Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ints25

 postitati 16.06.11 05:51
Tänan vastamast

Endal sama auto, väljalase 2008. Olen praegu rahukl kui välja arvata esimeste rattalaagrite välja vahetamine 30 000 pealt (garantii korras).
Soov oli osta võimalikult odav ja kestev auto ning mille vigade parandamine poleks raketiteadus.
diesel

 postitati 08.06.11 10:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla... järgmised ca. 80k km :)

no ma räägingi, et korra aastas
:)
Wygla

 postitati 08.06.11 06:35
Ei kolise need stabika kondid ühtegi, kui vahetatud. Täitsa muretu järgmised ca. 80k km :)
Valts

 postitati 07.06.11 09:49
Kle, Timur kasutab seda fööni seal kapote all ikka sihtotstarbe järgi, ehk asi peab max pöörete peal vilisema, siit ka siis need suured kulumised. Ja kui on palju siin linnavahel paarutamist, siis ei kesta miski igavesti. Kuigi jah, mul läks selle 80 000 sees ainult üks esiamort vahetusse, ilmselt miski laager seal kolises.
Aga eks palju sõltub ka sellest, kus sa sõidad ja tihendist rooli ning pingi vahel :D
(muidugi auto ise mängib ka mingit rolli. Sellal, kui sinu auto valmis treiti, oli ka kvaliteet natuke parem:P)
diesel

 postitati 07.06.11 07:55
???
oi oi timur, mina väitsin, et veermik suht kulumatu, va stabikas ja sina siis väidad, et ei kulu suurt miskit, ehk esimese hooga võiks arvata, et lükkad mu väite ümber ja stabikaski täitsa igavene asi
ja siis
loetled sa müstilise hulga vahetusse läinud asju.

kas ma ei saanud sarkasmist üldse aru ehk?

igatahes oled sa vahetanud palju asju 80 kilo pealt, mis minu kogemuse järgi peaksid kordades kauem kestma.
minu teenekamal trakatsil on esiklotside vahetusvälp pealt sada kilo. kettad jämedalt veerand mio-t. esiamordid ja õõtsapuksid samas suurusjärgus. tagumised amordid pool mio-t.
stabika pukse-konte aga võib vabalt kasvõi kord aastas vahetada, klobisevad ikka. kui kerge kurvis kaldumine ei häiri, siis võib stabika üldse ää võtta.
ladavaz

 postitati 07.06.11 07:36
Minu napp kogemus piirdub esimese põlvkonna Octaviaga paari aasta tagant, kui sai ühe sellisega käidud Rootis suusatamas. Ja temaga oli küll selline lugu, et suurt vahet polnud kas sõita lahtise või kinnise aknaga ja müra lisas juurde ka diisel mootor. Olen nõus sellega, et müratase sõltub paljudest faktoritest.
Timur

 postitati 06.06.11 16:18
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
veermikul pole ka äda miskit, lihtne ja lollikindel ja suht odav lappida. stabika puksid-kondid kuluvad kiirelt. maitse asi, kas vahetad üsna sageli või lepid klobinaga või võtad stabika üldse alt ää.

Ei ütleks, et veermik teab mis palju kuluks. 80 000 oli täitsa muretu, siis vahetasin esiamordid, ülevalt puki seest laagrid, stabika kere poolsed puksid, õõtsa tagumised puksid ja pidurikettad ning klotsid. Esimestele klotsidele oli see 3-mas vahetus ja tagumistele teine.
diesel

 postitati 04.06.11 20:51
kere kestab ilmselt igavesti. vähemasti kui ei ole ullult banaaniks aetud. kõnealuse auto kahtlased salongidetailid võivad vabalt viidata ka kere haiget saamisele.
veermikul pole ka äda miskit, lihtne ja lollikindel ja suht odav lappida. stabika puksid-kondid kuluvad kiirelt. maitse asi, kas vahetad üsna sageli või lepid klobinaga või võtad stabika üldse alt ää.
nõrk koht on elekter. kontrolli, et elektrilised klaasid toimivad ja kesklukk ja salongi ventikas, need kõige õrnemad selles vallas.
kone kohta juba mainisin. veendu korralikul proovisõidul, et asi toimib.
ints25

 postitati 04.06.11 16:43
Tänan vastamast.

Mis puutub mürasse siis see mind eriti vist ei häiri (see sõltub ilmselt rehvidest ja teekattest). Tunneks rohkem huvi millised probleemid võivad tekkida 10 aasta vanuse Octaviaga (N: kuidas mootor- , veermi- ja kere kestab).
diesel

 postitati 03.06.11 20:45
luukpära on vaiksem kui universaal.
varustustasemete kaupa erines ka vanasti heliisolatsiooni kogus.
a inimese asjalik päring on sujuvalt kõrvale jäetud ja arutelu ot-ks läinud.
mar

 postitati 03.06.11 17:18
Minu uus Combi(1.2)03.2011 tundub vaiksem küll, aga ma paneks selle kitsamate ja kõrgemate rehvide süüks:D Täpset tootmiskuupäeva ma ei tea ka muidugi. Ei viitsi rattaid ümber ka visata prooviks.:P
lare

 postitati 03.06.11 15:52
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Ma küll universaaliga pole sõitnud, kuid I põlvkonna laugpära Octavia on küll vaikne auto :)

Ma ka Wyglaga sama meelt. Octavia I on vaiksem auto kui Octavia II.
Alates selle aasta 10-st nädalast tehtud autodel on heliisolatsiooni parandatud, aga sõidukogemus sellisega veel puudub.
Wygla

 postitati 03.06.11 08:19
Ma küll universaaliga pole sõitnud, kuid I põlvkonna laugpära Octavia on küll vaikne auto :)


Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Mina suhtuks sellistesse äsja toodud autodesse väikse eelarvamusega. Et mitte teist sama palju raha sisse panna, kui see auto maksab tasub väga kriitilise pilguga lasta auto üle vaadata. Octavia enda kohta võin öelda seda, et muidu suhteliselt kindel auto, kui sisemüra välja jätta.

diesel

 postitati 02.06.11 20:24
well, piltide järgi justkui kena massin.
esimesena jäi silma läbisõit, isegi kui maha kruvitud pole, siis bensuka kohta juba peris arvestatav nummer. vähemasti tasuks korralik proovisõit teha.
teiseks häiris mind salongi pilt armatuurist. vähemasti mina oma mänguekraaniga ei saa aru, et rool kulunud oleks, a veerand miot peaks roolil näha olema.
ja armatuuri kellade ümbert plasti tume toon ja eriti ventika nuppude ümbrise oma hakkavad vähemasti niipalju silma, et kipub sisse tulema kahtlus, et need on vahetatud. ja kui siit edasi kahtlustada, siis võib karta hiljuti tehtud suuremat remo. tasuks tõesti hoolega uurida.
samas hind nii odav, et võiks ka põrsa kotis ää osta.
ladavaz

 postitati 02.06.11 07:28
Mina suhtuks sellistesse äsja toodud autodesse väikse eelarvamusega. Et mitte teist sama palju raha sisse panna, kui see auto maksab tasub väga kriitilise pilguga lasta auto üle vaadata. Octavia enda kohta võin öelda seda, et muidu suhteliselt kindel auto, kui sisemüra välja jätta.
ints25

 postitati 01.06.11 22:03
On kellelgi miskit tarka öelda Octavia kohta aastast 2000?
Hinna poolest sobiks järgmine auto-http://www.auto24.ee/used/820907

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]