Teema ülevaade |
Pritsa
|
postitati 31.08.18 13:10 |
Tsitaat: |
Ma ei tea, roolil ja esikapotil logo jäi küll endiseks
|
Seda teenust, kus ühtede logodega viid auto esindusse ja teistsuguste logodega sealt ära tuled pakuvad enamus esindused on see variant küll üpris kulukas, kuna üldjuhul soovid vahetust ikka
parema/uuema/kallima vastu.
"Audi throttle mod" VCDS-s aitab ehk Skodal gaasipedaali regeerimist vähe erksamaks saada.
|
rraivo
|
postitati 31.08.18 09:21 |
Mida see Audi mode täpsemalt tähendab?
Mul esimese hoolduse käigus pandi ka auto Audi mode-i.
Ma ei tea, roolil ja esikapotil logo jäi küll endiseks
|
Pritsa
|
postitati 31.08.18 07:54 |
Eks targemad võivad mind parandada, kuid minu arusaama järgi peaks Pedal Box siis olema vidin, mis ühendatakse gaasipedaali pistikule vahele ja see
aitab seadistada gaasipedaali reageerimist (omad erinevaid setting MODE-sid) ehk siis mootor regeerib pedaali vajutusele kiiremini/koheselt. Praegu on
nii, et vajutad pedaali ja siis natuke liiga kaua "ootad" kuni midagi toimuks. Kuna inimene harjub aga peaaegu kõigega, siis võibolla varsti olen
harjunud ka selle "viivitusega", kuid hetkel ikka häirib ja võibolla prooviks kõigepealt selle Audi mode ära ja kui see ka soovitud tulemust ei
anna siis mõtlen edasi.
|
digimon
|
postitati 31.08.18 01:42 |
Ilus masin ja muretuid km.Samas vabandan,et solgin teemat.Tehke mulle lollile selgeks mis asi on (Pedal Box)?Ja mida see annab?
|
alfonso
|
postitati 30.08.18 12:30 |
Aga miks mitte Pedal Box-i poole vaadata?
Iseenesest saab VCDS-iga muuta throttle responce Skoda pealt Audi peale, mis natuke aitab, aga targad inimesed räägivad, et vahe Pedal Box-iga on
üüratu (Pedal Box-i kasuks).
|
Pritsa
|
postitati 30.08.18 08:59 |
Tere kõigile,
enamuse oma autoajaloost erinevate BMW-dega sõitnud, siis mõneks aastaks Mazda peale liikunud ja nüüdseks suuresti tänu oma sõbrale, kes Skodat alati
heas valguses mulle presenteeris on minu kätte sattunud pealkirjas olev Skoda Octavia III.
Algselt armusin RS-i, kuid sellest jäin müüja jobutamise pärast ilma ja siis leidsin selle auto, mis on minu arust Next Best Thing.
Auto valikul olid olulised: automaatkast, sedaan/"sedaanilaadne", võimsus 100kW< (soovitavalt turboga), Xenon ja parkimisabid (kuigi neid saab
lihtsalt ka järelpaigaldada). Antud autol olid kõik kriteeriumid täidetud + kuhjaga veel lisasid.
Auto on algselt Elegance varustustasemega, kuid eelmise omaniku poolt oli tellitud veidi ka juurde, seega on olemas:
*Peeglid automaatselt tumenevad
*Parkimise andurid ees ja taga
*LED esi- ja tagatuled
*Kessy
*Drive mode select
*Soojendusega esiklaas
*Käiguvahetuse labad roolil
*Bluetooth
*Mälufunktsiooniga juhiiste ja külje peeglid
*Canton
*Navi
*RS esistange
Auto on nüüdseks minu käes olnud pea 1 kuu ja nagu ilmselt enamus uusi omanikke olen ka mina autoga natuke rohkem aega veetnud kui tavaliselt.
Salongi ja pagassi valgustuse vahetasin LED-iks, samuti sai numbrituli LED-iks. Paigaldatud said lävepaku "kaitseliistud" ja karterikaitse.
Uuendatud sai navi ja raadiojaamad said logod. Superskoda-st said tellitud ka kapotiamordid. Originaalveljed (17" Denom) sai vahetatud uute velgede
vastu (MSW 71), suure tõenäosusega jäävad originaalid talvekateks.
Autoga olen väga rahul, kiirendus möödasõidul toob ikka veel muige näole, ainus mille kallal nuriseks on gaasipedaal ja selle "tühikäik". Ei tahaks
sinna mingeid lisavidinad (Pedal box jne) vahele panna, ehk leiab mingi muu lahenduse sellele.
To-do list on väga kokku kuivanud, vaja on teha vaid väikesed värviparandused, välispeeglitel valgustus LED-iks muuta ja natuke piilun ka
tagurduskaameraid, et mine sa tea .
|
|