Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
saarrand

 postitati 26.03.24 07:51
Tänan vastuse eest. Airbagi tuli ei põle. Auto esmaregistreerimise kuupäev on 30.03.2010, seega jääb napilt varasemasse aega.
siLc

 postitati 25.03.24 18:49
Tsitaat:
Algselt postitas: saarrand
Pole ammu siin foorumis käinud, aga see auto endiselt alles ja minu käes.. Täna tekkis probleem, et järsku mitte ükski roolinupp enam ei tee mitte midagi. Kust alustada vea otsingut?

Tüüpilise roolilindi katkemise probleemiga kaasneb ka airbagi tulukese süttimine. Kas seda ei ole?

Kui auto tegelik tootmisaeg on peale 31.05.2010, siis roolilint on rooliajuga ühes tükis ja Forsist lunastatav 340€ letihinnaga. Sellele on väga tüüpiline lindi katkemine.
saarrand

 postitati 25.03.24 15:07
Pole ammu siin foorumis käinud, aga see auto endiselt alles ja minu käes.. Täna tekkis probleem, et järsku mitte ükski roolinupp enam ei tee mitte midagi. Kust alustada vea otsingut?
saarrand

 postitati 30.03.16 13:20
Kas seda kellade ploki jootmist on keegi ka ise proovinud teha? Kuidas see üldse autost välja käib, rooliümbert kate ära ja ja seal 2 Torx 20 kruvi nagu vanemal Passatil oli?
urmas66

 postitati 30.03.16 10:19
Keegi tuttavatest sai rikkiis kelldeplokile sealt abi
http://www.harteron.ee/index.php
SkodaRS

 postitati 29.03.16 19:20
Tere,

tegu on suht tüüpilise veaga ehk siis kelladeplokk on niiskust saanud ja tahab tööd lõpetama hakata.
saarrand

 postitati 29.03.16 07:31
Aku suremise probleem tundub selles mõttes kahtlane, et auto käivitus siiani ja ka hetkel käivitub poolest pöördest.
Proovin vähe uuema programmiga kaabli külge panna, vaatab, mis auto siis räägib.
mario20031

 postitati 29.03.16 06:35
Tsitaat:
Algselt postitas: saarrand
Täna õhtul auto jälle käivitub, aga armatuuris põleb airbagi tuli ja ka autokompuuter teatab, et Error Airbag. Samuti oleks auto teinud nagu restardi, st kõik näidikud ja mälus olnud asjad armatuuris peale läbisõidunäidiku on nullitud. Kuna auto käivitub, on võimalik lihtsamalt liikuda pädevamasse asutusse, aga oskab keegi arvata, mis võis juhtuda?
Airbagi tuld viskab põlema, kui aku ära sureb. Talvel kahel VAG grupi autol sai airbagi veakoodi kustutatud, kuna aku suri ära. Hiljem enam pole tuld põlema visanud.
viiking

 postitati 29.03.16 05:49
Täitsa lambist pakuks, et aku, tema klemmide või siis mingi aeg elektrita olemise või üldse elektriühenduse teema ehk kui seaded on ikka nullis olnud, siis mingi aeg pole elektrit peale tulnud.
saarrand

 postitati 28.03.16 17:23
Täna õhtul auto jälle käivitub, aga armatuuris põleb airbagi tuli ja ka autokompuuter teatab, et Error Airbag. Samuti oleks auto teinud nagu restardi, st kõik näidikud ja mälus olnud asjad armatuuris peale läbisõidunäidiku on nullitud. Kuna auto käivitub, on võimalik lihtsamalt liikuda pädevamasse asutusse, aga oskab keegi arvata, mis võis juhtuda?
saarrand

 postitati 28.03.16 10:10
Tere jälle! Vahepeal on niipalju muretuid kilomeetreid olnud, et ei olegi millestki kirjutada olnud. Aga vahepeal töö tõttu auto seisis 2 nädalat ja nüüd autosse istudes ei sütti armatuuris ükski märgutuli, auto küll käivitub korraks, aga sureb ka kohe välja. Justkui immo jääks peale? Või ei tunne auto võtit enam ära. Teise võtmega asi täpselt sama.
alarallin

 postitati 17.01.15 12:20
Alati on võimalus tagakojamehe kaitse välja võtta. Ma olen viimase 8 a jooksul nii teind. Enne müüki paned kaisme tagasi ja asi töötab (tüütab) jälle.
Tiitk

 postitati 17.01.15 06:42
Tsitaat:
Algselt postitas: CH4
RTFM ;) CAR -> Settings -> Mirrors and wipers -> Automatic rear wiper - on/off

Minu meelest see Automatic rear wiper tähendab seda režiimi, et kui esimesed kojamehed töötavad pidevalt (aeglane, kiire või vihmasensoriga ilma pausideta) siis üle 5 km/h kiirustel tagumine kojamees teeb 10 või 30 s tagant ühe pühkimise. Tagurpidikäiguga peaks korra pühkima vaid esikojameeste sisselülitatud asendis.
2013 Superbil Auto režiimis tagurdades mingit liigutust ei toimu ka Automatic rear wiper - on asendis, samas kui off asendis kojamehed sisse lülitatud teeb selle liigutuse ära.
saarrand

 postitati 16.01.15 13:12
Aitäh! :)
CH4

 postitati 16.01.15 12:41
RTFM ;) CAR -> Settings -> Mirrors and wipers -> Automatic rear wiper - on/off
saarrand

 postitati 16.01.15 12:01
Asi pigem selles, et minul ei ole üldiselt meeles vihmasensorit välja lülitada, meelde tuleb siis kui tagurdama hakkan ja esimese pühkimise ära teeb.
rain

 postitati 16.01.15 11:17
lülita siis kang allapoole ja pane kinni... ei ole ju keeruline vihmase ilma saabudes kangi ülespoole liigutada :o
saarrand

 postitati 16.01.15 10:47
Ma olen siiani sõitnud suvisel ajal nii, et vihmasensor on alati sees, st kang on Auto asendis. Talvel külmunud kojameeste lõhkumise vältimiseks lülitan välja (et hommikul autot käivitades kohe nühkima ei hakkaks).
MarkkoN

 postitati 16.01.15 10:07
Aga miks kuiva ilmaga üldse peaks vihmaandur aktiivne olema? See tagumise kojamehe teema pole vaid vihmaanduriga autodel. Minu Skodal on samamoodi, kui kojamehed töötavad ja lülitad sisse tagurpidikäigu, hakkab tagumine kojamees tööle.
saarrand

 postitati 16.01.15 09:41
Hei-hei!
Kas keegi tutvustaks mulle pisut lähemalt tagumise kojamehe hingeelu. Hetkel on nii, et kui vihmasensor on sisse lülitatud, siis tagurdama hakates teeb kojamees taga ühe pühkimise. Kas keegi on proovinud seda kaabliga välja programmeerida? Kahju on, kui suvel kuiva tolmuga ta seal pühkima hakkab...
saarrand

 postitati 02.12.14 11:56
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Elegance nüüd küll tippvarustus ei ole...see pigem selline keskmine või vähe kõrgem keskmisest. Lauren&Klement oli vist kõige kõrgem varustustase Octavia II-l. Aga edu selle TSI-ga. :)


Õigus, viga parandatud!
MarkkoN

 postitati 02.12.14 10:54
Elegance nüüd küll tippvarustus ei ole...see pigem selline keskmine või vähe kõrgem keskmisest. Lauren&Klement oli vist kõige kõrgem varustustase Octavia II-l. Aga edu selle TSI-ga. :)
saarrand

 postitati 01.12.14 21:06
Juba aasta tagasi tundsin siinse foorumi Ostuabi rubriigis huvi Octaviate vastu. Tegelikult juba selle aasta esimestest nädalatest on minu käes masin, mida otsisin. Seoses sellega, et minu Almera läks üha enam minu kontrolli alt rooste valdusesse, sai otsustatud, et on tarvis midagi uuemat, turvalisemat, mugavamat ja oluliselt ruumikamat. Algul sai silm peal hoitud ka Qashqai valikul, aga esialgu (kuid mitte lõplikult) sai sellest hetkel loobutud. Teine valik oli algusest peale Octavia 1,4 TSI. Edasi sai pandud paika väga mitmed erinevad parameetrid, mis peavad masinal olema ja millele ta vastama peaks. Kindlasti ei tahtnud vanemat masinat kui 2010 väljalase, soov oli universaal, heledat värvi, teisaldatava konksuga, suure ekraaniga raadioga, mitmetsoonilise automaatkliimaga, udutulede, tehasetoonis kaubaruumiga, vihmasensoriga jms-ga.
Need faktorid tegid auto leidmise üsna raskeks, sest parameetritele vastavaid masinaid oli poole aasta jooksul Auto24.ee-s vaid mõned. Kuni lõpuks, 2014 aasta jaanuaris Tallinnas eraisiku (ainuke omanik) masin müüki tuli, mis piltide järgi nii mulle kui elukaaslasele meeldis. Samal õhtul sai lepitud kokku kohtumine järgmiseks päevaks Kesk-Eestis (kuhu müüja oli nõus vabalt tulema). Käisime proovisõidul, lasime autot veidi töökojas logistada ja uurisin ka esinduses hooldusajaloo üle ning lõime käed. Paar päeva hiljem läksimegi Tallinnasse autole järgi, siis oli auto läbisõit 73 000km.
pean vajalikuks veel mainida, et mul ei ole nii positiivset kogemust olnud ühegi automüüjaga, müüja oli väga tore, abivalmis ja sõbralik. Kui autole järgi läksime, pani müüja veel paagi ka kenasti kütust täis! Oleme ka pärast tehingu tegemist suhelnud ja teeme seda ka edaspidi.
Konkreetne auto on Elegance varustuses, omades kõigele eelpoolnimetatule veel parkimisabi nii ees kui taga, kompuutersüsteemi, multi rooli, klapitavaid peegleid, lisapäevatulesid, udutulesi nii ees kui taga jnejne, kaasa sai ka topelt veljed ning ostuhetkel olid all tutikad talverehvid.
Tänaseks päevaks on auto läbisõit tõusnud 92 000 km-ni ning olen autoga väga-väga rahul. Suvel sai tehtud ka suurem Eurotripp ning auto on väga võimekas ja tubli. Ka järelhaagise vedu on oluliselt lihtsam kui Almeraga. Kuna vean haagist suvisel ajal umbes pool kilometraazist, siis on see minu jaoks väga oluline. Haagisega tuleb ette tihti ka pikemaid sõite (Otepää -Sõrve).
Garantii lõppes sel autol märtsis 2014, enne lõppu sai veel esinduses kontrollis käidud, kõik oli jonksus. Oktoobris läbisin 90 000 hoolduse ja ka midagi viga masinal ei olnud.
Lähiajal ka mõned pildid, seniks kuulmiseni!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.1% - SQL: 46.9%]