Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Risto82

 postitati 20.05.19 12:47
Läbisin just sarnase asja. Yeti, 2015, 2,0, 103kw.
Rahulikult kiirendades 1600-1900 pöörde juures oli jõnksutav vedu. Remondis pandi arvuti järgi ja vaadati, et pihustite töö on paigast ära (ühel eriti), mis seal ikka, vahetame ära. Sai siis üks ära vahetatud aga tulemus null. Ok, uuesti juhe järgi ja kahel pihustil ikka näit paigast ära, lubatud piirides küll aga siiski, äkki ikka on selles viga. Sai kaks tk veel ära vahetatud. Tulemus ikka null, jõnksutas samamoodi edasi. Hakkasin siis ingliskeelseid foorumeid lappma ja jäi silma kaks asja, kas kütuse filter või õhumassi lugeja. Vahetasin kütuse filtri ära, tulemus null. Lõpuks ostsin endale hiinast 6 euri eest OBD-II vidina ja jälgisin sõidu ajal erinevaid graafikuid. Ainus graafik milles, mingeid anomaaliaid esines oligi MAF. Kiirendamisel täpselt jõnksutamise ajal toimus graafikus järsk langus, kui aga pöörded üle 2000 läksid siis graafik ilus sujuv. Võtsin prooviks õhulugeja juhtme ära ja kõik toimis ideaalselt, ainult, et mootori tuli läks põlema. Ostin mingi KLEEN FLO puhastusvahendi ja loputasin sellega õhulugeja läbi, juhe külge tagasi. Tulemus: eimingit jõnksutamist, OBD-II graafik ilus sujuv ja kõik toimib nii nagu peab. Kokkuvõttes siis sai ca 900 euri eest jubinaid vahetatud aga asja tegi korda pool purki 6,40€ maksev puhastusvahend.
Ühest küljest nagu saan remondi kohtadest ka aru, et kui probleem veateateid ei genereeri siis ongi keeruline leida ja vaadatakse ikka seda, et kas kuskil diagnostikas mingeid anomaaliaid on aga noo kurat. Esindusest öeldi ka, et kui veateateid pole siis nemad ei oska midagi muud teha kui kogu tarkvara üle kirjutada, et äkki on siis selles viga.
tnx

 postitati 21.11.16 07:12
Tsitaat:
Algselt postitas: tiitroos2016
Mul jõnksutab vahel ja vahel mitte. Bensiinimootor. Kas õhulugeja pistik on peale õhufiltrit? Paar päeva tagasi puhastasin seda , aitas nagu aga nüüd jälle ja jõnksutab kõigil kiirustel sooja mootoriga.


Jah, õhulugeja mõõdab juba filtrist läbi käinud õhku. Õhulugeja võib ka ise seest must olla, mitte ainult pistik.

Aga sellest võiks eraldi teema teha, diisel- ja bensumootori jutud vaheldumisi tekitavad nii vastajates kui hiljem samasuguste hädade vastu abi otsijates segadust.
Lapik

 postitati 19.11.16 01:06
Seda õhulugeja asja peaks proovima.
Enda omal olen täheldanud ka nimetatud madala koormuse jõnksutamist sooja mootoriga, aga kiirusest sõltumata - alati on esinenud see siis, kui hetkekulu kompuutris vahemikus 5-7l/100km. Peale jõnksutamise esinemist muutub ka tühikäik pisut ebaühtlasemaks ja kiirendamisel on tajutav ka vibratsioon. Karla autost soovitasid targad vahetada ära pihustite seibid - võib lüüa törtsu põlenud gaase kütusekanalisse ja siis need gaasimullid teevad madalatel koormustel paksu pahandust. Aga kui reaalne see võimalus on, ei oska öelda. Ise ootan soojemat ilma, et kontrollida
tiitroos2016

 postitati 08.08.16 04:37
Mul jõnksutab vahel ja vahel mitte. Bensiinimootor. Kas õhulugeja pistik on peale õhufiltrit? Paar päeva tagasi puhastasin seda , aitas nagu aga nüüd jälle ja jõnksutab kõigil kiirustel sooja mootoriga.
Ripcurl

 postitati 20.04.14 17:53
Tervist!

Sain enda probleemile siin kunagi lahenduse, kuid unustasin siia kirjutada.
Nimelt sai siis ikkagi pihustid üle kontrollitud ja nendes probleem polnud, kuid tänu ühe teise foorumi teemale leidsin vea ülesse.
Jõnksutamist põhjustas õhulugeja ja seda kontrollida on väga lihtne- võtad pistiku tagant ära.
Ühesõnaga mina sain korda ja loodan, et kui kellelgi sama probleem siis googeldades leiab ta selle teema.

Parimat!
Ripcurl

 postitati 12.10.13 15:06
Tervist kaasfoorumlased.

Käisin Aasta Autos oma muret kurtmas ja rääkisin seda varianti, et kas võib viga peituda gaasipedaali anduris. Selle peale põhimõtteliselt naerdi ja öeldi, et nemad pole kordagi kuulnud, et oleks sellist asja olnud ja kui andur on läbi siis on kohe nii läbi, et ei tööta üldse. Ja hakkasid raiuma uuesti oma pihustite teemat.

Ühesõnaga seletan uuesti oma probleemi ja äkki keegi oskab arvamust avaldada.
Probleem siis selline, et umbes 1400 pöörde peal õrna gaasiga sõites, hakkab auto jõnksutama, kui gaasi rohkem anda siis kaob jõnksutamine ära ja madalamate pööretega ka ei jõnksuta. Kui kohapeal gaasi anda, siis ei lase hoida gaasi 1400 pöörde peal. Sealt vajub kohe umbes 1300 peale ja ilma jõnksutamiseta või kui proovid rohkem anda siis läheb juba üle 1400.
See probleem ei olene absoluutselt ilmaoludest. Asi toimub iga ilmaga ja iga kell 1400 pöördega.

Autoks 2006. aasta Škoda Octavia 2,0 TDI 103kw.
seal

 postitati 11.08.13 19:53
Tere.
Kontrolli esmalt vaakumvoolikute ühendusi. Mitu aastat vaevas suvisel ajal minu autot ka sama jõnksumise teema. Eelmisel suvel, kui järjekordselt A100-s seda muret kurtsin ja palusin uurida, olevat diagnostikas vaakumvoolikute otsad ükshaaval lahti katkutud ja vaakumit mõõdetud. Voolikutest viga ei leitud ja pakuti, et vaakumsolenoidklapp tuleb ära vahetada, kuna viga kõige tõenäolisemalt seal. Klapi vahetuseni aga jõudnud ei ole, kuna pärast diagnostikas käimist jõnksumist enam ei esine. Ise järeldan, et mõni vaakumvoolik oli arvatavasti kehvasti ühendatud/remondi käigus paigast nihkunud ja kontrollimise käigus see viga (kogemata) kõrvaldati. Siiani igatahes enam jõnksumist esinenud ei ole.
tnx

 postitati 06.08.13 07:15
Proovi diagnostikast alustada. Pedaali asendit näitab isegi kõige lihtsam OBD-II tester.
Ripcurl

 postitati 05.08.13 21:07
Kahjuks või õnneks pole probleem veel siiani ise lahenenud :D Peab vist ikkagi hakkama raha raiskama ja proovima variante. Mis see pedaaliandur maksta võib? Alustaks siis sellest äkki.
tnx

 postitati 05.08.13 07:05
Öösel jahtub rohkem ära ja läheb ehk kergelt niiskeks ka, päeval seda ei juhtu. Kehva ühenduse korral sellest piisab, et parameetrid natuke muutuksid ja kui nad niigi piiri peal on, siis võibki olla, et ühel juhul mahub normi piiresse, teisel mitte. Ma ei tea, mis tehnoloogiaga see pedaali andur tehtud on, aga kui seal liugkontakt on, siis see on eriti keskkonnatundlik.
AzA

 postitati 28.07.13 16:26
Miks ta temperatuurist sõltub?
Hommikuti jõnkab, õhtuti mitte.
Ajuvaba, aga seda andurit võiks proovida.
diesel

 postitati 24.07.13 07:29
ahhaa, peale täpsema kirjelduse lugemist olen juba nõus limonaadipudeli peale kihla vedama, et see on pedaalianduri teema.
AzA

 postitati 23.07.13 13:58
Seda viga olen mina ja paar vennikest siit aastaid otsinud.
Vahetatud on egridest, pihustitest, turbodest, õhukulu loenduritest kuni kurat teab milleni ... ei muhvigi.
Kõige totakam, et see viga esineb mingitel teatavatel välisõhu temperatuuridel.
Mul näiteks eile jõnksutas, täna on kõik jälle korras :) Alla +5c seda viga ei esine üldse ja üle selle kraadi ka aegajalt.

Proovida võiks kütuse temperatuuri anduri vahetamist, kuskil keegi Dzon olevat selle vahetanud ja asja korda saanud - ei mäleta millises foorumis asja kajastati.
Samas jälle Dzimm vahetas ja abi polnud.

Mina olen leppinud, esineb haruharva tegelt, lihtsalt jõhkralt viha teeb - 1300-1500 pöörde vahemikus stabiilse gaasiga sõites. Sõida 3ndaga linnas ja otsi välismaa foorumitest. Mina enam ei viitsi. Juhtub ju loetud päevadel aastas.
Siin ka kuskil oli teema, kus pikem arutelu käis.
Naudi, ma ise veel teemagi teinud :)
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1971
Ripcurl

 postitati 23.07.13 10:30
Aasta on 2006.
Kõige paremini seletades on nii, et kui linnas jõuan mõne aeglasemalt liikuva sõiduki taha ja lasen hoo maha ning siis hakkan vaikselt jälle gaasi andma, kuid mitte kiirendama, siis hakkab jõnksutama ja kui rohkem gaasi anda, siis kaob jõnksutamine ära.
Maanteel antud probleemi ei ole esinenud praeguseni.
diesel

 postitati 23.07.13 07:54
kindlasti ei saa välistada ka pedaali anduri kala.
raiku

 postitati 22.07.13 13:37
mis aasta masin ?
pumbaga? või pumppihusti ?

vanamee vanema generatsiooni pumbal oli miski elektroonika junn pumbal läbi mis tartus hirmsa raha eest korda tehti.
ja täpselt sama asi oli, et teatud pööretel jonkas.
ja pöörded olid täpselt nii et linnas 50ga jonkas ja maanteel 90 ilgelt närvidele käis ja seda ka diagnost ei näitand.
Ripcurl

 postitati 22.07.13 11:20
Tervist!
Autoks on Škoda Octavia 2,0 TDI 103kw
Mure selline, et mootor hakkab 1500 pöörete juures jõnksutama. Gaasi andes ja suurematel pööretel probleemi ei esine.
Esimese hooga arvasin, et pihustid on töölepingu lõpetanud. Käisin tegin diagnosti ja see näitas justkui oleks kõik korras.
Remondimehed soovitasid muidugi kohe lahti kakkuda ja üle vaadata/katsuda aga mõtlesin uurida, et äkki kellelgi veel sellised probleemid olnud ja oskab täpse vea öelda.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]