Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb 2.5 TDI (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3334)
Rif
huviline



Registreerunud 12.08.08
Postitusi: 1

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.08 21:18 Tsiteeri
Superb 2.5 TDI



Leidsin selle Superb'i ja hakkas kohe meeldima, väljanägemiselt ja sisemuselt täpselt 20sse minu jaoks. Ma ise autode tehnilise poole pealt just teadja pole. Küsiks, et mida kõige rohkem tasub vaadata, näppida ja silmas pidada, kui vaatama minna. On äkitsi keegi seda konkreetset isendit kaemas käinud ja oskab ta kohta miskit pajatada?! Olen siin foorumeid lappanud, lugend nii head kui halba :) Enim jäi meelde, et kuskil siin kellegil olla audi peal see mootor jubedalt lagunenud..Mis sellest arvata?! Kuidas sellisel autol ülalpidamiskulud on? Vastupidamine? Mainiti mulle, et nendel tiptronic käimar ei tahtnud väga vastu pidada? Oskab keegi seda kommenteerida?! Rohkem ei tulegi praegu pähe mida küsida...
Aga tänan ette kõigi vastuste eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 13.08.08 06:59 Tsiteeri


Käisin paar kuud tagasi kaemas antud isendit. Kuna minu latt oli tänu uue Octavia TDI omamisele niivõrd kõrge, siis jalutasin ma sealt morni näoga pärast ka minema. Autol oli nii plusse ja kahjuks ka miinuseid.

Plussideks on muidugi varustusaste, millel peaks olema vähe asju täislaksust puudu, ruumikus - võid nii ees kui ka taga teha hommikuvõimlemist, mugavus - keskmisest kõvasti mugavam auto ja minu jaoks oli veel plussiks ka diisel (ei oma kahjuks teavet 2,5 V6 TDI 136kw hingeelu kohta).

Miinusteks oli peamiselt värv - praktiliselt iga detail oli kahjustada saanud ja kohati isegi päris korralikult (mõnes kohas värv tükidena koorunud), salongis oli märke väga suurest läbisõidust (valge käepideme pealt oli värv maha koorunud ja asendunud luitunud kollase plastikuga - sama lugu ka teiste "kuluvdetailidega"). Peale esmamulje peksa saamist leidsin ma mootori käivitumises ja töös erinevaid huvitavaid helisid. Läbisõit, mis on tõenäoliselt jõhkralt krutitud, kuna tegu on toodud autoga (saksas) siis on tegu minu arvamuse järgi endise "kiirteelaevaga" mis seal tingimustes jõuab 4 aastaga mehise kilometraaši ette kerida.

Kuid ma kindlasti soovitan minna vaatama, kuna oma silm on ikka kuningas ja minu arvamus võib olla natukene subjektiivne kõrgete tingimuste tõttu. Kindlasti lase tõstukil üle vaadata ning võimalusel ka diagnost teha.

PS: kui ma morni näoga seal neid vigasid valjuäälselt ette lugesin siis minema jalutades pakuti küllaltki korraliku allahindlust ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 13.08.08 07:58 Tsiteeri


Lepi müüjatega kokku ja vii auto näiteks audihooldus.ee kodanikele ülevaatamiseks. seal osatakse ka 2,5 hingeelust rohkem pajatada. Kuigi kõik kiruvad, on mul üks kolleeg sellise mootoriga passatiga juba ligi 400000 läbi sõitnud ja ainus suurem asi oli generaatori vahetus. Nii, et oleneb ikka isendist ja eelnevast omanikust. Ja ilmselt a100 oskab sulle ka tegeliku läbisõidu kuskilt välja vaadata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Swissflam
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser

postitati 13.08.08 09:59 Tsiteeri


Antud isendi puhul jääb silma 136kW, mis tähendab kirjaviga või on miskit mootori kallal nokitsetud. 2003.a. oli 2,5 diisel veel 114kW, pärast uuendust 120kW.

Üldiselt on see boschi VE pumbaga diisel küllaltki veaaldis (probleemne õlitus), kuid ei saa 100% väita, et kui ostad 2,5 diisli, siis oled omadega portsu otsas. Õigeaegne hooldus ja vigade kõrvaldamine teevad ka sellele mootorile head. Aga kui kone töös mingeid imelikke helisid on kuulda nagu hr. Puuriit väitis, siis mina jätaks samuti selle masina kellelegi teisele ostmiseks.

Tiptronic on minu arvates ainuõige valik Superbi jaoks, sobib kokku tema olemusega. Kasutatud auto ostja jaoks on halb see, et tiptronicul puudub õlivarras, millelt saaks õli värvi, taseme ja lõhna järgi käimari "tervisliku seisundi" määrata. Tuleb märkida, et ka automaat pole pommikindel, kuid sellega on vähem probleeme kui 2,5 diisliga.

Nüüd veel need kulunud käepidemed. Nende järgi ei maksa auto läbisõitu ennustada. Kooruvad käepidemed oli tüüpveaks juba B5/5,5 Passatil, vahepeal nende kvaliteeti parandati, kuid viga päriselt kõrvaldada ei suudetud. Ei väidagi, et antud isendi läbisõitu pole keritud, kuid käepidemed võivad olla värvist puhtad juba aasta vanustel autodel. Esinduses on need käepidemed üsna kallid, kuid liigub neid järelturul ka ja palju odavamalt. Ainuke konks, et enamasti pakutakse neid ainult musta värvi, konkreetsel masinal aga hele sisu.

Kokkuvõtteks, kui sa ei tunne end kindlalt autoostul, soovitaks samuti audihooldus.ee-sse viia, kui müüjaga kokkuleppele saad. Nemad tunnevad VAG tehnikat läbi ja lõhki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]