Teema ülevaade |
M8DSwordfish
|
postitati 22.06.17 06:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: hulgus
Õnne uue masinaga ja palju-palju muretuid kilomeetreid! Päris kobe pill ja lisade poolest ka mitte kõige vaesem. Ainus mis mulle müügikuulutuses silma
jäi, oli kütusekulu. Mul sama mootoriga 2011 aasta 6 käigulise manuaalkastiga Octavia. Enamus sõite asula tüüpi väikelinnas ja alla 12l sajale küll
hakkama ei saa. Maanteel püsikaga u. 89km/h näitab ka kompuuter 6,8. See 12l pole pardakompuutri näit-see täispaagist täispaagini (stati 98 miles
plus-ga). |
Hmm... ma ei ole küll isiklikult 1,8 mootoriga Octaviat pidanud, kuid minu RS-id (esimene 147 kw ja praegune 169 kw, mõlemad 6-se DSG) küll isegi 10
liitrit sajale kätte ei saa ennem pigem sinna 9 liitri kanti ja ma ei arva, et ma just eriti kerge gaasijalaga olen, ehk siis kuulutuses olev kulu
peaks üsna realistlik olema. Vast see sõltub ka kohast kus autot kasutada. mul 90 % Tallinna linn ja lähiümbrus. Väikelinnas külma mootoriga tiksudes
võib äkki selle 12 l ka kätte saada... mine tea.
Igal juhul õnne uue masinaga.
|
Maahärra
|
postitati 21.06.17 20:55 |
Ei hullu. Hetkel on keskmine 10-11 sajale
|
hulgus
|
postitati 21.06.17 17:30 |
Õnne uue masinaga ja palju-palju muretuid kilomeetreid! Päris kobe pill ja lisade poolest ka mitte kõige vaesem. Ainus mis mulle müügikuulutuses silma
jäi, oli kütusekulu. Mul sama mootoriga 2011 aasta 6 käigulise manuaalkastiga Octavia. Enamus sõite asula tüüpi väikelinnas ja alla 12l sajale küll
hakkama ei saa. Maanteel püsikaga u. 89km/h näitab ka kompuuter 6,8. See 12l pole pardakompuutri näit-see täispaagist täispaagini (stati 98 miles
plus-ga). Muidu selle 2 aastaga mis see Octavia minu käes on olnud, auto üle kurta ei saa. Edasi kerib, midagi suurt vahetama-remontima pole pidanud.
Ainus mis häirib, on müra-talvel lamellidega oli suht ok, nüüd suvekatega undab ikka hullult. Õli enam ei võta kuna enne ostmist lasi müüja Laagri
esinduses täis mootoriremondi ära teha-enne seda oli õli rohkem võtnud kui kütet Aga muidu üldjoontes võib rahul olla.
|
Maahärra
|
postitati 20.06.17 15:52 |
Tänud lingi eest. Uurin.
Peale jaani peaks auto kätte saama.
|
Wazer
|
postitati 19.06.17 11:59 |
DSG kastidest rääkides võiks ju konkreetne olla, et mis kast kellegi autol on ja kuidas ta rahul on või kuidas kast käitub. Neid on ju nii palju
erinevaid ja kuna enamus ajast hala käib ainult DQ200 versioonide kohta, siis tuues teemasse konkreetsust paraneks ka kastide maine. Nii on edaspidi
ka hea otsingust otsida konkreetsemalt.
Harida saab ennast näiteks siin:
https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
Ja kui ei viitsi kogu juttu lugeda, siis umbes keskel on lihtne tabel kasti koodide ja njuutonmeetritega.
Näiteks Kodiaqile pannakse nelja erinevat DSG'd: DQ250-7A, DQ250-7F ja DQ500-7A, DQ500-7F ja lisaks manuaalid MQ350-6F ja MQ350-6A. (F ja A siis
vastavalt FrontWheel või AllWheel Drive)
|
timo99
|
postitati 19.06.17 07:03 |
Minu 1.8TSI 118kw versioon (2008 superbi peal) tahtis hoolduste vahel (ca 25 000 km) paar liitrit õli juurde saada. Läbisõit minu käes 130k ->195k.
Iseenesest mingit muret nagu mootoriga ei olnud. Ja minuteada ei olnud mul ketiga mootor üldse.. kas aasta number siin mõjutab?
|
M8DSwordfish
|
postitati 19.06.17 06:55 |
Tere tulemast foorumisse...
Keti mured on sõltuvalt mootorivalikust, 1.8TSI oli väga probleemne õlisööja. Hõredad mootorid...Kolvigrupi vahetus. Pärast remonti ei ole kuulnud, et
uuesti oleks vaja remontida olnud.
Selle aastakäigu 7-ne dsg oli nõrgem (kuivade siduritega) millest ka siduripakkide kiirem kulumine, kuuene oli kõvem (märgade siduritega), seetõttu
teda RS versioonidele ka paigaldati (ja paigaldatakse)... Ametlikult on mingi max. pöördemomendi limiidi vahe. Olen pruukinud (ja pruugin siiani)
mõlemaid versioone. Nuriseda pole kummagi üle.
|
Maahärra
|
postitati 18.06.17 20:27 |
Tere.
Olen uus Teie foorumis.
Kuna valik on pm tehtud siis tahaksin lihtsalt teada - kas ma tegin hea valiku.
Aastaid olen sõitnud erinevate volkaritega.
Viimane oli/on VW Bora V5/125kw tiptronic. Mille kohta on ikka meeletult igasugu linnalegende.
Seega. Octavia II generatsioon.
Kas need keti mured on möödas? Lugenud siit ja sealt aga päris täpset vastust nagu ei leidnud.
Õlikulu - saan aru, et igal autol omamoodi natuke. Mingi kolbide teema?
Dsg - sidur vahetatud. Niipalju tean. Kas see vahetatud sidur on vastupidavam?
Dsg 7 käiguline kast pidi vist parem olema kui 6-e käiguline?
Masin ise on mulle sümpaatne.
http://www.auto24.ee/api/d4826507c214a2eaa74cc85df62f1b5e/details/07e9ca7cb333da415839l6?language=EST
|