Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 1,4TSI 2010 - saarrand (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3981)
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 01.12.14 21:06 Tsiteeri
Octavia 1,4TSI 2010 - saarrand



Juba aasta tagasi tundsin siinse foorumi Ostuabi rubriigis huvi Octaviate vastu. Tegelikult juba selle aasta esimestest nädalatest on minu käes masin, mida otsisin. Seoses sellega, et minu Almera läks üha enam minu kontrolli alt rooste valdusesse, sai otsustatud, et on tarvis midagi uuemat, turvalisemat, mugavamat ja oluliselt ruumikamat. Algul sai silm peal hoitud ka Qashqai valikul, aga esialgu (kuid mitte lõplikult) sai sellest hetkel loobutud. Teine valik oli algusest peale Octavia 1,4 TSI. Edasi sai pandud paika väga mitmed erinevad parameetrid, mis peavad masinal olema ja millele ta vastama peaks. Kindlasti ei tahtnud vanemat masinat kui 2010 väljalase, soov oli universaal, heledat värvi, teisaldatava konksuga, suure ekraaniga raadioga, mitmetsoonilise automaatkliimaga, udutulede, tehasetoonis kaubaruumiga, vihmasensoriga jms-ga.
Need faktorid tegid auto leidmise üsna raskeks, sest parameetritele vastavaid masinaid oli poole aasta jooksul Auto24.ee-s vaid mõned. Kuni lõpuks, 2014 aasta jaanuaris Tallinnas eraisiku (ainuke omanik) masin müüki tuli, mis piltide järgi nii mulle kui elukaaslasele meeldis. Samal õhtul sai lepitud kokku kohtumine järgmiseks päevaks Kesk-Eestis (kuhu müüja oli nõus vabalt tulema). Käisime proovisõidul, lasime autot veidi töökojas logistada ja uurisin ka esinduses hooldusajaloo üle ning lõime käed. Paar päeva hiljem läksimegi Tallinnasse autole järgi, siis oli auto läbisõit 73 000km.
pean vajalikuks veel mainida, et mul ei ole nii positiivset kogemust olnud ühegi automüüjaga, müüja oli väga tore, abivalmis ja sõbralik. Kui autole järgi läksime, pani müüja veel paagi ka kenasti kütust täis! Oleme ka pärast tehingu tegemist suhelnud ja teeme seda ka edaspidi.
Konkreetne auto on Elegance varustuses, omades kõigele eelpoolnimetatule veel parkimisabi nii ees kui taga, kompuutersüsteemi, multi rooli, klapitavaid peegleid, lisapäevatulesid, udutulesi nii ees kui taga jnejne, kaasa sai ka topelt veljed ning ostuhetkel olid all tutikad talverehvid.
Tänaseks päevaks on auto läbisõit tõusnud 92 000 km-ni ning olen autoga väga-väga rahul. Suvel sai tehtud ka suurem Eurotripp ning auto on väga võimekas ja tubli. Ka järelhaagise vedu on oluliselt lihtsam kui Almeraga. Kuna vean haagist suvisel ajal umbes pool kilometraazist, siis on see minu jaoks väga oluline. Haagisega tuleb ette tihti ka pikemaid sõite (Otepää -Sõrve).
Garantii lõppes sel autol märtsis 2014, enne lõppu sai veel esinduses kontrollis käidud, kõik oli jonksus. Oktoobris läbisin 90 000 hoolduse ja ka midagi viga masinal ei olnud.
Lähiajal ka mõned pildid, seniks kuulmiseni!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 202

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 02.12.14 10:54 Tsiteeri


Elegance nüüd küll tippvarustus ei ole...see pigem selline keskmine või vähe kõrgem keskmisest. Lauren&Klement oli vist kõige kõrgem varustustase Octavia II-l. Aga edu selle TSI-ga. :)


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 02.12.14 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Elegance nüüd küll tippvarustus ei ole...see pigem selline keskmine või vähe kõrgem keskmisest. Lauren&Klement oli vist kõige kõrgem varustustase Octavia II-l. Aga edu selle TSI-ga. :)


Õigus, viga parandatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 16.01.15 09:41 Tsiteeri


Hei-hei!
Kas keegi tutvustaks mulle pisut lähemalt tagumise kojamehe hingeelu. Hetkel on nii, et kui vihmasensor on sisse lülitatud, siis tagurdama hakates teeb kojamees taga ühe pühkimise. Kas keegi on proovinud seda kaabliga välja programmeerida? Kahju on, kui suvel kuiva tolmuga ta seal pühkima hakkab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 202

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 16.01.15 10:07 Tsiteeri


Aga miks kuiva ilmaga üldse peaks vihmaandur aktiivne olema? See tagumise kojamehe teema pole vaid vihmaanduriga autodel. Minu Skodal on samamoodi, kui kojamehed töötavad ja lülitad sisse tagurpidikäigu, hakkab tagumine kojamees tööle.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 16.01.15 10:47 Tsiteeri


Ma olen siiani sõitnud suvisel ajal nii, et vihmasensor on alati sees, st kang on Auto asendis. Talvel külmunud kojameeste lõhkumise vältimiseks lülitan välja (et hommikul autot käivitades kohe nühkima ei hakkaks).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 16.01.15 11:17 Tsiteeri


lülita siis kang allapoole ja pane kinni... ei ole ju keeruline vihmase ilma saabudes kangi ülespoole liigutada :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 16.01.15 12:01 Tsiteeri


Asi pigem selles, et minul ei ole üldiselt meeles vihmasensorit välja lülitada, meelde tuleb siis kui tagurdama hakkan ja esimese pühkimise ära teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
CH4
klubiliige



Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32

Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 16.01.15 12:41 Tsiteeri


RTFM ;) CAR -> Settings -> Mirrors and wipers -> Automatic rear wiper - on/off


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 16.01.15 13:12 Tsiteeri


Aitäh! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Tiitk
huviline



Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55

Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG

postitati 17.01.15 06:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: CH4
RTFM ;) CAR -> Settings -> Mirrors and wipers -> Automatic rear wiper - on/off

Minu meelest see Automatic rear wiper tähendab seda režiimi, et kui esimesed kojamehed töötavad pidevalt (aeglane, kiire või vihmasensoriga ilma pausideta) siis üle 5 km/h kiirustel tagumine kojamees teeb 10 või 30 s tagant ühe pühkimise. Tagurpidikäiguga peaks korra pühkima vaid esikojameeste sisselülitatud asendis.
2013 Superbil Auto režiimis tagurdades mingit liigutust ei toimu ka Automatic rear wiper - on asendis, samas kui off asendis kojamehed sisse lülitatud teeb selle liigutuse ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 17.01.15 12:20 Tsiteeri


Alati on võimalus tagakojamehe kaitse välja võtta. Ma olen viimase 8 a jooksul nii teind. Enne müüki paned kaisme tagasi ja asi töötab (tüütab) jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 28.03.16 10:10 Tsiteeri


Tere jälle! Vahepeal on niipalju muretuid kilomeetreid olnud, et ei olegi millestki kirjutada olnud. Aga vahepeal töö tõttu auto seisis 2 nädalat ja nüüd autosse istudes ei sütti armatuuris ükski märgutuli, auto küll käivitub korraks, aga sureb ka kohe välja. Justkui immo jääks peale? Või ei tunne auto võtit enam ära. Teise võtmega asi täpselt sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 28.03.16 17:23 Tsiteeri


Täna õhtul auto jälle käivitub, aga armatuuris põleb airbagi tuli ja ka autokompuuter teatab, et Error Airbag. Samuti oleks auto teinud nagu restardi, st kõik näidikud ja mälus olnud asjad armatuuris peale läbisõidunäidiku on nullitud. Kuna auto käivitub, on võimalik lihtsamalt liikuda pädevamasse asutusse, aga oskab keegi arvata, mis võis juhtuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 29.03.16 05:49 Tsiteeri


Täitsa lambist pakuks, et aku, tema klemmide või siis mingi aeg elektrita olemise või üldse elektriühenduse teema ehk kui seaded on ikka nullis olnud, siis mingi aeg pole elektrit peale tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mario20031
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.15
Postitusi: 42

Asukoht: Jõhvi | Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.16 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saarrand
Täna õhtul auto jälle käivitub, aga armatuuris põleb airbagi tuli ja ka autokompuuter teatab, et Error Airbag. Samuti oleks auto teinud nagu restardi, st kõik näidikud ja mälus olnud asjad armatuuris peale läbisõidunäidiku on nullitud. Kuna auto käivitub, on võimalik lihtsamalt liikuda pädevamasse asutusse, aga oskab keegi arvata, mis võis juhtuda?
Airbagi tuld viskab põlema, kui aku ära sureb. Talvel kahel VAG grupi autol sai airbagi veakoodi kustutatud, kuna aku suri ära. Hiljem enam pole tuld põlema visanud.


Mõned asjad eBays -> VW & Škoda (2005a+) originaal varuosad (tuled, liistud, kere detailid, radikad, kliimapumbad...).
Müüa kaater Glastron GX225 5.0 V8 -> LINK | +372 562 060 58 |
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 29.03.16 07:31 Tsiteeri


Aku suremise probleem tundub selles mõttes kahtlane, et auto käivitus siiani ja ka hetkel käivitub poolest pöördest.
Proovin vähe uuema programmiga kaabli külge panna, vaatab, mis auto siis räägib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
SkodaRS
huviline



Registreerunud 15.11.15
Postitusi: 24

Kasutaja on eemal


postitati 29.03.16 19:20 Tsiteeri


Tere,

tegu on suht tüüpilise veaga ehk siis kelladeplokk on niiskust saanud ja tahab tööd lõpetama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 30.03.16 10:19 Tsiteeri


Keegi tuttavatest sai rikkiis kelldeplokile sealt abi
http://www.harteron.ee/index.php


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 30.03.16 13:20 Tsiteeri


Kas seda kellade ploki jootmist on keegi ka ise proovinud teha? Kuidas see üldse autost välja käib, rooliümbert kate ära ja ja seal 2 Torx 20 kruvi nagu vanemal Passatil oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 25.03.24 15:07 Tsiteeri


Pole ammu siin foorumis käinud, aga see auto endiselt alles ja minu käes.. Täna tekkis probleem, et järsku mitte ükski roolinupp enam ei tee mitte midagi. Kust alustada vea otsingut?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 25.03.24 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saarrand
Pole ammu siin foorumis käinud, aga see auto endiselt alles ja minu käes.. Täna tekkis probleem, et järsku mitte ükski roolinupp enam ei tee mitte midagi. Kust alustada vea otsingut?

Tüüpilise roolilindi katkemise probleemiga kaasneb ka airbagi tulukese süttimine. Kas seda ei ole?

Kui auto tegelik tootmisaeg on peale 31.05.2010, siis roolilint on rooliajuga ühes tükis ja Forsist lunastatav 340€ letihinnaga. Sellele on väga tüüpiline lindi katkemine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarrand
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 22

Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia 1,4 TSI 2010

postitati 26.03.24 07:51 Tsiteeri


Tänan vastuse eest. Airbagi tuli ei põle. Auto esmaregistreerimise kuupäev on 30.03.2010, seega jääb napilt varasemasse aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.9% - SQL: 45.1%]