Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Felicia käivitus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Hallvatt[/i] [quote][i]Algselt postitas: testuser3[/i] Samas, kui see eriti midagi ei muuda, kas ongi praegu vaja käsi määrima hakata?:D [/quote] Noh, muudab seda, et sul hoiab termostaat praegu näiteks maanteesõidul täitsa tarbetult suurt ringi lahti, kui jahtusvedeliku temp on 70 ringis. Tagajärjena on sul salongis tüki jahedam elu kui olla võiks, mis sest et ahi on põhja keeratud. Ja mida külmemaks ilmad lähevad seda rohkem hakkad külma-ilma termostaadist puudust tundma. Mina vahetasin oma praegusel Felicial termostaadi kohe kui selgus, et on soojamaa oma. Sest eelmisel Felicial oli samuti algul soojamaa termostaat ning talvel külmusid alati Tartu ja Haapsalu vahel alati Laeval ja Kuusikul aknad seestpoolt nii ära, et pidi kinni pidama ja kraapima. Nõme, suhteliselt ;) Siis vahetasingi ära. Ning järgmise autoga ei hakanud enam talve ootama, tegin liigutuse kohe. Pealegi - parandatagu mind kui eksin, aga ka soojamaa termostaat peaks rakenduma ka kuskil 80 kraadi juures, mitte 70 juures. Kardan et su termostaat võib ka üleüldse rikkis olla. Liiga jaheda mootoriga on mu arust see häda ka, et õlitus on halvem ja kütusekulu suurem - parandatagu mind jälle kui eksin. [quote][i]Algselt postitas: testuser3[/i] Üldiselt plaani tuleb võtta, mis poed seda müüksid kui auto on Felicia I, ehk siis viimane väljalase enne 1998 ilmunud Felicia II-te? [/quote] Automaailmast ehk siis Salomest võtsin mina. Hinda kahjuks enam ei mäleta. Kuid Salomes oli ainult see 1,3MPi mootori variant. See tegelikult ei ole õige, aga selle saab sobima, tuleb pisut ümber ehitada - mida ja mis, ma ei tea, ma ise ei olnud ninapidi juures kui meistrimees tegi. Aga tema sõnul ei olnud midagi rasket. Igaljuhul Eesti netipoed 1,3 karburaatormootoriga Felicia olemasolu ei tunnista ja sellele juppe ei müü. Karbussi termostaadi kood peaks olema 047121121A ja MPi termostaadil 047121111A - ühe numbri vahe. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Felicia käivitus
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]