Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mõned küsimused peale Octavia ostu (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3500)
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 24.03.06 20:09 Tsiteeri
Mõned küsimused peale Octavia ostu



Nii...auto nüüd siis ostetud...ja päris hea on :)
Aga nüüd vigadest, mille kohta tahaks nõu:
1) Kojusõites, kui soojenduse külmema peale keerasid, hakkas mootori temp. järsku tõusma, et ei saanudki teistmoodi sõita, kui sooejndus kõige soojema peal ja aknad nõks lahti. Soe oli ainult radika ülemine osa, st. ilmselt on termostaat läbi?! Igatahes uus termostaat sai ostetud...tuleb nüüd kunagi ainult ära vahetada. Vast on viga ikka selles?!

2) Vahest kurvides kiirendades viskas korraks õlilambi põlema. Kas õli vähe?!

3) Kui puldist alarm ja kesklukk peale panna, hakkab umbes 40. sek. pärast alarm undama. Kas see võib olla sellest, et üks tagumine uks ei lukustu puldist?! Üks tagumine uks ei taha lukku minna, peab võtmest keerama 2 korda järjest, alles siis läheb. Milles võiks viga olla?! Igatahes kui süüdet keerata, siis kostub kah tolle ukse polstri alt imelikke hääli.

4) Ebatasasel teel tundsin läbi rooli nagu õrna nn. kolksu, st. nagu oleks mingi väike lõtk. Kas äkki rooliotsad?! Või sarniir?

5) ABS pidureid sai jäisel teel proovitud...ei funka. Kas mingi kaitse või andur läbi?

Rohkem asju esialgu ei hakkaks loetlema :D...vast oskab keegi nendele küsimustele ka vastata.

Aga üldiselt tundub päris hea auto olevat. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cl
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.05
Postitusi: 36

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 2004

postitati 25.03.06 10:01 Tsiteeri


punkt ühe kohta selline tähelepanek, et vaata ruttu mis värvi õli sul karteris on ja kui palju teda on, lisaks kontrolli ka jahutusvedeliku taset. See et salongiradikas mootorit jahutab on päris unikaalne lahendus, automüüjad on ikka leidlikud :P

punkt ühe kontroll vastab ka su punkt kaks küsimusele.

rohkem ei oska ka kommenteerida.

cl

Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Nii...auto nüüd siis ostetud...ja päris hea on :)
Aga nüüd vigadest, mille kohta tahaks nõu:
1) Kojusõites, kui soojenduse külmema peale keerasid, hakkas mootori temp. järsku tõusma, et ei saanudki teistmoodi sõita, kui sooejndus kõige soojema peal ja aknad nõks lahti. Soe oli ainult radika ülemine osa, st. ilmselt on termostaat läbi?! Igatahes uus termostaat sai ostetud...tuleb nüüd kunagi ainult ära vahetada. Vast on viga ikka selles?!

2) Vahest kurvides kiirendades viskas korraks õlilambi põlema. Kas õli vähe?!

3) Kui puldist alarm ja kesklukk peale panna, hakkab umbes 40. sek. pärast alarm undama. Kas see võib olla sellest, et üks tagumine uks ei lukustu puldist?! Üks tagumine uks ei taha lukku minna, peab võtmest keerama 2 korda järjest, alles siis läheb. Milles võiks viga olla?! Igatahes kui süüdet keerata, siis kostub kah tolle ukse polstri alt imelikke hääli.

4) Ebatasasel teel tundsin läbi rooli nagu õrna nn. kolksu, st. nagu oleks mingi väike lõtk. Kas äkki rooliotsad?! Või sarniir?

5) ABS pidureid sai jäisel teel proovitud...ei funka. Kas mingi kaitse või andur läbi?

Rohkem asju esialgu ei hakkaks loetlema :D...vast oskab keegi nendele küsimustele ka vastata.

Aga üldiselt tundub päris hea auto olevat. :P



läheb nagu läheb, on nagu on
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 25.03.06 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla

5) ABS pidureid sai jäisel teel proovitud...ei funka. Kas mingi kaitse või andur läbi?

Kindel, et ikka ABS on olemas? Enamustel esimeste aastate tagasihoidlikuma varustusega Octaviatel seda lihtsalt peale ei pandud, ju siis oli liigne luksus. See, et reklaamis oli ABS välja toodud, ei pruugi veel kogu tõde olla ;) Nii et kõigepealt uuri kapoti alt, kas ABS moodul sulle üldse vastu vaatab.


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 25.03.06 12:38 Tsiteeri


1. kas jahutusvedel läheb üle normi soojaks? osuti peaks püsti asendisse seisma jääma ja edasi ei tohiks ronida. tase ilmselt on normis kui salongi ilusti sooja tuleb. salongiradikas jääb ju esimesena kuivale kui tase langema hakkab.
2. õli vähe või liiga vedel. kas varras taset näitab? on ikka õli? ma bensukatest ei tea ööd ega mütsi, aga vähemasti iidammustel aegadel sai näiteks läbi bensupumba kütus karterisse niriseda ja see ju teeb õli õige hästi vedelaks.
3. üks ukseluku "mootor" ilmselt kalab veidi. kui ta kohati toimib, siis diy mees võiks asja lahti võtta. ametlikult pole asi remonditav, aga päriselus saab teda mitu korda kinni-lahti panna. poolpiduse saab tükiks ajaks toimima väikse puhastamise ja määrimisega.
4. igasugu kolksud näed ära kui auto alla ronid. kõigeparem kui saad asja vaadata nö. tööasendis ratastega. ja üks kodanik väntsutab salongis rooli ja teine piilub niikaua altpoolt asja.:)
5. kui üksainuski abs andur läbi on, siis ei tööta ta ühelgi rattal. sel juhul peaks armatuuris ka abs-i tuli põlema. ka kaitsme läbi oleku korral peaks tuli põlema.
kui tuli on armatuuris töökorras ja abs ikka olemas ka siis mittetoimise võib johtuda ka nende auklike ketaste ummistumisest, mida andur lugeda püüab. see küll magnetiga peaks kuidagi toimima vist aga mina olen sageli kogenud, et pärast mudasemat ohvrõudimist või ramusamas lumes hullamist, abs ei funka. pesed auto alt puhtaks korralikult ja toimib jälle.

ja kui sa octavia ostsid, siis pole miskit tunduda vajagi, see on kindlalt hea auto.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 25.03.06 20:35 Tsiteeri


Nii...keema läks sellepärast, et termostaat oli täitsa juppideks lennanud. Nüüd uus küljes, aga sõitnud veel pole...aga vast toimib.
Õlivarrast vaatasin hommikul..oli alla normi :S
Homme tuleb õli ära vahetada igatahes. Ja loodetavasti saab selle luku kah ikka kuidagi funkama.
Selline küsimus kaa veel, et oleks vaja soojendusnuppudel pirnid ära vahetada. Kuidas kätte saada?! Kas selle paneeli, mis seal ümberringi on, peab lahti võtma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 25.03.06 23:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla

Selline küsimus kaa veel, et oleks vaja soojendusnuppudel pirnid ära vahetada. Kuidas kätte saada?! Kas selle paneeli, mis seal ümberringi on, peab lahti võtma?

Tõmba keskmine puhuri nupp otse enda poole välja,seal all see lambike asub,mis seda paneeliosa valgustab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 26.03.06 08:15 Tsiteeri


kas ka 97-nda aasta octavial peab seda keskmist nuppu tõmbama?! armatuurlaud on võrreldes uutega erinev.
Ei julge väga kõvasti sikutada kah, kui äkki ei tulegi sealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 26.03.06 16:40 Tsiteeri


Keskmise nupu sai siis kätte, aga see pirn on seal mingisuguse punase toruja julla sees. Kuidas toda kätte saada?

Ja üks anomaalia veel:
Täna hommikul võtsin siis hands-free välja. Eest lõikasin juhtme katki ja tõmbasin alla hands-free kõlari juurde. Sealt läks mingi juhe veel ettepoole mingisugusesse musta karpi kuhu sõrmedega eriti ligi ei pääsenud. Niisiis lõikasin ka need juhtmed läbi, et see kõlar kätte saada, ning isoleerisin juhtmeotsad kinni.
Ma ei tea kas see on sellest, sest ennem ei proovinud, aga praegu igatahes pult ei funka. Kas on äkki patarei nii äkki tühjaks saanud? Puldi peal tuluke igatahes vilgub, kui nuppu vajutada. Et kas võib olla see asi seotud kuidagi selle hands freega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 26.03.06 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Keskmise nupu sai siis kätte, aga see pirn on seal mingisuguse punase toruja julla sees. Kuidas toda kätte saada?

tõmba mingite pika nokaga peenikeste näpsidega,aga ära kõvasti pigista,et lambi klaasist kolb ei puruneks.uue pirni panek sama lõbus,nagu äravõtminegi.
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 30.03.06 17:56 Tsiteeri


pirn nüüd vahetatud :)...ei olnudki nii keeruline kui tundus :D

Kuna ei ole eestikeelset tehnilist raamatut, siis oleks hea teada, kuidas saada eest aastahoolduse teksti INSP?
Äkki käib samamoodi, nagu 2003 aasta Seat'il, aga ei julge igaks juhuks katsetada, sest äkki käib teistmoodi! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 31.03.06 06:52 Tsiteeri


see juba justkui käis siin kuskil teemas läbi.
otsi, äkki leiad.
mul peas pole ja paber on kodus kahjuks (vist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 14.04.06 20:49 Tsiteeri


Nüüd siis veermikukontroll kah tehtud. mingisugused keskmised stabika puksid läbi, parempoolne rooliots ja pooltelje kummitihend. Kas stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui väikse käiguga kiirendad ja siis järsult gaasi maha lased? Ees jalgade juures on nagu maru hästi tunda kah kolks.
Siis tuleb veel tagumine keskluku mootor lahti võtta, sest see teeb ikka kogu aeg kõrr-kõrr, ega taha puldist lukku minna :P
Ja viimaseks natuke värvimist. Siis peaks nagu kõik korras olema :) On kellelgi veel sellist probleemi olnud, et tagant bensuluugi ümber on rooste? Kui ma tartus ühte müügis olevat octaviat vaatamas käisin, tundus tollel kah bensuluugi ümbruses natuke kobrutavat...kuigi täpsemalt ei uurinud. Too oli samuti aastast 97.

Ahjaa...signa kah ei tee häält. Sellega oli selline lugu, et hands-free oli peal. Mina lõikasin aga need juhtmed läbi, ilma akuklemmi maha võtmata, ja peale toda ei töötanud pult üldse. Paari päeva pärast hakkas jälle tööle. Isegi signa töötab, ainult et tuled vilguvad...aga häält ei tee millegipärast enam:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 15.04.06 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Nüüd siis veermikukontroll kah tehtud. mingisugused keskmised stabika puksid läbi, parempoolne rooliots ja pooltelje kummitihend. Kas stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui väikse käiguga kiirendad ja siis järsult gaasi maha lased? Ees jalgade juures on nagu maru hästi tunda kah kolks. :P.

Keskmine stabika puks võib seda kolksu teha küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 15.04.06 13:37 Tsiteeri


Et kas see keskmine stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui autot käivitada ja näiteks esimese käiguga jõnksutades. Samas ka käiku alla vahetades käib kolks läbi. Äkki on hoopis mõni mootori- või käigukasti padi läbi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 15.04.06 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Et kas see keskmine stabika puks võib ka siis kolksu teha, kui autot käivitada ja näiteks esimese käiguga jõnksutades. Samas ka käiku alla vahetades käib kolks läbi. Äkki on hoopis mõni mootori- või käigukasti padi läbi?

Golf 2-l ja 3-mel tähendas selline kolks (eriti hästi oli kuulda kui pärast tagurbidi sõitmist haksaid liikuma edaspidi), et katki on käigukasti küljes olev mootori padi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 22.04.06 19:18 Tsiteeri


Töökojas vaatasid ja uurisid küll, aga ei leidnud esialgu miskit viga olevat. Eks teisipäeval näeb, kui stabika puksid ja rooliots vahetatud on, et kas kaob ära kolks või mitte!
Igaks juhuks küsin siit veel ühe asja ära, et siis teab teisipäeval äkki täpsemalt töömeestele rääkida: Et kiirusel 70 km/h hakkab esiosa kuidagi ebameeldivalt rappuma/värisema. Suvekummid said just hiljuti alla ja on kõik tasakaalustatud. Rool ei võbise, aga just esiosa hakkab värisema sellel teatud kiirusel. Äkki tuleb see samuti nendest stabika puksidest?!

Ja veel üks asi: Kas annab midagi teha kompuutrile; kõik numbrite kriipsud ei tööta, st. numbrid on poolikult. Külmaga kui soojendus kuskil pool tundi põhjas töötas, siis hakkas funkama.

Sry et ma siin nii palju hädaldan ja täiust taga otsin :P ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 23.04.06 12:55 Tsiteeri


Ei ole automehhanik ning seega esimestele küsimustele vastata ei oska, kuid teise puhul võib asi olla LCD ekraanis. See, et numbri dekooder ei toimi, ei tahaks nagu uskuda.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 23.04.06 14:44 Tsiteeri


Octavia II peaks kompuuter olema teistmoodi kui Octavia I-l. Esimese põlvkonna omal on kompuuter spidomeetri juures all väikeses kastis, st. samasugune nagu see, mis loeb läbisõitu. Ja numbrid on punased.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 20.06.06 20:25 Tsiteeri


ei hakka uut teemat tegema ja küsin siitsamast, et kuidas lasta määret radika ventika vahele. kui tööle hakkab, siis väga vigiseb. mingisugused laagrid ilmselt kuivad. küljest võtsin ära, aga hoopis lahti ei osanud kusagilt võtta. ses mõttes, et täitsa lahti ei saagi võtta esialgsest pilgust. ja niisama ei taha kah hakata seal õli pritsima...läheb veel mähiste peale :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.9% - SQL: 33.1%]