Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
urmas66

 postitati 11.11.15 15:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Istmete kohapealt ütleks kah sõna sekka ,mul hetkel 3 autot ,passatil täis tekstiil istmed ,skodal nahk/tekstiil sport istmed ,ning audil rs-i elektrilised recaro-d.
Elektrilised recaro-d on ju ilusad ja kallid ,aga mitte mugavad igapäeva sõiduks ,meenutab pigem suvel nahkpükstega rannas käimist;)
Skoda RS-i istmetel juba keskosa tekstiilist ,aga samuti suvel selg märg .
Minu arust on tekstiil istmed siiski igapäeva sõiduks kõige mugavamad.
Kui ülepäeviti ringrajal käia ,võibolla siis õigustaksid sportistmed end ära .
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse .


Ma olen sinuga väga nõus,sest olen ka kõik variandid neist läbi aegade ära proovinud.
Ranx

 postitati 03.11.15 14:14
Kui ma viimati subaru vrx-iga sõitsin ,oli tunne nagu sõidaks kart autoga ,linnas päevast päeva sõita tõeline sado-maso
Minu perse tunde järgi on isegi golf 1 gti istmed "mugavamad" ,kui vrx-il ;)
Kui mugavast istmest rääkida siis tasuks esile tõsta näiteks ventileeritavad phaetoni istmed,või mõne teise sellise klassi auto istmed.
Ets

 postitati 03.11.15 08:12
Tsitaat:
Algselt postitas: mein
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse .


Enamusest ei tea ma tuhkagi, aga parimad istmed on mu meelest Subaru Impreza-l VRX-il.
Ja aasta 1996-2001. Lisan illustreeriva pildi ka.
http://www.upload.ee/thumb/5304770/subaru_iste.jpg

Täitsa vale, parimad istmed on Saab 9-5 Aero MY 2005.... olgu, see oli rohkem nali, igale tagumikule oma iste :)
Aga minu hinnangul on juhi istmeasend ja ergonoomika pm kõige tähtsam üldse auto juures ... see on see kvaliteet, mis juhile kõige lähemal. Muidugi ei taha ma alahinnata mootori, veermiku ja kasti jpm vajalikke omadusi, kuid 2m mehele lihtsalt saab iste oluliseks teemaks.
Sellest ka minu elektri istmete teema, kuna enamustel markidel (va mõned erandid) siiski el. reg istmed liiguvad rohkem.
mein

 postitati 02.11.15 17:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse .


Enamusest ei tea ma tuhkagi, aga parimad istmed on mu meelest Subaru Impreza-l VRX-il.
Ja aasta 1996-2001. Lisan illustreeriva pildi ka.
http://www.upload.ee/thumb/5304770/subaru_iste.jpg
Ranx

 postitati 02.11.15 14:35
Istmete kohapealt ütleks kah sõna sekka ,mul hetkel 3 autot ,passatil täis tekstiil istmed ,skodal nahk/tekstiil sport istmed ,ning audil rs-i elektrilised recaro-d.
Elektrilised recaro-d on ju ilusad ja kallid ,aga mitte mugavad igapäeva sõiduks ,meenutab pigem suvel nahkpükstega rannas käimist;)
Skoda RS-i istmetel juba keskosa tekstiilist ,aga samuti suvel selg märg .
Minu arust on tekstiil istmed siiski igapäeva sõiduks kõige mugavamad.
Kui ülepäeviti ringrajal käia ,võibolla siis õigustaksid sportistmed end ära .
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse .
urmas66

 postitati 29.10.15 15:53
Elektriiste kannatab kindlalt võtta,sest Octavia istmel ei saa ilma elektrita padja kallet reguleerida.Ainult kõrgust ja kui täitsa põhjas on siis veidi kalle muutub.Mina unustasin selle ära,sest Volvol oli ilma elektrita kalle regullitav ja kahetsen täiega.
Nahk või tekstiil,see juba maitse asi.Ma seekord võtsin tekstiili,sest nahast oli juba mitu autot olnud ja sõidan suht palju ehk lihtsalt mugavam kui seljatagune-istumise alune hingab ka.
Ets

 postitati 23.09.15 18:41
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8 mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?

Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.

Ette tänades.


Kui sa mujalt ei leia siis minu autol on olemas nahk+elekter, saad huvi korral ära proovida.

See on küll hea uudis, võtan teadmiseks. Tänud!
nrvous

 postitati 23.09.15 16:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8 mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?

Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.

Ette tänades.


Kui sa mujalt ei leia siis minu autol on olemas nahk+elekter, saad huvi korral ära proovida.
Ets

 postitati 23.09.15 13:02
Kuna Scaute on vähe (ka foorumis), siis keeruline leida proovisõiduautot, mis elektrilise istmega. Ilmselt tuleb proovisõidul leppida tava Octaviaga - seda lihtsam leida elekter+nahk varianti.
Ega ma niisama virise, olen pm korvpalluri mõõtu mees ja tava iste lihtsalt ei paku vajalikku reguleerimisulatust.
rstdi

 postitati 23.09.15 09:38
Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8 mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?

Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.

Ette tänades.

Minuteada iste on ikka samasugune, ei ole vahet kas nahk või riie. Superb teine iste, kui Octavial (RS ka teised istmed). Elektri oma saab rohkem reguleerida ja seepärast võtsin ise ka elektriga.
Ets

 postitati 22.09.15 10:12
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8 mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?

Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.

Ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.3% - SQL: 38.7%]