Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
whiteRS

 postitati 15.11.07 13:10
Tsitaat:
Algselt postitas: melka
auto käes lõpuks!!! loodan, et ei pea pettume selles, praegu igatahes ülirahul sellega!!!


Ma sain ka nädal tagasi kätte ja esimesed muljed igati postiivsed :cool: Mudel küll veidi teine.
Kosh

 postitati 15.11.07 12:36
Palju õnne auto puhul ! :) Tee hiljem pilte ka ja pane foorumi kasutajate autode rubriiki üles :)
melka

 postitati 15.11.07 12:14
auto käes lõpuks!!! loodan, et ei pea pettume selles, praegu igatahes ülirahul sellega!!!
Kosh

 postitati 08.11.07 13:49
Turbo tekitab lisaväänet ja lisavääne tekitab läbi pedaali asendi suuremat naeratust näole ;)
Mina olen sõitnud üsna mitme 7-10a vanuse 1.8T mootoriga ja tuleb tunnistada, et neil on päris suur vahe sees. Osadel teeb turbo koledat häält ja ei liigu kohe üldse edasi. Mõned pole raatsinud isegi täis-sünt õligi sisse valada, nii et mis siin ikka tahta.
Kas mitte 1.8T ei tahtnud 250000 peal turbolabade vahetust saada ?
Uuel autol garantii ajal on väga vähetõenäoline, et turboga mingeid muresi tuleb, see ikka pigem 3-4 omaniku mure alles. IMHO kui turbo juba vahetusse panna, siis ikka vähe võimsam peale ja nägu naerul tagasi :)
petst

 postitati 07.11.07 20:02
Kambapeale leiaks kindlasti mingi nipi, kuidas turbost jagu saada :cool: Ilmselt leidub ka "nippe ja nõkse", kuidas vabalthingavast jagu saada.

Aga olen päris kindel, et väga suur enamus meist kasutab autot sihipäraselt ja turbo ei tee mootorit kehvemaks.
Timur

 postitati 06.11.07 09:17
Turbiini ekspluatatsioon
http://www.turbo.ee/?id=8&pub=9
diesel

 postitati 06.11.07 09:03
noored, te võite ju naistega saunas käia (krt teeb kadedaks muidugi) aga päriselus tapab turbo ää kui punasest peast laksust jahutus ää kaob.
ehk siis kui kuskil ringrajal lustite tõsisemalt või paaritonnise haagisega alpides mitmekilomeetrist järsku tõusu võtate gaas põhjas, siis saate turbo kenasti hõõguma ja kui siis laksust süüte välja keerate siis kaob ju kohe õlitus (loe: jahutus) ää ja vaene metall ei mõista miskit muud teha kui koledal kombel kannatada. samas ega esimese korraga kohe ää ei lagune, tahab ikke korduvalt vägistamist, enne kui turbol eluisu otsa saab.
Timur

 postitati 05.11.07 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: petst
Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Vigadest võib ainult mainida, et turbomootori elueale ei mõju hästi külma mootoriga kiirendamine ega turbo pöördesse ajamine ja siis süüte välja lülitamine. Mina igatahes julgeks seda soovitada küll, sõitnud eelmsie generatsiooni 1.8 T mootoriga ja olin sellega väga rahul. Kui pedaali ei vajuta on suht öko, kui pedaali vajutad on minekut ka (siis enam öko muidugi pole) :)


Ma olen seda juttu ka mitmelt poolt kuulnud, et turbole ei mõju üks ja teine asi hästi. Mulle isiklikult tundub, et see info on vananenud ja turbomootor täna ei vaja erilist poputamist. Vähemalt ei ole mulle keegi suutnud tõestada vastupidist. Saunas naised rääkisid tüüpi jutte ma ignoreerin.


Võid ju katsetada seda varianti, et laset kõigepealt mootori pöördesse ja siis keerad süüte välja. Seda siis pikema aja jooksul. Saaksid oma kogemuse ega peaks piirduma "saunas naised rääkisid tüüpi jutuga". Mina seda igatahes oma masina peal katsetada ei tahaks.;)
petst

 postitati 05.11.07 18:45
Vigu võid otsida teistest postitustest, sest mootor on üks töökindlamaid juppe autol (isiklik hinnang).
petst

 postitati 05.11.07 18:41
Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Vigadest võib ainult mainida, et turbomootori elueale ei mõju hästi külma mootoriga kiirendamine ega turbo pöördesse ajamine ja siis süüte välja lülitamine. Mina igatahes julgeks seda soovitada küll, sõitnud eelmsie generatsiooni 1.8 T mootoriga ja olin sellega väga rahul. Kui pedaali ei vajuta on suht öko, kui pedaali vajutad on minekut ka (siis enam öko muidugi pole) :)


Ma olen seda juttu ka mitmelt poolt kuulnud, et turbole ei mõju üks ja teine asi hästi. Mulle isiklikult tundub, et see info on vananenud ja turbomootor täna ei vaja erilist poputamist. Vähemalt ei ole mulle keegi suutnud tõestada vastupidist. Saunas naised rääkisid tüüpi jutte ma ignoreerin.

Eelmise põlvkonna 1.8T võrreldes 2.0T FSI on nagu öö ja päev. (Esiteks häiriv "auk" tõmbes kui gaas põhja vajutada. Teiseks on hea dünaamika kättesaadav suhtelselt lühikeses vahemikus). Kuna 1.8T ja 2.0T FSI dünaamika on väga sarnane siis igal juhul soovitan valida 1.8T FSI..
stefan

 postitati 03.11.07 22:39
Täna tegin põgusalt proovisõitu Octavia Scout TDi ja Octavia 1.8TFSI-ga. Nii veerand tundi mõlemaga, Stockholmi äärelinnas. Scout oli valget värvi ja vist kõikvõimalike lisadega peale navi. 1.8TFSI oli samuti universaal, Elegance varustuses ja veermiku sportpakett. Scout oli kahjuks sisse sõitmata, kogukilometraaž alla 100km.. Jah, ta tundus märksa aeglasem kui mu oma sama mootoriga laugpära, kuid kokkuvõttes sai mootor siiski hästi hakkama raskema ja kõrgema autoga. Väga positiivselt üllatas veermik, ebatasasusi oli vähem tunda kui tava Octavias ja kõrgusest tingitud õõtsumist polnud juurde tulnud (ei piki- ega külgsuunalist). Valge värv nägi üllatavalt hea välja. Heledaid värve võiks üldse rohkem valikus olla.

See uue TFSI mootoriga Octavia oli paar tuhat km juba sõitnud ja tegemist oli parajalt kiire masinaga nagu eeldada võis. Seda piitsutasin veidi julmemalt. Salongis on loomulikult vaiksem kui TDI, mõtlen just kiirenduste peal - ühtlaselt sõites pole vahet. Pöörded jooksid lõbusalt ülesse ja helipilt ei olnud häiriv ka piiraja läheduses. Mootoril puudub tsoon, kus oleks tunda ilmselge ohoo-efekt (nagu TDI-l on 2000 pöörde peal). Veab ühtlaselt hästi kogu ulatuses ja seetõttu ei tundu sees istudes masin nii kiire kui ta tegelikult on. Mulle see meeldis. Veermiku töö oli tunduvalt häälekam - paari ebatasase koha peal käis taga mingi kerge kolks. Õnneks mingit raputavat jäikust see sportveermik endast siiski ei kujuta. Mootor on madalatel pööretel tõesti hea võrreldes tava FSI-ga. Tilk tõrva ka - antud auto Stream raadio displei ei tahtnud midagi kuvada. Heli on pilti pole. Hiljem kui süüde väljas töötas normaalselt.

Muuseas, Skandinaavias on kõigil uutel Skodadel ESP (kuna see on paar aastat juba kohustuslik), samuti tuledepesurid ja istmesoojendused.



http://static1.nagi.ee/i/p/86/17/02838617b6376e_o.jpg
Kosh

 postitati 06.09.07 17:02
Tsitaat:
Algselt postitas: melka
Plaan siis osta SKODA OCTAVIA 1,8T FSI/118kW. kas kellelgi on selle autoga kogemusi ja kas on hea valik???


Endal 2.0FSI ja vahetaks iga kell 1.8T FSI vastu välja (turbol kõvasti parem tõmme). Auto100s praegu 1.8 turbo Octaviat proovida pole aga numbrite järgi peaks mootor igati hea olema.
Vigadest võib ainult mainida, et turbomootori elueale ei mõju hästi külma mootoriga kiirendamine ega turbo pöördesse ajamine ja siis süüte välja lülitamine. Mina igatahes julgeks seda soovitada küll, sõitnud eelmsie generatsiooni 1.8 T mootoriga ja olin sellega väga rahul. Kui pedaali ei vajuta on suht öko, kui pedaali vajutad on minekut ka (siis enam öko muidugi pole) :)
melka

 postitati 06.09.07 10:46
Plaan siis osta SKODA OCTAVIA 1,8T FSI/118kW. kas kellelgi on selle autoga kogemusi ja kas on hea valik???

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.8% - SQL: 44.2%]