Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Felicia käivitus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: v6sa[/i] [quote][i]Algselt postitas: panic[/i] ... Gaas põhjas käivitumist (nagu ma sinu jutust aru saan) ei lugenud küll kusagilt välja. Termoanduri all mõtlesingi seda bimetall termostaati (ma ei teadnud, et see bimetall on ja ei osanud muud moodi seda nimetada). Palun kas sa seletaksid ära kus see bimetall on ja kuidas sea reguleeida. Aitähh [/quote] Sry, veidi ebatäpselt kirjutasin. MItte gaas ei pea põhjas olema käivitamise ajal, vaid gaasi vajutamine ROHKEM, KUI POOL KÄIGUST vabastab alles tooreklapi. Kui vähem vajutad (niiöelda pumpad, varbaga), siis tooreklapp ei vabanegi. Mootori pöörded peavadki tooreklapi korral olema nii 2000+ Sealt tuleb ta ise astmeliselt alla, kui gaasi puudutada. Kui gaasi ei puuduta, siis jääbki kräunuma. Meil kodus 2 sihukest looma. Õe masinal kütusekulu 6+ sajale, isal 9 sajale. Õe masinal käib kõik ilusti: gaas korraks põhja, võtit-käib. Ja jääbki käima. 2000+ rpm, kümnekonna minutiga on tühikäik ~800. Aga isa masinal on see käivitumine, nagu jumal juhatab. Enamasti gaas põhja, võtit, võtit, võtit, siis varbaga gaasi ja lähebki käima. Enamasti ka jääb, aga mitte alati. Muidugi, vanamees võiks oma saani vahel hooldada kah, äkki oleks abiks. Reguleerimiseks tuleb seda bimetallikopsikut pöörata. Enne muidugi kinnituskruve lõdvendades ja pärast taas pingutades. Aga seda tuleb teha ettevaatlikult, et sooja mootoriga mitte õhuvoolu kinni puua. Ikkagi: kui külma mootoriga gaas põhja vajutada, kas siis tooreklapp kinni klõpsab? Enne pole seal reguleerida midagi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Felicia käivitus
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.8%
- SQL:
68.2%
]