Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Töö ja Papp (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 6100)
Flameko
huviline



Registreerunud 08.04.06
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 14.04.06 12:08 Tsiteeri


Oman pikaajalist töökogemust Reval Autos ning tean neid asju täpselt...

Tehasel on igale tööle antud kindel aeg:

Rehvivahetus koos tasakaalustusega 1h (plekkvelgedel)
Rehvivahetus koos tasakaalustusega 1,2h (valuvelgedel)
Lisaks siis tasakaalustused ise ning vajadusel veljepesu - musta velge ei saa tasakaalustada, selleks tehakse survepesuriga veljepesu (saab ka terasharjaga aga valuvelge sellega kriipima ei taha keegi minna ning see ei ole nii põhjalik kui survepesu).

Kui töömees vahetab rehve 2h, siis kirja läheb ikka õige tööaeg.

Samas on paljud tööd sellised, kus läheb töömehel 2x rohkem aega, kui tehas on ette andnud ja siis läks kirja ikka tehase etteantud norm. Kui aga töökäigus tekib mõni ettenägematu probleem (rattapolt läheb lahtikeeramisel pooleks), siis see tööraha lisatakse arvele juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 14.04.06 13:15 Tsiteeri


Lisaks veel niipalju, et meil on kultuur selline: Mida kiiremini teeb töömees tööd, seda kasulikum talle ja firmale.
Töö kultuur skandinaavias: Kui töö norm on 1,3 tundi siis töömees teeb kah seda 1,3 tundi. Ja kui vaja siis joob selle aja sees kohvi teeb piibu/kaks. Masin aga on tõstukil või pesulas niikaua. Seal ei huvita kedagi et saaks kiiremini.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
Flameko
huviline



Registreerunud 08.04.06
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 14.04.06 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: morden
Lisaks veel niipalju, et meil on kultuur selline: Mida kiiremini teeb töömees tööd, seda kasulikum talle ja firmale.
Töö kultuur skandinaavias: Kui töö norm on 1,3 tundi siis töömees teeb kah seda 1,3 tundi. Ja kui vaja siis joob selle aja sees kohvi teeb piibu/kaks. Masin aga on tõstukil või pesulas niikaua. Seal ei huvita kedagi et saaks kiiremini.


Väike täpsustus veel kah, et mida kiiremini teeb töömees, seda kasulikum talle, firmale ning ka kliendile, sest klient saab kiiremini auto kätte ning saab omi toimetusi edasi ajada.

Kui tegemist on kokkuleppe hinnaga, siis on ju toredam, kui saab sõiduki rutem kätte!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MPI
huviline



Registreerunud 12.01.06
Postitusi: 8

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II

postitati 15.04.06 18:54 Tsiteeri


Mina isiklikult olen rehve vahetamas käinud Pärnus Masteris.Seal valuvelgede vahetus kõige juurde kuuluvaga 340 eeku.Minuarust igati normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]