Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG - 2013 - Tanel_P (Vastuseid: 92 | Vaatamisi: 18737)
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 21.01.15 21:50 Tsiteeri
Octavia III Combi 2.0 TDI DSG - 2013 - Tanel_P



Tere õhtust!

Nagu Ostuabi teemas lubatud sai, teen ka siia alamfoorumisse oma esimese Škoda kohta sissekande ära. Autofoorumid on minu jaoks tuttav koht, kuna varem olen kokku puutunud väga suure kasutajaskonnaga BMW foorumiga ja asjaliku Mitsubishi foorumiga. Profiili alt võib autoajalugu vaadata.

Škoda Octavia III Combi ostmise peale olen mõelnud juba uue põlvkonna Eesti turule jõudmisest saati ja olen pidevalt jälginud nii uute kui kasutatud autode pakkumisi. Sügisel tegin siiski otsuse tellida OIII 1.4 TSI G-Tec. Tellimus sai vormistatud juba novembri keskel, auto pidi kätte saama hiljemalt 7. nädalal. Aga siis hakkasid tekkima tõrked, kuidas ei saa kärukonksu, eelsoojendit, vahevõrku jms ning tootmisnädal muudkui lükkus ja lükkus edasi, viimati 11. nädalale kõige varemalt. Samal ajal tuli müüki esimest korda sobiv kasutatud OIII Combi. Minu soovideks oli universaalkere, must värv ja ksenoontuled. Muus osas olin paindlik.

Edasi läks juba kiiresti - loobusin uue OIII CNG ootamisest, kuna viskasid need piirangud üle, gaasihinna eelis hakkas ära sulama ja kasutatud auto oli märkimisväärselt odavam, ning hakkasin asju ajama Nordauto Grupi poolt müüdava auto ostuks. Tegu on siis Elegance Plus varustusastmes DSG-automaatkastiga autoga. Õnneks või kahjuks pole ju tegu enam uue autoga - ses mõttes, et mõni tipp ja täpp, kriips ja kraaps ikka siin-seal leidub ja läbisõit on 19 000 km, aga mina pole kunagi uuemat kui 1995. a auto omanud, seega sellega võrreldes on see ikka öö ja päev. :)

Lisavarustus lisaks Elegance Plus tavapärasele on alljärgnev:
* metallikvärv
* valgustatud jalaruum
* rehvirõhk (toona lisavarustus)
* hõbedased katusereelingud
* toonklaasid
* 18'' valuveljed Alaris
* eemaldatav haagisekonks
* ksenoonid koos ees-LEDidega
* nutilahendused
* sportpakett (istmed, rool, läveliistud, spoilerit pole)
* porisirmid

Auto oli 2013. a augustis ostetud ja hooldusesse lähen selle aasta augustis esimest korda.

Väike nali oli see, et kui salongist välja veeresin, vabandati ette ja taha, et tankida ei jõutud autot. Keegi olla juba kanistriga teele saadetud, aga ma jõudsin ette. ;) Sõiduulatus oli 0 km, aga kui paagi täis lasin, siis mahtus ainult 40 L sisse. Seega oli veel 10 L varus mu arvutuste järgi?

Sõiduemotsioon on muidugi võimas! Mul on küll 3-liitrine V8 olnud varem, aga selle 2-liitrise turbomootoriga diisli minek on ikka üllatavalt hea. Mõnes mõttes hunt lambanahas - saab sõita väga vaikselt ja vaguralt, aga kui vaja, siis möödasõit käib väga kähku.

Pika jutu lõpuks pilte ka. Uusi pilte ma ise teinud ei ole, seega peavad auto24 kuulutuse omad käima:

http://www.upload.ee/thumb/4477141/skoda_1.jpg http://www.upload.ee/thumb/4477142/skoda_2.jpg http://www.upload.ee/thumb/4477143/skoda_3.jpg http://www.upload.ee/thumb/4477145/skoda_4.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4477146/skoda_5.jpg http://www.upload.ee/thumb/4477147/skoda_6.jpg

P.S. Siin kavatsen kütuse- jm kuludel silma peal hoidma hakata. Esialgu tundub, et tehase lubatule ei ulatu kütusekulu linnas ligilähedalegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 21.01.15 22:07 Tsiteeri


Kena auto !
Ma sõidan kah ikka sihipäraselt ,ning annan pähe kah ,linnas ikka 8 sajale kindlalt.
Samas kui mina proovisin 2.0 bensukat 162kw ,siis ei suutnud mina linnas alla 13,5 hakkama saada .
Aga olen kuulnud et mõned ökotajad on vähemaga hakkama saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 21.01.15 22:10 Tsiteeri


Tore masin. Muretuid kilomeetreid. :D Mina laseks muidugi selle tehaseõli kohe ära vahetada. Enda autol lasin kohe 15000 hoolduse panna. Liiga palju lühikesi külmsõite:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 21.01.15 23:19 Tsiteeri


30 tuhat ükskõik millise õliga on ikkagi mootori surm jah 5 aastat ta kestab küll läbi häda .
Kuna tänapäeva mootorite resurss on nagunii oluliselt väiksem ,kui 80-ndate lõpus ,siis mina ei soovitaks õli pealt kokku hoida.
Paljud uued mootorid ei suuda isegi garantii aja lõpuni vastu panna.(eriti ketiga )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jizz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI

postitati 22.01.15 07:26 Tsiteeri


Sul üleminek Škodale on põhimõtteliselt sama mis mul - mul oli ka eelmine masin 98a BMW :)

Aga edu uue masinaga ! Näeb tõeline maasikas välja.

Kas nende pilti peal on autol 18'' veljed all?
Sest kui Octaviale 18'' istub nii hästi, siis Superbile pole ka mõtet 18 tollist väiksemaid vist vaadata..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 22.01.15 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
30 tuhat ükskõik millise õliga on ikkagi mootori surm jah 5 aastat ta kestab küll läbi häda .
Kuna tänapäeva mootorite resurss on nagunii oluliselt väiksem ,kui 80-ndate lõpus ,siis mina ei soovitaks õli pealt kokku hoida.
Paljud uued mootorid ei suuda isegi garantii aja lõpuni vastu panna.(eriti ketiga )


Te arvate, et tuleks enne augustikuud juba hoolduses ära käia ja hooldusvälp 15 000 või aasta peale vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 22.01.15 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jizz
Sul üleminek Škodale on põhimõtteliselt sama mis mul - mul oli ka eelmine masin 98a BMW :)

Aga edu uue masinaga ! Näeb tõeline maasikas välja.

Kas nende pilti peal on autol 18'' veljed all?
Sest kui Octaviale 18'' istub nii hästi, siis Superbile pole ka mõtet 18 tollist väiksemaid vist vaadata..


Ma töristasin vahepeal 1992. a Mitsubishi Lanceriga ka. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 22.01.15 16:41 Tsiteeri


Kindlasti vaheta õlivälp 15 tuhhi peale,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Freddys
huviline



Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 40

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2020 Superb Combi 1,5 TSI 110kw

postitati 22.01.15 17:02 Tsiteeri


Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas roolipealsed nupud pole Elegance Plus'il standardis? Tuli juurde osta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 22.01.15 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Freddys
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas roolipealsed nupud pole Elegance Plus'il standardis? Tuli juurde osta?


Ma küsisin ka seda müüja käest ja tema sõnutsi mindi auto tellimisel sellega alt, et sportpaketti võttes (seal 3-kodaraga rool sees) ei võetud 3-kodaraga roolile nuppe peale (lisaraha eest). Seega nuppe roolil pole. Küll aga saab telefoni, raadiot jms juhtida kojameeste kangi otsaga. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 22.01.15 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kindlasti vaheta õlivälp 15 tuhhi peale,


Täna tegin autole korraliku salongihoolduse ja paigutasin kõik enda käe järgi paika. Päris mitu head tundi sai toimetatud, ühtlasi kontrollisin ära kõigi vedelike seisundi. Õli oli poole peal ja värvuselt ikka päris must. Tuleb ilmselt tõesti lähiajal hoolduses ära käia.

Mis teie kogemus ütleb esmakordse hoolduse juures - mis ära tehakse ja milline on umbkaudne rahakulu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jizz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI

postitati 22.01.15 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel_P
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kindlasti vaheta õlivälp 15 tuhhi peale,

Õli oli poole peal ja värvuselt ikka päris must. Tuleb ilmselt tõesti lähiajal hoolduses ära käia.


Ma ei ole küll spetsialist, aga niipalju kui mina olen diisel autodega kokku puutnud, siis neil õli peabki must olema :) Nii kui sa uue õli sisse valad ja mootori käima paned, läheb kohe õli mustaks.

(Parandage, kui eksin, võibolla uute masinatega ei ole nii)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 23.01.15 02:02 Tsiteeri


Tegelikult jah diisel mootoril lähebki õli suht ruttu mustaks/läbipaistmatuks,samas on ka nii kui õli kiiresti määrdub ,siis teeb õli ka õiget tööd,ta peab lisaks õlitamisele ka niiöelda pesema mootorit.
Olen ise pidanud mõnda mootorit remontima ,millel pikka hooldusvälpa kasutatud ,eriti laastavalt mõjub see pumppihustitega mootorile ,vw/audi V6 TDi-st ei hakka isegi rääkima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 23.01.15 11:17 Tsiteeri


Küsin veel selle üle:

Mis teie kogemus ütleb esmakordse hoolduse juures - mis ära tehakse ja milline on umbkaudne rahakulu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 23.01.15 12:51 Tsiteeri


Minu auto pole veel niipalju sõitnud ,et hoolduses oleks käinud ,aga õlid,filtrid selle väikese hoolduse käigus ,helista hooldusesse küsi ise täpselt järgi.
Rahakulu ma ei oskagi öelda ,pole kunagi sellele tähelepanu pööranud ,võibolla 100-150 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 125

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: O3 1.8TSI

postitati 23.01.15 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel_P
Küsin veel selle üle:

Mis teie kogemus ütleb esmakordse hoolduse juures - mis ära tehakse ja milline on umbkaudne rahakulu?


Mul küll 1.8TSI ja 15000 hooldus, kuid mul läks sinna 180€ kanti esimene hooldus.
Arve peal oli kirjas, et vahetati õli, õlifilter, salongi filter, siis mingi "soojenduse õhufilter", karteri kork, veits hooldusmaterjale ning tööraha (ülevaatus koos õlivahetusega).
Aa ja mul oli veel asendusauto ka seal sees, kuna sõita oli vaja samal ajal.

Alati võid saata kirja esindusse, nad saavad edastada terve nimekirja hooldustest ja hindadest. Isegi mul kuskil olemas enda auto jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 26.01.15 11:15 Tsiteeri


Kirjeldus Ühik Kogus Hind Rea summa
MOOTORIÕLI Castrol Edge PROF.LL III 5w30 tk 4,60 15,09 69,41
ÕLIFILTER tk 1,00 12,17 12,17
KARTERI KORK M14X1,5 tk 1,00 1,87 1,87
HOOLDUSMATERJAL tk 1,00 2,71 2,71
Lisatööd ülevaatushooldusele tund 0,50 38,33 19,17
Ülevaatus õlivahetusega tund 0,90 38,33 34,50
SALONGI FILTER OCT III tk 1,00 23,45 23,45
Soojenduse õhufiltri asendamine
tund 0,10 38,33 3,83
ÕHUFILTER 1,8TSI OCT III tk 1,00 24,96 24,96
Õhufiltri korpuse asendamine
tund 0,10 38,33 3,83

Kokku esimene hooldus siis 235.10 EUR. Tundub mõistlik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 27.01.15 14:02 Tsiteeri


Nii kummaline kui see ka ei ole, teeb Möller Ülemiste sama töö ära 162 euroga. Škoda pole vist ammu enam odav auto, isegi VW-ga võrreldes. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Heino
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56

Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG

postitati 27.01.15 17:40 Tsiteeri


Endal maksis esimene hooldus 160 eurot, teine hooldus ilma vahatamist ja sisepuhastust arvesse võtmata oli 180 ja nüüd kolmas hooldus oli 170 eurot kuhu kuulus üks pirnivahetus ja jahutusvedeliku lisamine.
mootoriks siis 1.8 tsi, ise olen suht rahul, eks erinevad kohad küsivad erinevaid hindu, ise hooldan Aasta autos enda masinat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jizz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI

postitati 28.01.15 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel_P
Nii kummaline kui see ka ei ole, teeb Möller Ülemiste sama töö ära 162 euroga. Škoda pole vist ammu enam odav auto, isegi VW-ga võrreldes. :)

Sa võid ju minna Škodasse ja öelda, et näete, Möller pakub sama töö eest sellist hinda - kas pakute paremat? :)

Võib juhtuda, et saad Škodast veel parema hinna.. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Freddys
huviline



Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 40

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2020 Superb Combi 1,5 TSI 110kw

postitati 28.01.15 20:22 Tsiteeri


Ja siis lähed Škoda pakkumisega Möllerisse? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 29.01.15 18:42 Tsiteeri


Esimeses hoolduses käidud - õlivahetus, õlifilter, salongifilter, õhufilter, tulekustuti kontroll ja kojameeste vahetus. Kaasa sain meenena aknapesuvedeliku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ents
huviline



Registreerunud 13.09.08
Postitusi: 24

Kasutaja on eemal


postitati 04.02.15 17:52 Tsiteeri


Ma küll hästi aru ei taipa miks te kõik seda LongLife'i kardate? Süsteem võtab siiski arvesse kõiki külmkäivitusi, lühikesi otsi jms jama. Minu nüüd pea 3 aastane Yeti päris käreda mootoriga (1,8TSI 4x4 DSG järeleaidatud mootoriga) on just selle LL välbaga ja selle aja jooksul (ja ca 45tkm juures) mind kenasti juba 2 korda hooldusesse käsutanud (nüüd varsti tuleb 3-s juba). Seega - ärge põdege asjade pärast mille pärast pole vaja põdeda - eriti veel nii pikkade garantiidega autodel mis tänapäeval toodetakse ja mille olete praktiliselt või päris uuena ostnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 04.02.15 18:25 Tsiteeri


Omas peres olevate ja olnud VAG autode näitel tundub minule, et bensiinimootorite puhul longlife režiim arevestab paremini kasutaja käitumismustrit ja üle 24tkm pole ta kunagi hoolduste vahele arvestanud (seda siis masinal, mis sõidab valdavalt maanteed). Diislite puhul pole vahet täheldanud, olenemata kuidas ja kus masin sõidab, longlife tsükkel on ikka tuimalt 30tkm..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 04.02.15 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ents
Ma küll hästi aru ei taipa miks te kõik seda LongLife'i kardate? Süsteem võtab siiski arvesse kõiki külmkäivitusi, lühikesi otsi jms jama. Minu nüüd pea 3 aastane Yeti päris käreda mootoriga (1,8TSI 4x4 DSG järeleaidatud mootoriga) on just selle LL välbaga ja selle aja jooksul (ja ca 45tkm juures) mind kenasti juba 2 korda hooldusesse käsutanud (nüüd varsti tuleb 3-s juba). Seega - ärge põdege asjade pärast mille pärast pole vaja põdeda - eriti veel nii pikkade garantiidega autodel mis tänapäeval toodetakse ja mille olete praktiliselt või päris uuena ostnud.


Sa vist ei tea tänapäeva mootorite elust just palju ,pole neid ise lahanud ega remontinud.
Seesama 1.8TSI väsib ka 15 tuhande välba juures ennem garantiiaja lõppu ära ,või paremal juhul kohe peale garantiiaja lõppu (on ka erandeid).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.0% - SQL: 25.0%]