Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: küsimused Fabia RS kohta.. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3961)
madtongue
huviline



Registreerunud 09.05.07
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.07 11:48 Tsiteeri
küsimused Fabia RS kohta..



Mul siis peas haudunud plaan hakata soetama Fabia RS-i. Tundub täitsa arvestatav putukas nii dünaamika, välimuse, säästlikkuse ja ka kõige muu koha pealt.
Tekkis küsimus, et kuidas on sellele mudelile varuosade kättesaadavusega? Mootoriga ei tohiks probleemi olla, sest oi kui paljudel VAG autodel seda mootorit kohtab, seega ei lähe ma poodi Fabia RS-ile õhufiltrit küsima, vaid näiteks Passati õhufiltrit (huvitav, kas neid reaalselt mingi hinnavahe ka oleks, ses mõttes, et detailid on samad, aga üks on Fabia RS-i oma ja teine on Passatile..?). See siis lihtsalt näiteks. Põhiline AGA tekib aga muu tehnika osas- kas ka veermik on identne mõne teise Volkwagen-Audi Grupi autoga? Näiteks piduriosad jms, kuidas on nende hindadega ja kättesaadavusega? Ülejäänud veermikust siis rääkimata..
Ootaks ka muljeid inimestelt kes sellel autoga sõidukogemust omavad.
Silma on jäänud siis konkreetselt selline isend:

AUTO24 LINK

Kas hinna ja auto suhe võiks antud pakkumise puhul paigas olla?
Ostes tuleks auto muidugi kuhugi škoda esindusse ülevaatusele viia, sealt tuleb ka auto ajalugu välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madtongue
huviline



Registreerunud 09.05.07
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 10.05.07 09:37 Tsiteeri


Ei leidu siis ühtki meest kes oleks selle auto tehnilise poolega kokku puutunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 10.05.07 11:59 Tsiteeri


Olen omanud Octavia I RS-i.
Piduriklotside ja ketaste eest küsitakse tavapärasest enam,aga muud jutud suurem osa samad mis tavaFabial.

Kui masin meeldib ja on korras,võta ära.Saad väga vinge putuka,millega jääd kindlasti rahule.Fabia RS-i enam ei toodeta,järelturu valik on väike,Saksast ostes maksad tunduvalt rohkem.
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 10.05.07 12:14 Tsiteeri


hetkel täpsem info puudub, aga skoda jupid isegi need, mis kattuvad volkariga olid ikka sootsamad. Reegel peaks tänagi kehtima.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 10.05.07 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
seega ei lähe ma poodi Fabia RS-ile õhufiltrit küsima, vaid näiteks Passati õhufiltrit (huvitav, kas neid reaalselt mingi hinnavahe ka oleks, ses mõttes, et detailid on samad, aga üks on Fabia RS-i oma ja teine on Passatile..?).

Filtritega ei ole mingit vahet millele sa ostad kui mõlemal autol on ühesugune filter, siis on sama tootekood ja hind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madtongue
huviline



Registreerunud 09.05.07
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 10.05.07 14:14 Tsiteeri


Tänan julgustavate vastuste eest, panen info kõrvataha. Küsimus tekkis üldse sellest, et olen kuuld selle aparaadi puhul juttu brembo pidurisüsteemist jms. rariteetsest kraamist ja päris sellist autot ka ei taha millele ise juppe treima pead, sest poest neid lihtsalt saada ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 10.05.07 16:36 Tsiteeri


Kui sel Fabial on Brebo pidurid, siis vaevalt, et sul lähema 10 aasta jooksul nendega probleeme tekib.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 10.05.07 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
...ja päris sellist autot ka ei taha millele ise juppe treima pead, sest poest neid lihtsalt saada ei ole.

Võin pea anda,et kõik vajalikud jupid leiad varuosadena ja treialit otsima sa ei pea.Juhul muidugi,kui soovid piduriketastesse auke puurida.:)
Kusjuures põhilised kuluosad ei ole sugugi kallid ja B-kati osade hankimise soovil kannatab alati originaali hind ennem järgi uurida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 11.05.07 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
Silma on jäänud siis konkreetselt selline isend:

AUTO24 LINK

Kas hinna ja auto suhe võiks antud pakkumise puhul paigas olla?
Ostes tuleks auto muidugi kuhugi škoda esindusse ülevaatusele viia, sealt tuleb ka auto ajalugu välja.

Selle apastraadi hind on mumeelest küll täitsa ponks! :cool:

Kunagi aegu tagasi oli müügis Helkamas proovisõiduautona kasutusel olnud kollane elukas, mille hind AGR-is jäi mu mälu järgi jupi üle 200. Tal muidugi oli oluliselt väiksem läbisõit ning eks ta vist müügihetkel olnd ka uuem aastaarvu järgi.

See elukas aga IMHO on väga ponks, mootoril vähemalt 3/4 elueast veel ees, juhul, kui automüüja pole odomeetrit f¤(%£!!ind. Mina ostaks selle joonelt ära, muidu äkki keegi teine jõuab ette ja teeb selle triki ise ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soulbender
huviline



Registreerunud 13.05.07
Postitusi: 2

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Fabia RS 1.9 TDI-PD

postitati 13.05.07 11:03 Tsiteeri


praegu saadaval teinegi Fabia RS - Auto24-hind veelgi soodsam :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madtongue
huviline



Registreerunud 09.05.07
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 14.05.07 15:22 Tsiteeri


Oskab keegi öelda kas Fabia-l kompuutrit ja muud nänni ei olegi? Spidoka ja tahho vahel peaks igasugu infi kuvama selle tabloo peal ju, aga pole nagu ühelgi (vähemalt pildi pealt) kohanud seda?!

http://youtube.com/watch?v=TpLBmPXczAE

Ka sellel siin mitte.

Nädalavahetusel Tartusse seda Auto24 musta Fabiat vaatama igatahes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 14.05.07 16:52 Tsiteeri


Nn. parda kompuuter on sel kindlasti peal. Infot näidatakse tahokas asuval väikesel tablool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rinks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.12
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Competition

postitati 03.03.12 14:35 Tsiteeri


Tervist,
kaevaks vana teema üles. Ei tea kas küsimus õiges rubriigis kuid teema pealkiri kattub.
Kas keegi targem oskab nimetada erinevusi tavalise Fabia [1999-2005 (6Y)] ja Fabia RS'i vahel [Mk1 (6Y) (1999–2007)]. Eriti pakuks huvi just välimuse ja sisu erinevused. Mootoriks peaks olema tal 1.9TDi (96kw) ning 6-käiguline manuaal kast(Parandage kui eksin).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 03.03.12 19:23 Tsiteeri


Välimuse erinevused on esi- ja tagastange, toonitud (smoke) külgmised suunatuled ning sportlikum summutiots. Tehase veljed on 16" ja kasutatakse 195/45 rehve. Ise kasutan 195/50 suverehve, kuna siis täitab spidomeeter täpselt. Saab kasutada ka 15" velgi, kuid siis peab esimesel teljel olevatele velgedele välja poole panema nn. löödavad vastukaalud (raskused). Muidu tõmbab pidurisadul liimitavad raskused esimese rattapöördega maha.
Sisemuses on muutusi rohkem: sportistmed, nahast kattega rool (3 kodaraga), käigukangi- ja käsipidurihoob, teistsugused (ilusamad) kellad, 2x elektri aknad, 8 kõlariga stereo.
Veermik on sisuliselt tavamudelitega sama. Erinevused on sportverdud, esiteljel suuremad pidurid (288mm) ja tagateljel on ka kettaspidurid, mitte trummlid. Samuti on kataloogi järgi soovituslik kasutada Ferodo piduriklotse.
Lisaks on RS mudelil rohkem varustust peal: ASR/ESP, istmesoojendused, reguleeritavad esituled, 2 topsihoidjat....
Poest on kõiki juppe odavalt saada.
Tehnilised andmed on sul õiged küll - 96 kW ja 310 Nn ning 6 käiku. Kütusekulu on maanteel 4,2 (90km/h) kuni 5 (120km/h).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]