Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MarkkoN

 postitati 31.01.14 14:21
DPF tekitab probleeme vaid siis, kui omanik on hoolimatu juhmakas. DPF vajab aeg-ajalt puhastamist ja see eeldab, et autoga tehakse selle puhastamise teostamiseks vajadusel (auto näitab ise) pikem sõit (umbes 40km). Selle aja vältel siis auto põletab ise filtri tühjaks, juht tajub vaid kõrgenenud pöördeid, aeg-ajalt väljuvat tahmapahvakut ja tiba suuremat kütusekulu. Seda protsessi ei soovitata katkestada. Samuti tuleb kasutada mootoriõli, mida autotootja on ette näinud DPF-filtriga sõidukil. Ja seda õli tuleb korrapäraselt vahetada. Seda filtrit pole ka pidevalt vaja puhastada. Üldiselt teeb auto seda korra iga 20 000km läbimisel (sõltuvalt margist siis).
DPF-i probleemid tekivadki sellest, kui sõidetakse linnas lühikesi otsi, tikustakse ummikutes ja ei lasta autol puhastada filtrit. Seda saab lasta teha ka esinduses (arvuti sappa ja saab sunniviisiliselt panna auto filtrit puhastama). See aga on üsna kallis lõbu ja ei raatsita teha seda, sama on ka õliga- see õli on kallim, kui tavaline õli ja koonerdatakse lihtsalt. Ja siis kirutakse, et jama ja ei kesta.
Minu näide oli toodud siis Honda puhul, aga see on üldiselt kõikidel DPF-filtriga autodel ühtmoodi.
maxtor

 postitati 02.01.14 22:36
Heh:D Nagu lühendid oleks ainult VAG grupi lõbu.
reverse

 postitati 02.01.14 09:47
Tsitaat:
Algselt postitas: maxtor
Ma küsiks pigem seda kas DPF'i tuleks vältida võimalusel või kuidas sellesse vidinasse suhtuda ?


Kõik VAG grupi lühendid (nt DSG, CR, PD või DPF) leiavad koheselt omale hunniku kriitikuid, kellel kõigil on "hea sõber, kellel on juhtunud". Kuid ise kipuvad sõitma hoopis muud marki autodega. Kui sellised kloune uskuda, siis hoia DPF'ist nii kaugele eemale, kui suudad. Sest ometigi on ju tegemist tehnilise "mõtetu vidinaga, mis ainult laguneb".

Ise olen sõitnud DPF omava autoga poolteist aastat ja selle aja jooksul ei ole isegi märganud, et see vidin küljes on, rääkimata sellest hirmsast puhastamisreziimist mida DPF pidevalt nõudma pidi. Pole kuulnud, pole näinud :)
maxtor

 postitati 30.12.13 20:11
Hääletaks ka diisli poolt aga noh, ma olen vähe hukkaläinud mõtlemisega ka , minu jaoks on auto universaalkerega ja diisel.;)
Mul hakkab ikka järjest süvenema see Octavia kinnisidee, eks vast oma osa on sellel et 8 aastat on ühe masinaga ratsutatud ja tüütus taob jalaga teadagi kuhu :)
Ma küsiks pigem seda kas DPF'i tuleks vältida võimalusel või kuidas sellesse vidinasse suhtuda ?
voff

 postitati 06.11.13 23:41
Käisin proovimas 1.9 TDI. Auto tundus korralik, aga kuna olen bensukaga harjunud, ei istu ikkagi see automaat diiseli aeglane reaktsioon, maitse asi. Järgmisena plaanis ette võtta 1.8 TSI http://www.auto24.ee/used/1576991
urmask

 postitati 05.11.13 15:47
Mina arvan lisaks, et 1,9TD on alati hea valik
Enrico

 postitati 05.11.13 09:02
Ka mina pole kuulnud, et DSG kast vastu ei peaks.
Oman juba teist DSG ja diiselmootori koostöös toimivat autot ja saan vaid kiita seda koostööd.
Bobik

 postitati 05.11.13 07:31
Kas on mingeid uuringuid aluseks võtta, et DSG kast ei kesta või millest see hirm tuleneb? Ma ei ole spetsialist ja viimasel ajal autoajakirjandust väga ei sirvi, seetõttu oleks huvitav teada.


Bobs
võib-olla rariteetse, ligi 8a vastu pidanud, DSG kasti kasutaja.
Tihver

 postitati 05.11.13 07:06
Ainuke mõistlik varjant tundub see diisel.
voff

 postitati 04.11.13 22:44
Tere!

Octavia otsingu tulemustest (alates 2008, hind kuni 10 k, läbisõit max 150 000) sai välja valitud 4 autot:

http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php?ids=1536062,1582998,1598328,1576991

Oma muljetest niipalju, et disla hind tundub kallivõitu ning ei tea kas 5. aastase DSG töökindlusele loota saab. Teiseks, mõlema 2008 a. autode läbisõit on ikka kahtlaselt väike.

Kas kõige mõistlikum tundub ka teile see 1.8 masina variant?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.5% - SQL: 41.5%]