Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Autor:
Pealkiri: Uus Octavia RS (Vastuseid: 196 | Vaatamisi: 26974)
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 30.12.05 13:24 Tsiteeri
Uus Octavia RS



Hüppasin täna korra Auto 100 salongist läbi ja uus RS seal täitsa olemas:P
Aasta alguses siis pakkumise järgi ja panka nillima;)

Baashind algab 339 900.- kroonist.Standardis juba päris hea varustus,palju vidinaid juurde tellida vist pole vajagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 30.12.05 16:40 Tsiteeri


Ja kui uus RS on kätte saadud, siis võid vana massina foorumi kasutajate vahel välja loosida ;)


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 30.12.05 17:41 Tsiteeri


Kui klubisse tunduvalt rohkem rahvast tuleks,oleks see isegi täitsa mõeldav variant:D
Eelmine aasta analoogne teema audiklubis jäi siiski soiku:(

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11059#pid90104


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 03.01.06 12:15 Tsiteeri
Octavia II RS tuleb ka TDI



Leidsin saksakeelsest skodafoorumist (www.skodacommunity.de) suhteliselt kindlalt väitvad tegelased, kes teadsid rääkida, et Skoda pidavat Octavia II RS-i ka TDI mootoriga alanud aasta septembris välja laskma.
Mootor pidavat olema 2.0TDI ja 170 obesega :cool:

Mitte et mul omal nimetet eksemplari vastu huvi oleks, kuid igal juhul eelistaksin RS-i diislina kui bensukana.

RS näeb palju lahedam välja, kui tavaversioon, minuarust sobib sellele laugpära-versioonile see tagaspoiler väga hästi, kohe nii hästi, et ostaks omalegi sellise, kui võimalik oleks ning hind mitte väga ülemõistuse. Saksakeelsel Skoda kodukal on RS-i 360-kraadise vaatamise ning värvide valimise võimalus, kui kedagi huvitama peaks (http://skoda-auto.de/index.php?e=1-24-6-6). Saksakeelne Skoda kodukas on mu arust üldse parim ja põhjalikuim Skoda leht veebis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 03.01.06 15:45 Tsiteeri


Mullegi on kuskilt silma jäänud,et tuleb RS ka diiselversioonis.
Isiklikult olen bensiinimoto pooldaja,sest minu autokasutus ja meie diisli kvaliteet ei anna diiselmootorile mingeid märgatavaid eeliseid.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 04.01.06 06:54 Tsiteeri


:)
lare on ajast lootusetult maha jäänud.
ja uuesti rongi peale jõudmiseks võib bensu rs-ist väheks jääda.
:)
nafta on meil täitsa korralik müügil. meenuta näiteks minu traktori läbisõitu. sita küttega poleks nööri otsas ka nii kaugele saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 04.01.06 07:25 Tsiteeri


Kuskil TM testis jooksis läbi kui mitu tuhat tuleb aastas läbida et disla ennast õigustaks.
Ametliku disla kvaliteedi üle ei oska seni nuriseda (ostan praktiliselt ühest ja samast tanklast küll).
Ja mis puudutab sõidumõnu siis... maitse asi muidugi kuid Lare masin oli minu igapäevasteks tegemisteks liiga äkiline, TDI 2.0 on täitsa paras. Lisaks laisa mehe faktor (ei pea käikudega siblima).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 04.01.06 12:19 Tsiteeri


diesel:
Mul ei ole diiselmoto vastu absoluutselt mitte midagi ja VAG motod on üks maailma parimaid.Lihtsalt minu aastase läbisõidu juures ei mängi see hinnaerinevus mingit rolli.Teades sinu sõite,oled teinud väga õige valiku,et diiselmoto võtsid.Sama vist paljude teiste klubikaaslaste arvamus,sest paljudel diislid siin.
Ei hakka ka vaidlema diisli hetkeseisu kvaliteedis.Seda võin küll öelda,et bensu kvaliteet annab soovida.Vähemalt aasta tagasi 95-t tankides kippus moto turtsuma.
Octavianus:
Tegelikult sõidan oma masinaga ka täitsa rahulikult ja kõik hobused lasen tallist välja haruarva.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cl
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.05
Postitusi: 36

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 2004

postitati 04.01.06 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
maitse asi muidugi kuid Lare masin oli minu igapäevasteks tegemisteks liiga äkiline, TDI 2.0 on täitsa paras. Lisaks laisa mehe faktor (ei pea käikudega siblima).


palju sel TDI 2.0 käike on? kui ma eksi, siis tervelt 6 tk. st võrreldes vanakooli RS pead pigem rohkem käikudega siblima :)

enivei RS bensukas on ju turbomootor ja annab väga madalal pöördel korraliku momendi, ise põristan linnas vahemikus 1500-2500rpm ja jalgu kellelgi ei jää - pigem on probleem, et ei suuda jõudu märjale asfaldile rakendada :)

terv,

kristjan


läheb nagu läheb, on nagu on
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 04.01.06 18:08 Tsiteeri


cl
esiteks on ka TDI turbomootor:)
teiseks võiks lare anda pöördevahemiku kus tema kone kõige paremini veab.

ja lõppude lõpuks on dünaamika see mis sõidu võimalikuks teeb vähe vale käiguga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 04.01.06 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
...võiks lare anda pöördevahemiku kus tema kone kõige paremini veab


Ega tegelikult enne 2000-t pööret suurt midagi muljetavaldavat toimugi.Nagu tavaline 1,8 ma arvan,aga 4000-ni on :o:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 04.01.06 19:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Octavianus
Kuskil TM testis jooksis läbi kui mitu tuhat tuleb aastas läbida et disla ennast õigustaks.

Soome tv-s(Puskkuri) öeldi, et disla õigustab end kui astane läbisõit on üle 30 000 km-i.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.01.06 06:53 Tsiteeri


olen lare punasega kunagi peris palju sõitnud ja peab tunnistama, et diisel ja bensukas on olemuselt ikka erinevad asjad. bensukaga läheb põnevaks neil pööretel, kus diislil juba hing kinni hakkab jääma. bensu rs-iga on möödasõit maanteel päris muljetavaldav, kui kolmas käik kasutusele võtta ja parempoolne pedaal vajutada õige sügavale. diisliga maanteel kolmanda lülitamine, konet veel laiali ei aja, aga kõrv seda küll pikalt ei kannata ja mingit jõudu siis tal ka enam pole. ehk diisel käib mõnusalt hulga madalamatel pööretel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 21.01.06 08:18 Tsiteeri
proovisõit uue RS-ga



Neljapäeva õhtul (19.01) sai siis seda autot proovitud:)
Tänud siinkohal Auto 100-le ja Kristjan Prii´le,kes mulle selle võimaldasid.
Masinat siis nende maja ees soojendades sai tehtud kiirtutvus erinevate lülitusnupukeste asetusega selles masinas.
Octavia II gabariitide tunnetus tuli ka kiiresti kätte.Kui Mustamäe ja Tammsaare ristmikul vasakpööret sooritasin,tundus juba,et sõidan oma masinaga:D Tahavaade on muidugi veelgi piiratum,nii-et lisavarustuses olevad tagurdusandurid tasusid end ära.
Kiirendus võrreldes mu oma masinaga mingit emotsionaalset üllatust ei pakkunud.No ega 4 000km sõitnud masin lahti ka veel pole jooksnud.
Sisustus on muidugi hoopis teisest puust.Meeldis tume laepolster.
Põhimõtteliselt on tegu sportliku pereautoga nagu seda ka reklaamitakse.
Minu peagi 5-ks saava tütre kommentaar autole oli:škoda ei ole üldse paks.
Eks indro ja morden kommenteerivad oma elamusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 280

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.06 09:43 Tsiteeri


Mina kommenteeriks niipalju, et minuarust on see auto liialt taltsutatud käitumisega. Mäletan veel seda, kui kunagi sai Lare esimese põlve RS-ga proovisõitu tehtud. Siis nagu tundsin et auto on sportlik ja kuna ise sõitsin Octavia Combiga (1.6 - 74kw), oli vahe selgelt tuntav. Uuel RS-l aga ei tunne sellist vahet, vajutad pedaali põhja, pöörded jõuavad 5-6000 tuhandeni ja nagu liigub küll aga pole ikka päris see. Ühesõnaga ma ei oska seda sõnadesse panna, mis ma tegelikult öelda tahaks. Kui välimusest rääkida, siis on see üks kenamaid Skodasi üldse minuarust, samas RS Combina meeldiks mulle veel rohkem. Veermik tundub olevat pehmema võitu ehk siis meie teedele hästi sobiv. Sisu kohta pole ka midagi halba öelda, istmed (istud nagu kookonis) on väga mugavad ja sisu jätab vägagi kvaliteetse mulje. Kahju on ainult sellest, et Skoda ei pea vajalikuks RS mudeleid 4-vedustena toota, lõbu oleks poole rohkem. Põlise Torseni fännina mulle küll Haldex eriti ei meeldi aga parem kui esivedu on ta ikka ja tänapäeval on võimalik vastava kontrolleri vahetusega ka see Haldex teistmoodi käituma panna.

Samas ei näita see ~5km lõik linnavahel veel autost suurt midagi, et autost täpsemalt aimu saada, tuleks proovida teda erinevates situatsioonides (maanteel/linnas/ringrajal jne.).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 10.02.06 07:48 Tsiteeri


Kas teie olete juba avastanud vahva erilehe Auto100 kodulehelt uuele Octavia RS-ile? Täitsa vahva väljanägemisega ja funktsioonidega veebileht, kus isegi üks 100mb-ne mäng on allalaadimiseks (mida ma koduse arvuti peal plaanin õhtul katsetada) välja pakutud, lisaks beautyshotte autost ja selle kenamatest detailidest ning ka 2 screensaverit.

Krt, RS-i tahan omale... :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 10.03.06 16:14 Tsiteeri
Skoda Octavia II RS - hea hinnaga rallikas



Tänases Äripäevas ilmus ajakirjanik Ardo Kalda sulest suhteliselt lühike ja konspektiivne, ometi aga autoga rahulolemist edasiandev review.

Eestlasele omase tagasihoidlikkusega, kuid omapärases ja nauditavas huumorivõtmes kiidab autor uue RS-i õnnestunud välimust:
/.../Tagatiib ei ulatugi üle katusejoone ja spoilerid pole ka valminud koostöös NASAga./.../,
salongi:
/.../Istmed, mis peale selle, et nad head välja näevad, on ka tõeliselt head istuda/.../,
vedrustust:
/.../Nimelt pole insenerid sportlikkusega üritanud hulluks minna ja teha nii jäika vedrustust, millega sõitja peaks poksijate hambakaitsmeid kandma, vaid vedrustus on piisavalt jäik, et tunda rõõmu kiirest kurvist ja samas mitte peljata vanalinna munakiviteed/.../,
kui ka suhteliselt ökonoomset mootorit:
/.../Positiivse asjana võib öelda, et pärast kiiremat sõitu kuskil rajal võib sama autoga koju sõita ja maanteel kiirusel 100 km/h neelab ta ainult 7 liitrit 100 km kohta/.../.

See viimane (küttekulu) on IMHO vastupidiselt proovisõitja arvamusele suhteliselt kõrge, kuid eks ma kaldun võrdlema oma 1.9TDI mootoriga :)

Artikkel ise on siin, kui kellelgi tekkis huvi selle terves mahus lugemise vastu, kuid paberist väljaannet käepärast ei juhtu olema. Sellele artiklile ligipääsemiseks peab samas olema äripäeva veebiversiooni registreeritud kasutaja ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 10.03.06 18:52 Tsiteeri


veidi teemast mööda,aga "naised saunas rääkisid",et uuele Superbile tahetakse VW Golf R32 3,2l FSI aiste vahele tõsta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 10.03.06 21:01 Tsiteeri


Kui juba off-topic, siis sattusin netist larelt saadud infost lähtuvalt uurima neid R32 andmeid - mootor 6-käigulise kastiga kiirendab 0-100km/h 6.5 sekundiga, DSG automaatkastiga 6.2 sekundiga. Kütet kulutab see mootor manuaaliga keskmiselt 10.7 liitrit, DSG-ga aga tervelt liitri vähem (!).

OOodaa... mis toimuub?! Kuda siis nüüd nii saama, et VAG gruppi kuuluvatel autodel, milledel kasutatakse praktiliselt samu juppe, andmed põhimõtteliselt erinevad (st Skoda lehelt praegu leitavad andmed vs Golfi 2.0TFSI ja 3.2 V6 andmed) - tekkis mul kohe küsimus. Vaatasin saksa-auto kodukalt 2liitrise TFSI andmeid (teadupärast sama mootor, mis O II RS-i peal) ja avastasin sama tendentsi - kiirendus on DSG kastil 6.9 sekundit vs 7.2 sek manuaaliga ja küttekulu samuti on automaadil komakoht väiksem kui manuaalil (7.9 vs 8.0) (miks küll RS-ile DSG kasti ei pakuta?).

Samas näiteks 1.6FSI-l on andmed "tavapärases" suhtes - manuaal kiirendub paremini ja võtab törtsu vähem kütet (Golfi andmeid vaatasin, Skodal olid vist praktiliselt kattuvad).

Niisiis - minu huvi oleks teada saada, et kas mingisugusest mootori võimsusest alates muudab DSG kiirendumise paremaks ja liikumise odavamaks (kui küttekulust lähtuda)? Krt see oleks ju küll vahva, kui automaat lisaks sellele, et taga on mugavam sõita, tagaks lisaks veel parema kiirenduse ja väiksema küttekulu :)

Omale autot valides jätsin DSG targu võtmata, kuna 40k selle võrra hoidsin kokku ning vähemasti Octavia II 1.9TDI mootoriga oli DSG-ga pea liitri võrra janusem. Kui aga mingisuguses kombinatsioonis saab DSG-ga paremaid tulemusi, siis tulevasel autol peaks küll selle ~40k raha välja käima, et saada kolm head korraga
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 11.03.06 04:27 Tsiteeri


On teada, et oct II RS tuleb varsti välja ka diisel mootoriga ja dsg automaat kastiga. Täpsemaid tarne aegu ehk oskab sulle öelda Auto 100 müügijuht Gert või mõni müügimees.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 03.04.06 20:42 Tsiteeri


Huvitav oleks teda, kas RS II kunagi ka DSG kasti saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 22.06.06 08:27 Tsiteeri


Miskine Milltek'i nimeline Briti tuuningfirma on uuele RS-ile välja töötanud vihasema väljalaskesüsteemi, mis peaks teoreetiliselt masinale särtsu juurde andma (mingeid tehnilisi näitajaid loojad oma kodukal ei avaldanud). Väljanägemise järgi tundub suht tavaline kaheraudne olema, kuid põhja alla ei näe.

SIIT saab näha nii paari pilti kui ka paari heliga videoklippi, millelt on kuulda tõsiselt rammus ja jõuline mörrrr...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 14.07.06 09:04 Tsiteeri


soomes vähemasti on rs ka 170 hobusega diislina saadaval. minu mätta otsast vaadatuna oleks seuke aparaat juba üsna nunnu. kui veel dsg sääl külges oleks, siis ...
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 14.07.06 10:05 Tsiteeri


Auto 100-l peaks lähima nädala jooksul vist saabuma esimene diisel Octavia RS, proovisõidumasinaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 24.07.06 19:09 Tsiteeri
Uus Octavia RS TDI



Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Auto 100-l peaks lähima nädala jooksul vist saabuma esimene diisel Octavia RS, proovisõidumasinaks.

Sain siis täna treilerilt tulles selle disla-RSga natuke sõidetud.
Esimene emotsioon oli,et ei jõua nii kiiresti neid käike vahetada.:o
Sellele oleks tõesti see DSG käimar väga teretulnud nagu seda ka mingi aeg lubatud on.See kooslus oleks küll väga teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.1% - SQL: 38.9%]