Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia 1.8T FSI - head/vead? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 8417)
melka
huviline



Registreerunud 06.09.07
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,8 TSI

postitati 06.09.07 10:46 Tsiteeri
Skoda Octavia 1.8T FSI - head/vead?



Plaan siis osta SKODA OCTAVIA 1,8T FSI/118kW. kas kellelgi on selle autoga kogemusi ja kas on hea valik???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 06.09.07 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melka
Plaan siis osta SKODA OCTAVIA 1,8T FSI/118kW. kas kellelgi on selle autoga kogemusi ja kas on hea valik???


Endal 2.0FSI ja vahetaks iga kell 1.8T FSI vastu välja (turbol kõvasti parem tõmme). Auto100s praegu 1.8 turbo Octaviat proovida pole aga numbrite järgi peaks mootor igati hea olema.
Vigadest võib ainult mainida, et turbomootori elueale ei mõju hästi külma mootoriga kiirendamine ega turbo pöördesse ajamine ja siis süüte välja lülitamine. Mina igatahes julgeks seda soovitada küll, sõitnud eelmsie generatsiooni 1.8 T mootoriga ja olin sellega väga rahul. Kui pedaali ei vajuta on suht öko, kui pedaali vajutad on minekut ka (siis enam öko muidugi pole) :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 03.11.07 22:39 Tsiteeri


Täna tegin põgusalt proovisõitu Octavia Scout TDi ja Octavia 1.8TFSI-ga. Nii veerand tundi mõlemaga, Stockholmi äärelinnas. Scout oli valget värvi ja vist kõikvõimalike lisadega peale navi. 1.8TFSI oli samuti universaal, Elegance varustuses ja veermiku sportpakett. Scout oli kahjuks sisse sõitmata, kogukilometraaž alla 100km.. Jah, ta tundus märksa aeglasem kui mu oma sama mootoriga laugpära, kuid kokkuvõttes sai mootor siiski hästi hakkama raskema ja kõrgema autoga. Väga positiivselt üllatas veermik, ebatasasusi oli vähem tunda kui tava Octavias ja kõrgusest tingitud õõtsumist polnud juurde tulnud (ei piki- ega külgsuunalist). Valge värv nägi üllatavalt hea välja. Heledaid värve võiks üldse rohkem valikus olla.

See uue TFSI mootoriga Octavia oli paar tuhat km juba sõitnud ja tegemist oli parajalt kiire masinaga nagu eeldada võis. Seda piitsutasin veidi julmemalt. Salongis on loomulikult vaiksem kui TDI, mõtlen just kiirenduste peal - ühtlaselt sõites pole vahet. Pöörded jooksid lõbusalt ülesse ja helipilt ei olnud häiriv ka piiraja läheduses. Mootoril puudub tsoon, kus oleks tunda ilmselge ohoo-efekt (nagu TDI-l on 2000 pöörde peal). Veab ühtlaselt hästi kogu ulatuses ja seetõttu ei tundu sees istudes masin nii kiire kui ta tegelikult on. Mulle see meeldis. Veermiku töö oli tunduvalt häälekam - paari ebatasase koha peal käis taga mingi kerge kolks. Õnneks mingit raputavat jäikust see sportveermik endast siiski ei kujuta. Mootor on madalatel pööretel tõesti hea võrreldes tava FSI-ga. Tilk tõrva ka - antud auto Stream raadio displei ei tahtnud midagi kuvada. Heli on pilti pole. Hiljem kui süüde väljas töötas normaalselt.

Muuseas, Skandinaavias on kõigil uutel Skodadel ESP (kuna see on paar aastat juba kohustuslik), samuti tuledepesurid ja istmesoojendused.



http://static1.nagi.ee/i/p/86/17/02838617b6376e_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 05.11.07 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Vigadest võib ainult mainida, et turbomootori elueale ei mõju hästi külma mootoriga kiirendamine ega turbo pöördesse ajamine ja siis süüte välja lülitamine. Mina igatahes julgeks seda soovitada küll, sõitnud eelmsie generatsiooni 1.8 T mootoriga ja olin sellega väga rahul. Kui pedaali ei vajuta on suht öko, kui pedaali vajutad on minekut ka (siis enam öko muidugi pole) :)


Ma olen seda juttu ka mitmelt poolt kuulnud, et turbole ei mõju üks ja teine asi hästi. Mulle isiklikult tundub, et see info on vananenud ja turbomootor täna ei vaja erilist poputamist. Vähemalt ei ole mulle keegi suutnud tõestada vastupidist. Saunas naised rääkisid tüüpi jutte ma ignoreerin.

Eelmise põlvkonna 1.8T võrreldes 2.0T FSI on nagu öö ja päev. (Esiteks häiriv "auk" tõmbes kui gaas põhja vajutada. Teiseks on hea dünaamika kättesaadav suhtelselt lühikeses vahemikus). Kuna 1.8T ja 2.0T FSI dünaamika on väga sarnane siis igal juhul soovitan valida 1.8T FSI..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 05.11.07 18:45 Tsiteeri


Vigu võid otsida teistest postitustest, sest mootor on üks töökindlamaid juppe autol (isiklik hinnang).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 05.11.07 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: petst
Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Vigadest võib ainult mainida, et turbomootori elueale ei mõju hästi külma mootoriga kiirendamine ega turbo pöördesse ajamine ja siis süüte välja lülitamine. Mina igatahes julgeks seda soovitada küll, sõitnud eelmsie generatsiooni 1.8 T mootoriga ja olin sellega väga rahul. Kui pedaali ei vajuta on suht öko, kui pedaali vajutad on minekut ka (siis enam öko muidugi pole) :)


Ma olen seda juttu ka mitmelt poolt kuulnud, et turbole ei mõju üks ja teine asi hästi. Mulle isiklikult tundub, et see info on vananenud ja turbomootor täna ei vaja erilist poputamist. Vähemalt ei ole mulle keegi suutnud tõestada vastupidist. Saunas naised rääkisid tüüpi jutte ma ignoreerin.


Võid ju katsetada seda varianti, et laset kõigepealt mootori pöördesse ja siis keerad süüte välja. Seda siis pikema aja jooksul. Saaksid oma kogemuse ega peaks piirduma "saunas naised rääkisid tüüpi jutuga". Mina seda igatahes oma masina peal katsetada ei tahaks.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.11.07 09:03 Tsiteeri


noored, te võite ju naistega saunas käia (krt teeb kadedaks muidugi) aga päriselus tapab turbo ää kui punasest peast laksust jahutus ää kaob.
ehk siis kui kuskil ringrajal lustite tõsisemalt või paaritonnise haagisega alpides mitmekilomeetrist järsku tõusu võtate gaas põhjas, siis saate turbo kenasti hõõguma ja kui siis laksust süüte välja keerate siis kaob ju kohe õlitus (loe: jahutus) ää ja vaene metall ei mõista miskit muud teha kui koledal kombel kannatada. samas ega esimese korraga kohe ää ei lagune, tahab ikke korduvalt vägistamist, enne kui turbol eluisu otsa saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 06.11.07 09:17 Tsiteeri


Turbiini ekspluatatsioon
http://www.turbo.ee/?id=8&pub=9


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 07.11.07 20:02 Tsiteeri


Kambapeale leiaks kindlasti mingi nipi, kuidas turbost jagu saada :cool: Ilmselt leidub ka "nippe ja nõkse", kuidas vabalthingavast jagu saada.

Aga olen päris kindel, et väga suur enamus meist kasutab autot sihipäraselt ja turbo ei tee mootorit kehvemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 08.11.07 13:49 Tsiteeri


Turbo tekitab lisaväänet ja lisavääne tekitab läbi pedaali asendi suuremat naeratust näole ;)
Mina olen sõitnud üsna mitme 7-10a vanuse 1.8T mootoriga ja tuleb tunnistada, et neil on päris suur vahe sees. Osadel teeb turbo koledat häält ja ei liigu kohe üldse edasi. Mõned pole raatsinud isegi täis-sünt õligi sisse valada, nii et mis siin ikka tahta.
Kas mitte 1.8T ei tahtnud 250000 peal turbolabade vahetust saada ?
Uuel autol garantii ajal on väga vähetõenäoline, et turboga mingeid muresi tuleb, see ikka pigem 3-4 omaniku mure alles. IMHO kui turbo juba vahetusse panna, siis ikka vähe võimsam peale ja nägu naerul tagasi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
melka
huviline



Registreerunud 06.09.07
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,8 TSI

postitati 15.11.07 12:14 Tsiteeri


auto käes lõpuks!!! loodan, et ei pea pettume selles, praegu igatahes ülirahul sellega!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 15.11.07 12:36 Tsiteeri


Palju õnne auto puhul ! :) Tee hiljem pilte ka ja pane foorumi kasutajate autode rubriiki üles :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
whiteRS
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.07
Postitusi: 178

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline 2.0TSI, Octavia Combi 1.8 TSI (III)

postitati 15.11.07 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melka
auto käes lõpuks!!! loodan, et ei pea pettume selles, praegu igatahes ülirahul sellega!!!


Ma sain ka nädal tagasi kätte ja esimesed muljed igati postiivsed :cool: Mudel küll veidi teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.9% - SQL: 43.1%]