Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Felicia käigukast? (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4088)
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 12.11.07 10:00 Tsiteeri
Felicia käigukast?



Alustan siis algusest, maanteel sõites 90ga , nägin ees takistust ja pidurdasin käiku välja võtmata üsna tugevalt 0ni, hetk enne peatumist vajutasin siduri alla ja võtsin käigu välja. Kohalt uuesti liikuma haklates, ei läinud sisse ei esimene ega teine käik, sain kohalt alles kolmandaga, 4 sain ka hoopealt sisseja 5. järgi, sõitsin nii 45min 90-100ga, linna sõites, läksid käigud enamvähem OK sisse, parkisin, suretasin mootori ja hakaksin käike proovima, sidurit vajutades käib nüüd vaikne kriuks, ja kõik käigud lülituvad keskmiselt raskemalt ja iga kord teeb ka kast häält. 1,2,3 enamvähem, 4-5 ikka päris raskelt., tagurpidi ok.
Lisaks maantekiirusel aeglustades (gaasi lahti lastes), auto nagu kergelt vibreerib (mootoripadjad?)


ja veel, kas 5. käik sees ja kiirusel 60-70 kiirendades peabki auto tugevalt nõksutama? peaks ju sujuvalt kiirendama, kuigi sigaaeglaselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 12.11.07 10:41 Tsiteeri


Võisid siduri ja / või kasti ära lõhkuda küll, lase kuskil töökojas lahti võtta. Üsna tõenäoline siduriketta vahetus (sõidad vist veel originaalkettaga, ma pakun ja mingi 150 k vähemalt ees? siis on ketta vahetus täitsa loomulik asi) pluss kasti remont - kastis võis selline äkkpidurdus mõne laagri lõhkuda. Vibra on ilmselt samast jamast, mootoripatju sa vaevalt purustada suutsid.

Viienda käiguga nii aeglaselt sõites peabki nõksutama. Ta ei jaksa ju vedada: 1,3 mootor, paras kohviveskile, poolteist tonni keret, pöörded maas ja alla 1 ülekandearvuga käik. No vabandust. Viies ei ole kiirendusega käik! Mina ei kiirenda sellega kunagi, isegi saja pealt mitte, sest see ei kiirenda ju. Ma lükkan alles lõppkiiruseni jõudes viienda sisse.


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 12.11.07 10:57 Tsiteeri


tänan vastuse eest. Nõksutamise kohta küsisin seepärat, et sõbral on vana mazda, sissepritsega, 1.4, 60kw ja tal võid linnakiirusel 5. sisse panna ja gaas põhja vajutada, aga auto ei nõksuta! ta kiirendab muidugi olematult, aga vahele ei jäta kordagi.



ja pidurdamise kohta, oleksin pidanud siis ilmselt siduri lahutama pidurdamise ajal? pidurdust ise väga järsuks ei nimeta, sest pedaali lõpuni ei vajutanud ja rehvid häält ei teinud,...kas lihtsalt koormas siis käigukasti üle? Auto läbisõit on muidu 104 000 (98a)
remondikohta võiks omal jõul vast sõita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 17.11.07 13:48 Tsiteeri


uut juttu

Täna sai siis jälle sõidetud, kui auto oli esialgsest intsidendist nädala jagu seisnud. Lasin natuke kohapeal käia ja kui sõiduks läks (üks tiir Tartu linnas), siis käigud lülitusid kõik veatult, ühes kohas riia mäest ülesõidu foori taga esimene ei tahtnud aint sise minna ja oli vaja nats gaasi talluda ja sisse vajutada, muitu ptüi-ptüi-ptüi lülitusid käigud kenasti, kohati oli küll sõidu ajal kuulda mingieid õrnu kriginaid , aga sõitu see ei seganud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 02.01.08 14:55 Tsiteeri


niih, tükk aega vaikus, ja saon jälle sõidetud pikemat otsa maanteel...sõidu lõpus jälle- käigud, mis enne nii ilusti sisse läksid, nüüd enam teps mitte seda enam ei tee...panin auto seisma...siis hakkasid tasapisi lülituma, ja ilmselt kui ta on seisnud mõne tunni, lülituvad jälle hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 02.01.08 15:30 Tsiteeri


Kas kastis õli ikka on piisavalt? Külmal ajal ei pruugi tõesti lühikestel otsadel vahet olla, kui palju õli on, aga pikkadel otsadel kuumenevad hakkasrattad ja võllid nii palju, et vähene määre hakkab otsemaid tegevusele mõjuma.


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 02.01.08 16:23 Tsiteeri


äkki oskad öelda, millist õli sinna sisse kallata ja kui palju?
Üks must kumminublakas on küll käigukasti peal, ja seal see ilmselt sisse käibki...aga kas peab ääreni valama või kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 03.01.08 00:28 Tsiteeri


kõiksepealt ikka kontrolli, kas on juurde vaja

keerad spidokatrossi lahti, sealt august näedki, on vaja või mitte. põmst on felicia spidokatrossi ots justku käigukasti õliandur ;)

Siit saad alla laadida venekeelse felicia käimakasti manuaali, lk 33-34 on spidokatrossi augu kaudu õlitasemega tutvumine. Lehekülg allpool seletab sulle ilusti ka õlivahetust :)

Õli on harju keskmine transmissiooni õli, SAE 75W80 või SAE 75W90 nt.

Teine mõte mis mul tuli, et kas viga hoopis siduris ei või olla? Et sidur ei taha enam soojast peast ästi lahutada ja seepärast käigud sisse ei lähegi? Ka seda mõtet oleks mõtet vist edasi mõelda.

Edit, viis mintsi hiljem: see teine mõte võib olla hoopiski veel see tähtsam mõte tegelt. Sest ega sa alguses kirjeldatud jamade järel ju oma sidurit lahti ei lasknud võtta?


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 03.01.08 11:01 Tsiteeri


ei seda ma pole teinud, auto on täpselt sellises olukorras nagu pärast seda äpardust. Seni on mu sõidud olnud ka lühikesed, välja arvatud üks Tartu-Tallinn sõit, aga pärast 186km läbimist, ei olnud käikudega mingeid probleeme. Linnas olen nökerdanud jne, aga üldiselt on sõitmist nii vähe, et isegi auto ei liigu eriti eduliselt, kuna mootorgi ei jõua soojaks saada.
See manuaal on "uzas" , omal on autos ka felicia tehasemanuaal, aga vene keel pole mitte just minu lemmik (keskkoolihinne ei näita midagi).

Sellest olen ma juba aru saanud, et kasti mahavõtmisest ei päästa vast midagi, aga praegu lihtsalt lükkan edasi seda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 03.01.08 17:15 Tsiteeri


Selge-selge.

Tegelikult süveneb mus üha rohkem tunne, et su sidur on ära kõrbenud ja selle vahetamisest sa ei pääse. Edasi lükata seda võib, jah, aga sa võid mõnel soojemal päeval avastada end keset kõige karmimat Tallinna linnaliiklust ilma lahutava sidurita.

Ma küll täpselt enam ei mäleta, a mu arust ei maksnud komplektne uus sidur (ketas, korv jms) Felicial suurt üle tuhande. Suurt hinnavahet kasutatud jupiga pole, järgmised 100k on aga muretud.


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 03.01.08 18:01 Tsiteeri


jaanuari lõppu on plaanitud külaskäik meistrimehe juurde, midagi tuleb ette võtta! Loodame, et siis ilusti külma hoiab ja saab Tallinna tagasi.

Suur tänu abile :)


Muidu, kas Felicia sidur pidi vastu pidama 150 000? Et mu oskamatu pidurdus lihtsalt eemaldas selle 50 000 varu?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 03.01.08 20:20 Tsiteeri


noh, 150k ütlesin ma täitsa lambist, oma siduri näite varal :) tegelikult mul selle tööeast aimu pole. Aga pean ütlema, et hakkab tasapisi tekkima, kui sina ütled, et sul 100k ees...


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 05.01.08 14:21 Tsiteeri


Nii, väike uuendus jälle.

Käisin autot torkimas, st algul käima ei pannud, proovisin lihtsalt käike vahetada (auto on seisnud 4 päeva), tundus, et enamvähem lülitusid vaid teine ja tagurpidi käik, neede ka siis natukese logistamise peale. EI tea, kas asi selles, et õues on külma üle 12 kraadi (mul oli paari miinusega juba keeruline käike lülitada) aga kui mootori käima panin, siis sidurit vabastada ei õnnestunud (sureks välja), isegi kui olin kindel et käiku sees pole, auto nagu minimaalselt liigutas end sidurit üles lastes, aga samas hakkas ka midagi valjusti kõrisema. Proovisin panna sisse panna tagurpidikäiku (tunde järgi läks täpselt õigesse kohta), siis ikkagi sidurit vabastades oli vastus vaid vali kõrin, mis käis ka edasi siis kui vaba peale lükkasin. Kuid mõne sekundi pärast vaibus.

Sama kordus ka esimese ja teise käiguga, ainult kõrin, auto ei liikunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 05.01.08 23:05 Tsiteeri


Kui on kõrin, siis järelikult käik ei läinud sisse.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 07.01.08 13:31 Tsiteeri


täna loksutas ka toanaaber autot, ja arvas et mingi käigukahvel on katki. Sidur lahutab normaalselt, aga mingi käik on kuidagi sisse jäänud, sest vabakäiguga gaasi andes ja sidurit libistades tahab auto edasi liikuda (pole proovinud kui palju ta liiguks, aint natuke parklakohapeal). Samas kui suvaline käik sisse panna, siis liikumist ei toimu, liigub aint vabakäiguga. Kui autol mootor välja lülitada ja liigutada, siis liigub täpselt nii nagu oleks käik sees...(endiselt vabakäik)


http://www2.speedyshare.com/data/892145591/8372396/58363125/mt_10s_14s_14sk.pdf

seesama käigukastijuhend, aga nüüd töötlesin ta ümber ctrl-find ka seal töötaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.08 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: testuser3
täna loksutas ka toanaaber autot, ja arvas et mingi käigukahvel on katki. Sidur lahutab normaalselt, aga mingi käik on kuidagi sisse jäänud, sest vabakäiguga gaasi andes ja sidurit libistades tahab auto edasi liikuda (pole proovinud kui palju ta liiguks, aint natuke parklakohapeal). Samas kui suvaline käik sisse panna, siis liikumist ei toimu, liigub aint vabakäiguga. Kui autol mootor välja lülitada ja liigutada, siis liigub täpselt nii nagu oleks käik sees...(endiselt vabakäik)


http://www2.speedyshare.com/data/892145591/8372396/58363125/mt_10s_14s_14sk.pdf

seesama käigukastijuhend, aga nüüd töötlesin ta ümber ctrl-find ka seal töötaks


Vana autoga oli sama jama. Probleem oli selles, et pedaalid olid lahti seega, kui siduri alla vajutasin, siis pedaal läks vastu vasakut nurka (pedaalid käisid nii nagu tahtsid vasakule paremale) kinni kuskile ehk tulemus sama: sidur all aga auto (ei) liigub nagu oleks käik sees. Tulemust saab igaüks järgi proovida: üritage käiku sisse panna, kui sidur on ainult natukene vajutatud. Peale pikemaid sõite käisid käigud ilusti sisse aga vahepeal jälle võitlesid käigukastiga. Tanklast sai ka neljanda käiguga sõitu alustatud, et saaks teise sisse. :D Nii sai pool aastat sõidetud. :( Lõpuks juba öeldi, et muud ei ole kui ainult käigukast välja vahetada ja see oli auto 3x hinda. Loobusin koheselt. Aga õnneks leiti viga üles. Keevitati pedaalid kinni (30min tööd) ja oligi korras. :) Igaksjuhuks vahetasin ka siduritrossi välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 08.01.08 15:03 Tsiteeri


pedaalid on täitsa ok, mingeid probleeme pole esinenud. Ootan soojemad ilmad ära, vaatan kas siis kah asi kordub.

vaheküsimus: kui mootor seisab, kas siis võib käike liigutada ühest teise või see lõhub ka kasti? (ükskord sai proovitud, ja umbes sama raskelt liikusid)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 09.01.08 11:50 Tsiteeri


täna proovisin kah ...kraad näitab +2 aga ikkagi sama lugu


http://testuser3.myjalbum.net/pilte/index.html

väike album pealiskaudsete piltidega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 12.01.08 15:46 Tsiteeri


ilmselt midagi hoovastikuga...sisse lähevad aint 3-4 käik (raskustega, aga mõlemad veavad)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ülo
huviline



Registreerunud 14.01.08
Postitusi: 1

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.08 18:34 Tsiteeri
Ettevaatust Felicia käigukastiga!



Ei ole suur spets, aga nähes käigukasti õlivahetuse lugu veidi eespool, hakkasin veidi ringi vaatama. Romulates on enamus Feliciate käigukaste ära ostetud. Minu oma on sõitnud 105000, 98. aasta käru, eelmine omanik vanem hoolas mees. Kavatsesin käigukasti õli ära vahetada. (kataloogi järgi 75/90, mahub 2,4 l) Mootor ei olnud just kõige kuumemaks sõidetud, parajalt soe. Vana õli oli üsna must ja välja tuli teda 1,5 liitrit. Sisse läks 2,4 küll. Spidomeetri trossi ümbrus on õli/tolmune. Küllab pihkab trossi kõri kaudu ja ehk mujaltki. On põhjust veidi varem käigukasti õlitaset kontrollida, kui mõnel tõsisemal masinal, vahetada ja lisadagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 16.01.08 22:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ülo
Ei ole suur spets, aga nähes käigukasti õlivahetuse lugu veidi eespool, hakkasin veidi ringi vaatama. Romulates on enamus Feliciate käigukaste ära ostetud.


Vene škodistide lehekülg soovitab Felicial transmissiooniõli vahetada 60 000 takka. Enamik Felicia-mehi, kokkuhoidlikud, nagu nad on, seda ei tee. Lisada veel see, et käigukast ongi Feliciate nõrk koht, siis ei imesta üldse.

Minu 275 000 läbi sõitnud Felicial läheb teine käigukast ja kolmas sidur. No aga ma olen vähe äkiliste maneeridega ka ;)


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 17.01.08 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ülo
Ei ole suur spets, aga nähes käigukasti õlivahetuse lugu veidi eespool, hakkasin veidi ringi vaatama. Romulates on enamus Feliciate käigukaste ära ostetud. Minu oma on sõitnud 105000, 98. aasta käru, eelmine omanik vanem hoolas mees. Kavatsesin käigukasti õli ära vahetada. (kataloogi järgi 75/90, mahub 2,4 l) Mootor ei olnud just kõige kuumemaks sõidetud, parajalt soe. Vana õli oli üsna must ja välja tuli teda 1,5 liitrit. Sisse läks 2,4 küll. Spidomeetri trossi ümbrus on õli/tolmune. Küllab pihkab trossi kõri kaudu ja ehk mujaltki. On põhjust veidi varem käigukasti õlitaset kontrollida, kui mõnel tõsisemal masinal, vahetada ja lisadagi.



Pean mainima, et mu autol on täpipealt sama läbisõit ja astaarv :)

Plaanin tellida vist treileri, tartu linnas 200kr.
Aga noh, tänan julgustavate sõnade eest, niiet ei ole väga suur ime kui käigukastiga midagi juhtub. Eks kui remonti läheb saan ka siduri seisukorra teada. Kuigi mul on see esimene auto ja loadki ainult 1 aasta olnud, olen seda autoga sõitnud üldiselt nagu pensionär :D St pöördeid olen ÜLDSE heal juhul 2x üle 4000 lasknud ja seda korraks, kraapsuga olen kohalt läinud aint 2x ja kruusa peal, niiet siduri piinamisest peaks asju üsna kaugel olema, linnas kasutan pidurit lõplikuks peatamiseks, hoogu vähendabvarakult, käiku sees hoides, hoian end juba kasvõi seepärat tagasi, kuna õppimise kõrvalt ei saa eriti lubada auto lõhkumist ja on fakt et see auto ei olegi mõeldud kiireteks manöövriteks (sellest annab märku juba kurvides jube kaldumine), küll jõ'uab kiirustada tulevikus mõne uue autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 29.01.08 08:40 Tsiteeri


niisiis, uuendus.
Kast on töökojas lahti võetud ja selgus et: Õli on tihendist lekkinud ja kast on kuivale jäänud, mingid laagrid läbi, seeläbi pressis 5. sisse ja muud käigud ei läinud. Ja lisaks see sidur, öeldi et tõepoolest see on kulunud, aga pidavat vast veel paarkümmend tuhat vastu, arvestades seda, et raha ei kasva puu otsas ja minu aastane läbisõit küünib 6000 lähedale, siis ehk kannatab sellega veel.

Ojah...igatahes on remondiväärtus peaaegu pool auto hinda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelus
huviline



Registreerunud 24.08.09
Postitusi: 13

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Felicia 1.3 1995

postitati 11.09.09 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hallvatt

Ma küll täpselt enam ei mäleta, a mu arust ei maksnud komplektne uus sidur (ketas, korv jms) Felicial suurt üle tuhande. Suurt hinnavahet kasutatud jupiga pole, järgmised 100k on aga muretud.


Ehk oskad õelda kust nii odavalt saab (Tallinnas)? Automaailm küsis umbes 2000 või pisut peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 11.09.09 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanelus
Ehk oskad õelda kust nii odavalt saab (Tallinnas)? Automaailm küsis umbes 2000 või pisut peale.


Ma vahetasin viimati 4 a tagasi, oma eelmisel Felicial. Läänemaal asuv Oru Auto Škoda teenindus, kus mu auto parasjagu sees oli, tellis kuskilt, aga ma täpselt ei uurinud.

Praegu vaatasin, et Ladu24 müüb sidurikomplekti ~1500
Näib, et hinnad on vahepeal tõusnud


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.7% - SQL: 24.3%]