Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
KontraMutter

 postitati 17.07.17 09:18
Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Tsitaat:
Algselt postitas: KontraMutter

Uus kompressor.


palju maksma läks?


295€ - kompressor (50€ deposiit - vana kompressori saatsin tagasi)
45€ - vahetus
40€ - kontroll ja täitmine.
jato

 postitati 12.07.17 17:48
Tsitaat:
Algselt postitas: KontraMutter

Uus kompressor.


palju maksma läks?
KontraMutter

 postitati 12.07.17 14:55
Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Pandi terve uus konditsioneeri süsteem või mis mõttes uus kont peal?


Uus kompressor.
frequency

 postitati 30.06.17 06:46
Pandi terve uus konditsioneeri süsteem või mis mõttes uus kont peal?
KontraMutter

 postitati 29.06.17 15:49
Tervitus,

uus kont peal, täide sees. Töötab! Loodan, et nüüd haigeks ei jää :D
tnx

 postitati 12.06.17 06:47
8 aastat vanal masinal ei tohiks külmaaine veel lihtsalt niisama otsas olla, ju on kusagil ikka pisike leke. Aga see ei tohiks takistada kohe pärast täitmist töötamast, pigem pead järgmine kevad jälle täitma.
Kui on ekraaniga kliimasüsteem, siis võib proovida selle enesediagnostika režiimi (googlest-youtubest leiad, mis nuppudega sinna saab ja mis edasi) või arvutiga külge minna ja veakoode-näitusid lugeda. Äkki saab kohe mingi vihje.
Kuskilt on meelde jäänud, et osadel autodel on kondi pumba ahelas ka kontroll, et ees jahutusventikas töötaks, kas Škodal ka, ei julge kohe pead anda.
Üks suht lihtne variant millegi katsetamiseks on rõhuanduri pistik traadiga lühistada (andur on kusagil torustiku küljes) - enne mootor käima ja salongist nupust sisse. Kaua nii ei tohi hoida, aga sekundiks-paariks proovida, et vaadata, kas pump rakendub, ei ole hull. Teine on kaitset testriga mõõta, vahel on nad nii läbi, et vaadates ei märka.
Aga edasi huupi pakkuda ei oska.
KontraMutter

 postitati 09.06.17 11:10
Kirjeldasin olukorda ehk segaselt.

Teenindusse läksin jutuga et ei tule külma õhku.
Kontrolliti külmaaine ja võimalik leke. Leket ei leitud ja külma aine oli mingi põhjusel otsa saanud, väga väike kogus olevat ainult sees olnud.
uus külmaaine sees, aga ei tööta. Ja siis vaadatigi, et pumbale ei tule voolu peale. Ja kuna tegu elektri süsteemiga veaga ilmselt, siis pakuti uut aega otsimaks el süsteemist viga üles.
Aga ma ju ei tea kui palju seal võib jälle aega minna (raha). Selleks viiks ennast kurssi natuke teemaga. Endal pole probleem selg ja käed prügiseks teha, et natuke uurida autojuures seda asja. Elektri ja elektroonika teemad pole võõrad, kuigi auto elektriga väga palju pole pidanud kokku puutuma. Uurisin juba skoda el skeeme ja näib et pole nii raketiteadus midagi.
Tõsi kui kasutaja tnx viitab ilmselt õigetele asjaoludele, viga võib mingi anduris olla, siis asi keerulisem.
tnx

 postitati 09.06.17 07:14
Pumbale ei tule voolu siis ka peale, kui külma-ainet liiga palju või vähe - ahelas on rõhuandur. Aga vigu võib veel mitmeid olla, tänapäeva auto ei ole päris laualamp, et lüliti-kaitse-pirn, seal on erinevad süsteemid omavahel seotud ja kondi pumpa lülitatakse siis, kui selleks on vajadus ja siis, kui on kindel, et see midagi katki ei tee.
Üldiselt Rainiga nõus, et kui tahtsid korras konti, siis mine tagasi ja ütle, et ikka ei tööta.
roosteuss

 postitati 08.06.17 18:34
Selle jutu põhjal eriti huvitav lähenemine teeninduse poolt,kas sa läksid konti täitma või pöördusid mittetöötava kondi probleemiga sellesse asutusse.Kui viimase küsimusega siis mille eest sa raha maksid.Kui ikka minna nii laialivalguva teemaga nagu mittetöötav kont ja sind võetakse jutule siis peaks firma ikka ise asja lõpuni tegema,mitte poole töö pealt uksest välja saatma,see näitab ainult antud asutuse ebausaldusväärsust.
rain

 postitati 08.06.17 14:17
Tsitaat:
Algselt postitas: KontraMutter
Tere

Ehk leidub siin spetsialiste, kes oska aidata teemal Skoda Octavia 2009 1,6TDi konditsioneeri osas.

Viisin auto teenindusse veaga, ei puhu külma, ehk konditsioneer ei tööta.
Salongis konditsioneeri tuli läks nuppu vajutades tööle aga külma ei tule.
Teenindus tegi "vaakum" testi ja pani uue külma-aine sisse aga tööle ei lähe. Väidetavalt konditsioneeri pumbale ei tule voolu peale. Kaitsmed on terved.
Milles võib probleem veel olla? Kust viga otsida? Või on ikka mõistlikum uus aeg teenindusse panna ja las leiavad üles vea.
Tänud kõigile vastajatele ette.


kui enne puhus sooja ja nüüd ei puhu enam sedagi, sii spadavai teenindusse tagasi ja mis jama on. enne toimis osaliselt- nüüd nahkas täitsa! küll siis vaatavad või mõtlevad.
KontraMutter

 postitati 08.06.17 13:31
Tere

Ehk leidub siin spetsialiste, kes oska aidata teemal Skoda Octavia 2009 1,6TDi konditsioneeri osas.

Viisin auto teenindusse veaga, ei puhu külma, ehk konditsioneer ei tööta.
Salongis konditsioneeri tuli läks nuppu vajutades tööle aga külma ei tule.
Teenindus tegi "vaakum" testi ja pani uue külma-aine sisse aga tööle ei lähe. Väidetavalt konditsioneeri pumbale ei tule voolu peale. Kaitsmed on terved.
Milles võib probleem veel olla? Kust viga otsida? Või on ikka mõistlikum uus aeg teenindusse panna ja las leiavad üles vea.
Tänud kõigile vastajatele ette.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]