Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: alarallin[/i] Nüüdseks on Opentrack'il käidud ja auto käitumisest pilt selge. Järeldused tulid järgmised: 1. Auto ainuke ringrajasobilik detail on mootor. 2. Auto on väga alajuhitav. 3. Ferodo Premier klotsid rinka peale ei sobi. 4. Castroli React Performance piduriõli ei kannata piisavalt kuuma. 5. Alla krutitud Bilsu B12 vedrustus on väga hea kompromiss - rinka jaoks kindlasti liiga pehme, kuid tänaval parajalt jäik. 6. Kulumispiiril olevad Bringestone tänavarehvid on väga libedad - kiires kuvis tekkis spidoka järgi 190 pealt alati jube alajuhitavus. Kuna süües kasvab isu ja on plaanis minna ka järmisele Opentrack'ile aega parandama, siis sai autole tehtud veel pisikesed muudatused: 1. Ette läksid alla Passati õõtsad - need on alumiiniumist ja palju kergemad. Puksideks SuperPro valikust kõige jäigemad. Tagumised õõtsa puksid on ka eksterenrilised ehk siis suurendavad ettejooksu, mis parandab kurvi sisse keeramist. Hetkel veel külgkallet reguleerida võimaldavaid sarniire ei ostnud. Kuid kui järgmine kord on ka liiga alajuhitav, siis ilmselt peab selle modifikatsiooni ka ette võtma. Hetkel kalded ees veidi üle -1 kraadi. Teine variant on panna tagasillale jäigem stabikas. Hinnad on asjadel suht samad, seega raske otsus. 2. Vahetusse läks ka piduriõli. Valituks osutus Liqui-Moly Brake Fluid Race. Loodetavasti see enam keema ei lähe. 3. Halbu piduriklotse (rinka mõttes) kasutades sain esimese vasaku piduriketta veidi kõveraks. Aitas treimine. Ühesõnaga EBC kettaid ei soovita osta. Soovides vältida tulevikus sarnaseid jamasid, läksid alla Hawk'i HP+ klotsid, mis on mõeldud rajale. Olen nüüd saanud neid tänaval paar päeva kasutada ja hetkel ütlen ainult kiidusõnu klotside aadressil. Võtavad ka külmast peast ning pidurdus on korralik. 4. Kuna eelmisel Opentrackil sain ühest esirehvist lahti (mustrist tuli üks 5 cm2 tükk küljest) hakkasin otsima sobilike suvekaid. Pikalt olin plaaninud osta Conti SportContact 5'd, kuid viimasel hetkel leidsin rehvid nimega Syron Streetrace. Tegu on tänavalegaalsete slikkidega, millel oli päris hea tagasiside. Parem isegi, kui konkureerival Kumho KU36 rehvil. Eks aeg näitab, kui head need tegelikult on. Võrdluse täpsustamiseks on plaan pere teisel autole järgmine kuu just Ku36 alla kruvida. Lisaks andis vahepeal märku auto 8 aastane vanus. Vasaku tagumise pidurisadula tuulutusnippel ei liikunud korralikut. Korralikult käima seda ei saanudki. Proovisime igast keemiaga. Ning samuti oli katki läinud (ilmselt kuumusest) tagumise parema pidurisadula pidurikolvi tihend. Alguses oli küll plaanis paigaldada uus tihendi rem komplekt, kuid uurisin Forsist ka uute sadulate hinda. See oli piisavalt soodne, et soetasin hoopis 2 uut sadulat. Olid originaalidega identsed (punased), vaid VAG'i logo oli maha käiatud. Lõpetuseks edastan veelkord oma tänud kasutajale enzo, kes aitas mu autol ära võtta tüütu turvavöö hoiatustule. PS. vöö on mul sõites alati kinni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]