Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia 1.8 DSG 132kW - Pritsa (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2077)
Pritsa
huviline

Avatar


Registreerunud 09.08.18
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 132kW

postitati 30.08.18 08:59 Tsiteeri
Skoda Octavia 1.8 DSG 132kW - Pritsa



Tere kõigile,

enamuse oma autoajaloost erinevate BMW-dega sõitnud, siis mõneks aastaks Mazda peale liikunud ja nüüdseks suuresti tänu oma sõbrale, kes Skodat alati heas valguses mulle presenteeris on minu kätte sattunud pealkirjas olev Skoda Octavia III.
Algselt armusin RS-i, kuid sellest jäin müüja jobutamise pärast ilma ja siis leidsin selle auto, mis on minu arust Next Best Thing.

https://img7.auto24.ee/auto24/560/539/115522539.jpg

Auto valikul olid olulised: automaatkast, sedaan/"sedaanilaadne", võimsus 100kW< (soovitavalt turboga), Xenon ja parkimisabid (kuigi neid saab lihtsalt ka järelpaigaldada). Antud autol olid kõik kriteeriumid täidetud + kuhjaga veel lisasid.

Auto on algselt Elegance varustustasemega, kuid eelmise omaniku poolt oli tellitud veidi ka juurde, seega on olemas:

*Peeglid automaatselt tumenevad
*Parkimise andurid ees ja taga
*LED esi- ja tagatuled
*Kessy
*Drive mode select
*Soojendusega esiklaas
*Käiguvahetuse labad roolil
*Bluetooth
*Mälufunktsiooniga juhiiste ja külje peeglid
*Canton
*Navi
*RS esistange

Auto on nüüdseks minu käes olnud pea 1 kuu ja nagu ilmselt enamus uusi omanikke olen ka mina autoga natuke rohkem aega veetnud kui tavaliselt. Salongi ja pagassi valgustuse vahetasin LED-iks, samuti sai numbrituli LED-iks. Paigaldatud said lävepaku "kaitseliistud" ja karterikaitse. Uuendatud sai navi ja raadiojaamad said logod. Superskoda-st said tellitud ka kapotiamordid. Originaalveljed (17" Denom) sai vahetatud uute velgede vastu (MSW 71), suure tõenäosusega jäävad originaalid talvekateks.


https://img1.auto24.ee/auto24/560/551/115522551.jpg


Autoga olen väga rahul, kiirendus möödasõidul toob ikka veel muige näole, ainus mille kallal nuriseks on gaasipedaal ja selle "tühikäik". Ei tahaks sinna mingeid lisavidinad (Pedal box jne) vahele panna, ehk leiab mingi muu lahenduse sellele.

To-do list on väga kokku kuivanud, vaja on teha vaid väikesed värviparandused, välispeeglitel valgustus LED-iks muuta ja natuke piilun ka tagurduskaameraid, et mine sa tea :) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 30.08.18 12:30 Tsiteeri


Aga miks mitte Pedal Box-i poole vaadata?

Iseenesest saab VCDS-iga muuta throttle responce Skoda pealt Audi peale, mis natuke aitab, aga targad inimesed räägivad, et vahe Pedal Box-iga on üüratu (Pedal Box-i kasuks).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimon
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.18
Postitusi: 130

Kasutaja on eemal


postitati 31.08.18 01:42 Tsiteeri


Ilus masin ja muretuid km.Samas vabandan,et solgin teemat.Tehke mulle lollile selgeks mis asi on (Pedal Box)?Ja mida see annab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pritsa
huviline

Avatar


Registreerunud 09.08.18
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 132kW

postitati 31.08.18 07:54 Tsiteeri


Eks targemad võivad mind parandada, kuid minu arusaama järgi peaks Pedal Box siis olema vidin, mis ühendatakse gaasipedaali pistikule vahele ja see aitab seadistada gaasipedaali reageerimist (omad erinevaid setting MODE-sid) ehk siis mootor regeerib pedaali vajutusele kiiremini/koheselt. Praegu on nii, et vajutad pedaali ja siis natuke liiga kaua "ootad" kuni midagi toimuks. Kuna inimene harjub aga peaaegu kõigega, siis võibolla varsti olen harjunud ka selle "viivitusega", kuid hetkel ikka häirib ja võibolla prooviks kõigepealt selle Audi mode ära ja kui see ka soovitud tulemust ei anna siis mõtlen edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 31.08.18 09:21 Tsiteeri


Mida see Audi mode täpsemalt tähendab?
Mul esimese hoolduse käigus pandi ka auto Audi mode-i.

Ma ei tea, roolil ja esikapotil logo jäi küll endiseks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pritsa
huviline

Avatar


Registreerunud 09.08.18
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 132kW

postitati 31.08.18 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:

Ma ei tea, roolil ja esikapotil logo jäi küll endiseks :D


Seda teenust, kus ühtede logodega viid auto esindusse ja teistsuguste logodega sealt ära tuled pakuvad enamus esindused ;) on see variant küll üpris kulukas, kuna üldjuhul soovid vahetust ikka parema/uuema/kallima vastu.


"Audi throttle mod" VCDS-s aitab ehk Skodal gaasipedaali regeerimist vähe erksamaks saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]