Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: OI kombi amordid (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5874)
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 31.03.08 08:20 Tsiteeri
OI kombi amordid



Avastasin et taga-amordid otsa saanud.
Ehk on kellegil kogemust hinna ja tootja kohta midagi soovitada?
Pakutakse AL-KO amorte, kas kellelgi on kogemust v6i on yleyldse kuulnud midagi sellenimelisest tootjast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 31.03.08 10:43 Tsiteeri


Head kogemused Boge, Sachs ja Bilstein-i amortidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raul
huviline



Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25

Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1.8T

postitati 03.04.08 12:11 Tsiteeri


Ma jälle küsin, kas peale esinduse veel kuskilt saab tugevdatud amorte/vedrusid OI-le?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 04.04.08 14:05 Tsiteeri


Sai tehtud otsus Bilsteini kasuks. Amordid kataloogi j2rgi samad mis VW Golf IV.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 04.04.08 15:38 Tsiteeri


Peaksid olema jah samad, masin ju ehitatud samale põhjale.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.12.09 10:57 Tsiteeri


Kuna carshop reklaamib siin praegu -20% soodukat amortide puhul, siis tuli mõte, et soodsa pakkumise puhul peaks kaha vanakesel need ära vahetama. Carshopist aga Bilsteini amorte küsides öeldakse, et maaletooja pakub Octaviale (-97) esiamorti ilma amordipüstakuta. Ma täpselt pole veel arugi saanud, misasi see püstak on, aga pidavat olema niimoodi, et uus amort läheb kuidagipidi vana püstaku sisse ning vedrukauss jääb samuti vana. Kui nüüd tootekoode vaadata, siis vend vahetas just hiljuti Toledol esiamordid, milledel sama tootekood ning mida Forss- ist sai veidi alla 800.- ning mis oli täiskomplekt (vedrukausid ja kõik). Ja carshopist nüüd öeldakse, et ainult amort ilma püstakute ja asjadeta.
Ladu24 pakub:
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7907/7026,0,0,1/423638

Kirjas küll, et offroad masinatele, kuid ilmselt näpuviga, sest tootekood on sama, mida pakub Bilsteini koduleht:
bilsteini amort

Et peaks ju siiski saama kohu komplekti? Carshop.ee küsib amordi eest ilma püstakuta koos soodukaga sama raha, mis Forss ilma soodukata terve amordi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 04.12.09 18:40 Tsiteeri


a forss ongi ju hää paik asjade ostmiseks. ja vahel on täitsa abiks ka esindusest hinda küsida.
minul läksid uuemale trakatsile ette uued bilsud. taketist võtsin ja mingi seitsme-kaheksasaja kandis olivad. ei saa kurta hinna üle ja kestavad küll. taha panin originaalid, sai parima hinna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ka:rel
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02

postitati 04.12.09 21:40 Tsiteeri


Enda omale valisin Sachs'id sest tuttav ütles, et on head ja hea hinnaga. Mis too hea hind oli, olen ära unustanud.


Lugupidamisega,
ka:rel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 05.12.09 08:46 Tsiteeri


diesel, kas amordid vahetasid ise?
Kui vahetuseks läheb, siis mõtlen, et vahetaks ise ära, vast ei ole väga keeruline. Või mis vahetanud arvavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 05.12.09 13:25 Tsiteeri


Amorte vahetades see jama,et pärast vaja kokkujooks üle konrollida ja seda juba ise ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 05.12.09 14:04 Tsiteeri


Hmm...amordivahetus ju ei tohiks kokkujooksu mõjutada?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 05.12.09 14:56 Tsiteeri


Skoda kohapealt jään vastuse võlgu,aga päris paljudel masinatel saab ratta kallet ülemisest amordi laagripukist reguleerida. Isegi,kui Skodal see nii pole,siis kogu kupatuse molekulideks lammutamisel on pea võimatu see millimeetri pealt samamoodi tagasi panna. Minu soovitus oleks kogu esisild kriitilise pilguga üle vaadata ja vähegi minekupeal jupid välja vahetada,ning siis sillastendi. Kui taga tavalised eraldi amordid,siis nende vahetusega ei ole probleemi.
Ise amorte vahetades muretse vedrutõmmitsad,sest ilma nendeta vihastad end halliks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 05.12.09 15:24 Tsiteeri


Ülejäänud jubinad esisillas just vahetasin hiljuti ning stendis just käidud üle kuu tagasi. Vedrutõmmitsad olemas. Amordi vahetamisel ma loodan, et ei pea ühtegi sarniiri või rooliotsa siiski lahti laskma :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 05.12.09 15:32 Tsiteeri


Sellisel juhul anna aga minna ja kui peale amortide vahetust rool kenasti otse ja sõiduomadused eeskujulikud,siis järelikult kokkujooks enamvähem säilinud endises mõõdus. Millegipärast arvan,et sul ei mahu amort rattakoopast välja,kui zarniir ja rooliots küljes. Või oled äkki päkapikumõõtu ja ei ole sellest probleemi?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.12.09 15:57 Tsiteeri


tagumised vahetasin ise. kolmveerand tundi pimedas ja külmas ja tungrauaga nikerdades. a muidu täiesti murevaba tegevus. esimesed lasin töökojas teha kuna vedrutõmmitsaid põle veel omale soetand. ma ei jälgind, aga peaks saama ilma otsi lahti laskmata ka kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 09.12.09 20:09 Tsiteeri


Nii. Kuna plaanis on need amordid ikka ära vahetada, siis küsiks natukene ka nõuandeid ja näpunäiteid antud töö kohta.
1) Kas tagumiste amortide puhul on ka oluline, et alumise kinnituse viimane pingutud toimuks tööasendis (nagu õõtsapukside puhul)

2) Plaanis ära vahetada korraga ka tagasilla õõtsapuksid. Kas antud töö on väga keeruline, st. saab puksid sealt kerge vaevaga kätte ning uued sisse nii, et lased tagasilla õõtsapuksidest lahti ja kõik? Tagasilla kinnitus ikka nagu esisilla õõtsal, et pingutamine tööasendis?

3) Olen kuulnud kuskilt, et enne amordi allapanekut peaks seda mõned korrad sisse-välja tõmbama? Minu arust uut amorti ei jõuagi sa käe vahel sikutada...on see legend ja jama jutt?

4) Kas tugilaagritele peaks panema veel lisamääret vahele, et kauem kestaks või pole mõtet pornograafiat ise tegema hakata? :D

5) Veel äkki mõni nipp/soovitus, millele erilist tähelepanu pöörata, et midagi pekki ei keeraks?!

Ja kodanik diesel. Kui sina amorte vahetasid, kas eelmise põlve Octavial peab pärast ka sillastendis käima või ei muuda amortide vahetuse käigus midagi?


Tänud vastuste eest, kui neid siia sigineb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 10.12.09 07:38 Tsiteeri


mina vedisin tagumised kinni kui aparaat tungi otsas kõikus. seiemaani põle alt ää pudenend. märja mätta peal nikerdades ei kipu eriti vankri alla roomama ka kui ratas all ja vasta maad lastud.
kuda sa tagasillast lahti said? määrisid liivaga? :)
amordi väljatõmbamine ju lihtne, tuleb suisa ise, kokku pressimiseks vaja sutsuke jõudu. a ma ei saa aru, mida see juure annab?
mistahes rasv on hõõrduvate pindade vahel teoorias hea. vähemasti vanasti oli nõnna. praktika võib olla iseasi.
üks nipp mida tasub ikke meeles pidada kõigi tööde juures on see, et vaata, et mingeid polte-mutreid üle ei jääks.
:)
mina silda näppida ei lasknud. ja paistab, et põld tarvis ka. kuigi pikalt jälgida ei saand, vast nii 10 kiloversta ja selle ajaga vähemasti sussi vildakaks kulumist ei täheldand ja kuskile ei kiskund ka.
no ja pealegi saab ju silla ise ka sirgeks keerata kui ikke suisa võsas on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 10.12.09 08:48 Tsiteeri


Tagasilda liivaga ei määrinud, aga mõtlesin lihtsalt, et kui üks ettevõtmine, vahetaks need kah korraga ära...vanad on ikka vanad ja kes teab, millal lähevad :D (kuigi tagasillapuksid peaksid vist olema suht igavesed).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 10.12.09 10:05 Tsiteeri


minu kogemus o1 tagasillaga on muidugi pisike, vaid lahja 800 kiloversta, aga see pisike läbisõit täiesti murevaba tagasillaga ei tähenda veel suurt mõmmigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 29.12.09 11:13 Tsiteeri


Amordid vahetatud nädal tagasi!

Nüüd tekkis väike küsimus. Praegustel jäistel ja väga kehvadel teedel sõites oli kuulda nagu kahtlast kolinat vms. Tegelt ega ei saagi aru, mis seda teeb, võimalik et paukuv jää rataste all. Aga otsustasin veidi ikka uurida ja vaatasin esiamortide ülemised kinnitused üle. Kui autot õõtsutada ja samal ajal hoida kätt sellel ülemisel amordikinnituskausil, siis see liigub veidi ning on tunda õrn lõtk. Enne amordi vahetust ei taibanud sellist asja kontrollidagi, et kas ta peabki nii olema või ei tohi üldse liikuda midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 29.12.09 15:01 Tsiteeri


a vahetasid ees paljad amordid siis vä? heh, nigu mina, a tegelt tuleks see ülemine puksimajandus ka vahetada. ja ühtlasi ühe korraga pane ka sarnane "lift kit" vahele nigu ma hiljuti panin. pärast on hää bueno lumes sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 29.12.09 17:40 Tsiteeri


"lift kit"?
Aga ei, vahetasin ikka kõik täismängaga: tugilaagrid, läbilöögipuksid, tolmukatted. Venna Toledol katsusin (tal kah hiljuti vahetatud kõik), oli umbes sama või siis millimallika võrra väiksem lõtk ühel pool. Sa diesel ei taha kapotti lahti lasta ja õõtsutada samal ajal kätt seal amordikinnitusel peal hoides (kauss vms), et mis ta sul sääl teeb? Kas kah väikene käega tuntav lõtk?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 29.12.09 20:30 Tsiteeri


proovin kui järgmine kord luugi lahti muugin. igapäevane traktor mul ju laksu järelt endiselt selline, et paras keberniit on luuk lahti saada.
teise peal ka proovida ei saa või siis ehk homme õhta. see praegast rattad õhus tungide otsas. selgus, et lisanaelad kummides ei soodusta õhu pidamist ja viisin siis sussi kingsepale ja senimaani trakats seisab õhus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 29.12.09 21:54 Tsiteeri


Vaatasin vahepeal ka ladu24 lehte ning seal jäid silma veel sellised tugilaagrid, mida pakutakse:
http://ladu24.ee/et/ladu2/7907/7026,0,0,1/244528
http://ladu24.ee/et/ladu2/7907/7026,0,0,1/200622

Kuhu need veel lähevad, st. selliseid asju ma küll ei vahetanud.

Tugilaagrid koos läbilöögipuksiga said sellised:
http://ladu24.ee/et/ladu2/7907/7026,0,0,1/269970

Kas need ülemised 2 linki lähevad veel kuhugi amordile lisaks juurde?! (Küsin, sest ise amorte ei vahetanud). Või veel tugilaagri peale, ning mis oleks tulnud samuti ära vahetada ning seepärast on käega tunda ka väike lõtk selles kinnituses?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 30.12.09 07:24 Tsiteeri


mingid kummijunnid näikse olevat. etkast oleks hää vaadata, kuhu ja mida panema peab.
a üldiselt ää põe, kui amort all ja tööd teeb, siis järelikult on asi bueno.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]