Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: alarallin[/i] Alustan seekord jälle piduritest. "Vanu" ehk mõned kuud tänava- ja üks ringrajasõit üle elanud Hawk'i klotse alla pannes selgus, et klotsi kattematerjal oli veidi tagaplaadi küljest lahti. Põhjuseks kõrge temperatuur rajasõidust. Silma järgi paar mm sügavust. Tänaval selline asi mingit probleemi ei kujuta, kuid kuna oli plaan veel korra Audrus käia, siis sai alla kruvitud Ferodo DS1.11 klotsid. Need on midagi vanade DS3000 moodi, kuid ei hakkavad kohe külmalt tööle. Hawk'iga võrreldes pidurduse muutusi tänavasõidus ei täheldanud, kuid rajal tundusid Ferodod paremad, või on mu mälu vilets. Sest viimasest rajapäevast on vist 3 aastat möödas. Ainus tüütu asi mõlema puhul on külmast peast vilisemine nagu vanasti Volgadel. Hawk tegi veidi valjemat ja madalamat häält ning Ferodol on vile veidi kõrgem kuid vaiksem. Pakendil on mõlemal silt, et tänaval mitte kasutada. Nagu enne kirjutasin, oli plaan rajale lõpuks ometi minna ning saada ülevaade tehtud muudatusetest - torseni lukk ja paremad rehvid. Auto tundus esimesest ringist ülihea, kuid juht oli väga roostes. Tegin iga katsega 3-4 kiiret ringi. Ajad vähenesid järgnevalt: 1:39 - 1:37 (ehk vana rekord) - 1:36 - 1:35 - 1:34. Ning siis sai aeg otsa, kuna teisipäevane rajaõhtu kestab 17-20. Usun, et sekundi või paar saaks sealt kindlasi maha lihtsalt rooli ja istme vahelist tihendit treenides, kuna sõidujoon läks pidevalt paremaks, aga mitte veel ideaalseks. Sekundi saaks maha ratta kaldeid muutes, sest hetkel on need täitsa tehaseseades. Siin on 2 varianti, kas panna reguleeritav arniir, või amordi ülemine kinnitus. Loomulikult aitaksid veel kaasa paremad tänavalegaalsed slikid. Lisaks tundsin puudust jäigematest stabikatest, sest auto kaldus natuke liiga palju. Kokkuvõtteks oli väga tore õhtu, sain rekordi purustatud pika puuga ning samuti südame pahaks suurest loksumisest. Kuu aja pärast saab mul juba 6 aastat selle auto ostmisest täis, siis ilmselt lähiajal läheb üks Eesti kiirematest kodadest müüki. Mitte, et auto aeglane oleks, kuid hing ihkab midagi veel kiiremat ja nelikveolist. Mark pole veel kindel, kuid pilk on suunatud S, RS ja AMG poole. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.0%
- SQL:
72.0%
]