AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 01.06.11 07:37
|
|
|
2,0 TDI katkub
Servus spetsidele
2005 lõpp 2.0 TDI
1300-1400 pööret jõnksutab 3-4 käiguga, muidu sõidab kui kulda, tühikäigul tuksub kui kuld.
Mis kuramuse asi see olla võib?
On kellegil ette tulnud?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 01.06.11 09:52
|
|
|
hooratas???
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 07.06.11 20:15
|
|
|
sellel vist too kahe massiline tõesti.
Aga fenomenaalne on siiski see, et ta ei tee seda koguaeg.
Hommikuti peamiselt.
Lähen diagnosti.
hannes
|
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 08.06.11 12:00
|
|
|
Mul oli kunagi sama jama, et kippus katkuma eriti kui järsult gaasi anda ja siis aeti küünlajuhtmete kaela ning peale juhtmete vahetust oli probleem
pühitud.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 08.06.11 17:49
|
|
|
no diislil küünlajuhe juba töötava mootori juures pilli ei puhu.
|
|
|
seal
huviline
Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.11 07:07
|
|
|
Enda autol (2006.a.) täpselt samad sümptomid. Ilmnesid need millalgi veebruaris - märtsis ja nüüd samuti diagnostikasse minek. Samas võib mööduda ka
päevi, kus kõik korras ja hakkad juba kahtlustama, et polegi midagi viga.
WW/Audi foorumites räägitakse 1,9 mudelite puhul mingisugusest metallipurust, mis pumba kaane alla aja jooksul koguneb ja elektroonika tööd häirib.
Tea, kas 2,0 puhul võiks sama lugu olla?
|
|
|
seal
huviline
Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.11 17:41
|
|
|
Nädalavahetusel ilmnesid uued kummalised sümptomid. Nimelt möödasõidul kiirendades kadus 140 kmh juures jõud järsku ära. Tagasi reastudes ei
rakendunud enam püsikiiruse hoidja ning uuesti kiirendamisel vahetas kast käike küll alla, kuid pöörded tõusid suhteliselt loiult ja mitte väga
kõrgele (miski piiraja nagu peal) ning kiirus kasvas väga visalt. Auto käitumine oli sarnane libedal kiirendamisega, kui veojõukontroll rakendub ja ei
lase pöördeid väga kõrgeks ning rattaid tühjalt ringi käia. Jäädes seisma ning keerates korra süüte välja, probleem kadus. Tablool ühtegi märgutuld
põlema ei hakka.
Pean seda küll suhteliselt ebatõenäoliseks kuid üks põhjus võib olla rataste halb tasakaalustatus. Nimelt peale 120 kmh kiiruse saavutamist tekib ühe
ratta kevast tasakaalustusest tingitud kergelt tuntav vibratsioon roolis ja keres - ehk mõjutab see mingite andurite ja mootori/käigukasti tööd ja
lülitab mingile avariirežiimile (kuigi nagu mainisin, ükski hoiatustuli põlema ei hakka). Lasen rattad lähipäevil rehvitöökojas uuesti pingis
kontrollida ja eks siis paista, kas viga esineb endiselt või oli põhjuseks vibratsioon.
|
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.11 05:08
|
|
|
Saab olla kaks võimalust,turbo kaob tagant ära kuna turbot juhtiv vaakumklapp ei toimi või kui on turbo juhtlabadega ,võivad olla need kinni tahmand
öko sõiduga.EGR klapp on ka neil kapriisne aga abiks võib olla Vag-Com juhe.Rattad küll sellist anomaaliat esile ei kutsu.
|
|
|
seal
huviline
Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.11 12:06
|
|
|
Esmalt kahtlustasin ise ka turbot. Samas EGR äsja vahetatud. Õ–ko sõitu eriti ei harrasta ja naudin pigem sageli ikka mootori võimsust ning tõmmet.
Kas juhtlabade tööd juhib elektroonika - mehhaanilise veaga ei saa olla tegemist, kuna süüde välja-sisse liigutus kõrvaldab anomaalia.
Samas madalatel pööretel (1350-1450) jõnksutamine ei saa justkui olla ka turbo viga, kuna see rakendub alles vist 1750 peal?
|
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.11 05:53
|
|
|
Ja jah juhtlabade tööd juhib elektroonika,vaakum klapi juhtimisega.Ja ilmselt seal see veake pesitseb.Aga turboni on pikk maa,vahepeal on palju
vidinaid,mis mõjutavad turbo tööd,õhuvõtu torudest.......turboni.Vg-Com juhtmejupp taha ja see seletab asja ära.Veneajal pidi sofril istmetaga
olema,,patentvõti,, nüüdsel sofril aga Vag-Com kaabel.
|
|
|
seal
huviline
Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 19:33
|
|
|
Täna sai siis esinduses muude tööde käigus diagnostika ka tehtud ning viga pidi seisnema turbo juhtlabasid liigutava hoova/klapi kinni jäämises.
Pakutakse turbo vahetust, kuna nemad turbotele remonti ei tee.
Kas kellelgi on kogemusi analoogse probleemi korral turbo remondi/puhastamisega ning kuivõrd on see ennast õigustanud?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 19.08.11 06:04
|
|
|
puhastamine on lihtne. pädevam lasteaialaps teeb ka ää.
aga jah, tänapäe enam keegi midagi ei remondi. ikka vaja vahetada ja võimalikult suur jupp. praegu pakutakse turbo vahetust, tulevikus ehk terve
mootori või suisa terve auto vahetust.
püha müristus, natuke roostet ja sitta vaja eemaldada ja kõik "lukksepad" vahivad silmad punnis.
kõige keerulisem kogu asja juures on turbo maha saamine. see pole viie minuti töö.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 21.08.11 18:26
|
|
|
Kui ise ei ole remondimees, siis vii auto mõnda diislikeskusesse, kelle leib ongi turbode ja diisli pumpade remont. Seal vähemalt töömees teab, mis
teeb ja ei vaheta remontimise asemel poolt mootorit.
|
|
|
seal
huviline
Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.11 13:08
|
|
|
Vaakumklapi vahetusega sai viga, mis põhjustas jõu kadumist suurel kiirusel, kõrvaldatud. Klapp oli seest roostesodi täis ja varras, mis turbo
juhtlabasid peaks liigutama, ei liikunud täies pikkuses. Vaakumvoolikud näisid korras olevat.
Samas esineb endiselt katkumist 1350-1500 pöörete vahemikus. Katsetuste teel olen kindlaks teinud, et kui õhulugejal pistik lahti ühendada, siis ei
katku ehk viga vist õhulugejas.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 15.10.11 06:33
|
|
|
Oskad sa öelda, kus see õhulugeja asub ja mis hinnaga, kuskohast uue hankisid?
hannes
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 15.10.11 07:46
|
|
|
maf asub õhupuhasti järel. seuke "torujupp" kuhu juhe külge läeb. õhu hulga lugemine käib nii, et mingi takistustraat või -võrk aetakse elektriga
soojaks ja mööda tuhisev õhk siis jahutab seda ja mõõdetakse takistuse muutust ja sellest tuletatakse õhu kogus.
maf-i saab sageli elustada ka piiritusega pestes. probleeme tekib mootori töös kui maf valed andmed annab. sitakiht takistil ei lase õhul teda
jahutada ja siis ongi inf vale.
kui element füüsiliselt puruks on, siis on toime sama kui pistiku ää võtmisel. ehk siis sel juhul läheb kone "limp home" reshiimi.
kui pesta ei viitsi või kui pesu ei aita, siis uue saab esindusest kalli raha eest ja muudelt müüjatelt odavamalt. näiteks laki autos on suur valik
universaalseid õhulugejaid letikaubana saadaval.
õhu ahelas on ka temperatuuri andur vahel ja seegi võib pisut kone tööd võssa ajada. asub teine juba peale turbot ja vahejahutit. aga need on
tavaliselt igavesed.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 16.10.11 14:27
|
|
|
Selge pilt, katkun kohe kapotti avama spirdi pudeliga.
Mul limp home ta läks kui kuskil 80ga lapats põhja peksta, aga viimasel ajal enam ei lähe, samuti on 1300-1500 pööret katkumist vähemaks jäänud.
tänud diesel.
hannes
|
|
|
|
seal
huviline
Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.11 13:32
|
|
|
Lugejat ära vahetanud veel ei ole . Aegajalt kui katkumine linnasõidul tõsiselt segama hakkab, võtan mõneks päevaks lugejal juhtme tagant ära ja
sõidan ilma ringi - tõmme isegi veidi parem ja jõuliselt gaasi andes ei viska tahma ka välja (lugeja ühendatuna kipub ikka järsul vajutusel pahvaka
tahmama välja lööma).
Pigem teeb juba mõnda aega muret vaikne vile, mis madalatel pööretel salongi kostub. Hääl sarnane, kui torus huultega tõmmata õhkus sisse.
On keegi proovinud sooja mootoriga tühikäigul, milliste pöörete pealt piiraja ette tuleb? Minu autol üle 4200 ei lähe. Ühest inglisekeelsest foorumist
jäi silma, et see viitab justkui samuti õhulugeja veale ja töökorras lugejaga peaks minema 5000 rpm-ini!
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 26.10.11 17:56
|
|
|
Mul küsimus sama mootori kohta aastast 2007. Nimelt kütusekulu on 1-1,5 liitrit suurem kui peaks olema. Tühikäigul kohapeal näitab minimaalsel 0,7l/h
kui kõik tarbjad väljas ja maksimaalselt üle 1l/h.
Diagnostika näitab Injection Quantity väärtuseks sooja mootoriga tühikäigul ca 8 mm3
kuuldavasti normaalne peaks olema 3-5 mm3.
Kas keegi oskab selle näidu väärtust kommenteerida? Netis on kõik väärtused mg/str ei tea kas see on sama mis mm3, aga seal ka andmed, et 3-5 mg/str
tühikäik ja 36-38 täiskäigul.
Kui targemaks ei saa siis järgmine nädal diislikeskusesse diagnostikasse.
Õ•hulugeja pistiku eemaldamine panem mul eelsüüte küünla tule vilkuma ja ilmub kiri pöördu teenindusse.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 06.11.11 20:08
|
|
|
Vahest esineb ka minu autol katkumist kiirendamisel, aga kui proovisin ilma õhukulu lugejata sõita, siis auto lihtsalt edasi ei liigu ja kütusekulu on
ca liiter/100km suurem kui muidu.
Diagnostikas õhukulu lugeja viga ei tuvastatud, millest see katkumine võib tekkida?
|
|
|
seal
huviline
Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.12 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AzA
Selge pilt, katkun kohe kapotti avama spirdi pudeliga.
Mul limp home ta läks kui kuskil 80ga lapats põhja peksta, aga viimasel ajal enam ei lähe, samuti on 1300-1500 pööret katkumist vähemaks jäänud.
tänud diesel. |
Oled sa sellest katkumise probleemist lahti saanud? Ma ise ei ole siiani midagi ette võtnud, kuna temperatuurila alla +5C seda nähtust ei esine ja
terve talve sai muretult sõita. Nüüd ilmade soojenedes on koterman jälle kohal ja jõnksutab.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 10.05.12 07:43
|
|
|
Täpselt sama siin, jõnksutab mis kole kui soe on.
Lähemale olen vast jõudnud.
Puhastasin õhu anduri - ei aidanud.
Arvuti näitab turbo rõhu anduri viga.
Andur asub mootori ees allpool lõdviku küljes.
Järgmiseks katsun selle lahti kruvida ja puhastada.
Auto100 väidab, et viga on turbo membraanis - miskine vaakumit tekitav jublakas.
Reaalne, sest point on turbo valel ajal rakendumisel, põhimõtteliselt töötab kogu aeg.
Sul peaks ta ka nüüdseks vilisema.
Membraan maksab 100 euri, andur 80 euri.
Vahetama ma ei torma, sest tegelane, kes mu autot teeb väidab, et viga võib olla suvalises kiilunud või mustas hoovastikus.
Kui ta mahti saab võtab juppideks selle turbonduse eks siis annan teada.
Raha ja igav on võid membraani ja anduri ju vahetada.
Membraan turbo.ee-st andur suvalisest autupoest.
Haa, lugesin su postitust ... vilisebki sinu oma ka. See on turbo, mis pöörlebn siis kui ta ei peaks. Mingi klapp ei lähe kinni.
Mul viliseb ta juba rõõmsalt 2 aastat.
Eks ta varsti maha kooleb nii, uus koos vahetusega ca 800-900 euri.
Viska arvuti järele ja vaata, kas näitab sul ka anduri viga - loogiliselt peab näitama.
Mul hetkel pole klotsi, et lihtsalt lambist andureid ja vaakumeid vahetada.
hannes
|
|
|
|