Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Puuriit

 postitati 23.07.17 20:28
Tsitaat:
Algselt postitas: jato
mis marki dsg sellel on?


DQ250 peaks olema, märgsiduriga kuuene.
jato

 postitati 21.07.17 21:34
mis marki dsg sellel on?
rain

 postitati 21.07.17 13:06
eks möödasõite saab iga autoga teha, lihtsalt vastutulevate autode vahet tuleb rohkem jälgida. ma ise mõtlen, et pigem olgu suksu teravam kui aeglasem. kui peab mingisugusest pikemast autorongist mööda hiilima, siis 1,4 mootoriga peaks vast 2-3 möödasõitu tegema. oma suksuga rohkem rutskat ja oled kõigest möödas. kiirus on ehk natuke üle lubatu, kuid gaas jälle maha ja püsikaga sõit võib jätkuda kuni järgmise autorongini.
kodiaqi omanikule pöial püsti:cool:
Kdq

 postitati 21.07.17 11:14
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tõenäoliselt peab teema algataja RAV4-ja silmas, sellel "Sport" nupp keskkonsoolil suhteliselt ebamugavas kohas küll, aga samas mida selle funktsiooniga ikka peale hakata kui asi niikuinii ei liigu ;)

Kuidas möödasõidud on? Ise plaanin kevadel S3 väljavahetamist ning mõtlesin ka 1.4TSI 4x4 peale.

Kisa saab rohkem, ei muud vist. Honda Accordil oli küll selline tunne ja tavareziimis tundus isegi teravam olevat.
S3 pealt 1.4TSI Kodiaq'ile üle kolides on möödasõidud arvatavasti igaviku sarnase fiilinguga. 1.8TSI vs 1.4TSI Passat on juba oluline vahe sees. Täna on mul igapäevane võrdlusvõimalus 2.0TSI Alltrack vs 1.4TSI Octavia ja 1.4 mootorit kuidagi ei ihale, S3-ga on see vahe veelgi tuntavam. Aga eks inimene harjub tegelt kõigega :D
1.8TSI oleks enda miinimumvalik.


Jah, vabandust - ikka RAV4 mõtlesin :)

Mõõdasõidud - keskmises lastis pole küll probleemi 85-lt 110-120ni kiirendada ja veokatest mõõda minna. Kui aga iga nädal vaja Tln-trt vahel uhada, siis on ilmselt 2.0 lisavõimsust ka võimalik kasulikult rakendada. Ja eks sõltub harjumustest ka.
markus

 postitati 21.07.17 11:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tõenäoliselt peab teema algataja RAV4-ja silmas, sellel "Sport" nupp keskkonsoolil suhteliselt ebamugavas kohas küll, aga samas mida selle funktsiooniga ikka peale hakata kui asi niikuinii ei liigu ;)

Kuidas möödasõidud on? Ise plaanin kevadel S3 väljavahetamist ning mõtlesin ka 1.4TSI 4x4 peale.

Kisa saab rohkem, ei muud vist. Honda Accordil oli küll selline tunne ja tavareziimis tundus isegi teravam olevat.
S3 pealt 1.4TSI Kodiaq'ile üle kolides on möödasõidud arvatavasti igaviku sarnase fiilinguga. 1.8TSI vs 1.4TSI Passat on juba oluline vahe sees. Täna on mul igapäevane võrdlusvõimalus 2.0TSI Alltrack vs 1.4TSI Octavia ja 1.4 mootorit kuidagi ei ihale, S3-ga on see vahe veelgi tuntavam. Aga eks inimene harjub tegelt kõigega :D
1.8TSI oleks enda miinimumvalik.
Puuriit

 postitati 21.07.17 10:56
Tsitaat:
Algselt postitas: ingvarviilop
Tsitaat:
Algselt postitas: Kdq

Alternatiivid olid veel: Outback 2.5 bens (kribu-krabu salong ei meeldinud ja variaatorkastil on ikkagi teatav kummipaela tunne), CRV hübriid (kehvem juhitavus ja salong iganenud - kes paneb käigukasti sportrežhiimi nupu keskkonsoolile?!). Ka 1-2a kasutatud Volvo XC60 oli sõelal, kuid tundus uue Kodiaqi kõrval juba eilne päev.



CRV hübriid ? näita mulle, kus sa sellist autot müügis näed ja selle - hübriidi st juhitavusest rääkida saad? :D


Tõenäoliselt peab teema algataja RAV4-ja silmas, sellel "Sport" nupp keskkonsoolil suhteliselt ebamugavas kohas küll, aga samas mida selle funktsiooniga ikka peale hakata kui asi niikuinii ei liigu ;)

Kuidas möödasõidud on? Ise plaanin kevadel S3 väljavahetamist ning mõtlesin ka 1.4TSI 4x4 peale.
ingvarviilop

 postitati 21.07.17 10:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Kdq

Alternatiivid olid veel: Outback 2.5 bens (kribu-krabu salong ei meeldinud ja variaatorkastil on ikkagi teatav kummipaela tunne), CRV hübriid (kehvem juhitavus ja salong iganenud - kes paneb käigukasti sportrežhiimi nupu keskkonsoolile?!). Ka 1-2a kasutatud Volvo XC60 oli sõelal, kuid tundus uue Kodiaqi kõrval juba eilne päev.



CRV hübriid ? näita mulle, kus sa sellist autot müügis näed ja selle - hübriidi st juhitavusest rääkida saad? :D
timo99

 postitati 21.07.17 05:57
Tervitab kaas Kodiaqi omanikku. Pildilt tundub, et pruun? Väga kena :)
Kdq

 postitati 20.07.17 22:19
Nüüdseks juba 1,5kuud ja 4500km uue Kodiaqiga veedetud, võib muljeid jagada.
Algselt kaalusin ka enamikke pereauto alternatiive - kõige tõsisem konkurent oli Passat Variant. Kui aga Kodiaqiga proovisõit tehtud, siis tundus Passat küll õrnalt rohkem "premium", aga samas väga igav.
Alternatiivid olid veel: Outback 2.5 bens (kribu-krabu salong ei meeldinud ja variaatorkastil on ikkagi teatav kummipaela tunne), CRV hübriid (kehvem juhitavus ja salong iganenud - kes paneb käigukasti sportrežhiimi nupu keskkonsoolile?!). Ka 1-2a kasutatud Volvo XC60 oli sõelal, kuid tundus uue Kodiaqi kõrval juba eilne päev.

Kodiaqi kasuks otsustamine oli lihtne, aga sobiliku mootori ja veoskeemi valik juba tükk maad keerulisem ülesanne. Lõpuks valisin peale kõiki kaalumisi 1.4tsi 4x4 Elegance, kuna igapäevasõidud on linnas, va suvehooaja pikemad kruiisid.

Praeguseks valikuga rahul. Kuigi algselt oli teatav hirm, et 1.4 jääb lahjaks, siis tegelikkuses on see selliseks kasutuseks täitsa optimaalne ja üllatavalt nobe, kerge variant. Oleneb muidugi kasutusjuhust - 7-kohalisena või raskema haagise vedamisel ilmselt võiks võimsama võtta.
Meil on ka tagaistmetel ainult 2 alamõõtu tegelast. 1.4 on mõnusalt vaikne ja sujuv mootor - natuke elektriauto tunne on. Suuremal kiirendamisel viskab pöörded küll üsna kõrgele üles, aga mootorihääl häirivaks muutu. Dsg käiguvahetused on kiired ja sujuvad, mis kompenseerib mootori väiksemat võimsust.

Kütusekulu on linnas ühtlases liiklusvoos sõites ca 8.5 (ca 15-20km otsad), maanteel 90-110ga sõites 6.5-7. Nii et üllatavalt lähedal tehaseandmetele.
Talveni on veel aega, siis saab ka nelikveo mõttekuse ära katsetada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.4% - SQL: 39.6%]