Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Škoda Octavia 1,0 2016 (Vastuseid: 89 | Vaatamisi: 12562)
Tambriv
huviline



Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 46

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016

postitati 28.12.16 12:07 Tsiteeri
Škoda Octavia 1,0 2016



Oktoobris sain kätte oma kolmanda Octavia, eelnevad siis 2011 ja 2013 masinad. Kõikidel on olnud varustuses DSG käigukast ja aastane läbisõit ca 45 000km. Seega kogemust sellise mudeliga päris omajagu.
2016 Škoda Octavia 1,0TSI DSG - esmamujed head, mootor üllatas. Teeb küll kummalist urinat aga liigutab autot edasi päris hästi, paremini kui eelmine 1,2 TSI. Mootori pöörded on natuke madalamad kuid DSG vahetab käike piisavalt kiirelt ja märkamatult. Vajadusel kiirendades jäävad 1,2 TSI mootoriga autod maha, järgi proovitud ja siinkohal pole mõtet isegi vaielda. Auto soojeneb kiiremini ja on natuke vaiksem. Hetkel linna keskmine 4000km 6,4L/100km, trassi on sellest väga vähe. Pisut kriitikat, start - stop süsteem ei meeldi üldse sest mootor käivitub uuesti tuntavalt häiriva jõnksuga. Pigem võiks see olla väljas, kes soovib see lülitab ise sisse. Tugevam küljetuul teeb auto väga ebastabiilseks, tundub, et see esiots on tänu väiksele mootorile liiga kerge. Bolero autoraadiol on võimalik ekraan välja lülitada, kui uuesti käsi läheneb ekraanile siis lülitub automaatselt sisse. Paraku see funktsioon töötab ainult seni kuni auto töötab, kui vahepeal auto seisma jätta pead kõik uuesti tegema. Mind see helendav ekraan häirib, võiks olla võimalus see püsivalt automaatseks teha.
Rohkem nagu esimese hooga ei oskagi midagi lisada, kes tahab küsib infot juurde.
Ahjaa, tellitud sai Corrida Red ja hoiatati, et on väga punane kuid ei teagi, kas siis tuli mingi teine punane aga Corrida Red see küll ei ole :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
outlaw
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.12
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 4x4, Octavia III DSG

postitati 28.12.16 12:57 Tsiteeri


Palju õnne ja muretuid kilomeetreid! Ootaks pilte kah uuest liikurist ;)


350 Nm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 195

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: VW Tiguan '17, Octavia RS 230 '16, Skoda Rapid Spaceback '14, Skoda Fabia '16

postitati 28.12.16 16:08 Tsiteeri


Muretuid kilomeetreid. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 265

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG

postitati 28.12.16 17:28 Tsiteeri


Sellise vahetussageduse juures pakun, et tegemist tööandja autoga.
Start/stop süsteemi osas on omal pikemad kogemused Octavia 1.4TSI ja uue Passati 3 eri mootoriga, 1.4TSI, 1.8TSI ja 2.0TSI mootoritega. Kõik autod 7-se DSG kastiga. Sujuvaim neist Passat 1.8 mis toimetas pea märkamatult nii seisma jäädes, kui ka käivitades-startides. Octavia rapsib ikka häirivalt võrreldes Passatitega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 28.12.16 19:21 Tsiteeri


Minu arust on need start-stop lahendused ebamugavad kõigil minu viimasel ajal proovitud markidel.Olen proovinud volvot,fordi,hundayd,renault,peugeot ja MB Vito.Enam vähem talutav oli see manuaal kastiga Focusel,kus käivitamine oli kiirem,kui minu tegutsemine(mootor käivitus,kui sidurit vajutasid),aga automaat kastiga on nad kõik pidurid.Mersu oli ehk kiireim neist ja seal on selleks ka lisastarter,mis oli kiirem kui teistel,aga mitte just nii sujuv,et ei häiriks.
Mõlemal Škodal millega sõidan,on selle väljalülitamine kohe nö esimene liigutus,kui sõitma hakkan.
Mis ,aga 1,0 mootorisse puutub,siis olen kahelt inimeselt kuulnud,et on särtsakam,kui 1,2 oli.Sellel vist ka kw rohkem.
Fabia peal võib siis lauasa äkiline olla,kui Octaviat hästi veab. :D
Kui raadiot enamuse ajast Bolero ekraanil ees hoiad(mina hoian),siis mind häirib logode erk valgus.Selle vastu aitas logode kustutamine,siis on taust tume ja ei ole nii häiriv.See muidugi maitse asi,aga äkki on abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
outlaw
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.12
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 4x4, Octavia III DSG

postitati 28.12.16 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Minu arust on need start-stop lahendused ebamugavad kõigil minu viimasel ajal proovitud markidel.Olen proovinud volvot,fordi,hundayd,renault,peugeot ja MB Vito.Enam vähem talutav oli see manuaal kastiga Focusel,kus käivitamine oli kiirem,kui minu tegutsemine(mootor käivitus,kui sidurit vajutasid),aga automaat kastiga on nad kõik pidurid.Mersu oli ehk kiireim neist ja seal on selleks ka lisastarter,mis oli kiirem kui teistel,aga mitte just nii sujuv,et ei häiriks.
Mõlemal Škodal millega sõidan,on selle väljalülitamine kohe nö esimene liigutus,kui sõitma hakkan.
Mis ,aga 1,0 mootorisse puutub,siis olen kahelt inimeselt kuulnud,et on särtsakam,kui 1,2 oli.Sellel vist ka kw rohkem.
Fabia peal võib siis lauasa äkiline olla,kui Octaviat hästi veab. :D
Kui raadiot enamuse ajast Bolero ekraanil ees hoiad(mina hoian),siis mind häirib logode erk valgus.Selle vastu aitas logode kustutamine,siis on taust tume ja ei ole nii häiriv.See muidugi maitse asi,aga äkki on abiks.



Tegelikult saab ju start-stop süsteemi kaabli abil mitteaktiivseks muuta.
Samuti peaks Bolero menüüs olema võimalus ekraani heledust maha keerata


350 Nm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 28.12.16 20:25 Tsiteeri


Millisel firma toodangul see start-stopi mitte aktiivseks tegemine garantiilisel autol võimalik on?Ma olen seda küsinud,nii Škoda kui Fordi esindusest,aga vastus on mõlemas üks,et selle näppimine lõpetab garantii koheselt.Ma võin eksida,aga minu arust saab seda ära lollitada temp anduri näidu valeks kalibreerimisega.
Aga outlaw ,kui sul on muud infot, siis on neid soovijaid sellest tüütusest loobuda on siin vist rohkem,kui üks.Loomulikult nii,et garantiiga midagi ei juhtuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 110

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.16 20:35 Tsiteeri


Kõigi nelja erineva neljasilindrilise mootoriga Golf 7 (mis ju O3 sõsar), millega ma olen sõitnud, oli start-stop ühtemoodi sujuva käivitusega.

Äkki 1.0 TSI startimise jõnks on miinus ühe silindri eripära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tambriv
huviline



Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 46

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016

postitati 29.12.16 07:17 Tsiteeri


Jah, tegemist on tööandja autodega. Minu kasutuses on olnud kolm Nissan Almerat, kolm Toyota Corollat, üks Toyota Corolla Verso ja nüüd siis kolmas Škoda Octavia.
Kõige rohkem rapsis 2011 aasta mudeli DSG ja nendega oli ka kõige rohkem probleeme nii mootori kui kastiga. Kui esimesse hooldusesse lähen siis palun neil selle start - stop süsteemi teha mitte aktiivseks kuna kuulsin ka juba mujalt, et seda saab teha. Tuttav Pärnus lasi selle ära muuta.
Oli ka plaan võtta lisaks Smartlink IOS-ile kuid ei teagi kas see oleks mugav või mitte. Kas keegi kasutab ja oskab oma kogemust jagada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 29.12.16 08:58 Tsiteeri


Helistasin just esindusse(tuttavale) ja küsisin,et kas seda start-stop süsteemi saab deaktiveerida legaalselt ja ametlikult.Vastus oli ,et saab deaktiveerida,aga mitteametlikult.
Nad on seda teinud,aga kliendi omal vastutusel ja kui siis edasi samas kohas hoolduses käid,siis nad ilmselt probleemi sellest ei tekita.Ametlikku arvet,selle kohta ei väljasta ja kui juhtub,et lähed garantii probleemiga kuskil mujal töökotta,siis võidakse tõlgendada seda ,kui garantii tingimuste rikkumist.
Ühesõnaga ,mina seda teha ei soovi ja kannatan ära selle nupuvajutuse,sest garantiid veel mõlemal autol mitu aastat.Juhtub,et satud välismaal garantiilise probleemiga esindusse ja seal tehakse üks null sulle ära ning sinu auto garantii on sellega ka edasiseks lõppenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kx44
huviline



Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 30.12.16 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tambriv
Jah, tegemist on tööandja autodega. Minu kasutuses on olnud kolm Nissan Almerat, kolm Toyota Corollat, üks Toyota Corolla Verso ja nüüd siis kolmas Škoda Octavia.
Kõige rohkem rapsis 2011 aasta mudeli DSG ja nendega oli ka kõige rohkem probleeme nii mootori kui kastiga. Kui esimesse hooldusesse lähen siis palun neil selle start - stop süsteemi teha mitte aktiivseks kuna kuulsin ka juba mujalt, et seda saab teha. Tuttav Pärnus lasi selle ära muuta.
Oli ka plaan võtta lisaks Smartlink IOS-ile kuid ei teagi kas see oleks mugav või mitte. Kas keegi kasutab ja oskab oma kogemust jagada?


Smartlinki mugavus sõltub varustusest. Kui varustuse hulgas on ka wifi ja juhtmeta laadimine, siis on mugav, sest siis peaks ilma juhtmeta hakkama saama ilmselt. Muidu peab smartlinki kasutamiseks telefoni alati juhtmega ühendama, mis minu meelest on samm tagasi. Muusikat kuulata saab ka üle BT, samas gpsi kasutamise jaoks on see jällegi hea. Jaanuarist pidavat waze ka android auto rakenduste hulka lisatama, siis ilmselt leiab smartlink rohkem kasutust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kx44
huviline



Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 30.12.16 12:14 Tsiteeri


Muidu huvi pärast küsin, et kuna sa palju sõidad, siis miks cng-d ei võtnud? Või ei jää need vähesed tanklad su liikumistrajektoorile? Sellise läbisõidu juures tasub cng end päris hästi ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 686

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 30.12.16 13:26 Tsiteeri


Kui Waze sinna Anroid autosse lisatakse,siis võibolla tõesti ,lasen ka naise autole selle peale panna,muidu nagu ei ole sellega suurt midagi teha.
Ei loe ju auto ekraanilt uudiseid või käi FB-s.Muidugi see juhtmega ühendamine on tüütu.Ise kasutan üle BT põhimõtteliselt telefoni ainult rääkimiseks ja ei enamat.Isegi sõnumeid on sealt mugav ainult lugeda,saata üle auto ekraani on ebamugav ja üldse seal kirjutada on ebamugav,võrreldes telefoniga.
Ei suuda praegu nagu ette manadagi,mida ma võiks oma telefonist autos nii kasutada,et seda avada auto ekraanil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kx44
huviline



Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 30.12.16 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Kui Waze sinna Anroid autosse lisatakse,siis võibolla tõesti ,lasen ka naise autole selle peale panna,muidu nagu ei ole sellega suurt midagi teha.
Ei loe ju auto ekraanilt uudiseid või käi FB-s.Muidugi see juhtmega ühendamine on tüütu.Ise kasutan üle BT põhimõtteliselt telefoni ainult rääkimiseks ja ei enamat.Isegi sõnumeid on sealt mugav ainult lugeda,saata üle auto ekraani on ebamugav ja üldse seal kirjutada on ebamugav,võrreldes telefoniga.
Ei suuda praegu nagu ette manadagi,mida ma võiks oma telefonist autos nii kasutada,et seda avada auto ekraanil.


Igaks juhuks selgitan, et kõiki telefonis olevaid äppe ei saa android auto süsteemis kasutada. Hetkel saab nt gpsi äppidest kasutada google mapsi, siis peamiselt kõiki tuntumaid muusikaäppe (google music, spotify jne), podcaste jm. Lisaks kuvab hangoutsi sõnumeid ja ilmateadet. FB ei ole kasutatav minu teada. Mõte on selles, et trükkima ei peaks ja üldse teelt pilku pöörama. Kõik peaks olema kasutatav hääljuhtimisega. Hangoutsis saab sõnumi hääljuhtimisega edasi anda, tõsi, inglise keeles küll. Siis hääljuhtimisega google mapsi kasutada, google otsingut kasutada, lugusid edasi lükata jne. Iphonei mul pole ja sellega ei ole katsetanud, kuid ilmselt siis samalaadsed äpid on võimalikud ainult. Hetkel on süsteem siiski väga algusjärgus, aga 10 aasta pärast ilmselt ei oskagi ilma selleta hakkama saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 84

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 30.12.16 15:46 Tsiteeri


Mul oli just häda, e tkui tahtsin kasutada Android autos kasutada viskas teate, et sõiduajal pole selle äpi kasutamine võimalik.

Küll aga sain toimima Sygic Car Navigation`i MirrorLink funktsioonis.

Nad pidid hetkel googlega kah sehkendama, e tsaada see asi Android Auto`sse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinifoto
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 99

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Combi Elegance 1.4TSI DSG 2015

postitati 30.12.16 19:13 Tsiteeri


Väga huvitav mootor ning tõepoolest - proovisin ka ise seda sügisel ning kahte inimest autos liigutas täiesti adekvaatselt - kui linnas sõita ainult, siis pole tõesti mõtet suuremat mootorit vaadata... Ootaks nüüd põhjalike raporteid, kuidas ta vastu peab, siis julgeb v-o endalegi järelturult paari aasta pärast kaeda :)

Head kooselu!


O3 Combi Elegance 1.4 TSI '15

https://images.spritmonitor.de/950408.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tambriv
huviline



Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 46

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016

postitati 06.01.17 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kx44
Muidu huvi pärast küsin, et kuna sa palju sõidad, siis miks cng-d ei võtnud? Või ei jää need vähesed tanklad su liikumistrajektoorile? Sellise läbisõidu juures tasub cng end päris hästi ära.

Kuna tegemist tööandja autoga siis kõik lisad mis juurde tahta tuleb endal kinni maksta. See aga ei tähenda, et ma oma tööautosse kuidagi teisiti suhtuksin. Mina sõidan sellega ja hoolitsen masina eest nagu see oleks isiklik. Meil ei ole auto kasutamise osas mitte mingeid piirnaguid, vähemalt seni kui asi jääb mõistlikuse piiridesse. On saanud ka terve Euroopa tööautoga puhkuse ajal läbi sõita, muide 1,2TSI DSG neli inimest autos + täis pagasiruum, Eesti - Läti - Leedu - Poola - Saksamaa - Tsehhi - Slovakkia - Ungari ja tagasi Eestisse tripi km 5500 ja kütusekulu 5,5/100km. Autoks oli siis 2011 aasta 1,2 Octavia.
Hetkel jääb smartlink ootele, ei tunne väga veel selle järgi puudust.
Infoks veel niipalju, et uus auto soojeneb ikka palju kiiremini kui eelmine. Lisaks ka hoiab seda sooja, mitte ei jahtu foori all maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinifoto
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 99

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Combi Elegance 1.4TSI DSG 2015

postitati 14.01.17 10:22 Tsiteeri


Palju praegu linnakulu keskmine on?


O3 Combi Elegance 1.4 TSI '15

https://images.spritmonitor.de/950408.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tambriv
huviline



Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 46

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016

postitati 14.01.17 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Palju praegu linnakulu keskmine on?

Kui ma nüüd õigesti mäletan siis oli vist 7,3L/100km. Vajadusel võin täpsemalt uurida, hetkel odomeetril 5050km. Viimasel ajal on vähem sõitmist, enne käisin vähemalt kolm korda nädalas Pärnust Tallinna. Nüüd kolisime Tallinna, kui enne oli tavaline 5000km kuus siis nüüd tuleb ca 2000km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinifoto
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 99

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Combi Elegance 1.4TSI DSG 2015

postitati 15.01.17 14:39 Tsiteeri


7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb.


O3 Combi Elegance 1.4 TSI '15

https://images.spritmonitor.de/950408.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tambriv
huviline



Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 46

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016

postitati 16.01.17 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb.

Kindlasti saab ka hetkel vähemaga hakkama sest tegelikkuses ma väga kütuse kulule tähelepanu ei pööra. Hommikul külma autoga kasutan näiteks DSG-l S - käiguvahetust, mootori pöörded on kõrgemad, nii soojeneb auto väga kiirelt ja on erksam. See aga suurendab kütusekulu oluliselt. Teen mingi päev testi, ei kasuta S-i ja vaatan kui väikse kulu kätte saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tambriv
huviline



Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 46

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016

postitati 17.01.17 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tambriv
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb.

Kindlasti saab ka hetkel vähemaga hakkama sest tegelikkuses ma väga kütuse kulule tähelepanu ei pööra. Hommikul külma autoga kasutan näiteks DSG-l S - käiguvahetust, mootori pöörded on kõrgemad, nii soojeneb auto väga kiirelt ja on erksam. See aga suurendab kütusekulu oluliselt. Teen mingi päev testi, ei kasuta S-i ja vaatan kui väikse kulu kätte saan.

Proovisin siis sõita võimalikult ökonoomselt ja sain linna keskmiseks kompuutri järgi 6,2L/100km. Arvestama peab ka asjaolu, et sõitmist alustasin täiesti külma mootoriga. Mootori soojenedes kukkus kulu märgatavalt. Sõidu pikkus 16km, sellest mingi osa 70km/h alas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 398

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 17.01.17 15:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tambriv
Tsitaat:
Algselt postitas: Tambriv
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb.

Kindlasti saab ka hetkel vähemaga hakkama sest tegelikkuses ma väga kütuse kulule tähelepanu ei pööra. Hommikul külma autoga kasutan näiteks DSG-l S - käiguvahetust, mootori pöörded on kõrgemad, nii soojeneb auto väga kiirelt ja on erksam. See aga suurendab kütusekulu oluliselt. Teen mingi päev testi, ei kasuta S-i ja vaatan kui väikse kulu kätte saan.

Proovisin siis sõita võimalikult ökonoomselt ja sain linna keskmiseks kompuutri järgi 6,2L/100km. Arvestama peab ka asjaolu, et sõitmist alustasin täiesti külma mootoriga. Mootori soojenedes kukkus kulu märgatavalt. Sõidu pikkus 16km, sellest mingi osa 70km/h alas.

Külmaga see ikka kõrgem, kui aga suvel ka seal 7 kandis siis ikka puhas vale see tehase keskmine kulu (4,5l). Sisuliselt võtab sul see täna samapalju nagu uue RS ametlik kulu peaks olema paberil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 265

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG

postitati 17.01.17 17:08 Tsiteeri


Ma suht umbusklik nende mikromootorite osas ja no tehaseandmed, need on paras BS kraam üldse. Aga samas sai aasta tagasi kuu aega vahepeal 1.4TSI Passatiga kulgetud, veebruari kuu siis ja sel silindrite osaline välja lülitamine ehk ühtlase koormuse korral laseb 2 silku peal ringi. Tallinnas sai 50-60km/h kiirusega sõita küll jooksva kuluga 3,5L.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkodaRS
huviline



Registreerunud 15.11.15
Postitusi: 21

Kasutaja on eemal


postitati 24.01.17 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Helistasin just esindusse(tuttavale) ja küsisin,et kas seda start-stop süsteemi saab deaktiveerida legaalselt ja ametlikult.Vastus oli ,et saab deaktiveerida,aga mitteametlikult.
Nad on seda teinud,aga kliendi omal vastutusel ja kui siis edasi samas kohas hoolduses käid,siis nad ilmselt probleemi sellest ei tekita.Ametlikku arvet,selle kohta ei väljasta ja kui juhtub,et lähed garantii probleemiga kuskil mujal töökotta,siis võidakse tõlgendada seda ,kui garantii tingimuste rikkumist.
Ühesõnaga ,mina seda teha ei soovi ja kannatan ära selle nupuvajutuse,sest garantiid veel mõlemal autol mitu aastat.Juhtub,et satud välismaal garantiilise probleemiga esindusse ja seal tehakse üks null sulle ära ning sinu auto garantii on sellega ka edasiseks lõppenud.


Kus esinduses sellist asja pakutakse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.4% - SQL: 26.6%]