Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Valik Škodasid (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 4241)
voff
huviline



Registreerunud 04.11.13
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 04.11.13 22:44 Tsiteeri
Valik Škodasid



Tere!

Octavia otsingu tulemustest (alates 2008, hind kuni 10 k, läbisõit max 150 000) sai välja valitud 4 autot:

http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php?ids=1536062,1582998,1598328,1576991

Oma muljetest niipalju, et disla hind tundub kallivõitu ning ei tea kas 5. aastase DSG töökindlusele loota saab. Teiseks, mõlema 2008 a. autode läbisõit on ikka kahtlaselt väike.

Kas kõige mõistlikum tundub ka teile see 1.8 masina variant?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 05.11.13 07:06 Tsiteeri


Ainuke mõistlik varjant tundub see diisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Bobik
huviline



Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III FL Elegance+

postitati 05.11.13 07:31 Tsiteeri


Kas on mingeid uuringuid aluseks võtta, et DSG kast ei kesta või millest see hirm tuleneb? Ma ei ole spetsialist ja viimasel ajal autoajakirjandust väga ei sirvi, seetõttu oleks huvitav teada.


Bobs
võib-olla rariteetse, ligi 8a vastu pidanud, DSG kasti kasutaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 05.11.13 09:02 Tsiteeri


Ka mina pole kuulnud, et DSG kast vastu ei peaks.
Oman juba teist DSG ja diiselmootori koostöös toimivat autot ja saan vaid kiita seda koostööd.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 05.11.13 15:47 Tsiteeri


Mina arvan lisaks, et 1,9TD on alati hea valik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
voff
huviline



Registreerunud 04.11.13
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 06.11.13 23:41 Tsiteeri


Käisin proovimas 1.9 TDI. Auto tundus korralik, aga kuna olen bensukaga harjunud, ei istu ikkagi see automaat diiseli aeglane reaktsioon, maitse asi. Järgmisena plaanis ette võtta 1.8 TSI http://www.auto24.ee/used/1576991


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxtor
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 84

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia combi 2009, 1,9TDi.

postitati 30.12.13 20:11 Tsiteeri


Hääletaks ka diisli poolt aga noh, ma olen vähe hukkaläinud mõtlemisega ka , minu jaoks on auto universaalkerega ja diisel.;)
Mul hakkab ikka järjest süvenema see Octavia kinnisidee, eks vast oma osa on sellel et 8 aastat on ühe masinaga ratsutatud ja tüütus taob jalaga teadagi kuhu :)
Ma küsiks pigem seda kas DPF'i tuleks vältida võimalusel või kuidas sellesse vidinasse suhtuda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 02.01.14 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxtor
Ma küsiks pigem seda kas DPF'i tuleks vältida võimalusel või kuidas sellesse vidinasse suhtuda ?


Kõik VAG grupi lühendid (nt DSG, CR, PD või DPF) leiavad koheselt omale hunniku kriitikuid, kellel kõigil on "hea sõber, kellel on juhtunud". Kuid ise kipuvad sõitma hoopis muud marki autodega. Kui sellised kloune uskuda, siis hoia DPF'ist nii kaugele eemale, kui suudad. Sest ometigi on ju tegemist tehnilise "mõtetu vidinaga, mis ainult laguneb".

Ise olen sõitnud DPF omava autoga poolteist aastat ja selle aja jooksul ei ole isegi märganud, et see vidin küljes on, rääkimata sellest hirmsast puhastamisreziimist mida DPF pidevalt nõudma pidi. Pole kuulnud, pole näinud :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxtor
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 84

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia combi 2009, 1,9TDi.

postitati 02.01.14 22:36 Tsiteeri


Heh:D Nagu lühendid oleks ainult VAG grupi lõbu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 202

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 31.01.14 14:21 Tsiteeri


DPF tekitab probleeme vaid siis, kui omanik on hoolimatu juhmakas. DPF vajab aeg-ajalt puhastamist ja see eeldab, et autoga tehakse selle puhastamise teostamiseks vajadusel (auto näitab ise) pikem sõit (umbes 40km). Selle aja vältel siis auto põletab ise filtri tühjaks, juht tajub vaid kõrgenenud pöördeid, aeg-ajalt väljuvat tahmapahvakut ja tiba suuremat kütusekulu. Seda protsessi ei soovitata katkestada. Samuti tuleb kasutada mootoriõli, mida autotootja on ette näinud DPF-filtriga sõidukil. Ja seda õli tuleb korrapäraselt vahetada. Seda filtrit pole ka pidevalt vaja puhastada. Üldiselt teeb auto seda korra iga 20 000km läbimisel (sõltuvalt margist siis).
DPF-i probleemid tekivadki sellest, kui sõidetakse linnas lühikesi otsi, tikustakse ummikutes ja ei lasta autol puhastada filtrit. Seda saab lasta teha ka esinduses (arvuti sappa ja saab sunniviisiliselt panna auto filtrit puhastama). See aga on üsna kallis lõbu ja ei raatsita teha seda, sama on ka õliga- see õli on kallim, kui tavaline õli ja koonerdatakse lihtsalt. Ja siis kirutakse, et jama ja ei kesta.
Minu näide oli toodud siis Honda puhul, aga see on üldiselt kõikidel DPF-filtriga autodel ühtmoodi.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.0% - SQL: 51.0%]