Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Audio & navigatsioon
»
O1 helikvaliteedi upgrade
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AzA[/i] muidugi hakkab värisema iga auto, isegi luksusauto :D aga selle mati paneku koha pealt siiski vaidlen. pool m2 4mm matti kaalub ca 7kg - noh umbes. see on ka enamjaolt miinimum kogus per uks. võib ju ka 2mm panna ja ca pool võita, aga point on selles, et kui juba siis juba. seega paljalt uksed on 25kg, arvestagem nüüd edasi ja vaatame millised on suuremad müraallikad - tulemüür, põhi (kardaanitunnel), rattakoopad. ehk siis, asja üle jala tehes paneb 50kg matti sisse nii, et ei saa arugi :P ja olgem ausad 50kg lisakoormat keskmisele 80kw autole on mõnus lisakoorem. Katseks võib pagassi visata paar kolm 20kg kotti liiva ja paari kuu jooksul vaadata, mis muutub :) kui mina isiklikult viimati lapsele liivakasti k-rautast 4x20kg kohale vedasin, siis tundsin küll 103kw disla juures tuntavalt lisa koormat. Proovige ära, 1 kott maksab mingi 60 eeku. aga mida pigimatt teeb? ta nimelt teeb vibreerivad pinnad raskemini vibreerivaks ehk suur effekt saadakse suurtelt pleki pindadelt nagu uksed jms. sellepärast ongi enamus audtodel lihtsalt keset ust paar riba 2mm veetud. muide väga palju abi on ka vildist - too summutab kõrgemad helid :) aga ei kaalu midagi, ehk tagasilööke sisuliselt pole. lõpetuseks, et auto kiirusomadused samaks jääksid on hoopis mõistlikum kinnitada korralikult igatsorti tolknevad juhtmed ja polstrid. pigimatt on tore asi, aga tal on tõesti drawback seoses kütusekulu ja kiirendusega. neid mehi, kes arvasid, et ruutmeetri matiga teevad auto ära, aga vahtisid järelejäänud paari viilu peale esimest ust on nähtud ju kyll ja kyll :) wygla: viltmatt ei hoia polstri plärisemist ära. seda teeb korralik polstri kinnitus + jälgi nüüd hoolega - polstrile pandud pigimatt ;) polstrile pandud matt annab palju juurde, aga siis tuleb hakata ka kinnitusi upgradema. viltmatt ei luba sinuni kõrgemaid pirisemisi, muud ei miskit - ta vibreerib koos polstriga rõõmsalt kaasa. Miskit ta muidugi muudab ka vibratsiooni koha pealt, aga mitte märkimisväärselt. Igatahes on vildi panek 5+ tegevus, sest ta ei kaalu miskit ja abi on kohe kindlasti mingil määral. aap ja muide, inimesel on kohutav loll komme hakata pärast mingi segava faktori kõrvaldamist hakata kuulama muid faktoreid, mida enne ei täheldanud. Näide on selline, et kui oled auto laiali kiskunud ja 100kg sisse pannud, siis paari päeva pärast matitad piilareid ja pole ime kui ka katust :) ehk siis igasugune müra isoleerimine muutub kretinismiks lõpuks - jõudmine 100+ kg maile on väääga kerge tulema :D been there, done that. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Audio & navigatsioon
»
O1 helikvaliteedi upgrade
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.1%
- SQL:
65.9%
]