemini (vähemalt tundub nii). Ja kui masin lõpuks käima läheb siis sureb kohe välja
ja nii mingi 5-6 korda siis jääb õrnalt tööle. Kui hakkab ära surema siis gaasi lisamisega lämbub (upub) ära. Kui gaasi ei lisa siis kustub ka ära. Kui aga gaasi kiiresti (väga kiiresti) pumbata siis nagu sureb ja ei sure. ei oska seda õelda tuurid lähevad väga alla- ja jätab vahele ja nagu sureb ära aga kui edasi pumbata siis nagu jälle ärkab jne. ei oska kirjeldada.
Siit foorumist ja mujalt olen uurinud aga vastust pole saanud.
Autol sai nüüd vahetatud ka õhufilter, küünlad ja jagaja kaas. aga ei aidanud.
Olen tähele pannud ka seda, et nagu toores ei funka. et tuurid langevad kohe alla 1000 ja siis ta surebki. toores vist oli muidu 1500 peal mul. enam aga ei jää seal seisma vaid vajub kuni suremiseni alla. kui ma ise hoian tuure 1500-2000 siis ei aita ka- ikka sureb ära. Kui aga tuure hoida 3000 peal siis nagu ei juhtu eriti hullu aga jama nagu külma mootorit nii tuuritada.
Mis võib viga olla ja mida vaadata.
Tean et lihtne oleks minna teenindusse jäta auto nädalaks sinna maksta ilge papp ja siis veenuda et kõik on nii nagu enne peale mehaaniku kaasa antud sõnade: "nagu natuke paremaks läks". - ehk siis palun ettepanekuid ja vastan meeleldi täpsustavatele küsimustele.

Tänades skoda, enam mitte nii õnnelik, omanik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 08.11.07 07:40 Tsiteeri


Ei tunne selle mootori hingeelu just väga täpselt, kuid tundub, et tooreklapp äkki ei sulgu korralikult. Kisu õhufilter pealt ära ja vaata, kas saad ilusti kinni tõmmata. Või kui on automaatne tooreklapp, siis enne käivitamist paar korda gaas põhja vajutada, nagu sa juba teed. See oli kõige lihtsam asi mis hetkel meelde tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 08.11.07 13:08 Tsiteeri


automaatne klapp jah.
aga kas võib viga olla termoanduris?
Ja kus see termoandur asub?
seda nagu otsisin aga ei leidnud.peaks olema kusagil ühuklapi juures vast ehk ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 08.11.07 18:54 Tsiteeri


omaniku lahkel loal, räägiks siis ka oma probleemist, nimelt selliste ilmadega nagu praegu, kui öösel on lausa miinused, siis autot käivitades (nagu ikka mõni kord gaas põhja ja sidur alla ning võtit)
siis mootor läheb käima kohe nagu suvelgi, kuid kui hakata suht kohe sõitma, siis sidurit lahutades langevad pöörded ikka kõvasti, et mootor sureb, ja siis kui oled käima saand, pead ka natuke aega pöördeid jalaga reguleerima, sest kui gaasi ei puutu, kukuvad pöörded 0 ja tuleb jälle käivitada, probleem lahenes kui mootor oli käinud juba üle 5 minuti. salongivent on tavaliselt väljas, või siis puhus kõige nõrgemal astmel esiklaasile..


Kas aitaks mootori soojenemisel kaasa see, kui paneks kojameeste juures asuvale õhuvõtu avale peale mingi sooja riide vms? et kataks täiesti ära, kuna ummikutes seismist pole ja sõite üldse väga vähe, siis ei tohiks nagu midagi liiga kuumaks minna kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 09.11.07 01:18 Tsiteeri


see nagu minulgi, et kui ca 5min töötab siis on ok aga enne seda peab ikka mitu käivitust tegema või palju gaasiga mängima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 09.11.07 09:05 Tsiteeri


Ega Sa ju vanu teemasid lugema ei vaevunud...

Automattoores tuleb peale, kui gaas on PÕHJA vajutatud. Seda saad kontrollida, kui õhupuhasti on maas. Enne gaasile vajutamist peab õhuklapp olema lahti ja gaasi vajutamisel peab kinni klõpsama. Kui seda ei tee, siis ei saagi töötada.

Kinni keerab selle bimetall, mida soojendab jahutusvedelik. Mingit eraldi andurit seal pole. Bimetall on vahetatav ja reguleeritav.

Kui selle jutu alusel asjast jagu ei saa, siis on vist mõttekam "megapapp" asjatundjale viia...

Kapotil olevad õhuvõtuavad on ainult salongiõhu jaoks. Mootor hingeldab ikka eest.

Kui termostaat korras, soojeneb see pisike alumiinimummoootor kümne minutiga töösoojaks (OK, maanteel veidi aeglasemalt).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 09.11.07 10:34 Tsiteeri


kas peaks tal siis pärast käitust laskma hoida pöördeid 2000 peal?
Ise mõtlesin, et kohe külma mootoriga 200 pööret on äkki palju, et oleks hea kui oleks tühikäigu ligidal ja üritan gaasiga neid pöördeid maha tirida, algues ei lase, aga nii 20-30sec tagant juba saab peaks ootama kuni nad ise langevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 09.11.07 12:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v6sa
Ega Sa ju vanu teemasid lugema ei vaevunud...

Automattoores tuleb peale, kui gaas on PÕHJA vajutatud. Seda saad kontrollida, kui õhupuhasti on maas. Enne gaasile vajutamist peab õhuklapp olema lahti ja gaasi vajutamisel peab kinni klõpsama. Kui seda ei tee, siis ei saagi töötada.

Kinni keerab selle bimetall, mida soojendab jahutusvedelik. Mingit eraldi andurit seal pole. Bimetall on vahetatav ja reguleeritav.

Kui selle jutu alusel asjast jagu ei saa, siis on vist mõttekam "megapapp" asjatundjale viia...

Kapotil olevad õhuvõtuavad on ainult salongiõhu jaoks. Mootor hingeldab ikka eest.

Kui termostaat korras, soojeneb see pisike alumiinimummoootor kümne minutiga töösoojaks (OK, maanteel veidi aeglasemalt).


Vaevusin küll. Ja lugesin välja, et enne käivitamist peab paar korda gaasi tallama. Gaas põhjas käivitumist (nagu ma sinu jutust aru saan) ei lugenud küll kusagilt välja.
Termoanduri all mõtlesingi seda bimetall termostaati (ma ei teadnud, et see bimetall on ja ei osanud muud moodi seda nimetada). Palun kas sa seletaksid ära kus see bimetall on ja kuidas sea reguleeida.
Aitähh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 09.11.07 22:16 Tsiteeri


Minu Škodkin käivitub kahh nagu jumal juhatab ja sureb välja kahh teinekord. Aga olen temaga nii pikalt sõitnud, et juba selle jamaga harjunud ja eriti muud pole peale karpa puhastamise teinud.

Karpa puhastamine üks kord aitas, teinekord mitte. Aga üldiselt tasub sellest siiski alustada. Erilist tähelepanu tuleb pöörata tühikäigu klapile ja toorele, nagu Valts juba soovitas.

Kui vene keelt loete, siis siin on sarnast probleemi kirjeldatud ja kutid pakuvad üksjagu lahendusi.

See Vene foorum on üldse Felicia omanikele üks kullaauk.

Ahjaa, ja käivitumisel oli mul ka varem muret, et teine kord, gaasi andes, uputas, aga teine kord, üldse mitte või liiga vähe gaasi andes, ei läinud üldse. Nüüd seda muret enam pole, sest 160k on selle Škodkiniga selja taga ja juhiistmele istudes vajutab jalg juba harjumusest gaasipedaali täpselt nii palju kui vaja :P


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 12.11.07 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: panic
...
Gaas põhjas käivitumist (nagu ma sinu jutust aru saan) ei lugenud küll kusagilt välja.
Termoanduri all mõtlesingi seda bimetall termostaati (ma ei teadnud, et see bimetall on ja ei osanud muud moodi seda nimetada). Palun kas sa seletaksid ära kus see bimetall on ja kuidas sea reguleeida.
Aitähh


Sry, veidi ebatäpselt kirjutasin. MItte gaas ei pea põhjas olema käivitamise ajal, vaid gaasi vajutamine ROHKEM, KUI POOL KÄIGUST vabastab alles tooreklapi. Kui vähem vajutad (niiöelda pumpad, varbaga), siis tooreklapp ei vabanegi.

Mootori pöörded peavadki tooreklapi korral olema nii 2000+ Sealt tuleb ta ise astmeliselt alla, kui gaasi puudutada. Kui gaasi ei puuduta, siis jääbki kräunuma.

Meil kodus 2 sihukest looma. Õe masinal kütusekulu 6+ sajale, isal 9 sajale. Õe masinal käib kõik ilusti: gaas korraks põhja, võtit-käib. Ja jääbki käima. 2000+ rpm, kümnekonna minutiga on tühikäik ~800. Aga isa masinal on see käivitumine, nagu jumal juhatab. Enamasti gaas põhja, võtit, võtit, võtit, siis varbaga gaasi ja lähebki käima. Enamasti ka jääb, aga mitte alati. Muidugi, vanamees võiks oma saani vahel hooldada kah, äkki oleks abiks.

Reguleerimiseks tuleb seda bimetallikopsikut pöörata. Enne muidugi kinnituskruve lõdvendades ja pärast taas pingutades. Aga seda tuleb teha ettevaatlikult, et sooja mootoriga mitte õhuvoolu kinni puua.

Ikkagi: kui külma mootoriga gaas põhja vajutada, kas siis tooreklapp kinni klõpsab? Enne pole seal reguleerida midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 12.11.07 14:17 Tsiteeri


Kas gaas tuleb põhja panna siis kui auto lihtsalt seisab, või kui on süüde sees või siis käivitamise ajal?
Ise olen alati süüte sisse keeranud ja siis paar korda gaasi põhja vajutanud- enne käivitamist. vb selles ongi viga, et vale ajastus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 12.11.07 14:53 Tsiteeri


vahet vast erilist pole, ise kohe kui sisse istun, löön 3 korda pedaali kolksuga põrandasse ja pärast käivitub kohe ja pöörded jäävad 1500 ümber natukeseks ajaks kergelt ujuma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 19.11.07 17:10 Tsiteeri


Ega vahet pole. Lihtsalt enne ei toimu midagi, kui õhuklapp kinni pole. Alles siis saab mootor käivitumisele mõtlema hakata...

Kusjuures kapsas käseb kah gaasi üks kord põhja vajutada enne käivitamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 10.12.07 20:50 Tsiteeri


Sai siis vaadatud seda klapi asja ja gaasi pedaali vajutusega klapp ei sulgunud. Samal ajal, kui gaasi vajutati aitasin sõrmaga kaasa ja siis läks kalpp kinni. Nagu oleks kinni jäänud, lükates oli alguses raske ja siis kui juba nõksu sõrmaga lükkasin siis edasi juba tõmbas ise kinni. Seega ongi minu probleemiks see, et klapp ei sulgu. Milles võib asi olla?
Kuna aku oli tühi siis ei saanud käivitamist proovida. Praegu aku laeb ja kui käima saan ja mootori soojaks sõidan siis proovin järgmisel hommikul uueti, et kas sellest sõrmega lükkamisest aitas ja kas nüüd käib klapp kenasti või jääb jälle kinni. mis aga võiks olla põhjuseks, et klapp ei sulgu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 10.12.07 21:41 Tsiteeri


Rooste, kuivus, loll jõud, mis on mõne hoovakese kõveraks painutanud...

Põhjusi võib mitu olla.

Kas lukustus ikka tuleb maha? Lukustuse keel kulissi taha kinni ei jää?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 11.12.07 16:53 Tsiteeri


Vot ei osanud vaadata. Aga igatahes sai aku peale pandud käivitus kenasti ja ei olnud mingit välja suremist. Homme võtan uuesti kaane maha ja vaatan kan nüüd hakkas käima või vajab jälle näpu abi. äkki seletad kus see lukustus on, et kui ei lähe jälle kinni, et siis saan tähelepanu sellele pöörata.
Selline asi oli ka, et sõitsin täna päris pikalt ja temperatuuri näidik ei liikunud mitte karvavõrtki ja sooja puhurist tuli ka sellist pool sooja õhku ainult. "Vanasti" oleks juba poolel maal päris kuuma tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 11.12.07 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: panic
Selline asi oli ka, et sõitsin täna päris pikalt ja temperatuuri näidik ei liikunud mitte karvavõrtki ja sooja puhurist tuli ka sellist pool sooja õhku ainult. "Vanasti" oleks juba poolel maal päris kuuma tulnud.


üheksal korral kümnest sellise tunnusega juhtumist on termostaat pekkis :)


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 12.12.07 06:45 Tsiteeri


sellisel juhul on minu autol ka, pärast käivutumist külmal hommikul ja ringi sõitmist, kah osuti ei liigu aga sooja tuleb küll ja veel, kui kauaks ummikusse jääda, sisi hakkab alles liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 12.12.07 17:32 Tsiteeri


Kasutasin otsingut nii suun kui mujal foorumites ja see pidavat jah termostaadi viga olevat aga kusagil teemas ei kirjutatud, kus see termostaat on ja milline ta välja näeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 12.12.07 19:08 Tsiteeri


Kui Felicia mootorilt termostaati ei leia, peaks vist kõigepealt siit:
http://www.kriso.ee/cgi-bin/shop/11263505.html

alustama...

Su tooreklapimure on tegelikult kaks kraadi kangem, kui termostaadi leidmine, mistõttu too või mõni teine kirjandusallikas on vägagi soovitatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 20.12.07 19:12 Tsiteeri


Klapp ei sulgu ikkagi gaasi pedaalile vajutamisega. Pean alguses näpuga kaasa aitama. Gaasi vajutades susiseb ja läheb suht aeglaselt kinni. Kui gaasiga pumbata siis mingi 6-7 korraga alles on täidsa kinni kui aga vajutada gaasi ja all hopida siis vajub vaikselt kinni. Kahjuks ei oska ma mingit põhjust leida, miks kinni ei lähe. roostet ei paista olevat. Tahmane oli klapp aga puhastasin ära (nii palju kui ligi pääsesin- lammutamata). Kas peaksin seel kõik korra lahti võtma ja puhastama või pole sellest kasu?
Kuss see lukustus on ja kuidas see töötab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 26.12.07 16:03 Tsiteeri


Sai probleem lahendatud. Ühel ilusal jõulu hommikul sai siis karburaator maha võetud ja tuppa viidud. Puhastatud (hambaharja ja bensiiniga) Pärast uuesti tagasi asetatud ja nüüd töötab nagu kella värk. Enne ei läinud toore klapp kinni. Vajas näpuga väheke kaasa aitamist ja siis läks nimodi mega aeglaselt vajus kinni siis peale puhastust vajutad korra gaasi ja klõpsti on kinni. Algul arvasin et peabki vaikselt kinni vajuma aga eksisin. Probleemiks oli siis tahm mis oli kõikjal ja eriti vedrudel mis klappi sulgesid ja avasid. Algul ei saanudgi aru et vedrud on :)
Peale puhastamist aga läikis kõik ja nüüd pole kordagi probleemi olnud- käivitab tõesti juba võtme näitamisest. ja tuure hoiab ka ilusasti.
Nüüd veel jäänud ainult see termo andur ülesse otsida. siis peaks autoga tipp topp olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 26.12.07 16:22 Tsiteeri


Kena, et tööle said.

Kas raamat on juba ostetud? Kui ei, soovitan. Teeb elu oluliselt lihtsamaks...

Mootori termostaat elab mootori otsas, radiaatorist tuleva ülemise lõdviku kinnituskopsiku all. See kopsik käib kolme poldiga plokikaane külge.

Termostaat on ainult Wahler, teised sobivad vahetustöö harjutamiseks. Kes teeb Škodale originaali, pole aimugi... Igatahes meite saanile maksis too vidin miskised 150 eeku, kui mälu ei peta.

Termostaadi vahetamiseks on kasulik lasta vähemalt paar liitrit jahutusvedelikku välja, muidu tuleb see termostaadikaane avamise järel niikuinii. Väljalaskmise punn on all, mootorisse mineva toru küljes. Vähemalt oli vanematel mudelitel ja esimestel Feliciatel.

Ja seda tööd tasuks teha ikka külma mootoriga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rullnokk
huviline



Registreerunud 13.12.07
Postitusi: 4

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda felicia 1,3

postitati 26.12.07 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: panic
Sai probleem lahendatud. Ühel ilusal jõulu hommikul sai siis karburaator maha võetud ja tuppa viidud. Puhastatud (hambaharja ja bensiiniga) Pärast uuesti tagasi asetatud ja nüüd töötab nagu kella värk. Enne ei läinud toore klapp kinni. Vajas näpuga väheke kaasa aitamist ja siis läks nimodi mega aeglaselt vajus kinni siis peale puhastust vajutad korra gaasi ja klõpsti on kinni. Algul arvasin et peabki vaikselt kinni vajuma aga eksisin. Probleemiks oli siis tahm mis oli kõikjal ja eriti vedrudel mis klappi sulgesid ja avasid. Algul ei saanudgi aru et vedrud on :)
Peale puhastamist aga läikis kõik ja nüüd pole kordagi probleemi olnud- käivitab tõesti juba võtme näitamisest. ja tuure hoiab ka ilusasti.
Nüüd veel jäänud ainult see termo andur ülesse otsida. siis peaks autoga tipp topp olema.

kas karpa puhastamine mingi väga raske, mul skoda suht plärtsub ja ei taha tööle minna, mõtlesin, et peaks ka selle töö ette võtma:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 27.12.07 13:57 Tsiteeri


Tänan v6sa. Raamatut pole soetanud kui selle termostaadi ka nüüd vahetatud saab siis on auto nagu uus- vähemasti käivitub ja sõidab nii.
rullnokk - see ei ole üldse keeruline. Ise lükkasin ka kogu aeg edasi, kuna see mul esimene auto ja igasugused kokkupuuted mootoriga ennem puuduvad. Aga kui juba enam muud moodi ei saanud pidin asja käsile võtma ja nüüd tagant järgi ei saa ma aru mix ei võinud ma seda juba ammu teha. väga lihtne on. midagi ei saa valesti teha. Lahtiseid detaile pole- mis võiksid ära kaduda või valesti minna. Ükski vedru välja ei hüppa. Võtad paar polti lahti 3 juhet ja olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.1% - SQL: 32.9%]