Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rstdi

 postitati 16.09.16 14:11
Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Sellest olen ma teadlik, et C7 A6 ja Octavia on nagu öö ja päev peaaegu aga valik on hetkel puhtalt rahanumbri põhine. Oluline on nelivedu ja teatav suurus, selle kriteeriumi täidavad mõlemad. Üks lihtsalt oleks muus osas parem aga on 4 aastat vana, teine uus ja garantiiga.

Kui soov kindlasti nelivedu, siis mina ütleks, et sa saad piisava ülevaate suvalise Octaviaga millel on sama 135kw mootor peal. Keskmisele kulule pane ca 2l otsa ja saad reaalse tulemuse, millega võid julgelt arvestada. RS istmed paremad, mul masinal täpselt sama rool, mis RS pannakse.
Ning luukpära, mis mul on 7.1vs 7.6 RS, millest see vahe tuleb ei oska öelda (RS vist natukene raskem).
Suurim vahe, mis mina näen C7 on just need istmed, mis ei ole Octavial kõige paremad. Golf Alltrackile saab oluliselt paremaid juba, kui sõidad pikemaid otsi.
indro

 postitati 16.09.16 10:26
Sellest olen ma teadlik, et C7 A6 ja Octavia on nagu öö ja päev peaaegu aga valik on hetkel puhtalt rahanumbri põhine. Oluline on nelivedu ja teatav suurus, selle kriteeriumi täidavad mõlemad. Üks lihtsalt oleks muus osas parem aga on 4 aastat vana, teine uus ja garantiiga.
rstdi

 postitati 16.09.16 10:20
Tsitaat:
Algselt postitas: indro
See on selge, et Skodast ei ole mõtet Audit oodata aga see polegi hetkel eesmärk. Valikus on Octavia Scout või RS vs C7 3.0TDI A6 ja ilmselgelt on need väga erinevad autod. Paraku aga pole ma sobivat A6 poole aastaga leidnud Saksast, mitu tükki on nina alt ära ostetud. Olles mitut RS Audit omanud, siis muidugi ostaks hea meelega C7 RS6 aga paraku jääb kalliks natukene :) Nelikveolist Octavia RS tahtsin just selles valguses proovida, et palju see nelivedu sellest niigi väikesest võimsusest ära sööb.

Ma ütleks pigem nii, et startides on sellest neliveost palju kasu. Ideaal oludes on bensukas vast kiirem, aga kui vähegi märg on siis esivedu jääb ikka kaugele maha.Nelivedu võtab lõppkiirusest midagi maha, startidest on sellest ikka kasu.
Stardiabiga startides on vahe päris suur, aga noh kui sa vaatad C7, siis Octavia ei ole üldse sellest klassistki sõltumata mootorist vms.
C7 - hoopis teine sõidumugavus
Scout / RS - kui mõlemad diislid, siis ei ole sealt mingit vahet mootori jms osas. Mõeldud mõlemad erinevate asjade jaoks. Diisel mingit erilist emotsiooni ka ei paku, esivedu RS bensukas kindlasti emotsiooni rohkem.
taneltag

 postitati 16.09.16 08:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Suure mootoriga octaviat pole ju olemas ,RS-ile pakutakse Seat cupra deforseeritud mootorit ;)


No mootorid ikkagi erinevad rohkem, kui ainult softi poolest. Cupral on sama mootor , mis Golf R/Audi S3 - ehk siis juba suurem turbo jne..
indro

 postitati 16.09.16 07:32
See on selge, et Skodast ei ole mõtet Audit oodata aga see polegi hetkel eesmärk. Valikus on Octavia Scout või RS vs C7 3.0TDI A6 ja ilmselgelt on need väga erinevad autod. Paraku aga pole ma sobivat A6 poole aastaga leidnud Saksast, mitu tükki on nina alt ära ostetud. Olles mitut RS Audit omanud, siis muidugi ostaks hea meelega C7 RS6 aga paraku jääb kalliks natukene :) Nelikveolist Octavia RS tahtsin just selles valguses proovida, et palju see nelivedu sellest niigi väikesest võimsusest ära sööb.
Ranx

 postitati 15.09.16 21:18
Olles ise kah rohkem audi pede ,ja omades diisel RS-i ,siis minu kogemus ütleb küll et alguses mingi emotsiooni saad ,aga hiljem kahetsed ,audi mugavust ja sõidu elamust sa skodast ei saa .
Aga kipub nii olema ,et inimene tahab omal nahal ära proovida.
Praeguste ilmadega pole küll mingit vahet ,kas proovid 4vedu skodat ,või esiveolist
Suure mootoriga octaviat pole ju olemas ,RS-ile pakutakse Seat cupra deforseeritud mootorit ;)
indro

 postitati 15.09.16 12:59
Tänan pakkumast, esiveolise RS-ga (tavaline, mitte RS 230) olen sõitnud kui see Laagri Skodas veel proovisõiduautoks oli.
Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Mul RS 230, kui proovida tahad... nelivedu sellele ei pakuta aga rs-i tunnetuse saad kätte. Ehk siis vedrustus, rool jne...

M8DSwordfish

 postitati 15.09.16 12:08
Mul RS 230, kui proovida tahad... nelivedu sellele ei pakuta aga rs-i tunnetuse saad kätte. Ehk siis vedrustus, rool jne...
indro

 postitati 15.09.16 07:25
Jätan selle pakkumise meelde ja võtan ühendust kui ei õnnestu ühtegi soovitud autot leida.
Ma pole 206kw Superbiga sõitnud aga arvata võib, et seal kere vahel see midagi erilist pole.
Samas nelikveolisele Octaviale sobiks antud mootor kenasti, hiljem chipid veel ära ka...
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Kui tahad proovida, siis mul tavaline luukpära. Mootorist annab aimu, roolitunnetus RS kindlasti parem (suuremad veljed ja sportvedrustus) + istmed teised. 2.0T oleks kindlasti parem valik, aga Skodale seda pakutakse Superbile ainult ning minu proovisõit ütles, et see 206kw seal mingi lennuk küll nüüd ei ole.

rstdi

 postitati 14.09.16 14:41
Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Kuna ma ise selle autoga igapäevaselt sõitma ei hakka, siis pole minu eelistused esmatähtsad :) Ideaalis tahaks muidugi nelikvedu ja 2.0T mootorit aga kahjuks seda ei pakuta.


Kui tahad proovida, siis mul tavaline luukpära. Mootorist annab aimu, roolitunnetus RS kindlasti parem (suuremad veljed ja sportvedrustus) + istmed teised. 2.0T oleks kindlasti parem valik, aga Skodale seda pakutakse Superbile ainult ning minu proovisõit ütles, et see 206kw seal mingi lennuk küll nüüd ei ole.
indro

 postitati 14.09.16 08:46
Kuna ma ise selle autoga igapäevaselt sõitma ei hakka, siis pole minu eelistused esmatähtsad :) Ideaalis tahaks muidugi nelikvedu ja 2.0T mootorit aga kahjuks seda ei pakuta.
kps

 postitati 14.09.16 08:33
Vaadates seda combot ja teades, et sa ka pisut kurvilisema ja särtsakama kerge kere austaja, siis minul on sellele kerele oma staatiliste esiõõtsadega päris palju ette heita just kaalujaotusega ja pidamisega kurvitehnikas. Ka vanemal kerel sama mure ja välimuse muutmine pole altpoolt just paljukest parandanud. Mis mõtlema paneb on rehvivalik, mis seda ka kurvis paigal hoiaks madala sportvedruga. Sellise seguga, mida alla panna tahaks on pisut mõtlemisainet just igapäevasõidus kasutades ja kindel dilemma on dsg vs manuaal selle naftapressi küljes. Kui üldises pildis sellele kerele otsa vaadata, siis mõnus ja üllatavalt mahukas putukas, aga endal muud prioriteedid ja pigem scouti poole piilumine ühe lisaautona sihikul :D.
indro

 postitati 13.09.16 10:02
Kuna mõlgutan vaikselt mõtteid Audi roolist vahelduseks uue Skoda rooli istuda, siis uuriks kas keegi juba omab nelikveolist RS Octavia III? Tahaks enne ostmist natukene proovida aga paraku ühtegi proovisõiduautot esindusel pole.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]