Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Skoda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: alarallin[/i] Nüüd veidi mootorijuttu. Kuna 2.0 tfsi (ea113) on tuntud oma sisselaske klapide tahmamisega, siis mõtlesin selle töö ette võtta. Lisaks huvitas mind plokikaane tihendi ja mootori plokikaane seisukord. Seega otsustasin teha klappide puhastamist raskemal viisil ehk pea maha ja sellele täishoole. Edasiruttavalt võib öelda, et valik oli ainuõige. Et samal ajal tahtsin teha ka eelpool kirjeldatud siduri vahetust, tuli moototipatjade mitte kõige parema paigutuse tõttu maha võta mootor koos kastiga. Mootorit lahti võttes selgus, et kaane tihend oli korras. Kuid esimesed halvad uudised tulid Windorf'ist. Nimelt üks mainekas ettevõte oli selle auto pead 100 000 peal remontinud (kuna rihm läks katki) ja töö oli s*tasti tehtud. Kuna sellele mootorile uusi juhtpukse ei saa, siis oli sisse pandud 4mm lühemad 20 klapilise puksid ja odavad B grupi väljalaske klapid. Selle koostöö tulemusena olid nende B grupi klappide varred kulunud ja ka juhtpuksid olid läbi. Asemele läksid originaalid ja juhtpuksideks bmw omadest ümber treitud - said 5 mm pikemad. Samuti kõrvaldati Windorfis tehase praaki kanalitest, et kaan hingaks paremini. Auto ehitamisel oli eesmärgiks Stage 2+, seega tuli ära teha vajalik kütusepumba upgrade. Külge läks Autotech'i kütusepumba sisu. Lisaks eemaldasin sisselaske kollektorist runner flap'id, et miski ei segaks õhuvoolu. Siis oli vaja auto aju vastavalt tehtud muudatustele muuta, mida tegin VKM Motorsis. Tulemus tuli peale mitmetunnist seadetega mängimist päris ilus - 315 hj ja 414 Nm. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Skoda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.1%
- SQL:
72.9%
]