Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
AzA

 postitati 28.02.07 08:47
targutan ka:

asi on mõlemas, nii sitases filtris kui ka vees :)
S.S.D.D.

 postitati 27.02.07 19:43
Pigem asi selles, et talvel tuuakse jalgadega autosse niiskust(lund) Eriti ehe on asi, kui on kummist matid siis loksub seal ka vett aegajalt. Niiskus aurustub ja kondenseerub akendele. Taga ventilaator/ventilatsioon ei ole nii võimas kui ees, ei puhu aknaid lühikese sõiduga puhtaks.
Mul ka suht uus auto ja klaasid aegajalt udused...pole asi mingis salongifiltris.
Sama teema ju ka vihmaga märja jopega autosse istudes...

Vot targutan siis siin...
:D
KKristo

 postitati 27.02.07 13:01
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Kui aknad udust puhtaks ei lähe, siis on ju aeg salongifiltrit vahetada. Loogiline. Mul kah ennem korralisi hoolduseid niiskemate ilmadega on probleeme esinenud. Nii kui filter vahetatud, kõik kohe OK. mu läbisõit on umbes 20 000 aastas nii et teenindusse on asja 1-2 korda aastas.


Mul 10 000 alles täis saanud on. 3 kuud on autot olnud.
wigry

 postitati 27.02.07 12:46
Kui aknad udust puhtaks ei lähe, siis on ju aeg salongifiltrit vahetada. Loogiline. Mul kah ennem korralisi hoolduseid niiskemate ilmadega on probleeme esinenud. Nii kui filter vahetatud, kõik kohe OK. mu läbisõit on umbes 20 000 aastas nii et teenindusse on asja 1-2 korda aastas.
KKristo

 postitati 27.02.07 08:47
Tsitaat:
Eriti kurdetakse PD140 diisliga kooslust http://www.briskoda.net/forums/superb/superb-2-0-140-bhp-dont-buy-one/63888/


Päris hirm tuli peale, kui neid asju seal lugesin :o Aga ma oletan, et enamus markide kohta leiab selliseid asju. Kuigi selle 2.0 TDI oletasin ma pimesi heaks mootoriks...
jk

 postitati 27.02.07 08:08
Britid armastavad niimoodi tähistada mootoreid võimsuse järgi - PD140 on 2.0 TDI 140hj (103kW) mootor, PD130 on 1.9 TDI 130hj (96kW) mootor, mida Eestis vist enam juba mõni aeg ei pakuta. Esimestel Superbidel oli see 96kW mootor laialt levinud ja üsna kiidetud.
KKristo

 postitati 27.02.07 08:06
Tsitaat:

Õ•ige, tõesti ei saa. Octavial ei ole veel kolmekesi sõites aknad uduseks kiskunud :P


No kolmekesi ei ole jahh sinna sisse pugenud :) Siiani üksinda sõitnud. Aga akende udutamist ei märganud jahh. Sest pühapäeval sai Pärnus käidud ja aknad uduseks ei läinud!
KKristo

 postitati 27.02.07 08:04
Tsitaat:
Algselt postitas: jk

Eriti kurdetakse PD140 diisliga kooslust http://www.briskoda.net/forums/superb/superb-2-0-140-bhp-dont-buy-one/63888/


Mis asi see PD140 on ? Linke lugedes on ka PD130 olemas aga minul ei ole õrna aimu ka mida see tähendab.. mootor minu omal 2.0 TDI
jk

 postitati 27.02.07 08:04
Tsitaat:

Momendi mu Superb remondis ja asemel Octavia. Neid kahte autot ikka mugavuse poolest võrrelda ei saa :)

Õ•ige, tõesti ei saa. Octavial ei ole veel kolmekesi sõites aknad uduseks kiskunud :P
KKristo

 postitati 27.02.07 07:56
Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
superb lasi täna vee mulle kaela. Nimelt hakkasin täna hommikul sõitma (tegu siis 2006 aasta superbiga) , mone aja pärast hakkas lae tulest vett tilkuma ja mitte vähe, ühe käega siis kuivatasin ja teisega roolisin. Õ•htul aga vaatasin kas tuli ka põleb ja nagu arvata võiski ei põlenud enam vasakpoolne lugemis tuli. Ei tea kas on mingi eraldi kaitsme all või on midagi läbi kärsatanud.Arvatavasti nende külmadega on lae ja polstri vahele jää tekkinud ja nüüd siis hakkas vaikselt sulama. Ega ilma asjata öelda , et auto hind sõltub polstri paksusest!!!!!!


Minul siiani pikemaid otsad alati nädalavahetusel olnud. Pärnu, Viljandi, Tartu, Riia jne... huvitav on see, et kui 3'kesi pikem maa ette võtta.. siis esimesed mmm ~150 km on tagumised aknad pidevalt udused! See kas konditsioneer töötab või mitte.. see küll miskit mõju ei avalda. Aegajalt tuleb esimese akna puhur tööle lükata, sest ka see tahab uduseks minna.. Samas kui autoga tagasi tulla järgmisel päeval siis kõik on oko. Polegi aru saanud, miks nii lood on.

Momendi mu Superb remondis ja asemel Octavia. Neid kahte autot ikka mugavuse poolest võrrelda ei saa :)
Wygla

 postitati 26.02.07 16:58
hmm...huvitav, kuda saab küll hakata laepolstri vahelt vett tilkuma. Sinna ei tohiks ju eriti jääd tekkida.:o
wasp

 postitati 25.02.07 20:09
superb lasi täna vee mulle kaela. Nimelt hakkasin täna hommikul sõitma (tegu siis 2006 aasta superbiga) , mone aja pärast hakkas lae tulest vett tilkuma ja mitte vähe, ühe käega siis kuivatasin ja teisega roolisin. Õ•htul aga vaatasin kas tuli ka põleb ja nagu arvata võiski ei põlenud enam vasakpoolne lugemis tuli. Ei tea kas on mingi eraldi kaitsme all või on midagi läbi kärsatanud.Arvatavasti nende külmadega on lae ja polstri vahele jää tekkinud ja nüüd siis hakkas vaikselt sulama. Ega ilma asjata öelda , et auto hind sõltub polstri paksusest!!!!!!
AzA

 postitati 25.02.07 19:55
no aga pange pärnus auto100 aeg, saate nädalaga letti :)
teenindus täitsa okei minu arvates - st. minu probleemid on viimseni lahendatud :)
ma olen seda tüüpi, et saan selle, mille eest maksan, ehk pigem plekin 100 eeku peale ja saan super teeninduse ja sõnast kinni pidamise.

ehk pärnu aeg, pool tundi tallinnast sõitu, 15 kilti enne märjamaad väike ratburger (ehe ärkamisaja burger kapsa ja majoneesiga), siis tunnike kruisi ja ongi pernau - auto100 ehk suve auto on 100 meetrit tallinna maanteest eemal.
ootamise aja saab mõnusalt kuskil baaris veeta, ntx täiesti suitsuvaba edelweiss lõuna tänaval (ma ahelsuitsetaja).
tuleb odavam kui tln, vähemalt närvidele, boonusena saab naisele väljasõidu teha :D
2 ühe hoobiga.
eesti on ju nii pisike, mujal sõidetakse 130 kilti tööle hommikuti.
KKristo

 postitati 23.02.07 10:37
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Mis puudutab teenindamisse, siis on see suure tõenäosusega Skoda "liiga suure" populaarsusega seotud, kus ei jätku enam piisavalt mahti autoomanike murede lahendamiseks tööjõu- ja ruumipuuduse tõttu. Kui põhjus milleski muus, siis võiks meid mõni Auto100 esindaja siin valgustada;)


Vaevalt see uus maja ise tööd tegema hakkab. Tööd teevad ikka inimesed. Selleks vaja ju uued spetsid tööle võtta, et asjad kiiremini tehtud saaks. Aga kui uue inimese võtad siis X kuud läheb selleks, et ta uue kohaga harjuks ja alles siis hakkab ta täiel rinnal tööd tegema.
petst

 postitati 22.02.07 21:42
Mul pole õnneks ei Superbi ega RS-ga suuremaid muresid olnud. Mõned tähtsusetud pisiasjad. Loodame, et A100 peadselt valmiv maja lühendab ka oluliselt järjekordi. Ma ootasin ka hiljuti üht pisikest keretööd ca 2 kuud :( Keegi ahv tagurdas esiotsa sodiks :mad: Vigastused olid nii väiksed, et esimese hooga ei märganudki. Aga remondiarve oli 17000 kr :o
jk

 postitati 22.02.07 07:27
Kurb kuulda, kui uus masin niimoodi nöögib. Enda samavana Octavia on tänaseni tõsisemate vigadeta... aga näis.
Mis puudutab probleeme pidurite ja valgustusega, siis sellega on teisedki hädas olnud. Tsitaat ühelt omanikult:

Had what felt like a total brake failure - front discs and pads replaced under warranty.
Then had a bizzare fault where some interior lights worked and others didn't, including under door lights / glove box / boot light. - Thanks to Briskoda this was diagnosed as a water leak around the pollen filter housing which found its way to the control box for interior lights - this can be found under the carpet just in front of the front passenger seat.

Pikemalt Superbi kvaliteedimuredest (omanike silme läbi) saad lugeda siit http://www.briskoda.net/forums/superb/quality-issues/14570/
Eriti kurdetakse PD140 diisliga kooslust http://www.briskoda.net/forums/superb/superb-2-0-140-bhp-dont-buy-one/63888/

Mis puudutab teenindamisse, siis on see suure tõenäosusega Skoda "liiga suure" populaarsusega seotud, kus ei jätku enam piisavalt mahti autoomanike murede lahendamiseks tööjõu- ja ruumipuuduse tõttu. Kui põhjus milleski muus, siis võiks meid mõni Auto100 esindaja siin valgustada;)
KKristo

 postitati 21.02.07 21:39
Auto siis kokku 3 kuud olnud. Uuena ostetud. Täna siis elektroonika autol täiesti segi läks. Lukustus katki, pagasnikust asju kätte ei saa, aknad ei tööta.. sisevalgustus pekkis. Kindalaekast ka tuli ei põle enam. Miskit oli veel... iga natukse aja tagant miski asi veel lõpetas normaalselt töötamise ära.

Kõne siis 18:09 Skoda 24h abisse oli väga huvitav. Nimelt soovitati sealt auto viia tasulisse parklasse ja järgmine päev siis teenindusse :mad: Ma oleks aru saanud, kui minu juurde oleks toodud asenduseks samaväärne masin ja minu oma ära viidud.Aga eks seda olegi palju tahetud. Pealegi kõik inimesed ei ela Tallinnas...

Peale auto ostu 3'ndal päeval tuttavad küsisid, et kas pidurid peavadki kärssama. No ei pea aga teeninduses öeldi, et kõik on korras. Maanteel mitu juhust olnud kus tagant sissesõit on millimeetri peale jäänud,sest pidurid lihtsalt ei tööta normaalselt. Enamasti juhtub seda vihmase ilmaga. Aga üldiselt ühesuguse pidurdusjõuga ei pidurda auto.

Kompuuter paneb siiani segast. Miskil X hetkel hakkab näitama topelt kütusekulu. Mõnikord aitab süüte välja keeramine ja uuesti sisse lükkamine. Aga viimasel ajal ei ole viitsinud sellega tegelda. Tihti kui auto seisma jätta, siis on auto juures tunda sellist kummi-metalli kärsakat.

Tagumised tuled lähevad seest märjaks.

Külmaga ei tööta turvavööde pinguti normaalselt. Võtd rihma maha ja see nagu tigu roomab tagasi.

Oehh ja siis üks kindlustuse juhtum. Aasta viimasel päeval (2006) sai väike kõks kitsega tehtud. Aasta esimesel tööpäeval sai siis kindlustuses käidud, A100 käidud ja paari päevaga oli kindlustus nõus kulud katma. Aga A100 sain aja 19 veebruariks!! No mis seal ikka... kui nii siis nii... 2-3nädalat tagasi sai ka piduri, tulede ja kompuutri probleemid meilitud, et need korda tehtaks. 19 viisin auto A100, hommikul kella 9'saks teenindusse (pampersi ja parkimisandurite vahetus pidavat võtma 2-3 päeva aega). Õ•htul natuke enne 17 sain kõne, et autole järgi tuleksin, kuna saabunud nina ei pidavat sobima! Loomulikult muid asju ei tehtud korda. Selleks, et teada saada, et nina ei sobi, selleks läks terve tööpäev! Kui küsisin, et kas nüüd tuleb uuesti pea 2 kuud oodata, et uus nina saabuks.Siis loodeti nädalaga korda saada.Ja...tegelt oli vale nina ka juba 12 jaanuaril kohal. Aga saksa autost ei saadud seda kiiremini kätte kui... terve kuu! :o Ma oletan, et uue auto tellimine oleks ka kiiremini käinud. Vist ootasin natsa alla 3 kuu autot.

Sellised huvitavad lood siis 3 kuud vana autoga ja selle teenindamisest.

Tänan internet,et sinu vahendusel sain auru välja lastud :D

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]