| Lehekülgi:  1  2  3  4 | 
| rstdi 
 
huviline
 
 
Registreerunud 05.01.07
 
Postitusi: 420
 
Kasutaja on eemal
Auto:  RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
 
 | 
| 
| postitati 18.12.09  22:08 |   |  |  
| Külma talve mured/rõõmud 
 
 
 Küsiks, kuidas rahval siis Skodadega külmas Eesti talves ka edeneb?
 
 RS (TFSI) kuni -17 ei ole mingi peavalu olnud. Käima läinud kohe ning soojaks läheb ca 15min (90kraadi mootor). Väga hull see asi polegi, igatahes
parem kui kunagi oli diisliga mida oli suht võimatu saada soojaks
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 18.12.09  22:51 |   |  |  
| 
 Minu vanakesel said tagumised amordid teisipäeval igatahes otsa
  . Sõidad
nagu laevaga  . Aga õnneks uued sain esmaspäev juba kätte ning tuleb nüüd
lähiajal alla kruvida. 
 
 
 |  
|  |  | 
| sckorpio 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.06.07
 
Postitusi: 112
 Asukoht: Rae Vald
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia II Elegasce TDI 2,0
 
 | 
| 
| postitati 19.12.09  11:35 |   |  |  
| 
 Mul diisel ja pole probleeme ja soojaks läheb hästi sest mul on peal ptc.Küsiks sellist asja kui kiiresti läheb soojaks kellel on peal ptc.
 
 
 
 
| Pole pahaaaa |  |  
|  |  | 
| Zut 
 
huviline
 
 
Registreerunud 03.07.08
 
Postitusi: 346
 Asukoht: Tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  OII RS TFSI
 
 | 
| 
| postitati 19.12.09  12:32 |   |  |  
| 
 Siiani ka kõik kena, peale selle, et kojamehed kuraskid jäätuvad X asendisse ning neid peab ülekäima, ennem sõitma hakkamist.
 
 
 
 
| _______________________ 
-- Who stole my beer? --    |  |  
|  |  | 
| Jürgen 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 08.10.09
 
Postitusi: 4
 Asukoht: Tallinn, Mustamäe
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 21.12.09  07:55 |   |  |  
| 
 - kojamehed koguvad lumesajus ebameeldivalt palju jääd ning muutuvad 15-20 minutiga kasutuks (-10'C ja mõõdukas lumesadu)
 - signa süsteemis annab midagi tükk saba ja auto ajab 3-5 korda öösel voodist välja
    
 
 + käivitub hästi
 + 10-15 minutiga on soe
 
 
 
 |  
|  |  | 
| undu 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 27.03.09
 
Postitusi: 173
 Asukoht: Tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  OII Combi 1,8 TSI
 
 | 
| 
| postitati 21.12.09  09:11 |   |  |  
| 
 Kestvad külmad on toonud probleemiks eelkõige streikiva kütuseluugi. Samuti on korki hoidev kummivõru korgiümber suht liikumatult jäik. Tankimine
hetkel suht ebameeldiv tegevus. Õ•nneks sõitmist vähe, ehk järgmine kord tangin siis sulailmaga
   
 
 
 
| Kes palju räägib ei pruugi palju öelda |  |  
|  |  | 
| janas 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 22.07.08
 
Postitusi: 44
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 21.12.09  23:41 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: undu Kestvad külmad on toonud probleemiks eelkõige streikiva kütuseluugi. ...
 | 
 
 Kui kütusepaagi luuk on külmunud ja ei taha vajutuse peale avaneda siis aitab pangakaart vms. Pistad selle korpuse ja luugi vahesse, painutad kaarti
veidi korpuse vastu ja saad avatuks. Seni on toiminud
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Rage 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 10.02.07
 
Postitusi: 351
 Asukoht: Peetri
 
Kasutaja on eemal
Auto:  XF S
 
 | 
| 
| postitati 22.12.09  07:58 |   |  |  
| 
 
 jep.. eile sama asi toimis.. nüüd vast enne jaanuarit uuesti tankima ei pea:-)| Tsitaat: |  | Algselt postitas: janas Kui küttusepaagi luuk on külmunud ja ei taha vajutuse peale avaneda siis aitab pangakaart vms. Pistad selle korpuse ja luugi vahesse, painutad kaarti
veidi korpuse vastu ja saad avatuks. Seni on toiminud
   | 
 
 
 
 |  
|  |  | 
| rstdi 
 
huviline
 
 
Registreerunud 05.01.07
 
Postitusi: 420
 
Kasutaja on eemal
Auto:  RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
 
 | 
| 
| postitati 22.12.09  12:46 |   |  |  
| 
 jah see kütuseluuk on üks peavalu, st just see kuradi vedru seal sees jäätub ja midagi ei toimu.
 
 Kojameestega on sama teema, et külmuvad. Kui hoida pidevalt aknalesuunatud soojust, siis on suht OK, aga kui suunata mujale siis on jäätumine
garanteeritud
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Stensusi 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 14.02.09
 
Postitusi: 9
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia Combi II 1.9TDi
 
 | 
| 
| postitati 22.12.09  18:39 |   |  |  
| 
 Autol on soojendusega klaasipesuri düüsid.Kas keegi teab mis moodi need sisse lülituvad.Mingil VW grupi masinal läksid kas tagaklaasi soojendusega või
siis peegli soojendusega koos.Lugesin manuali-ei leidnud selle kohta midagi.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Swissflam 
 
huviline
 
 
Registreerunud 17.10.07
 
Postitusi: 166
 Asukoht: Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
 
 | 
| 
| postitati 22.12.09  19:05 |   |  |  
| 
 Superb I manuaal väidab, et klaasipesuri düüside soojendus rakendub süüte sisse keeramisel.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Suslik 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 07.09.08
 
Postitusi: 619
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
 
 | 
| 
| postitati 22.12.09  19:27 |   |  |  
| 
 Superb II-l minu teada sama.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| janas 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 22.07.08
 
Postitusi: 44
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 22.12.09  19:27 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Swissflam Superb I manuaal väidab, et klaasipesuri düüside soojendus rakendub süüte sisse keeramisel.
 | 
 
 Sama peaks kehtima ka OII puhul
 
 
 
 |  
|  |  | 
| pakiruum 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 04.01.08
 
Postitusi: 407
 Asukoht: Tartu
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 23.12.09  11:48 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: undu Kestvad külmad on toonud probleemiks eelkõige streikiva kütuseluugi. Samuti on korki hoidev kummivõru korgiümber suht liikumatult jäik. Tankimine
hetkel suht ebameeldiv tegevus. Õ•nneks sõitmist vähe, ehk järgmine kord tangin siis sulailmaga
   | 
 Klassika.
  See nii tüüpiline, et Skoda võiks manuali eraldi väikse lõigu
sellele pühendada, mille juures on kütuseluugi ja pangakaardi joonis. 
 Muidu, masin läheb käima väga hästi. Hetkel auto oli sesinud mõnda aega ja tundub, et all on ära külmunud paska täis nii et keeramisel käib hullem
"lume" ragin läbi terve kere. Oleks vist aega minna mõnda parklasse "chillima".
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Timur 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 24.10.05
 
Postitusi: 664
 Asukoht: Harju
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia Combi 1,8T
 
 | 
| 
| postitati 25.12.09  18:31 |   |  |  
| 
 Mul kuues talv Octavia-ga ja kütuseluugiga pole kordagi mingita jama olnud.
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 25.12.09  19:07 |   |  |  
| 
 4 talv siis ja siiani on olnud 1 kord jama: tanklas avanes kõik ilusti, aga pärast tankimist ei jäänud enam kinni. Pool tundi sõites ning siis
proovides jäi ilusti kinni. Peale seda lasin õli vurtsti vahele ja siiani pole rohkem muret olnud
   
 
 
 |  
|  |  | 
| ladavaz 
 
huviline
 
 
Registreerunud 14.03.09
 
Postitusi: 168
 Asukoht: Saue Vald
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
 
 | 
| 
| postitati 25.12.09  19:21 |   |  |  
| 
 Mul on paar korda olnud sulgumisega probleeme, eriti peale pesulas käimist. Olen avastanud et aitab peale pesu kuivatamine kaltsuga ja õlitamine.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| AzA 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 17.11.05
 
Postitusi: 205
 Asukoht: pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia II 2.0 TDI
 
 | 
| 
| postitati 29.12.09  08:33 |   |  |  
| 
 Huvitav, mu tegelase kütuseluuk pole mitte kunagi streikinud.
 
 Silikoonitan seda üritust vahetult enne külmasid.
 Selge ju et ilma külmub kinni.
 
 
 
 
| hannes |  |  
|  |  | 
| ka:rel 
 
huviline
 
 
Registreerunud 05.04.06
 
Postitusi: 59
 Asukoht: Pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
 
 | 
| 
| postitati 29.12.09  21:21 |   |  |  
| 
 Ma pole selle kütuseluugiga kunagi midagi teinud ja pole ka kunagi probleeme esinenud.
   
 
 
 
| Lugupidamisega,ka:rel
 |  |  
|  |  | 
| Tihver 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 11.01.10
 
Postitusi: 162
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
 
 | 
| 
| postitati 11.01.10  08:52 |   |  |  
| 
 Kas PTC on standardis peal kõigil diiselmootoriga Octavia II`l?
 
 Kuidas kohapeal soojenemisega on -20 kraadi külmaga?
 
 Kui auto kohapeal suudab selliste temperatuuri saavutada, et aknad sulama hakkavad, siis paidaldaks eelsoojendi asemel distantskäivituse. Eelmisel
autol sai seda väga edukalt kasutatud.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| jk 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 24.10.05
 
Postitusi: 170
 Asukoht: päälinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Ural M63 '65, Ocu, Leaf
 
 | 
| 
| postitati 11.01.10  09:47 |   |  |  
| 
 Kui auto Eestist ostetud, siis peaks küll standardis peal olema. Lõunapiirkondadest toodud autode kohta pead ei saa anda.
 
 Aga see kohapeal soojendamine... ega ta imet ei tee, minu katsetustel suudab ta salongi sisenevat õhku ca 10c, max 15c tõsta. Kui mootor näiteks jõuab
oma kraadiga nulli (kahene diisel teeb seda ka 20 miinuskraadi juures paari minutiga), siis ilma PTC-ta puhutakse salongi õhku näiteks -5c (natuke
läheb soojusvahetuses kaduma, eks), aga PTC-ga +5 või 7c.
 
 Kui autol on Climatronic, siis saab seda edukalt sundida näitama nii salongi puhutava õhu temperatuure (üles, keskele, jalgadele) kui ka
jahutusvedeliku täpset temperatuuri.
 
 ja veel - et PTC ikka töötaks, siis võtame kõik eeskujulikult ECON tulukese maha, eksju
   
 
 
 
|  |  |  
|  |  | 
| komtuur 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 21.10.07
 
Postitusi: 44
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Golf
 
 | 
| 
| postitati 11.01.10  15:25 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: jk Kui autol on Climatronic, siis saab seda edukalt sundida näitama nii salongi puhutava õhu temperatuure (üles, keskele, jalgadele) kui ka
jahutusvedeliku täpset temperatuuri.
 
 | 
 Mismoodi ta sul neid andmeid näitab ja kuskohas?
 
 
 
 
|  |  |  
|  |  | 
| jk 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 24.10.05
 
Postitusi: 170
 Asukoht: päälinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Ural M63 '65, Ocu, Leaf
 
 | 
| 
| postitati 11.01.10  15:58 |   |  |  
| 
 Kopisin teksti siitsamast foorumist ühest varajasemast teemast:
 
 Dual zone Climatronic settings
 Like the previous version there are a ton of settings and information hidden in the climatronic computer.
 To get this, press the ECON and the top right air direction button (next to recirc) simultaneously. To get back to temperature control press AUTO and
ECON simultaneously
 
 The passenger side temp control dial sets the section (1-30)
 The fan speed dial sets the subsection and is shown in the passenger side LCD screen to the right of the main number.
 
 The one that everyone wants is true speed, whis can be found in section 19.
 Subsection 0 shows Kmh, subsection 1 shows Mph.
 Subsection 3 shows the revs to the nearest 100 (tickover is about 870rpm and shows up as 08 on the display)
 
 Kui mu mälu mind ei peta, siis jahutusvedeliku temp on jaotuses 19-2; juhipoolsesse puhutava õhu temp 6-0 kuni 6-2 ja kaasistuja poolne temp 8-0 kuni
8-2.
 
 
 
 
|  |  |  
|  |  | 
| AzA 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 17.11.05
 
Postitusi: 205
 Asukoht: pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia II 2.0 TDI
 
 | 
| 
| postitati 13.01.10  08:55 |   |  |  
| 
 viitsid lingi see teema. Peris huvitav mänguasi see küna mul
   
 
 
 
| hannes |  |  
|  |  | 
| reFFLex 
 
moderaator
 
 
Registreerunud 05.11.05
 
Postitusi: 758
 Asukoht: Pirita kant
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Kodiaq 2.0TDI 2017
 
 | 
| 
| postitati 13.01.10  12:45 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: sckorpio Mul diisel ja pole probleeme ja soojaks läheb hästi sest mul on peal ptc. Küsiks sellist asja kui kiiresti läheb soojaks kellel on peal ptc.
 | 
 Hmm.. mõistagi mitmetest asjaoludest sõltub, kuid kui minutit mõni pärast käivitamist liikuma hakata, siis vast ~5-mintsase sõidu järel hakkab
temperatuuriseier laisalt ennast liigutama.
 
 Salong on mõistagi seks hetkeks teisema temperatuuriga kui väljas, kuna PTC-lisasoojendist on ikka täitsa kasu. Eriti nagu ei saa tast aru, kui külma
on allapoole -15, kuna salongi soojakskütmiseks tõelistes talvetingimustes jääb tast väheks. Kui ainult mootorist sooja saaks, siis tuleks
diiselmootoriga autos ikka õite pikalt külmas istuda. Kui poleks olemas PTC-d,  that is.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Lehekülgi:  1  2  3  4 |