Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Octavia RS
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] Igatahes mina eelistaksin kindlalt TDI-d, mugavuse huvides soovitavalt veel DSG kastiga, TFSI-le. Kuivõrd nende kahe mudeli hinnavahe on tühine 10k diisli kahjuks, siis selle tera suurema investeeringu sõidab jube kiiresti siledaks (so kõrgema hinna tasuvusaeg on lühike). Ainus asi, mis mind selle diisel-RS-i juures häirib on tõsiasi, et selle auto tehnilisi andmeid ei ole veel kusagil veebis avaldatud. Isegi sakslaste kodaleht näitab jätkuvalt bensumootori andmeid, olgugi, et saksa turgu jõuavad autouudised mitu kuud varem kohale kui meile siia. Teab keegi rääkida, mis selle riistapuu kulu- ja kiirendusnäitajad on? Erinevused võrreldes tavalise O II-ga? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
koda uudised
»
Uus Octavia RS
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.5%
- SQL:
76.5%
]