Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Swissflam

 postitati 13.08.08 09:59
Antud isendi puhul jääb silma 136kW, mis tähendab kirjaviga või on miskit mootori kallal nokitsetud. 2003.a. oli 2,5 diisel veel 114kW, pärast uuendust 120kW.

Üldiselt on see boschi VE pumbaga diisel küllaltki veaaldis (probleemne õlitus), kuid ei saa 100% väita, et kui ostad 2,5 diisli, siis oled omadega portsu otsas. Õigeaegne hooldus ja vigade kõrvaldamine teevad ka sellele mootorile head. Aga kui kone töös mingeid imelikke helisid on kuulda nagu hr. Puuriit väitis, siis mina jätaks samuti selle masina kellelegi teisele ostmiseks.

Tiptronic on minu arvates ainuõige valik Superbi jaoks, sobib kokku tema olemusega. Kasutatud auto ostja jaoks on halb see, et tiptronicul puudub õlivarras, millelt saaks õli värvi, taseme ja lõhna järgi käimari "tervisliku seisundi" määrata. Tuleb märkida, et ka automaat pole pommikindel, kuid sellega on vähem probleeme kui 2,5 diisliga.

Nüüd veel need kulunud käepidemed. Nende järgi ei maksa auto läbisõitu ennustada. Kooruvad käepidemed oli tüüpveaks juba B5/5,5 Passatil, vahepeal nende kvaliteeti parandati, kuid viga päriselt kõrvaldada ei suudetud. Ei väidagi, et antud isendi läbisõitu pole keritud, kuid käepidemed võivad olla värvist puhtad juba aasta vanustel autodel. Esinduses on need käepidemed üsna kallid, kuid liigub neid järelturul ka ja palju odavamalt. Ainuke konks, et enamasti pakutakse neid ainult musta värvi, konkreetsel masinal aga hele sisu.

Kokkuvõtteks, kui sa ei tunne end kindlalt autoostul, soovitaks samuti audihooldus.ee-sse viia, kui müüjaga kokkuleppele saad. Nemad tunnevad VAG tehnikat läbi ja lõhki.
Valts

 postitati 13.08.08 07:58
Lepi müüjatega kokku ja vii auto näiteks audihooldus.ee kodanikele ülevaatamiseks. seal osatakse ka 2,5 hingeelust rohkem pajatada. Kuigi kõik kiruvad, on mul üks kolleeg sellise mootoriga passatiga juba ligi 400000 läbi sõitnud ja ainus suurem asi oli generaatori vahetus. Nii, et oleneb ikka isendist ja eelnevast omanikust. Ja ilmselt a100 oskab sulle ka tegeliku läbisõidu kuskilt välja vaadata
Puuriit

 postitati 13.08.08 06:59
Käisin paar kuud tagasi kaemas antud isendit. Kuna minu latt oli tänu uue Octavia TDI omamisele niivõrd kõrge, siis jalutasin ma sealt morni näoga pärast ka minema. Autol oli nii plusse ja kahjuks ka miinuseid.

Plussideks on muidugi varustusaste, millel peaks olema vähe asju täislaksust puudu, ruumikus - võid nii ees kui ka taga teha hommikuvõimlemist, mugavus - keskmisest kõvasti mugavam auto ja minu jaoks oli veel plussiks ka diisel (ei oma kahjuks teavet 2,5 V6 TDI 136kw hingeelu kohta).

Miinusteks oli peamiselt värv - praktiliselt iga detail oli kahjustada saanud ja kohati isegi päris korralikult (mõnes kohas värv tükidena koorunud), salongis oli märke väga suurest läbisõidust (valge käepideme pealt oli värv maha koorunud ja asendunud luitunud kollase plastikuga - sama lugu ka teiste "kuluvdetailidega"). Peale esmamulje peksa saamist leidsin ma mootori käivitumises ja töös erinevaid huvitavaid helisid. Läbisõit, mis on tõenäoliselt jõhkralt krutitud, kuna tegu on toodud autoga (saksas) siis on tegu minu arvamuse järgi endise "kiirteelaevaga" mis seal tingimustes jõuab 4 aastaga mehise kilometraaši ette kerida.

Kuid ma kindlasti soovitan minna vaatama, kuna oma silm on ikka kuningas ja minu arvamus võib olla natukene subjektiivne kõrgete tingimuste tõttu. Kindlasti lase tõstukil üle vaadata ning võimalusel ka diagnost teha.

PS: kui ma morni näoga seal neid vigasid valjuäälselt ette lugesin siis minema jalutades pakuti küllaltki korraliku allahindlust ;)
Rif

 postitati 12.08.08 21:18
Leidsin selle Superb'i ja hakkas kohe meeldima, väljanägemiselt ja sisemuselt täpselt 20sse minu jaoks. Ma ise autode tehnilise poole pealt just teadja pole. Küsiks, et mida kõige rohkem tasub vaadata, näppida ja silmas pidada, kui vaatama minna. On äkitsi keegi seda konkreetset isendit kaemas käinud ja oskab ta kohta miskit pajatada?! Olen siin foorumeid lappanud, lugend nii head kui halba :) Enim jäi meelde, et kuskil siin kellegil olla audi peal see mootor jubedalt lagunenud..Mis sellest arvata?! Kuidas sellisel autol ülalpidamiskulud on? Vastupidamine? Mainiti mulle, et nendel tiptronic käimar ei tahtnud väga vastu pidada? Oskab keegi seda kommenteerida?! Rohkem ei tulegi praegu pähe mida küsida...
Aga tänan ette kõigi vastuste eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]