Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Octavia RS
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] Kui juba [i]off-topic[/i], siis sattusin netist [b]lare[/b]lt saadud infost lähtuvalt uurima neid R32 andmeid - mootor 6-käigulise kastiga kiirendab 0-100km/h 6.5 sekundiga, DSG automaatkastiga 6.2 sekundiga. Kütet kulutab see mootor manuaaliga keskmiselt 10.7 liitrit, DSG-ga aga tervelt liitri vähem (!). OOodaa... mis toimuub?! Kuda siis nüüd nii saama, et VAG gruppi kuuluvatel autodel, milledel kasutatakse praktiliselt samu juppe, andmed põhimõtteliselt erinevad (st Skoda lehelt praegu leitavad andmed vs Golfi 2.0TFSI ja 3.2 V6 andmed) - tekkis mul kohe küsimus. Vaatasin saksa-auto kodukalt 2liitrise TFSI andmeid (teadupärast sama mootor, mis O II RS-i peal) ja avastasin sama tendentsi - kiirendus on DSG kastil 6.9 sekundit vs 7.2 sek manuaaliga ja küttekulu samuti on automaadil komakoht väiksem kui manuaalil (7.9 vs 8.0) (miks küll RS-ile DSG kasti ei pakuta?). Samas näiteks 1.6FSI-l on andmed "tavapärases" suhtes - manuaal kiirendub paremini ja võtab törtsu vähem kütet (Golfi andmeid vaatasin, Skodal olid vist praktiliselt kattuvad). Niisiis - minu huvi oleks teada saada, et kas mingisugusest mootori võimsusest alates muudab DSG kiirendumise paremaks ja liikumise odavamaks (kui küttekulust lähtuda)? Krt see oleks ju küll vahva, kui automaat lisaks sellele, et taga on mugavam sõita, tagaks lisaks veel parema kiirenduse ja väiksema küttekulu :) Omale autot valides jätsin DSG targu võtmata, kuna 40k selle võrra hoidsin kokku ning vähemasti Octavia II 1.9TDI mootoriga oli DSG-ga pea liitri võrra janusem. Kui aga mingisuguses kombinatsioonis saab DSG-ga paremaid tulemusi, siis tulevasel autol peaks küll selle ~40k raha välja käima, et saada kolm head korraga :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Octavia RS
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.0%
- SQL:
67.0%
]