Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
koda Octavia 1,0 2016
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tnx[/i] Tegelikult pole ju tähtis, kui suur see mootor seal vahel on. Põhikoolis õpetati, et energia = mass x kiirendus x aeg x kasutegur: töömahtu selles valemis pole. Bensiini kütteväärtus (liitirst saadav energia hulk) on enam-vähem endine, autode mass ja normaalseks peetav kiirendus on sel sajandil mitukümmend protsenti suurenenud, samas kütusekulu on hoopis vähenenud. Ja ikka tundub, et mootori kasutegur on kehva? Muide, 10-15 aastat tagasi räägiti, et 2-liitrised on mõttetud võrrid ja õiged mehed 15-liitrist kütusekulu ei karda. Usun, et 10 aasta pärast ei mäleta tänaseid jutte keegi ja kõik sõidavad rõõmsalt liitriste hübriididega. See on muidugi tore, et 3x kallimad Mersu buss või Passat Alltrack saavad Fabiast paremini hakkama, vastupidi oleks küll piinlik. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
koda Octavia 1,0 2016
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.6%
- SQL:
73.4%
]