Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Skoda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jorx420[/i] [quote][i]Algselt postitas: alarallin[/i] Auto sai ostetud 2013. suvel ja pärast paarinädalast sõitu tekkis vajadus lisajõu järele. Kõigepealt sai autole lisatud K&N Typhoon sisselase. Tulemuseks veidi parem minek + käiguvahetustel kuuldav blow-off'i hääl. Ning kuna tuli eemaldada mootori kate, jäi õlikork kahtlaselt kõrgele mootori suhtes. Veidi asja uurides selgus, et klapikamprikaane külge on tehases paigaldatud pikendustoru - et kattega oleks mugav õli peale kallata. Sai see pikendus eemaldatud ja kork otse klapikambrikaane külge pandud. Edasi sai VKM-is eemaldatud tuningbox, mis mängis kütuse temperatuuriga (lisaks oli mootoris selle pärast veakood) ning ajusse lastud korralik stage 2 soft. Selle tulemusena muutus mootor madalatel pöörtel palju jõulisemaks ning ka kõrgetel oli jõudu veidi rohkem. Ning et veidi tõstetud rõhk ikka korralikult mootorisse jõuaks sai igaks-juhus paigaldatud ka GFB DV+ diverter valve. Vana DV (diverter valve) membraan oli isegi terve, kuid peale GFB DV paigaldust muutus mootor erksamas ning blow-off'i hääl tugevnes. Siis sai tegeletud mootori aiste vahel hoidmisega ehk käiku läksid tugevamad mootoripadjad. Alla (pikivarda mõlemasse otsa) sai valitud Powerflexi omad ja ülesse (mootori ja kasti padi) USA tootja BSH omad. Sellega suurenes küll salongis tuntav mootori vibratsioon, kuid enam ei hakka kohalt startides rattad hüppama ja käiguvahetus on sujuvam. Lisaks sai välja vahetatud käigukasti küljes olev shift lever audi tt oma vastu. Tulemuseks kiiremad käiguvahetused, kuna ei pea enam nii palju kangiga edasi-tagasi nühkima. Samas sai mõeldud ka mootori pikaealisuse peale ning lisatud oil catch can, et vältida sisselaskeklappide nõgiseks minekut. Vahetatud sai ka kütusepumba müts, mis sellel mootoril kipub kuluma. Ning süütepoolide asemele läksid Audi R8 omad. Ning kuna jõudu oli endiselt puudu, siis sai Inglismaalt BCS'st tellitud 3" downpipe koos 200 dpi sportkatalüsaatoriga. See muudatus tegi mootori veel erksamaks ning võimsus kõrgetel pööretel tõusis korralikult. Eest taha välja 3" peale ei tahtnud minna, kuna tegu on ikka pereautoga. Seega on summuti kuni paagini 3" ehk 76mm ja sealt edasi 60mm. Tulevikus on plaan minna üle ühemassilise hooratta ja Sachsi Performance siduri pele, mis peaks veel parandama mootori erksust, kuna ühemassiline hooratas on kahemassilisest kõvasti kergem. [/quote] Mis maksma on siiani läinud ? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Skoda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.7%
- SQL:
71.3%
]