Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
karsson15

 postitati 10.01.10 18:53
endal 1,9tdi kuid peres ka 2.0tdi olemas, 1,9 on lärmakam natukene kuid väga mõistlike kuludega, soojaks ei taha minna nii hästi kui 2.0(seda -5 ja madalamatel temp.-del). 1.9 väriseb õrnalt rohkem.
2.0 kütusekulu võibolla 0,2-1l suurem- olenevalt sõidustiilist.
moment 2.0tdi tunduvalt parem. 1,9tdi olen ise kordi välja suretanud kohapealt startides- 2.0 seda muret pole tunda saanud.
eelkõnelejaga sama meelt- saksas oli 140-150 normaalsele sõidule ülemine piir(180max) . 2.0tdi olen eestis ainult sõitnud, kuid maanteel VÄGA OK- diisel volvod ning bensukad-outbackid ja muud kadjakad jäid koguaeg jalgu Tallinn-Pärnu otsal;)(kuigi ka 1,9 saab kenasti hakkama- 4in. sees pagass täis ning suur box katusel käisime ära austrias ja probleeme polnud kordagi möödasõitudel).
kogemused ainult manuaalkastidega.
lähtu enda vajadustest- kui vaja "täiskoormaga" rohkem sõita kui tühjalt siis 2.0 etem. Kui kerge autoga sõidad, siis valiks mina 1,9.
Sellest olen ainult kuulujutte kuulnud, aga 1,9tdi remont pidi olema tunduvalt odavam.
1,9tdi on olnud ka väga pikalt tootmises, niiet suhteliselt hästi ennast tõestanud.
Isiklikult aga järgmisena võtaksin ka 2.0tdi:)
mirmps

 postitati 10.01.10 17:57
Kui plaanid DSG automaati siis soovitaks 1,9, kuna selle automaatkasti kohta tean tuttava kaudu kes AA töötab, et 2l mootoriga volksudel on garantiiajal suudetud kaste laiali ajada. Kui aga manuaal ja veel plaanis euroopa kiirteedele minna siis kindlalt 2,0. Ma oma DSG 1,9 venisin sügisel saksas, 160 isegi kannatas normaalselt sõita, üle 195 ei läinud. Samas olen saksas 2,0 rendi A3-ga paar korda sõitnud siis nendega oli küll hea minek ja läks kuni 220 välja. Oma 1,9 DSG Octavia kohta midagi halba küll öelda ei saa, nüüd 3a vana ja 150 tuhat läbisõit. Vahetatud ainult piduriklotsid, üks poolassikumm ja muu hooldusega ettenähtud kraam.
sckorpio

 postitati 29.04.09 16:51
Endal 2,0 TDI (103 kw) ja olen väga rahul ise proovisin 1,9-2,0-ene tunduvalt särtsakam minek
Suslik

 postitati 29.04.09 15:13
Konkreetne isend minu mäletamist mööda üle poole aasta juba müügis.
Mina eelistaks igal juhul 2 liitrist mootorit. Pea sama küttekulu juures tunduvalt särtsakam minek.
ladavaz

 postitati 29.04.09 07:14
Hind on normaalne aga varustus on kesine. Kui sa sellele erilist tähelepanu ei pööra siis igati truu kaaslane peak olema. Vahest tasuks veidi umbusklik olla ettevõtte poolt müüdava auto suhtes, tihti kipuvad need suht trööbatud olema, läbisõidust hoolimata.
bbad

 postitati 28.04.09 21:30
Tere!
Vaatasin siin foorumis veidi ringi, kuid ei leidnud sellist ülevaatlikku diisliteemat, ehk siis:
plaanis endale diisel Octavia osta, kuid ei oska arvata, kumma mootoriga isendit valida, 1.9TDI (77kw) või 2.0TDI (103kw)
Ehk on kellelgi soovitusi selles osas, siis kuulaks heameelega.
Ise uurisin S E D A pilli.
Kas tundub mõistlik valik sellise raha eest?
Oleks igasuguse info eest tänulik, mida Octavia ostul auto juures silmas pidada jne...

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]