Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kont ei tööta (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3231)
KontraMutter
huviline



Registreerunud 30.11.16
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 08.06.17 12:31 Tsiteeri
Kont ei tööta



Tere

Ehk leidub siin spetsialiste, kes oska aidata teemal Skoda Octavia 2009 1,6TDi konditsioneeri osas.

Viisin auto teenindusse veaga, ei puhu külma, ehk konditsioneer ei tööta.
Salongis konditsioneeri tuli läks nuppu vajutades tööle aga külma ei tule.
Teenindus tegi "vaakum" testi ja pani uue külma-aine sisse aga tööle ei lähe. Väidetavalt konditsioneeri pumbale ei tule voolu peale. Kaitsmed on terved.
Milles võib probleem veel olla? Kust viga otsida? Või on ikka mõistlikum uus aeg teenindusse panna ja las leiavad üles vea.
Tänud kõigile vastajatele ette.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 08.06.17 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KontraMutter
Tere

Ehk leidub siin spetsialiste, kes oska aidata teemal Skoda Octavia 2009 1,6TDi konditsioneeri osas.

Viisin auto teenindusse veaga, ei puhu külma, ehk konditsioneer ei tööta.
Salongis konditsioneeri tuli läks nuppu vajutades tööle aga külma ei tule.
Teenindus tegi "vaakum" testi ja pani uue külma-aine sisse aga tööle ei lähe. Väidetavalt konditsioneeri pumbale ei tule voolu peale. Kaitsmed on terved.
Milles võib probleem veel olla? Kust viga otsida? Või on ikka mõistlikum uus aeg teenindusse panna ja las leiavad üles vea.
Tänud kõigile vastajatele ette.


kui enne puhus sooja ja nüüd ei puhu enam sedagi, sii spadavai teenindusse tagasi ja mis jama on. enne toimis osaliselt- nüüd nahkas täitsa! küll siis vaatavad või mõtlevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 08.06.17 17:34 Tsiteeri


Selle jutu põhjal eriti huvitav lähenemine teeninduse poolt,kas sa läksid konti täitma või pöördusid mittetöötava kondi probleemiga sellesse asutusse.Kui viimase küsimusega siis mille eest sa raha maksid.Kui ikka minna nii laialivalguva teemaga nagu mittetöötav kont ja sind võetakse jutule siis peaks firma ikka ise asja lõpuni tegema,mitte poole töö pealt uksest välja saatma,see näitab ainult antud asutuse ebausaldusväärsust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 09.06.17 06:14 Tsiteeri


Pumbale ei tule voolu siis ka peale, kui külma-ainet liiga palju või vähe - ahelas on rõhuandur. Aga vigu võib veel mitmeid olla, tänapäeva auto ei ole päris laualamp, et lüliti-kaitse-pirn, seal on erinevad süsteemid omavahel seotud ja kondi pumpa lülitatakse siis, kui selleks on vajadus ja siis, kui on kindel, et see midagi katki ei tee.
Üldiselt Rainiga nõus, et kui tahtsid korras konti, siis mine tagasi ja ütle, et ikka ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KontraMutter
huviline



Registreerunud 30.11.16
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 09.06.17 10:10 Tsiteeri


Kirjeldasin olukorda ehk segaselt.

Teenindusse läksin jutuga et ei tule külma õhku.
Kontrolliti külmaaine ja võimalik leke. Leket ei leitud ja külma aine oli mingi põhjusel otsa saanud, väga väike kogus olevat ainult sees olnud.
uus külmaaine sees, aga ei tööta. Ja siis vaadatigi, et pumbale ei tule voolu peale. Ja kuna tegu elektri süsteemiga veaga ilmselt, siis pakuti uut aega otsimaks el süsteemist viga üles.
Aga ma ju ei tea kui palju seal võib jälle aega minna (raha). Selleks viiks ennast kurssi natuke teemaga. Endal pole probleem selg ja käed prügiseks teha, et natuke uurida autojuures seda asja. Elektri ja elektroonika teemad pole võõrad, kuigi auto elektriga väga palju pole pidanud kokku puutuma. Uurisin juba skoda el skeeme ja näib et pole nii raketiteadus midagi.
Tõsi kui kasutaja tnx viitab ilmselt õigetele asjaoludele, viga võib mingi anduris olla, siis asi keerulisem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 12.06.17 05:47 Tsiteeri


8 aastat vanal masinal ei tohiks külmaaine veel lihtsalt niisama otsas olla, ju on kusagil ikka pisike leke. Aga see ei tohiks takistada kohe pärast täitmist töötamast, pigem pead järgmine kevad jälle täitma.
Kui on ekraaniga kliimasüsteem, siis võib proovida selle enesediagnostika režiimi (googlest-youtubest leiad, mis nuppudega sinna saab ja mis edasi) või arvutiga külge minna ja veakoode-näitusid lugeda. Äkki saab kohe mingi vihje.
Kuskilt on meelde jäänud, et osadel autodel on kondi pumba ahelas ka kontroll, et ees jahutusventikas töötaks, kas Škodal ka, ei julge kohe pead anda.
Üks suht lihtne variant millegi katsetamiseks on rõhuanduri pistik traadiga lühistada (andur on kusagil torustiku küljes) - enne mootor käima ja salongist nupust sisse. Kaua nii ei tohi hoida, aga sekundiks-paariks proovida, et vaadata, kas pump rakendub, ei ole hull. Teine on kaitset testriga mõõta, vahel on nad nii läbi, et vaadates ei märka.
Aga edasi huupi pakkuda ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KontraMutter
huviline



Registreerunud 30.11.16
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 29.06.17 14:49 Tsiteeri


Tervitus,

uus kont peal, täide sees. Töötab! Loodan, et nüüd haigeks ei jää :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 30.06.17 05:46 Tsiteeri


Pandi terve uus konditsioneeri süsteem või mis mõttes uus kont peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KontraMutter
huviline



Registreerunud 30.11.16
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 12.07.17 13:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Pandi terve uus konditsioneeri süsteem või mis mõttes uus kont peal?


Uus kompressor.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 12.07.17 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KontraMutter

Uus kompressor.


palju maksma läks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KontraMutter
huviline



Registreerunud 30.11.16
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 17.07.17 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Tsitaat:
Algselt postitas: KontraMutter

Uus kompressor.


palju maksma läks?


295€ - kompressor (50€ deposiit - vana kompressori saatsin tagasi)
45€ - vahetus
40€ - kontroll ja täitmine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]