Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin (Vastuseid: 80 | Vaatamisi: 18610)
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 17.06.14 17:43 Tsiteeri
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin



Auto sai ostetud 2013. suvel ja pärast paarinädalast sõitu tekkis vajadus lisajõu järele. Kõigepealt sai autole lisatud K&N Typhoon sisselase. Tulemuseks veidi parem minek + käiguvahetustel kuuldav blow-off'i hääl. Ning kuna tuli eemaldada mootori kate, jäi õlikork kahtlaselt kõrgele mootori suhtes. Veidi asja uurides selgus, et klapikamprikaane külge on tehases paigaldatud pikendustoru - et kattega oleks mugav õli peale kallata. Sai see pikendus eemaldatud ja kork otse klapikambrikaane külge pandud.
Edasi sai VKM-is eemaldatud tuningbox, mis mängis kütuse temperatuuriga (lisaks oli mootoris selle pärast veakood) ning ajusse lastud korralik stage 2 soft. Selle tulemusena muutus mootor madalatel pöörtel palju jõulisemaks ning ka kõrgetel oli jõudu veidi rohkem. Ning et veidi tõstetud rõhk ikka korralikult mootorisse jõuaks sai igaks-juhus paigaldatud ka GFB DV+ diverter valve. Vana DV (diverter valve) membraan oli isegi terve, kuid peale GFB DV paigaldust muutus mootor erksamas ning blow-off'i hääl tugevnes.
Siis sai tegeletud mootori aiste vahel hoidmisega ehk käiku läksid tugevamad mootoripadjad. Alla (pikivarda mõlemasse otsa) sai valitud Powerflexi omad ja ülesse (mootori ja kasti padi) USA tootja BSH omad. Sellega suurenes küll salongis tuntav mootori vibratsioon, kuid enam ei hakka kohalt startides rattad hüppama ja käiguvahetus on sujuvam. Lisaks sai välja vahetatud käigukasti küljes olev shift lever audi tt oma vastu. Tulemuseks kiiremad käiguvahetused, kuna ei pea enam nii palju kangiga edasi-tagasi nühkima.
Samas sai mõeldud ka mootori pikaealisuse peale ning lisatud oil catch can, et vältida sisselaskeklappide nõgiseks minekut. Vahetatud sai ka kütusepumba müts, mis sellel mootoril kipub kuluma. Ning süütepoolide asemele läksid Audi R8 omad.
Ning kuna jõudu oli endiselt puudu, siis sai Inglismaalt BCS'st tellitud 3" downpipe koos 200 dpi sportkatalüsaatoriga. See muudatus tegi mootori veel erksamaks ning võimsus kõrgetel pööretel tõusis korralikult. Eest taha välja 3" peale ei tahtnud minna, kuna tegu on ikka pereautoga. Seega on summuti kuni paagini 3" ehk 76mm ja sealt edasi 60mm.
Tulevikus on plaan minna üle ühemassilise hooratta ja Sachsi Performance siduri pele, mis peaks veel parandama mootori erksust, kuna ühemassiline hooratas on kahemassilisest kõvasti kergem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marekk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.11
Postitusi: 103

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia RS 2.0TFSI 170kw/360Nm rattast

postitati 17.06.14 20:35 Tsiteeri


Tere tulemast.

Päris huvitavad modifikatsioonid. GFB koduleht näitab VAG-le kahte erinevat klapi mudelit: T9301 ja T9351. Missuguse valisid ja kuskohast selle DV tellisid?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 18.06.14 12:11 Tsiteeri


Küljes on T9351. Paigaldus on imelihtne. Tellisin saksa ebayst, kuna sealt sai odavamalt. Kui otsima hakkad, siis pole vaja otsida skodale, vaid 2,0 tfsile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda superb 3.6 4x4

postitati 18.06.14 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Auto sai ostetud 2013. suvel ja pärast paarinädalast sõitu tekkis vajadus lisajõu järele. Kõigepealt sai autole lisatud K&N Typhoon sisselase. Tulemuseks veidi parem minek + käiguvahetustel kuuldav blow-off'i hääl. Ning kuna tuli eemaldada mootori kate, jäi õlikork kahtlaselt kõrgele mootori suhtes. Veidi asja uurides selgus, et klapikamprikaane külge on tehases paigaldatud pikendustoru - et kattega oleks mugav õli peale kallata. Sai see pikendus eemaldatud ja kork otse klapikambrikaane külge pandud.
Edasi sai VKM-is eemaldatud tuningbox, mis mängis kütuse temperatuuriga (lisaks oli mootoris selle pärast veakood) ning ajusse lastud korralik stage 2 soft. Selle tulemusena muutus mootor madalatel pöörtel palju jõulisemaks ning ka kõrgetel oli jõudu veidi rohkem. Ning et veidi tõstetud rõhk ikka korralikult mootorisse jõuaks sai igaks-juhus paigaldatud ka GFB DV+ diverter valve. Vana DV (diverter valve) membraan oli isegi terve, kuid peale GFB DV paigaldust muutus mootor erksamas ning blow-off'i hääl tugevnes.
Siis sai tegeletud mootori aiste vahel hoidmisega ehk käiku läksid tugevamad mootoripadjad. Alla (pikivarda mõlemasse otsa) sai valitud Powerflexi omad ja ülesse (mootori ja kasti padi) USA tootja BSH omad. Sellega suurenes küll salongis tuntav mootori vibratsioon, kuid enam ei hakka kohalt startides rattad hüppama ja käiguvahetus on sujuvam. Lisaks sai välja vahetatud käigukasti küljes olev shift lever audi tt oma vastu. Tulemuseks kiiremad käiguvahetused, kuna ei pea enam nii palju kangiga edasi-tagasi nühkima.
Samas sai mõeldud ka mootori pikaealisuse peale ning lisatud oil catch can, et vältida sisselaskeklappide nõgiseks minekut. Vahetatud sai ka kütusepumba müts, mis sellel mootoril kipub kuluma. Ning süütepoolide asemele läksid Audi R8 omad.
Ning kuna jõudu oli endiselt puudu, siis sai Inglismaalt BCS'st tellitud 3" downpipe koos 200 dpi sportkatalüsaatoriga. See muudatus tegi mootori veel erksamaks ning võimsus kõrgetel pööretel tõusis korralikult. Eest taha välja 3" peale ei tahtnud minna, kuna tegu on ikka pereautoga. Seega on summuti kuni paagini 3" ehk 76mm ja sealt edasi 60mm.
Tulevikus on plaan minna üle ühemassilise hooratta ja Sachsi Performance siduri pele, mis peaks veel parandama mootori erksust, kuna ühemassiline hooratas on kahemassilisest kõvasti kergem.


Mis maksma on siiani läinud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marekk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.11
Postitusi: 103

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia RS 2.0TFSI 170kw/360Nm rattast

postitati 18.06.14 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Küljes on T9351. Paigaldus on imelihtne. Tellisin saksa ebayst, kuna sealt sai odavamalt. Kui otsima hakkad, siis pole vaja otsida skodale, vaid 2,0 tfsile.


See klapp on vist turbo juures ja turbo peaks asuma kuskil mootori taga ehk ikkagi peaks mingi tõstuki või kanali vaatama. Või asub see siiski kuskil paremini ligipääsetavamas kohas. Paigaldujuhendis on veel mainitud et kasutada veidi mootoriõli klapi paigaldamisel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 18.06.14 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marekk

See klapp on vist turbo juures ja turbo peaks asuma kuskil mootori taga ehk ikkagi peaks mingi tõstuki või kanali vaatama. Või asub see siiski kuskil paremini ligipääsetavamas kohas. Paigaldujuhendis on veel mainitud et kasutada veidi mootoriõli klapi paigaldamisel.


See asub jah turbo juures. Tuleb alt põhjakate ära võtta ja siis pääseb ilusti ligi.
Õli on vaja ainult kolvi määrimiseks, et paremini pesas liiguks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 18.06.14 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorx420

Mis maksma on siiani läinud ?


Suurusjärk on umbes 2500€ - sõidurõõm maksab ka midagi.
Aga kahjuks pole turul ka mingit alternatiivi. Soov oli osta võimsa turbobensiinimootoriga, manuaal kasti, tavalise käsipiduri ja esiveoga universaal auto. Ja seda 10 000€ eest. Nüüd on muidugi turul olemas Ford Focus ST, kuid peab veel ootama umbes 5 aastat, kuni see minu summa juurde jõuab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 18.06.14 20:57 Tsiteeri


No 10 tonni eest oleksid saanud kasvõi s4 avant-i 253 kw toorest jõudu ,lisaks super pidamise nii asfaldil ,kui lumel .
Kütusekulu sellisel muidugi rahulikult linnas sõites 13l/100-le ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 19.06.14 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
No 10 tonni eest oleksid saanud kasvõi s4 avant-i 253 kw toorest jõudu ,lisaks super pidamise nii asfaldil ,kui lumel .
Kütusekulu sellisel muidugi rahulikult linnas sõites 13l/100-le ;)


Audid langesid valikust välja eelkõige elektroonilise käsipiduri pärast. Kuid pakutud s4 langes välja nii ruumipuuduse, kui ka nelikveo tõttu. Soov oli saada kindlasti esiveoline. Lisaks on need s4-jad tavaliselt liiga suure läbisõiduga ja liiga vana väljalaskeaastaga selle summa eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.06.14 23:36 Tsiteeri


Kui oma esimest audi s4-ja ehitasin ja kuskile 450 hp lähedale jõudsin sain aru ,kui loll ma olin .
Olin autosse rs-i raha sisse ladunud ,aga sõitsin ikka s-iga .
Iga muudatus võimsuse tõstmisesse kaotasin tegelikult mugavusest ja minu algsest pereautost polnud enam haisugi .
Ükskord jõuad isegi selle tõdemuseni arvatavasti.
Jube nõme olukord on see ,kui "talvel" oma esiveolisega (280 hp) foori all oled ja 81 kw nelivedu diisel passat sul eest ära kaob ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 20.06.14 14:39 Tsiteeri


Selleni olen juba jõudnud, et ei ole mõtet meeletult auto alla raha matta. Sest autot müües ei saa sellest summast tagasi veeranditki. Sama "ebaedukalt investeeris" ka eelmine ehk esimene omanik auto helisüsteemi. Nimelt vahetas ta välja kõik kõlarid, lisas mürasummutust, 2 dinise Alpine puutetundliku stereo gpsi ja bluetoothiga. Andis kaasa teised veljed (OZ Racing) koos rehvidega. Aga auto sain kätte ikkagi turuhinnaga.
Tulevikus jõudu juurde keerata pole plaanis, kuna see tähendaks k04 turbo peale üleminekut, mis viiks auto hinna liiga ulmeliseks. Aga kindlasti tulevad Eibachi vedrud koos Bilstein B8 amortitega, sest originaalvedrustus hakkab vaikselt väsima.
Ning lisavõimsust oli vaja just maanteel. Originaalis ikka 6 käiguga möödasõite ei tee. Ocu 3 RS'ga on see kindlasti lihtsam, kuna sellel on juba tehasest tulles 70 Nm rohkem.
Minu esiveo eelistamise põhjus on see, et tegelesin 8 aastat autospordiga ja seal sõitsin esiveolisega. Ning sealt ongi juurde jäänud loll komme autosid paremaks ehitada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 20.06.14 20:37 Tsiteeri


Eks ta nii on ,et esimesed 50-70 kw saab turbokal ikka väga lihtsalt juurde, edasi tuleb juba rahakoti rauad lahti lüüa ,ning mõnedest mugavustest loobuda.
Nüüd on juba lihtsam ehitada ,kui raha on ,kui ma esimest s-i ehitasin pidin audi mootoris supra kolbe ja bemmi kepse kasutama , sest muud polnud võtta ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marekk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.11
Postitusi: 103

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia RS 2.0TFSI 170kw/360Nm rattast

postitati 25.06.14 08:23 Tsiteeri


Mainisid ka R8 süütepoole. Kuskohast sa need soetasid. Mul järjekordselt üks kahest või siis ka mõlemad OEM poolid läbi. Ma usun et R8 omad peaks olema hea valik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 26.06.14 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marekk
Mainisid ka R8 süütepoole. Kuskohast sa need soetasid. Mul järjekordselt üks kahest või siis ka mõlemad OEM poolid läbi. Ma usun et R8 omad peaks olema hea valik.


Tellisin süütepoolid Forsist, kuid kindlasti saab neid tellida igast VAG esindusest. Poolide tootekood on 06E905115E. Neid on saada ka musta peaga, kuid valisin punased lihtsalt välimuse pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.06.14 09:32 Tsiteeri


Tegelikult kasutatakse neid coil pack-e peaaegu kõikidel audi keremudelitel ,alates A3-kuni Q7-ni.
Kuna üksvahe olid need Coil packid tehase poolt vigasteks tunnistatud ja vahetati esinduses tasuta välja ,siis ise valisin teise tootja coil packe.
Ka originaale tootis minu arust mitu erinevat tootjat.
Aga seda ei tasu loota ,et need originaalid grammi-võrdki paremad on ,kui sama tootja
b varuosa ,vahe seisneb hinnas ,olen omal nahal järgi proovinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 27.06.14 08:57 Tsiteeri


Vähemalt hetkel töötavad Audi coilid paremini, kui töötasid originaalid. Põhjus on ilmselt vanuses, sest vaevalt esindus coile niisama vahetab, kui omanik midagi ei kurda.
Aga käiku läksid just eelpool mainitud coilid, kuna mingi inglise keelne tuunitud 2,0 tfsi-dele orienteeritud leht soovitas. Oleksin teadnud, et sama tootja teeb ka B varuosa, oleksin ilmselt selle võtnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 14.10.14 19:02 Tsiteeri


Nagu esimeses postis sai lubatud, on nüüdseks auto külge saanud Sachs Performance siduri ja ühemassilise hooratta komplekti. Peab tunnistama, et siduripedaal käib nüüd veidi raskemalt, kuid tundlikus on esmaklassiline. Lisaks "ärkab" mootor kiiremini, kui tühikäigul gaasi vajutada. Põhjus on lihtne, kuna see ühemassiline kaalub originaal kahemassilisest oluliselt vähem (12 vs 7,2 kg). Loomulikult sai vahetatud ka originaal nn. eluaegne käigukasti õli Castroli spetsiaalse VAG grupile tehtud õli vastu. See peaks ka tehasest tulles sees olema. Ühesõnaga on jälle üks sõlmedest tehtud paremaks kui tehasest tulles oli.
Ning vana sidurikomplekti uurides selgus, et korvi lamellid olid suht kulunud ning ei olnud ühes tasapinnas. See põhjustas kohalt võttes siduri ebaühtlast haakumist. Lisaks oli ketas suht lähedal kulumispiirile. Ning ega ka hooratas heas seisus ei olnud. Mootoriga pidurdades tegi sellise jõnksu nagu oleks mootoripadi läbi ning mingitel pööretel (samuti mootoriga pidurdades) võttis ka kerge vibra sisse. Vana hooratas oli LUKi toode, mis töökindlusega nagunii ei hiilga. Ja ka suvelaager oli lõpukorral. Seega oli terve komplekt omadega läbi või varsti läbi saamas - auto läbisõit 160 000 km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 15.10.14 10:29 Tsiteeri


Muuseas on üle 35 % sachs-i karbis olevatest siduri komplektidest on LUk-i toodang ,ning osadest LUK-i pakenditest leiad Sachs-i toodangu.
Mina olen kasutanud mõlema firma toodangut ja üle keskmise võimsamates autodes ,ning ei oska midagi halba öelda ,kuluvad mõlemad ja ära suudaksin lõhkuda samuti mõlemad ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 24.10.14 12:52 Tsiteeri


Nüüd veidi mootorijuttu.
Kuna 2.0 tfsi (ea113) on tuntud oma sisselaske klapide tahmamisega, siis mõtlesin selle töö ette võtta. Lisaks huvitas mind plokikaane tihendi ja mootori plokikaane seisukord. Seega otsustasin teha klappide puhastamist raskemal viisil ehk pea maha ja sellele täishoole. Edasiruttavalt võib öelda, et valik oli ainuõige.
Et samal ajal tahtsin teha ka eelpool kirjeldatud siduri vahetust, tuli moototipatjade mitte kõige parema paigutuse tõttu maha võta mootor koos kastiga.
Mootorit lahti võttes selgus, et kaane tihend oli korras. Kuid esimesed halvad uudised tulid Windorf'ist. Nimelt üks mainekas ettevõte oli selle auto pead 100 000 peal remontinud (kuna rihm läks katki) ja töö oli s*tasti tehtud. Kuna sellele mootorile uusi juhtpukse ei saa, siis oli sisse pandud 4mm lühemad 20 klapilise puksid ja odavad B grupi väljalaske klapid. Selle koostöö tulemusena olid nende B grupi klappide varred kulunud ja ka juhtpuksid olid läbi. Asemele läksid originaalid ja juhtpuksideks bmw omadest ümber treitud - said 5 mm pikemad. Samuti kõrvaldati Windorfis tehase praaki kanalitest, et kaan hingaks paremini.
Auto ehitamisel oli eesmärgiks Stage 2+, seega tuli ära teha vajalik kütusepumba upgrade. Külge läks Autotech'i kütusepumba sisu. Lisaks eemaldasin sisselaske kollektorist runner flap'id, et miski ei segaks õhuvoolu.
Siis oli vaja auto aju vastavalt tehtud muudatustele muuta, mida tegin VKM Motorsis. Tulemus tuli peale mitmetunnist seadetega mängimist päris ilus - 315 hj ja 414 Nm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.10.14 19:20 Tsiteeri


Tegelt ei kesta ka originaal klapisääre puksid selles mootoris just pikalt ,aga vähemalt originaal klapi sääred nii kiiresti ei kulu.
Võin kihla vedada ,et aasta pooleteise pärast ,kaant maha võttes laperdavad klapid enamvähem samamoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 13.11.14 19:46 Tsiteeri


Natuke igavat juttu ka. Auto sai vastu pimedaid aegasid ette uue esiklaasi. Enne Edgari soolauputust sai ära tehtud ka vahatamine, et autot natukenegi kaitsta.
Nüüd veel mootorist. Nagu eelmises postis kirjutasin, olid auto võimsusenäitajad korralikud, kuid kõik see jõud oli millegipärast ülevalpool 4 tuhandet. Allpool oli auto uimane. Seega jätsime eelmise dünotamise ka pooleli, kuna oli näha, et autol on mingi mehaaniline viga. Peale otsinguid selgus, et turbo ülerõhu klapp ehk wastegate on kulunud. Klapi ja membraani vahelist varrast sai veidi reguleerida, mis lahendas hetkel olukorra ja turbo kuum pool muutus jälle rõhku pidavaks. Kohe tuli madalatel pööretel kõvasti jõudu juurde. Autot uuesti dünotades selgus, et alumine ots arenes tugevalt edasi, kuid auto ei suutnud enam suurtel pööretel varasemaid numbreid näidata. Põhjus väga lihtne, turbo kuum osa ei jõua sellistes kogustes heitgaase läbi turbiini lasta. Seega sai nüüd selgeks, miks on selle turbo maksimum 280 hj. Ja ka vastus küsimusele, miks me eelmine kord nii palju jõudu kätte saime - osa heitgaasidest väljusid läbi lahti oleva wastegate'i. Dünotades sai ka tubo maksimum 280 hj välja võetud, boonuseks veel korralik vääne - 490 Nm (+210 Nm võrreldes originaaliga) ja seda 3000 pöördel. Varem oli seal vaid 250 Nm ehk originaalist 30 Nm vähem. Eks tulevik näitab, kaua sellel turbol veel jõudu toimetada on. Kui saab otsa, siis asemele läheb kindlasti K04 ehk Audi S3, TTS ja Golf ED30 peal kasutatav föön. Sellega saab kätte tavaliselt 330 hj. Aga loodame, et see juhtub paari aasta pärast, või hiljem. Sest praeguse jõuga olen täitsa rahul. Ning kuna ma autot maha müüa lähima 5 aasta jooksul nagunii ei kavatse, tuleb see päev kunagi kindlasti. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 13.11.14 22:20 Tsiteeri


Täitsa head näitajad ,aga originaal turbo sellisele koormusele kaua vastu ei pea , sitt lugu kui turbo külm pool esimesena pudenema hakkab ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 29.11.14 09:06 Tsiteeri


Kuna ma eriline itimees ei ole, siis oskan panna siia ainult lingi, kus on näha mootori näitajad lekkiva wastegatega (oraanz) ja korras wastegatega (sinine). Kaotasin küll kõvasti tippvõimsust, kuid alumine ots on see-eest palju parem. Nüüd on vaja märja asfaldiga 3 käiguga kiirendades veidi mõelda, palju vajutad. Teisalt on maanteesõit kordades mugavam. Sai eelmine nädalavahetus Pärnus käidud ja udusel maanteel oli väga hea kiireid möödasõite teha. Käiku oli vaja vahest harva vaja alla vahetada, kuna jõudu jätkus isegi 6 käiguga. Paar korda proovisin ka 4 käiguga, siis kestis mõõdasõit vaid loetud sekundid.

http://static4.album.ee/files/1161/19/large_29029793_oUut.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 16.12.14 14:43 Tsiteeri


Paraku eile juhtus nii, et mind leidis üles kooseluseaduse poldaja ning tegi minu autoga anaalühenduse. :D Ühesõnaga sõideti seisvale autole tagant sisse. Pauk oli nii kõva, et sellest omakorda põrkus minu auto ees-seisva auto pihta. Kannatada said mõlemad auto otsad ja kuna on tulemas pikk pühadeperiood, siis saan auto remondist kätte alles jaanuaris.
Auto saab endale kindlasti uued stanged, parema esitiiva ja -tule ning tagaluugi. Lisakt tekkis mõte ja lasta terve nina ära värvida, kuna aastatega on omajagu kivitäkkeid kogunened.
Eriti rõõmsaks teeb meele, et pean kõik pühadesõidud (1000 km) tegema 3 ukselise Fiestaga. Kuhu üritan mahutada pere koos lapsevankri ja reisivoodiga. Tõotab tulla lõbus ettevõtmine. :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 16.12.14 22:01 Tsiteeri


Siis on kehvasti küll... Ei jäägi muud üle, kui häid pühi soovida... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.1% - SQL: 31.9%]