Antud isendi puhul jääb silma 136kW, mis tähendab kirjaviga või on miskit mootori kallal nokitsetud. 2003.a. oli 2,5 diisel veel 114kW, pärast
uuendust 120kW.
Üldiselt on see boschi VE pumbaga diisel küllaltki veaaldis (probleemne õlitus), kuid ei saa 100% väita, et kui ostad 2,5 diisli, siis oled omadega
portsu otsas. Õigeaegne hooldus ja vigade kõrvaldamine teevad ka sellele mootorile head. Aga kui kone töös mingeid imelikke helisid on kuulda nagu
hr. Puuriit väitis, siis mina jätaks samuti selle masina kellelegi teisele ostmiseks.
Tiptronic on minu arvates ainuõige valik Superbi jaoks, sobib kokku tema olemusega. Kasutatud auto ostja jaoks on halb see, et tiptronicul puudub
õlivarras, millelt saaks õli värvi, taseme ja lõhna järgi käimari "tervisliku seisundi" määrata. Tuleb märkida, et ka automaat pole pommikindel,
kuid sellega on vähem probleeme kui 2,5 diisliga.
Nüüd veel need kulunud käepidemed. Nende järgi ei maksa auto läbisõitu ennustada. Kooruvad käepidemed oli tüüpveaks juba B5/5,5 Passatil, vahepeal
nende kvaliteeti parandati, kuid viga päriselt kõrvaldada ei suudetud. Ei väidagi, et antud isendi läbisõitu pole keritud, kuid käepidemed võivad olla
värvist puhtad juba aasta vanustel autodel. Esinduses on need käepidemed üsna kallid, kuid liigub neid järelturul ka ja palju odavamalt. Ainuke konks,
et enamasti pakutakse neid ainult musta värvi, konkreetsel masinal aga hele sisu.
Kokkuvõtteks, kui sa ei tunne end kindlalt autoostul, soovitaks samuti audihooldus.ee-sse viia, kui müüjaga kokkuleppele saad. Nemad tunnevad VAG
tehnikat läbi ja lõhki.
|