Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: alarallin[/i] Natuke igavat juttu ka. Auto sai vastu pimedaid aegasid ette uue esiklaasi. Enne Edgari soolauputust sai ära tehtud ka vahatamine, et autot natukenegi kaitsta. Nüüd veel mootorist. Nagu eelmises postis kirjutasin, olid auto võimsusenäitajad korralikud, kuid kõik see jõud oli millegipärast ülevalpool 4 tuhandet. Allpool oli auto uimane. Seega jätsime eelmise dünotamise ka pooleli, kuna oli näha, et autol on mingi mehaaniline viga. Peale otsinguid selgus, et turbo ülerõhu klapp ehk wastegate on kulunud. Klapi ja membraani vahelist varrast sai veidi reguleerida, mis lahendas hetkel olukorra ja turbo kuum pool muutus jälle rõhku pidavaks. Kohe tuli madalatel pööretel kõvasti jõudu juurde. Autot uuesti dünotades selgus, et alumine ots arenes tugevalt edasi, kuid auto ei suutnud enam suurtel pööretel varasemaid numbreid näidata. Põhjus väga lihtne, turbo kuum osa ei jõua sellistes kogustes heitgaase läbi turbiini lasta. Seega sai nüüd selgeks, miks on selle turbo maksimum 280 hj. Ja ka vastus küsimusele, miks me eelmine kord nii palju jõudu kätte saime - osa heitgaasidest väljusid läbi lahti oleva wastegate'i. Dünotades sai ka tubo maksimum 280 hj välja võetud, boonuseks veel korralik vääne - 490 Nm (+210 Nm võrreldes originaaliga) ja seda 3000 pöördel. Varem oli seal vaid 250 Nm ehk originaalist 30 Nm vähem. Eks tulevik näitab, kaua sellel turbol veel jõudu toimetada on. Kui saab otsa, siis asemele läheb kindlasti K04 ehk Audi S3, TTS ja Golf ED30 peal kasutatav föön. Sellega saab kätte tavaliselt 330 hj. Aga loodame, et see juhtub paari aasta pärast, või hiljem. Sest praeguse jõuga olen täitsa rahul. Ning kuna ma autot maha müüa lähima 5 aasta jooksul nagunii ei kavatse, tuleb see päev kunagi kindlasti. :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.7%
- SQL:
69.3%
]