Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kodiaq 1.4TSi 4x4 DSG (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3121)
Kdq
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.17
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq

postitati 20.07.17 22:19 Tsiteeri
Kodiaq 1.4TSi 4x4 DSG



Nüüdseks juba 1,5kuud ja 4500km uue Kodiaqiga veedetud, võib muljeid jagada.
Algselt kaalusin ka enamikke pereauto alternatiive - kõige tõsisem konkurent oli Passat Variant. Kui aga Kodiaqiga proovisõit tehtud, siis tundus Passat küll õrnalt rohkem "premium", aga samas väga igav.
Alternatiivid olid veel: Outback 2.5 bens (kribu-krabu salong ei meeldinud ja variaatorkastil on ikkagi teatav kummipaela tunne), CRV hübriid (kehvem juhitavus ja salong iganenud - kes paneb käigukasti sportrežhiimi nupu keskkonsoolile?!). Ka 1-2a kasutatud Volvo XC60 oli sõelal, kuid tundus uue Kodiaqi kõrval juba eilne päev.

Kodiaqi kasuks otsustamine oli lihtne, aga sobiliku mootori ja veoskeemi valik juba tükk maad keerulisem ülesanne. Lõpuks valisin peale kõiki kaalumisi 1.4tsi 4x4 Elegance, kuna igapäevasõidud on linnas, va suvehooaja pikemad kruiisid.

Praeguseks valikuga rahul. Kuigi algselt oli teatav hirm, et 1.4 jääb lahjaks, siis tegelikkuses on see selliseks kasutuseks täitsa optimaalne ja üllatavalt nobe, kerge variant. Oleneb muidugi kasutusjuhust - 7-kohalisena või raskema haagise vedamisel ilmselt võiks võimsama võtta.
Meil on ka tagaistmetel ainult 2 alamõõtu tegelast. 1.4 on mõnusalt vaikne ja sujuv mootor - natuke elektriauto tunne on. Suuremal kiirendamisel viskab pöörded küll üsna kõrgele üles, aga mootorihääl häirivaks muutu. Dsg käiguvahetused on kiired ja sujuvad, mis kompenseerib mootori väiksemat võimsust.

Kütusekulu on linnas ühtlases liiklusvoos sõites ca 8.5 (ca 15-20km otsad), maanteel 90-110ga sõites 6.5-7. Nii et üllatavalt lähedal tehaseandmetele.
Talveni on veel aega, siis saab ka nelikveo mõttekuse ära katsetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 21.07.17 05:57 Tsiteeri


Tervitab kaas Kodiaqi omanikku. Pildilt tundub, et pruun? Väga kena :)


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 21.07.17 10:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kdq

Alternatiivid olid veel: Outback 2.5 bens (kribu-krabu salong ei meeldinud ja variaatorkastil on ikkagi teatav kummipaela tunne), CRV hübriid (kehvem juhitavus ja salong iganenud - kes paneb käigukasti sportrežhiimi nupu keskkonsoolile?!). Ka 1-2a kasutatud Volvo XC60 oli sõelal, kuid tundus uue Kodiaqi kõrval juba eilne päev.



CRV hübriid ? näita mulle, kus sa sellist autot müügis näed ja selle - hübriidi st juhitavusest rääkida saad? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 21.07.17 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ingvarviilop
Tsitaat:
Algselt postitas: Kdq

Alternatiivid olid veel: Outback 2.5 bens (kribu-krabu salong ei meeldinud ja variaatorkastil on ikkagi teatav kummipaela tunne), CRV hübriid (kehvem juhitavus ja salong iganenud - kes paneb käigukasti sportrežhiimi nupu keskkonsoolile?!). Ka 1-2a kasutatud Volvo XC60 oli sõelal, kuid tundus uue Kodiaqi kõrval juba eilne päev.



CRV hübriid ? näita mulle, kus sa sellist autot müügis näed ja selle - hübriidi st juhitavusest rääkida saad? :D


Tõenäoliselt peab teema algataja RAV4-ja silmas, sellel "Sport" nupp keskkonsoolil suhteliselt ebamugavas kohas küll, aga samas mida selle funktsiooniga ikka peale hakata kui asi niikuinii ei liigu ;)

Kuidas möödasõidud on? Ise plaanin kevadel S3 väljavahetamist ning mõtlesin ka 1.4TSI 4x4 peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 21.07.17 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tõenäoliselt peab teema algataja RAV4-ja silmas, sellel "Sport" nupp keskkonsoolil suhteliselt ebamugavas kohas küll, aga samas mida selle funktsiooniga ikka peale hakata kui asi niikuinii ei liigu ;)

Kuidas möödasõidud on? Ise plaanin kevadel S3 väljavahetamist ning mõtlesin ka 1.4TSI 4x4 peale.

Kisa saab rohkem, ei muud vist. Honda Accordil oli küll selline tunne ja tavareziimis tundus isegi teravam olevat.
S3 pealt 1.4TSI Kodiaq'ile üle kolides on möödasõidud arvatavasti igaviku sarnase fiilinguga. 1.8TSI vs 1.4TSI Passat on juba oluline vahe sees. Täna on mul igapäevane võrdlusvõimalus 2.0TSI Alltrack vs 1.4TSI Octavia ja 1.4 mootorit kuidagi ei ihale, S3-ga on see vahe veelgi tuntavam. Aga eks inimene harjub tegelt kõigega :D
1.8TSI oleks enda miinimumvalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kdq
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.17
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq

postitati 21.07.17 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tõenäoliselt peab teema algataja RAV4-ja silmas, sellel "Sport" nupp keskkonsoolil suhteliselt ebamugavas kohas küll, aga samas mida selle funktsiooniga ikka peale hakata kui asi niikuinii ei liigu ;)

Kuidas möödasõidud on? Ise plaanin kevadel S3 väljavahetamist ning mõtlesin ka 1.4TSI 4x4 peale.

Kisa saab rohkem, ei muud vist. Honda Accordil oli küll selline tunne ja tavareziimis tundus isegi teravam olevat.
S3 pealt 1.4TSI Kodiaq'ile üle kolides on möödasõidud arvatavasti igaviku sarnase fiilinguga. 1.8TSI vs 1.4TSI Passat on juba oluline vahe sees. Täna on mul igapäevane võrdlusvõimalus 2.0TSI Alltrack vs 1.4TSI Octavia ja 1.4 mootorit kuidagi ei ihale, S3-ga on see vahe veelgi tuntavam. Aga eks inimene harjub tegelt kõigega :D
1.8TSI oleks enda miinimumvalik.


Jah, vabandust - ikka RAV4 mõtlesin :)

Mõõdasõidud - keskmises lastis pole küll probleemi 85-lt 110-120ni kiirendada ja veokatest mõõda minna. Kui aga iga nädal vaja Tln-trt vahel uhada, siis on ilmselt 2.0 lisavõimsust ka võimalik kasulikult rakendada. Ja eks sõltub harjumustest ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 21.07.17 13:06 Tsiteeri


eks möödasõite saab iga autoga teha, lihtsalt vastutulevate autode vahet tuleb rohkem jälgida. ma ise mõtlen, et pigem olgu suksu teravam kui aeglasem. kui peab mingisugusest pikemast autorongist mööda hiilima, siis 1,4 mootoriga peaks vast 2-3 möödasõitu tegema. oma suksuga rohkem rutskat ja oled kõigest möödas. kiirus on ehk natuke üle lubatu, kuid gaas jälle maha ja püsikaga sõit võib jätkuda kuni järgmise autorongini.
kodiaqi omanikule pöial püsti:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 21.07.17 21:34 Tsiteeri


mis marki dsg sellel on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 23.07.17 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jato
mis marki dsg sellel on?


DQ250 peaks olema, märgsiduriga kuuene.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]