Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Wygla

 postitati 20.06.06 19:25
ei hakka uut teemat tegema ja küsin siitsamast, et kuidas lasta määret radika ventika vahele. kui tööle hakkab, siis väga vigiseb. mingisugused laagrid ilmselt kuivad. küljest võtsin ära, aga hoopis lahti ei osanud kusagilt võtta. ses mõttes, et täitsa lahti ei saagi võtta esialgsest pilgust. ja niisama ei taha kah hakata seal õli pritsima...läheb veel mähiste peale :P
Wygla

 postitati 23.04.06 13:44
Octavia II peaks kompuuter olema teistmoodi kui Octavia I-l. Esimese põlvkonna omal on kompuuter spidomeetri juures all väikeses kastis, st. samasugune nagu see, mis loeb läbisõitu. Ja numbrid on punased.
wigry

 postitati 23.04.06 11:55
Ei ole automehhanik ning seega esimestele küsimustele vastata ei oska, kuid teise puhul võib asi olla LCD ekraanis. See, et numbri dekooder ei toimi, ei tahaks nagu uskuda.
Wygla

 postitati 22.04.06 18:18
Töökojas vaatasid ja uurisid küll, aga ei leidnud esialgu miskit viga olevat. Eks teisipäeval näeb, kui stabika puksid ja rooliots vahetatud on, et kas kaob ära kolks või mitte!
Igaks juhuks küsin siit veel ühe asja ära, et siis teab teisipäeval äkki täpsemalt töömeestele rääkida: Et kiirusel 70 km/h hakkab esiosa kuidagi ebameeldivalt rappuma/värisema. Suvekummid said just hiljuti alla ja on kõik tasakaalustatud. Rool ei võbise, aga just esiosa hakkab värisema sellel teatud kiirusel. Äkki tuleb see samuti nendest stabika puksidest?!

Ja veel üks asi: Kas annab midagi teha kompuutrile; kõik numbrite kriipsud ei tööta, st. numbrid on poolikult. Külmaga kui soojendus kuskil pool tundi põhjas töötas, siis hakkas funkama.

Sry et ma siin nii palju hädaldan ja täiust taga otsin :P ;)
Timur

 postitati 15.04.06 16:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Et kas see keskmine stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui autot käivitada ja näiteks esimese käiguga jõnksutades. Samas ka käiku alla vahetades käib kolks läbi. Äkki on hoopis mõni mootori- või käigukasti padi läbi?

Golf 2-l ja 3-mel tähendas selline kolks (eriti hästi oli kuulda kui pärast tagurbidi sõitmist haksaid liikuma edaspidi), et katki on käigukasti küljes olev mootori padi.
Wygla

 postitati 15.04.06 12:37
Et kas see keskmine stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui autot käivitada ja näiteks esimese käiguga jõnksutades. Samas ka käiku alla vahetades käib kolks läbi. Äkki on hoopis mõni mootori- või käigukasti padi läbi?
Timur

 postitati 15.04.06 11:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Nüüd siis veermikukontroll kah tehtud. mingisugused keskmised stabika puksid läbi, parempoolne rooliots ja pooltelje kummitihend. Kas stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui väikse käiguga kiirendad ja siis järsult gaasi maha lased? Ees jalgade juures on nagu maru hästi tunda kah kolks. :P.

Keskmine stabika puks võib seda kolksu teha küll.
Wygla

 postitati 14.04.06 19:49
Nüüd siis veermikukontroll kah tehtud. mingisugused keskmised stabika puksid läbi, parempoolne rooliots ja pooltelje kummitihend. Kas stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui väikse käiguga kiirendad ja siis järsult gaasi maha lased? Ees jalgade juures on nagu maru hästi tunda kah kolks.
Siis tuleb veel tagumine keskluku mootor lahti võtta, sest see teeb ikka kogu aeg kõrr-kõrr, ega taha puldist lukku minna :P
Ja viimaseks natuke värvimist. Siis peaks nagu kõik korras olema :) On kellelgi veel sellist probleemi olnud, et tagant bensuluugi ümber on rooste? Kui ma tartus ühte müügis olevat octaviat vaatamas käisin, tundus tollel kah bensuluugi ümbruses natuke kobrutavat...kuigi täpsemalt ei uurinud. Too oli samuti aastast 97.

Ahjaa...signa kah ei tee häält. Sellega oli selline lugu, et hands-free oli peal. Mina lõikasin aga need juhtmed läbi, ilma akuklemmi maha võtmata, ja peale toda ei töötanud pult üldse. Paari päeva pärast hakkas jälle tööle. Isegi signa töötab, ainult et tuled vilguvad...aga häält ei tee millegipärast enam:P.
diesel

 postitati 31.03.06 05:52
see juba justkui käis siin kuskil teemas läbi.
otsi, äkki leiad.
mul peas pole ja paber on kodus kahjuks (vist).
Wygla

 postitati 30.03.06 16:56
pirn nüüd vahetatud :)...ei olnudki nii keeruline kui tundus :D

Kuna ei ole eestikeelset tehnilist raamatut, siis oleks hea teada, kuidas saada eest aastahoolduse teksti INSP?
Äkki käib samamoodi, nagu 2003 aasta Seat'il, aga ei julge igaks juhuks katsetada, sest äkki käib teistmoodi! :D
lare

 postitati 26.03.06 20:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Keskmise nupu sai siis kätte, aga see pirn on seal mingisuguse punase toruja julla sees. Kuidas toda kätte saada?

tõmba mingite pika nokaga peenikeste näpsidega,aga ära kõvasti pigista,et lambi klaasist kolb ei puruneks.uue pirni panek sama lõbus,nagu äravõtminegi.
;)
Wygla

 postitati 26.03.06 15:40
Keskmise nupu sai siis kätte, aga see pirn on seal mingisuguse punase toruja julla sees. Kuidas toda kätte saada?

Ja üks anomaalia veel:
Täna hommikul võtsin siis hands-free välja. Eest lõikasin juhtme katki ja tõmbasin alla hands-free kõlari juurde. Sealt läks mingi juhe veel ettepoole mingisugusesse musta karpi kuhu sõrmedega eriti ligi ei pääsenud. Niisiis lõikasin ka need juhtmed läbi, et see kõlar kätte saada, ning isoleerisin juhtmeotsad kinni.
Ma ei tea kas see on sellest, sest ennem ei proovinud, aga praegu igatahes pult ei funka. Kas on äkki patarei nii äkki tühjaks saanud? Puldi peal tuluke igatahes vilgub, kui nuppu vajutada. Et kas võib olla see asi seotud kuidagi selle hands freega?
Wygla

 postitati 26.03.06 07:15
kas ka 97-nda aasta octavial peab seda keskmist nuppu tõmbama?! armatuurlaud on võrreldes uutega erinev.
Ei julge väga kõvasti sikutada kah, kui äkki ei tulegi sealt.
lare

 postitati 25.03.06 22:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla

Selline küsimus kaa veel, et oleks vaja soojendusnuppudel pirnid ära vahetada. Kuidas kätte saada?! Kas selle paneeli, mis seal ümberringi on, peab lahti võtma?

Tõmba keskmine puhuri nupp otse enda poole välja,seal all see lambike asub,mis seda paneeliosa valgustab.
Wygla

 postitati 25.03.06 19:35
Nii...keema läks sellepärast, et termostaat oli täitsa juppideks lennanud. Nüüd uus küljes, aga sõitnud veel pole...aga vast toimib.
Օlivarrast vaatasin hommikul..oli alla normi :S
Homme tuleb õli ära vahetada igatahes. Ja loodetavasti saab selle luku kah ikka kuidagi funkama.
Selline küsimus kaa veel, et oleks vaja soojendusnuppudel pirnid ära vahetada. Kuidas kätte saada?! Kas selle paneeli, mis seal ümberringi on, peab lahti võtma?
diesel

 postitati 25.03.06 11:38
1. kas jahutusvedel läheb üle normi soojaks? osuti peaks püsti asendisse seisma jääma ja edasi ei tohiks ronida. tase ilmselt on normis kui salongi ilusti sooja tuleb. salongiradikas jääb ju esimesena kuivale kui tase langema hakkab.
2. õli vähe või liiga vedel. kas varras taset näitab? on ikka õli? ma bensukatest ei tea ööd ega mütsi, aga vähemasti iidammustel aegadel sai näiteks läbi bensupumba kütus karterisse niriseda ja see ju teeb õli õige hästi vedelaks.
3. üks ukseluku "mootor" ilmselt kalab veidi. kui ta kohati toimib, siis diy mees võiks asja lahti võtta. ametlikult pole asi remonditav, aga päriselus saab teda mitu korda kinni-lahti panna. poolpiduse saab tükiks ajaks toimima väikse puhastamise ja määrimisega.
4. igasugu kolksud näed ära kui auto alla ronid. kõigeparem kui saad asja vaadata nö. tööasendis ratastega. ja üks kodanik väntsutab salongis rooli ja teine piilub niikaua altpoolt asja.:)
5. kui üksainuski abs andur läbi on, siis ei tööta ta ühelgi rattal. sel juhul peaks armatuuris ka abs-i tuli põlema. ka kaitsme läbi oleku korral peaks tuli põlema.
kui tuli on armatuuris töökorras ja abs ikka olemas ka siis mittetoimise võib johtuda ka nende auklike ketaste ummistumisest, mida andur lugeda püüab. see küll magnetiga peaks kuidagi toimima vist aga mina olen sageli kogenud, et pärast mudasemat ohvrõudimist või ramusamas lumes hullamist, abs ei funka. pesed auto alt puhtaks korralikult ja toimib jälle.

ja kui sa octavia ostsid, siis pole miskit tunduda vajagi, see on kindlalt hea auto.
:)
jk

 postitati 25.03.06 09:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla

5) ABS pidureid sai jäisel teel proovitud...ei funka. Kas mingi kaitse või andur läbi?

Kindel, et ikka ABS on olemas? Enamustel esimeste aastate tagasihoidlikuma varustusega Octaviatel seda lihtsalt peale ei pandud, ju siis oli liigne luksus. See, et reklaamis oli ABS välja toodud, ei pruugi veel kogu tõde olla ;) Nii et kõigepealt uuri kapoti alt, kas ABS moodul sulle üldse vastu vaatab.
cl

 postitati 25.03.06 09:01
punkt ühe kohta selline tähelepanek, et vaata ruttu mis värvi õli sul karteris on ja kui palju teda on, lisaks kontrolli ka jahutusvedeliku taset. See et salongiradikas mootorit jahutab on päris unikaalne lahendus, automüüjad on ikka leidlikud :P

punkt ühe kontroll vastab ka su punkt kaks küsimusele.

rohkem ei oska ka kommenteerida.

cl

Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Nii...auto nüüd siis ostetud...ja päris hea on :)
Aga nüüd vigadest, mille kohta tahaks nõu:
1) Kojusõites, kui soojenduse külmema peale keerasid, hakkas mootori temp. järsku tõusma, et ei saanudki teistmoodi sõita, kui sooejndus kõige soojema peal ja aknad nõks lahti. Soe oli ainult radika ülemine osa, st. ilmselt on termostaat läbi?! Igatahes uus termostaat sai ostetud...tuleb nüüd kunagi ainult ära vahetada. Vast on viga ikka selles?!

2) Vahest kurvides kiirendades viskas korraks õlilambi põlema. Kas õli vähe?!

3) Kui puldist alarm ja kesklukk peale panna, hakkab umbes 40. sek. pärast alarm undama. Kas see võib olla sellest, et üks tagumine uks ei lukustu puldist?! Üks tagumine uks ei taha lukku minna, peab võtmest keerama 2 korda järjest, alles siis läheb. Milles võiks viga olla?! Igatahes kui süüdet keerata, siis kostub kah tolle ukse polstri alt imelikke hääli.

4) Ebatasasel teel tundsin läbi rooli nagu õrna nn. kolksu, st. nagu oleks mingi väike lõtk. Kas äkki rooliotsad?! Või sarniir?

5) ABS pidureid sai jäisel teel proovitud...ei funka. Kas mingi kaitse või andur läbi?

Rohkem asju esialgu ei hakkaks loetlema :D...vast oskab keegi nendele küsimustele ka vastata.

Aga üldiselt tundub päris hea auto olevat. :P

Wygla

 postitati 24.03.06 19:09
Nii...auto nüüd siis ostetud...ja päris hea on :)
Aga nüüd vigadest, mille kohta tahaks nõu:
1) Kojusõites, kui soojenduse külmema peale keerasid, hakkas mootori temp. järsku tõusma, et ei saanudki teistmoodi sõita, kui sooejndus kõige soojema peal ja aknad nõks lahti. Soe oli ainult radika ülemine osa, st. ilmselt on termostaat läbi?! Igatahes uus termostaat sai ostetud...tuleb nüüd kunagi ainult ära vahetada. Vast on viga ikka selles?!

2) Vahest kurvides kiirendades viskas korraks õlilambi põlema. Kas õli vähe?!

3) Kui puldist alarm ja kesklukk peale panna, hakkab umbes 40. sek. pärast alarm undama. Kas see võib olla sellest, et üks tagumine uks ei lukustu puldist?! Üks tagumine uks ei taha lukku minna, peab võtmest keerama 2 korda järjest, alles siis läheb. Milles võiks viga olla?! Igatahes kui süüdet keerata, siis kostub kah tolle ukse polstri alt imelikke hääli.

4) Ebatasasel teel tundsin läbi rooli nagu õrna nn. kolksu, st. nagu oleks mingi väike lõtk. Kas äkki rooliotsad?! Või sarniir?

5) ABS pidureid sai jäisel teel proovitud...ei funka. Kas mingi kaitse või andur läbi?

Rohkem asju esialgu ei hakkaks loetlema :D...vast oskab keegi nendele küsimustele ka vastata.

Aga üldiselt tundub päris hea auto olevat. :P

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]